Sajnos ez logikusan hangzik :( Abban reménykedtem, hogyha egy kedvezőbb műsorsávban adnának egy színvonalasabb műsort akkor több reklámbevételük lenne, de ezek szerint így is épp elég reklámbevételük van és nincs kedvük dolgozni is a pénzért. A néző meg egye meg amit kap :(
Az egy igen jó magyarázat lehet a pocsék RTL-es műsorokra, hogy csak alibiből kell műsort csinálni, a lényeg a lé felvétele. A lé felvételében a januári stábnyaraltatás is benne van, le kell kenyerezni sokakat, hogy hallgassanak a frankóról.
Eddig ennél jobb és ésszerűbb magyarázat nem hangzott el arra vonatkozólag, hogy miért ilyen és miért ilyen szxr az RTL-es adás.
ennyire még nem folytam bele a pénzügyi dolgokba, de hihető a játék!
hogy héder az osztó????? gyáááááááááááááááááááááááááááááááááááá
érnek még meglepetések a vásznon:D
tudod, ez a mindenki mond vmit vagy okosat, ez olyan mint hogy én mint fuvarszervező elkezdenék okoskodni a magyar irodalomban......
de érdekes, és hihető dolog, csak hogy van-e valóságalapja az már mint matekost is felbosszant, hogy 50% !!!!! hülye valszám..... és már csak 1% és kész......
csak az baj, hogy elkanyarodunk a homokozótól!!!!!!! már afrikába vagyunk uraim!!!!
Ha megnézed alant, láthatod, hogy én is leírtam ugyanezt a verziót. A bejövő információk azonban kezdenek elbizonytalanítani. Egy biztos, leadták a tévériportot úgy, hogy már órák óta tudták, nem mennek tovább. Úgy időzítették a közleményt, hogy éppen beleférjenek az Eurosport adásába. A kiadott közleményben pedig több, erősen megkérdőjelezhető adat is van.
Magyarán a gyanú árnyéka vetült az esetre, ilyenkor teljesen jogos, hogy más elméletek is felbukkannak, melyekben ugyanúgy lehet logika, mégha átlag becsületes ember számára nehezen felfogható is ez a logika.
Azt amúgy én sem vágom, hogy kicuccol az RTL egy stábot. Kint van több mint 20 magyar. Lehetne csinálni simán egy jó ki összeállítást erre leadják a Euro-sat meg 1-2 percnyi saját cucc, ráadásul über későn és rendszertelen időben, pedig igencsak nézett műsor lenne szerintem, főleg a magyarok miatt. A reklámok, meg hogy Palik-ot nyomják érthető. Egyrészt kereskedelmi média (én is utálom) másrészt Palik és az RTL igencsak összefonódik. Azt kellene már felismerni, hogy ez egy fogyasztható műsor lenne ha normálisan megcsinálnák és normális időben adnák.
most is feladta, elobb mondta be RTLK-ban szomoru arccal az a kis buzgo h Palikek kocsijaban kikonyokolt a hajtokar es game over, most mar alig lesz rtlk tudositas a temarol :)
az hogy a pénzek le vannak rendezve nem csak arra vonatkozik, hogy miről lehet/kell közvetítenei, hanem arra is, hogy miről tilos. Volt már olyan, hogy mindenki Lacikájának idő előtt fel kellett adnia a versenyt, (Kari hibátlan cikket írt a témában: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/palik/) de meg találták a módját, hogy a "szereplő leosztás" ne változzon.
"Ja, és reménykedem benne, hogy a palik ilyen korai kiesése talán esély arra, hogy jövőre ne ugyanez legyen a leosztás a közvetítést illetően. meg arra, hogy a többi magyar versenyző eredményeit nem nyomja el a palik-ot dicsőítés, és jövőre több támogatáshoz juthatnak, immáron nem palik "árnyékában". "
Az árnyékból nehéz kikerülni, ha az árnyékot vető rendelkezik kizárólagos tévéjogokkal Magyarországra. Meg több szponzorvonalon is erőteljesen rajta tartja a mancsát. Az én egyik kérdésem az volt tegnap egy bennfenteshez, hogy miért nem támogatja Palikot a MOL, miközben Kist és Szalayt igen. A válasz az volt, hogy pár éve még Palik osztotta el a MOL szponzorpénzt, amiből sokat megtartott magának. Vagy összebalhéztak emiatt a MOL-lal, vagy van egy olyan záradék a szerződésükben, miszerint pár évig nem lehet közük egymáshoz a szerződés lejárta után. De a pénzügyi főnök amúgy a Héder.
Bocs DLala!
Új üzit akartam írni és nem a te írásodra válaszolni, csak elcsesztem. A véleményem általánosan fogalmaztam meg és nem volt benne semmi személyes, főleg irántad nem. Mégegyszer bocs!
Üdv.:Hege
"úgy tűnik, hogy ez tök mindegy, mármint hogy nézik-e egyáltalán "
A következőn rötyögtek a Juventus rádió reggeli műsorában. Aszondja Palik már rég felvette a szponzorpénzt, nem is akart most végigmenni, jól megrendezték az egészet, legfeljebb majd elneveznek egy autóspihenőt róla a spanyol autópályán...
Ezért tökmindegy, hogy ki nézi az adást, ezért van olyan rohadt későn, de ezért kell a híradóban mutogatni. A pénz már megvan!
Namost ez az összeesküvéselméletet már tegnap is hallottam, a tavalyi teljesítményt megismételni reménytelen, pénzt fel kell venni, aztán a technika ördöge majd megteszi a magáét, azzal megfejelve, hogy ez a jelenség nem egyedi a magyar rali világában, mások is eljátszották már, nagy neveket hallottam emlegetni ...
Nekem hihetetlennek tűnik, hogy valaki, akinek annyira kenyere a presztízs és a magamutogatás, és egész évben erre trenírozott, képes lenne mondjuk rongyos 20 millióért (állítólag ennyit lehet spórolni ezzel a manőverrel, beleértve egy megkímélt autót) eljátszani a kiesést úgy, hogy még Afrikába sem megy át. Az RTL csapat legalább 100 milliót nyomott az ügybe... De biztosítottak arról, hogy ez kvázi szokás a magyar raliban. Hát nem tudom. A rádiós szöveg elbizonytalanított. Ezt nem véletlenül mondták...
nézegettem a rallylive.com-ot...... egész jól állunk amúgy......
motorosaink is jók, igaz, de legalább 100on belűl!!!!
autósaink meg80 on belűl a legtöbbje! liszi előrébb mint balu??? áááááá
ami igazán fáradtságos lehet egy mocinak, hogy ált erőt úgy tesznek a motorokba, hogy az égésteret úgy képzik ki hogy púposdugót tesznek bele...... namost ezzel ált megugrik a kompresszióviszony..... ha nem volt megerősítve a hatókar, és nem volt egy két cucc megerősítve a forgómechanizmusban, akkor törhet, vagy csak ez volt az 1 a millióból..... bár nem hinném, hogy ugy lettek volna vele, hogy "ezt még kibirja"
na8
halottátok, hogy a gordon-hummerben egy corvette moci van ami egy LeMans paripából származik???? az usa féléből.... gyáááááááááááááááá
[url=http://www.kepfeltoltes.hu/view/060102/3410146_2625_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://www.kepfeltoltes.hu/thumb/060102/3410146_2625_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
Jól látom, a MAN -on ot van megint a gumi csirke? Ez a Retekklubnak szól, vagy csak úgy?
Csak úgy eszembe jutott, hogy Schlesser nyert már egy-két Dakart ilyennel, igaz régebben. Jó könnyű, egyszerű, (tudtommal hátul még difi sincs ami eltörhet, ha be van zárva!) és ha farnehéz akkor közel olyan jól mászik mint a 4x4-esek. Simább terepeken nagyon gyors lehet, szvsz. Még (szintén szvsz!) előnye lehet, hogy nem áll orral a földbe egy-egy nagyobb ugrás után, mert mindig farnehéz (farmotoros). Az autocross versenygépek ilyenek voltak eredetileg, nem kell bemutatni mire képesek, igaz ott is diadalmaskodott idővel az összkerékhajtás. De a farmotor maradt. Na és persze a megépítés költségei is elenyészőek a komoly összkerekes gyári autókhoz képest. Jó buli lehet, csak felettébb kényelmetlen. Ahogy elnézem többnyire primitív gépek, még a Schlesseréi is, egy-egy jónagy krosszautó üvegszál fülkével. De a műanyag kasztnin jól bemegy a homok meg meg lehet dögleni benne a melegtől. Nekem nagyon tetszik a műfaj, mint majdnem minden ami farmotoros, kispolszkitól Ikarusig :)
Igen, igen, ez az, ami nagyon visszataszító, zavaró. Meg hogy a retekben előbb muszáj volt lenyomniuk a redbull-riportot autómutogatással a háttérben (van, aki képes egy ilyet Mo-n röhögés nélkül végignézni????), és csak aztán elárulni a kiesést. Tényleg, kiről fognak eztán közvetíteni? Vagy collner gyuszit is hazahozzák??? vagy majd ő fogja szorongatni a redbullt? vagy azzal lesz riport, aki vállalja hogy palik helyett eztán szorongatja???
sztem ez nem palik-pártiság kérdése. Borzalom, hogy ennyi magyar indult, és többen is egészen szépen teljesítenek, és kinn van magyar közvetítő stáb, azaz lehetőség lenne nap mint nap megkérdezni minden versenyben lévő magyar egységet, hogy mi volt velük, és ez biztos, hogy a versenyzőknek is sokat jelentene, hogy frissen megoszthatják az élményeiket, nem beszélve az itthon lévő sok-sok magyarról, akik szívesen követjük, izguljuk végig velük a 15 napot! Nem lehet írásban meg adatokban átadni azt, amikor egy fárasztó napi menet után láthatod az arcokat, hallhatod hogy adott embernek éppen mi jár a leginkább a fejében! És akkor ehelyett az van, hogy ezek ott díszelegnek és örülnek maguknak, és szarnak a többi versenyző, meg mi "nézők" fejére jó magasról.
Különben megnéztem a retek után mégegyszer az euros.-on a napi összefoglalót. hát azt vettem észre, hogy ott még a mitsu-s reklám alatt se ment annyira a seggnyalás: a reteken vagy ötször hangzott el a mitsu neve az 1 perc alatt, és hogy milyen nagyszerűek és egyáltalán. De ki a bánatnak csinálnak fél egykor ilyen gány műsort? úgy tűnik, hogy ez tök mindegy, mármint hogy nézik-e egyáltalán (egyedül és kizárólag azért néztem meg, hogy magyarokról, magyarokból tán mutatnak kicsit), pénzek ettől teljesen függetlenül már le vannak rendezve. Azaz lám, hát itt sincs semmi "szabályozó hatása" az anyagiaknak, a "szabad piaci viszonyok" valahogy nem működnek.
Ja, és reménykedem benne, hogy a palik ilyen korai kiesése talán esély arra, hogy jövőre ne ugyanez legyen a leosztás a közvetítést illetően. meg arra, hogy a többi magyar versenyző eredményeit nem nyomja el a palik-ot dicsőítés, és jövőre több támogatáshoz juthatnak, immáron nem palik "árnyékában".
Szerintem nem kell ebből Palik, nem Palik OFF-ot nyomni. Tuti nem úgy állt hozzá a 2006-os Dakarhoz, hogy már nem kompozik át, hanem az európai szakaszok után hazamegy Anikóhoz.
Műszaki hiba történt és kész. Nem versenyezhet tovább. Sajnálom, hogy egy magyar egységgek kevesebb. Nem érdekel, hogy kinek mi a véleménye Palikról. Kiesett egy magyar egység, akinek szurkolni lehetett. Szerencsére vannak még páran, úgyhogy Palik fikázás helyett inkább törődjünk a többiekkel és ne azt kombináljuk, hogy a főtengely vagy az ablaktörlőlapát hibája miatt nem tudnak továbbmenni. Ha lett volna bármilyen lehetősége folytatni a versenyt akkor megtette volna, ez tuti.
Az meg, hogy kb. 100. volt a mai nap végén megincsak nem jelent túl sokat. Az 50. meg a 100. között van vagy 15 perc az összetettben? Egy komolyabb afrikai szakaszon ennek a többszörösét lehet veszteni vagy nyerni.
"A hajtókar kikönyökölt a motor oldalán" Ennyit mondtak palik kieséséről, és ezt is csak a műsor végén,. hogy most érkezett a hír, hogy palik lacinak fel kellett adnia.
Végignéztem az Iritrackot. Palikék ott maradtak jó sokáig a célban, lehet, hogy a tévésekkel, meg végignézték a gépet, kajáltak, tankoltak ilyesmi. Sokkal később indultak, mint Szalay (14:10 GMT körül), de Balu lassan ment és valószínűleg ő a pályán állt meg tankolni, így utolérték. Most is ott van a jel a pályán, igaz nem 80 km-re Malagától, hanem jóval messzebb, 206 km-re, de órák óta ott áll, 15:56 GMT óta. Balu elment mellettük, látnia kellett őket. Szallerék 17:17GMT-kor, Darázsiék 17:29GMT-kor érték el Palikot és nem nagyon időztek ott, mentek tovább. Itt van sima mobiltelefon is nem kell műhold nyilván megbeszéltek már addigra mindent. Biztosan megáll a szervizkamion, ha segíteni kell és Darázsi is megállt volna a testvérénél. 80 km-nél mégannyira sem álltak meg.
Hát, érdekes a dolog, s kíváncsian várom, hogy itt a topikban mi lesz a főáramlat Palikék, ill. a kiesés megítélésében.
Valahogy a sima fikázás túl egyszerű, a misztikus titkok már izgalmasabbnak hangzanak... :)
Mert ugye van valami valódi ok, ami lehet épp egyértelmű, fel tudják deríteni, és el is mondják médiaszinten nekünk földi halandóknak ugyanúgy, ahogy történt. Ez a forgatókönyv igen hihetetlen amúgy. :)
Vagy tudják, mi történt, de nem mondják, hanem kitalálnak egy médiaképesebb verziót.
Vagy még nem világos nekik sem, mi volt a krach oka. És ehhez találnak ki történetet.
Az már nem játszik, hogy várnak a magyarázattal, hiszen kijött ez a hivatalos közlemény a főtengelyről.
Vagy nem ez van és egészen más a háttér. De lehet, hogy ezt sosem tudjuk meg.
Maga a főtengely törés nagyon életszerűtlen. Vagy a közlemény rossz, vagy nem ez történt. Másnak is kellett ott törnie. Hajtókarnak először is. Vannak vad ötletek, ezeket inkább nem kommentálnám de sok részletneklehet alapja. Nem minden úgy van, ahogy a közleményekben írják. Sőt.
??? Palik Nissanja kapcsolható öszkerekes, autópályán minek menne összkerékkel? Ha mégis, van benne három difi ,nem lehet gond, az aszfaltom utazni vele. De ennél sokkal nagyobb igénybevétel mindennek(hajtás-kuplung-motor) amikor a 2t feletti vas ugrató után talajt fog, és ez terepraliban teljesen üzemszerű. Ez a hiba pech, amennyiben igaz a hir...
Itt az szokott a probléma lenni, hogy a spéci terephajtásra kihegyezett alkatrészek nem bírják az olyan viszonyokat, ahol a kerekek egyformán forognak - nincs csúszás soholse -. Ettől szokta megadni magát valami :-(((
Sajnálom, mert ez így nem értékmérője egy-egy csapatnak, vagy versenyzőnek, hanem sima pech :-( ... amennyit egy-egy csapat készül egy ilyen versenyre, elég méltatlan befejezés ez így ..
Most lehet, hogy szemét leszek, de én kifejezetten örülök 170-nel borultam vazze Lacika kiesésének. Így talán a köcsög retekklub végre a Dakarról fog tudósítani és nem Palikról.:-) Bár még képesek és Best of Palik Dakart adnak ezután, visszaemlékezve a tavalyi eredményeire.