Igen, ki kellett volna vennem mindent, de fél9 volt már és le voltam fürödve csak átadni akartam a kocsit és pihenni, erre felbasznak ezzel... Odaadtam úgy, hogy csak egy részét fizette ki, nemigazán tudtam mit csinálni. Megígérte, h majd kifizeti hétfőn. Nem ismerem az embert szóval akár el is húzhat mindörökre. Majd kiderül....
Hali. Nem irigyellek, Én ha le van beszélve mi mennyi, nem adtam volna oda a kocsit csak ha hozza a lóvét. Kicsit kezd már át ragadni az emberekre ez a majd fizetek ha nekem is fizetnek. Igen ki kellet volna venni az új kerék csapágyat és rákalapálni a régit, majd kint megjavítják neki euróért. Igyál egy sört a vacsihoz ÉN fizetem....
Fúúúú az előbb említett elhanyagolt Traficot most vitték el mert ki kellett ma cseréljek még egy gömbfejet rajta. Cseréltem légtömegmérőt, gömbfejeket meg kerékcsapágyat, fékbetétet a végösszeg 60e ft lett, most jött érte 10 perce és mondja a tulaj, hogy csak 30E ft-ja van. És mondom most mit csináljak? Vegyem ki a fékbetéteket meg a légtömegmérőt??? Minden le volt beszélve mi mennyibe kerül és mennyi a munkadíj, mindenre áldását adta erre jön, h nincs pénze, viszont pár óra múlva indul vele németbe. Beszarok milyen emberek vannak.... nyugtatott, h hétfőn kifizeti a maradékot. Ez olyan mintha a elmennék a Tescoba venni kaját, a pénztáros mondja, h 13E ft lesz, erre én mondom, h jó most adok egy 5-öst a többit meg majd beadom, most megyek mert éhes vagyok.
Hali hó.. Nagy az Én bánatom, szétszedtük az önindítót és kellet rajta cserélni behúzó tekercset. Minden ok, csak hogy már kétszer csinált csacskaságot, miszerint indítózás a motor be indul de az önindító motorja nem áll le csak ha leveszem a sarut. Közben indítózni, és a gyújtás le de semmi. Van valami építő jellegű tipp ?? Esetleg a gyújtás kapcsolónak valahol valami relé ami beragadhat ??? Utálom az esőben, éjszakai vezetéseket. Eső mentes szép estét....
Okulásul, illetve elrettentésül csinálhattál volna néhány fotót! Nem mondtad neki, hogy inkább adja el az autót, mert nem méltó hozzá? A leírtak alapján sírni tudnék!
Ma jött hozzám egy 1.9 DCI Trafic és több mint 100E km óta nem volt benne olaj csere, se légszűrő meg ki tudja mikor volt vezérlés. Mondtam, h ezeket azonnal megcsinálom. Persze nem engedték, mert csak a legfontosabbakat lehetett, azt hittem ennél nincs fontosabb, és van! Ilyen állapotú kormányösszekötő gömbfejeket és alsó trapézgömbfejet még életembe nem láttam, csodálom, h kijött még lábon a kocsi (én németországba jár a kocsi) emellett nem ment csak 3E-es fordulat felett. A hiba a légtömegmérő volt ugyanis elszakadt benne a szál, de érdekes módon... meg is néztem gyorsan a légszűrőt. Azt hittem sírni is fogok komolyan mert ugye abban is több mint 100E km van, szarrá volt szakadva és a maradék szűrő egy fekete gulacs volt. Már láttam sokmindent életembe de ilyeneket még nem. Nem hittem, h van ennyire elhanyagolt kocsi a világon. Szóval a végeredmény az lett, h megy szépen a kocsi és jó a futóműve. A légszűrőt meg kivettem, nem is raktam vissza. A tulaj azt mondta nincs rá pénze. Nem is folytattam tovább a beszélgetést a faszival. Aki hülye haljon meg. És ez egy igaz történet ami 20 perce esett meg velem!
Segítségre lenne ismét szükségem!!! Pénteken úton voltam Bp-re amikor olyan égett vezeték szagra lettem figyelmes!!! Éppen előzni készültem egy teherautót, nézem a tükröt.... teljesen lefelé áll!!! Megálltam fogom a kapcsolóját- forró, lehúztam róla a csatlakozóját, de a szaga továbbra is érződött!!! A kapcsoló egyáltalán nem működik (csere lesz)!!! Nem tudja valaki hogy esetleg egyezik valamely Renault típussal??? (a thalia kapcsolója külsőre teljesen ilyen) Esetleg árban mire számítsak??? Segítséget előre is köszönöm!!! Balesetmentes jóutat mindenkinek!!! Üdv:karimama!!!
1. menet közben random le akart állni pillanatokra, majd ment tovább, néha leállt, majd be lehetett indítani, stb. Hiba: felső holtpont jeladó csatlakozójának a beakadó pöcke valamiért kitört, és ha érintkezett ment, hanem akkor leakart állni. Egy rövid csavart belehajtva megtuningoltam, most jó.
2. Nagynyomású üzemanyagtankba visszatérő cső csatlakozója valamiért magától oldott, és kb. 100 km-ert autóztam pályán úgy, hogy locsoltam magam mögött a gázolajat. Visszapattintva most áll rajta.
Normális jelenség az ilyen, vagy rohanjak szerezni másik csatlakozóidomot valahonnan? Vedletek előfordulnak ilyenek?
Igen, gond nélkül levizsgázott az autó. Ma bevásárló körúton voltunk több helyen (leáll, indít, leáll, indít...), és mindig simán indult. Mondtam már?.... köszi.
Szép estét nektek ! igen jó bele az olaj de fontos mennyit futót a motor és milyen az olaj amit most használtál többet is tudnék mondani de felesleges. egyelőre én 15000-ként cserélem . mindenkinek jó utat balesetmenteset kívánok!:)
Örök hála és köszönet Vargamunkának, mert megint kihúzott a sz..ból! A Traficommal délután leálltam a garázsba, másnap már nem indult. Szerelő kis kütyüjével kijött, és kiolvasta, hogy a porlasztóknál alacsony a nyomás, a rendszer letilt. A negyedik porlasztócsúcs (naná, hogy ez) valszeg átereszt, itt szökik el nyomás. Sajna szét kell szedni, fel kell újítani, vagy cserélni, addig ez az autó innen el nem megy. Már időpontom volt vizsgáztatásra, úgyhogy ez pont jól jött. Este jött Vargamunka mágus, hozta a saját kütyüjét. Egy kis varázslás, majd noszogatás, és lőn csoda, az autó beindult. Azóta (pár napja) mindig rendben indul az autó, ma remélhetőleg le is vizsgázik. Tehát még egyszer köszönet!!
A kis sárga kupak nekem nem esik le .... körbetekertem szikszalaggal...
Pedíg én is komplettet vettem. Ugyanis nézzétek meg, hogy a szilentek alatti rész általában megkopik. Az enyémen elég rendes váll volt és mivel ez nem tömör anyag, hanem cső, a falvastagság is lecsökken.Lehet egyszer cserélni csak a szilentet, vagy gumilappal kihézagolni, de többször szerintem nem érdemes.
Az a sárga fedél senkinek se marad rajta! :) A stabrúd szilent pedig 2002 környéki Vitoét rakom be, pontosan nemtudom mert vettem múltkor 20db-ot és még van bőven. Bárdis cikkszámot tudok adni. Nem egy az egybe jó bele, kell 1-2 percet használni a szikét de utána tökéletes :)
Sajnálom azokat akik komplett stabrudat vesznek a gumik kopása miatt. Én 550ftért veszek Vito stabrúd szilentet és berakom. Vagyis 1100ft a kettő... mennyi a gyári rúd? 50E? Nézzünk körbe mielőtt vásárlunk! Persze,hogyha van pénz akkor nem számít... :)))
Nem tudom, hogy pontosan milyen hibajelenségre gondolsz, nekem teljesen rendszertelenül és kiszámíthatatlanul időnként szitált a kormány (elég rendesen), majd ismeretlen okból abba hagyta. Később ismét.
A stabilizátor rúd (csak egyben cserélhető) a gumik kopása miatt csere lett, azóta megszűnt a hibajelenség.
Ha folyamatosan ráz, az vagy szálszakadás a gumiban (és így dudor), vagy centírozási probléma. Szerintem.