Akár tetszik, akár nem, bizonyos események kötődnek nevekhez. Pozitívan emlegetjük Baross Gábort, Kandó Kálmánt, Pfaff Ferencet. A kortársak közül Vörös Józsefet vagy Devecz Miklóst, bizonyos dolgokban Andó Gergelyt.
Negatívan pl. Csanádi Györgyöt, 1945-ben visszavonuló német katonákat, Matuska Szilvesztert.
A nagy közlekedési szakértőt és ifjú "tanítványát" vajon melyikükkel fogják egy lapon említeni?
Tudod a tisztelet és a szeretet néha-néha elhomályosítja a tisztán látást.
De mivel már bevallottad, hogy te csak egy elvakult vasútbarát vagy, aki számára a vasút egy szépséges remekmű (bárcsak remekmű lenne, mert akor nem itt tartana...), aki ennyire elvakult, azzal már-már értelmetlenség vitázni, úgyhogy akkor én kérek elnézést, biztos elnéztem a házszámot...
Köszönöm a sok pozitív jelzőt, de nem vagyok se éleslátású, se tökéletes, nem kell példaképnek se tekinteni, nem kell felnézni rám, én csak egy a velejéig átitatott vasútfanatikus vagyok, aki nem szereti nézni, ahogy tönkreteszik ezt a szépséges remekművet, amit VASÚTnak neveznének, ezért közbecsúszik, néha olyan hozzászólásom, ami eltéveszti a címzetett. Elnézést kérek, ha korábbi hozzászólásommal megsértettelek volna, nem volt szándékos, remélem nincs harag!
Igen, a felfogóképességemmel mindig is gond volt. Ezért kérlek szépen, mindig szóljál - a legkisebb hiba esetén is feltétlenül! - ha valamit rosszul értelmeznék, vagy gondolnék. Valóban nagy segítségemre lennél, ugye megteszed? A te éleslátásod és tökéletességed lenyűgözött, és a mai naptól kezdve példaképemnek tekintelek. Szeretnék felnézni rád. De tényleg.
Bár vannak dolgok, amikben én sem értek egyet vele, ahogy bárki mással is akadhat eltérő nézetem, alapvetően nem látom szívesen, ha valakibe és nem a mondandójába kötnek bele. Lehet valakit nem kedvelni, lehet valakit isteníteni, de ez az eszmecsere már rég nem a vicikről szólt. Biztos hogy minden vagy fekete, vagy fehér? Ugye nem...
De ha neked egy-két nemtetsző megnyilvánulás elég ahhoz, hogy így beskatulyázz, egységsugarú módon, akkor hát lelked rajta, engem nemnagyon tud érdekelni...igazából akkor kár is az időt fecsérelnem rád.
Annyi biztos, tőled a vasút szempontjából pozitív megnyilatkozásokat, előremutató hozzászólásokat még nem sikerült olvasnom!
Ha visszaolvasod eddigi megnyilvánulásaimat, be fogod tudni határolni, kikre reagálok általad "durcásnak" minősített hangnemben, remélem nem probléma! (Ez amúgy enyhe jelző volt részedről, ne szeresd tudni mit gondolok valójában azokról, akik tönkretették/tönkreteszik a vasutat hazánkban!)
"Na ne értsük félre egymást, én nem az ITF ellen beszélek."
Ááá, sose beszélsz ellene...
"Csak a megközelítés nem biztos, hogy szerencsés."
Annyi biztos, tőled a vasút szempontjából pozitív megnyilatkozásokat, előremutató hozzászólásokat még nem sikerült olvasnom!
"Az ITF-nek, vagy az ahhoz hasonlító izének"
Az ahhoz hasonlító izé, ami hazánkban is van nem ITF.
"ami azért pókokra, csatlakozásokra épít"
Amelyik országokban úgy tervezték meg biztos úgy is van, de itthon ez is csak félig-meddig sikerült, inkább félig, hála az ITF tűzzel-vassal üldőző tagjainak áldásos tevékenységének!
"Ezért a magyarországihoz képest Romániában kissé nehezebb összehozni egy vonatos túrát :P"
Nyisd ki az idei menetrendet (amit csak menetkáosznak becézek), rájösz itthon se olyan egyszerű a képlet...
Na ne értsük félre egymást, én nem az ITF ellen beszélek.
Csak a megközelítés nem biztos, hogy szerencsés. Attól mert van egy vonat egy adott utasszámmal, még ebből nem az következik, hogy ugyanakkora kapacitású járművet óránként kéne attól még járatni, mert úgy lesz a leggazdaságosabb...
Nekem meg könnyebb lesz a vonatozgatás.
Nemcsak neked :) Az ITF-nek, vagy az ahhoz hasonlító izének (ami azért pókokra, csatlakozásokra épít) megvannak az áldásos hatásai. Ezért a magyarországihoz képest Romániában kissé nehezebb összehozni egy vonatos túrát :P