Ma voltam teli gumit lecserelni es egy megdobento esettel talalkoztam. Elottem egy taxis futott be mert kilukadt a hatso jobb gumija.
Hat en megfogadtam soha tobbet nem utazom azzal a tarsasaggal ha ugy adodik. A ket hatso gumija tukor volt sracok. Egy millimeter borda sem volt a futofeluleten... Es ez taxizik.
Amig odaert a muhelyig a felnit is ugy hazavagta, hogy minden normalis ember lecserelte volna, de neki csak ki kellett kicsit kalapalni, bar unszolni kellett a muhelyben dolgozokat nem akartak megcsinalni. Megkerdeztek miert nem tette fel a potkereket mire az volt a valasz nem akarta. Kiderult a potkerek meg a kilukadtnal is gazosabb volt. A sracok feltettek ahelyett a bal hatsot mint pot es az urge vett 2 darab hasznalt gumit 4000/ darabert hatra. Es szivta a fogat hogy draga. 12000 -ert lett volna vadi uj is. Nagyon kellett turtoztetnem magam hogy ne szoljak be neki- belegondolt abba hogy emberi eletekert felelos??? Kirazott a hideg. Eleve mikor felalt a padra 5x futott neki keptelen volt felmenni mert allandoan megcsuszott a kerek... Eskuszom fel kellett volna venni videora.
Bocsi ezert az intermezzoert de nagyon kiakadtam...
Az ilyen CSÁVÓKNAK hiába mond az ember fia bármilyen okos dolgot,tanácsot ők úgyis jobban tudják."SUFNI TUNING" megoldunk mindent magunk .Igen csak a garancia az nemmindegy szerintem de ezeknek az sem számít ezek szerint.
A Lacsikon tárcsafékek vannak. Ez tudvalevőleg nem működtetett állapotban is fogja egy kicsit a kocsit. Ki a fékekkel! Zsazsiehi! Ha ismét összefutsz az emberrel javasold Neki (vagy inkább ne, képes és komolyan veszi!)
"A földön az intelligencia mennyisége állandó. Csak egyre többen vagyunk."
Ahogy mondod. Nekem a FIAT-ban egy ilyen 100/akármi 1-2 hónapig volt benne (utána kiégett), és nem csak a foncsort, de a müa. lámpatestet is szétégette. ez civil használatra vetítve kb. egy éves használattal lehet egyenértékű. + a nagyobb áramfelvétel az egész elektromos rendszert is jobban terhelei (vezetékek+relé).
Inkább használj megnövelt fényerejű (u.n. plusszos) izzót. Az jobban világít u.a. energia felvétel és hőtermelés mellett. Cserébe viszont hamarabb kiég.
Egyébként szerintem a lámpák fényereje az ami a Lacsiknál nagyon jó. Én folyamatos éjszakai vezetés mellett sem érzem szükségét ezen a téren tuningolni a gépet. Ha nem látsz rendesen a lámpáid fényénél inkább a fényszórók beállításával lehet gond. Ezt eléggé alacsonyra állítja a gyár és a szervíz is. Én a következő trükköt használom: A fényszóró magasságállítóját letekerem egy fokozatot. ehez állítom be a fényszórókat, és így használom városban. Amikor egy kis extra világításra van szükségem akkor feltekerem a felső állásba, és máris segítettem a szememnek. Ezzel a módszerrel nem vakítasz el senkit, nem kell extra izzó a gépbe, és még a biztonságodat (és a többi közlekedőét - kivilágítatlan bringás, gyalogos, kutya, stb) is növeled.
"1 B...ÖS P...SZT SZEMEREY TRANSZPORTOS teherautójával töréstesztet végzett tolatás közben az autómon"
Ezek a figurák egész biztosan vmi tanuló csoportos kamionosok lehetnek.
VIGYÁZNI VELÜK!
Engem vmelyik éjszaka közlekedési lámpánál küldött az erős szívdobogásba ennek a cégnek egy sofőrje. Mit mondjak b..szott rá, hogy NEKI piros a lámpa. Sztem Irakban tanultak vezetni. Sajnálom, hogy neked nem volt ekkora szerencséd. Mondjuk ha nincs ABS nekem nem csak a gépet kellett volna lakatolni.
Az ingadozó alapjárat és utána a sárga lámpa lehet sok mindentől. Akár a retteget p300-as hibakód is lehet, de egy egyszerű gyujtáselégtelenség is (gyujtókábel igazítással, cserével, gyertya cserével orvosolható). Ha elaludt a lámpa, és nem jön elő újra, akkor ráérsz vele foglalkozni a következő szervízen. A hiba nem vész el, a komjúter eltárolja. A szervíz bármikor ki tudja olvasni. Persze nem muszáj a köv. szervízig várni, ha garis a kocsid bármikor bemehetsz, ingyen kiolvassák a hibakódot.
Szevasz! Biztonsági öv némításra két lehetőséged is van. Ha csak az öv hangját akarod kiiktatni, akkor hátulról nézzél/túrjál be az ülésed alá. Ott található egy csatlakozó. (a vezeték egyik oldala az öv csatjától jön). Amint széthúzod, megszűnik a harangozás. A másik módszer (én ezt alkalmaztam) minden harangozást megszüntet. A bimm-bamm egy kis dobozkában található a műszerfal alatt, a kormány jobb oldalán. Nem kell bontani hozzá semmit, alulról elérhető. Egy csatlakozó megy rá, alsó irányból rádugva. Hang alapján tudod beazonosítani. Ha lehúzod a csatit, minden (idegesítő) kolompolás elmúlik. Azért az öv használattal csínján. Rövid úton is lehet galiba. Üdv: Stocz
Este ugyanis csengett a vonalas telefonom és Bp. környéki cartárs jelentkezett be, nem boldogul a chiptuningggal. (nem egyszerű eset a computer miatt)
A hívás másik oldala, hogy ő csak olvasgat minket, de nem szeret írni! Szerintem nagyon hasznos lenne, ha venné a fáradságot olvashatnánk, mert talán ő tud gyorsulni a legjobban a csapatban és sok tapasztalata van.
"meglepő volt,hogy egy zárt dobozból szipizi(erős túlzással szipizné) a levegőt a motor.Naivan azt hittem,hogy az alul nyitott és ott áramlik a levegő be.Hozzám jobban értők azt mondták az a doboz nem más mint a szívászaj csökkentő."
Szerintem meg rezonátorház. És azért zárt alúlról, ha pocsolyába (fördőbe hajtana) valaki tengelyig, ne tudjon vizet felszippantani. Hattyúnyakon keresztül a jobb fényszóró mögül szív egyébként, már volt róla szó korábban.
Szia Fox8, én ilyeneket raktam az off asztrámba.Nagyon hamar kiégtek.kb 3 hónap,s vettem újakat.(pedig-Tungsram)Mikor cserélném, látom ám hogy faxán megolvasztotta (kissé deformálta a foncsort) belül a fényszórót...még jó hogy ily módon észrevettem és nem amikor leégett a kocsi :).Ugyhogy én nem ajánlom...Ha gondolod megvan még az 1 pár 80/100w -as, neked adom :)))
Most vettem ki a szűkítőt az autóból ami 13.5 cm-es kúpos műanyag cucc 6,5 cm ről 4,5cm re szűkül.Három napos az autóm és 90 Km van benne úgy olvastam a régebbi hozzászólásokban,hogy mások is kivették már az első héten.Majd a szervízre vissza teszem.Valaki írta,hogy két hét telt el a szűkítő kivétele ota és az autója akkor kapott új erőre mert ,hogy a számítógép megtanulta a nagyobb átmérőt.Ha vissza teszem a szervíz előtt ujra meg kell tanulja,hogy nebukjak le? Szervíz előtt két héttel kell vissza tennem?
Valahol Újpalotán, már nem emlélszem pontosan, van egy pofa, aki fényszórók foncsorozásával foglalkozik. Egyszer csináltattam nála a lámpáimat, még a régi kocsimon. Ő mondta, hogy az általad említett izzók a műanyag foncsorokat ki tudják lyukasztani a nagyobb hő miatt. Szóval jók a megérzéseid, én nem tenném be a helyetben. Üdv
5580,5597 hozzászólás.Itt mindent megtalálsz.Képet nem rakok fel. Minek sok mindent nem látni.A rádio alatti rekeszben lett kivezetve,onnan tudom kihúzni ha kell,ill oda elfér bármilyen mp3,mp4 lejátszó.
A véleményeteket szeretném kérni a következő dologban:mi történik(történhet) akkor ha a gyári H4 60/55w izzó helyett H4 100/80w teszek be (leszámítva azt hogy nem legális)?Arra gondolok,hogy nagyobb hőt ad le és szétolvad nekem valami,lehetséges???
Szerencsére,lekopogom már jó ideje(sportlégszűrő betétele óta)nem jelentkezett ez a bosszantó próbléma,de ha előjön igérem szólni fogok.Nem nagyon értek a motor működéséhez,de merem állítani ez a motor a gyári cuccokkal nem kapott megfelelő levegő ellátást,az új légszűrővel mintha kicserélték volna(alacsony fordulaton is nyomatékos a gép pl)!Amikor szereltem be a direktet,számomra meglepő volt,hogy egy zárt dobozból szipizi(erős túlzással szipizné) a levegőt a motor.Naivan azt hittem,hogy az alul nyitott és ott áramlik a levegő be.Hozzám jobban értők azt mondták az a doboz nem más mint a szívászaj csökkentő.
1,6-os kombi Lacsettije van a srácnak és az asszonykám munkatársának a fia 28 év körül.Vártam a nejem a munkahelye előtt és ott állt ez a srác is a mai napon történt az eset.Nézegettük az új autómat és mondom neki mit olvasok a fórumon,hogy szűkítő ki azt mondja mutat valamit kinyitotta a motorteret és hiányzott az egész nagy fekete doboz a benne lévő szűrővel.A gégecsőre alul felül három réteg harisnya volt ráhúzva.1.5 éves a lacsija nemtudom meddig akarja még használlni
egyépként az olajcserét is otthon oldotta meg magyarul GARI ugrott.
Rakass bele riasztót. Akkor lessz két távirányító. Igaz, hogy az is pénzbe kerül, de + védelem. Mondjuk a kormány vagy váltózárnál nem jobb. (tudod melyik kormányzárról beszélek, nem a gyári).
Egy ideje nem néztem az írásaitokat, így most 4 oldalt kellett bepótolnom. Olvastam, hogy némelyikőtök félti az asszonytól az autót. Erre a legegyszerűbb megoldás, vegyetek neki egy sajátot. A szűkítőről egy picit: tanácsaitokra én is kivettem, utána pedig elgondolkoztam azon, milyen teljesítmény növekedésről beszéltek, mert nem észleltem semmit, de mivel későbbiekben azt is olvastam, hogy a számítógép elkezdi tanulni az új felállást, így hagytam egy darabig s csodák,csodájára, kb. két hét elteltével érezhetővé vált a hatás, az autó szinte megtáltosodott. A garancia miatt nem aggódom, ha majd szervízre viszem, előtte vissza teszem. (Ki-be szerelés max.:15 perc. Ennyit megér.) A massza kérdésére tényleg nem árt több időt fordítani, de az írásokat olvasva úgy látom, ez a sárgalámpás baleset szinte kizárólag az 1.4-es motorokat érinti. (A felmérésemre tett javaslatokra igen kevés válasz érkezett.) Azt kevésbé hiszem, hogy a gyártás során az azonos alkatrészeket is megkülönböztetnék motor méret után, úgyhogy lehet, hogy más disznóság is van a dologban. A 15-ös könnyű fém felnire ajánlom a Dezent márkáját, országosan akciózza a gyártócég 19.800 Ft-os áron. Én is ma tetettem fel, de hogy finoman fejezzem ki magam, még egy óráig sem gyönyörködhettem a látványban mert 1 B...ÖS P...SZT SZEMEREY TRANSZPORTOS teherautójával töréstesztet végzett tolatás közben az autómon.(Sznuni bár jeleztem, hogy ott lennék a talin, de mivel a javítás erre az időpontra várható azt hiszem ennek lőttek.) Hupsz ez egy kicsit hosszú lett minden jót mindenkinek!
ígértem, beszámolok: Budakeszi szervíz készséggel elvállalta és alkatrészbeszerzéssel együtt másnapra megcsinálta a kuplung felső munkahenger cseréjét, természetesen garanciálisan. Szokatlannak minősítették a hibát, bár ez előfordul a Lacival, de nem másfél év/23 000 Km-nél...
Hát, ezek után csak bizakodom, hogy egyéb "szokatlan" örömben nem lesz részem. Gyanakvó lettem, és valahogy nem olyan már, mint eddig volt. De Ti csak örvendezzetek, hátha nekem is elmúlik ez a rossz hangulat.