Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

georgbob Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5851

Támogatom az álláspontodat!

 Az első szervizem (igaz hogy költségtakarékost kértem, ami a pollenszűrőben merült ki) fél óra volt olajcserével együtt. Munkadíj 7000 Ft, ami tartalmazta az olajcserét, plussz a négy kerék ököllel történő kocogtatását. Igazából garanciaidő alatt jobb, ha én mondom meg mi nem stimmel és követelem a javítását.

Üdv

Előzmény: Stocz (5834)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5850
Köszönöm a jókívánságod!Azt hiszem én is követem a többieket!
Előzmény: R*R (5849)
R*R Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5849

Átgondoltnak látszik, remélem sikerül!

A többiel ma autókáznak...

Előzmény: Fox8 (5848)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5848
Szia!

Köszönöm a tanácsot,mert az mindig jól jön!
A twister az maradni fog,mert már igy is megvagyok elégedve a teljesítményével.Igen a motor háztető kivágása macerás,ezért is írtam hogy nem most lesz(úgy 1-1.5 év múlva),akkor összejön annyi zsé hogy komolyabban hozzá lehet nyúlni az autóhoz,és úgyis lesznek optikai átalakítások akkor ez már igazán belefér.Szerintem a lacsi egy nagyon könnyen tuningolható (optikai) kis dög,úgyanis már alapból jó alakú bestia.
A következő megoldáson töröm a fejem:
Ahogy a képen is látszik a Twisterhez egy gégecső kapcsolódik és ennek a szabad végére csatlakoztatnék egy olyan laposfejű légbeőmlőt,amit te is mutattál(Simota),és ez a laposfejű légbeőmlő fog 'kikandikálni' a motorháztetőből (természetesen köré a karosszéria színében egy kúlturált ház(légbeőmlő) lenne csináltatva).
Igy már lesz torlónyomás!Szerintem
Előzmény: R*R (5847)
R*R Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5847

Szia!

Nem egyéb csak szerény vélemény: kúpos v. hengeres jó méretű direkttel is elérhetsz ugyanannyit, mint TWISTERREL és légbeömlővel. Nézz utána a Green TWIST légáram értékeinek (v. pl. szűrőfelület nagysága) és hasonlítsd össze pl. 120/100/140 mm (D/d/hossz-1,6-1,8-hoz jó méret) méretű Green kúpossal. Szerintem ellenőrzés nélkül tudja legalább a kétszeresét és nem kell kivágni a motorháztetőt. Vagy ha mégis el akarod követni, nem biztos hogy a TWIST a legalkalmasabb, mert nem csöves csatlakozásra méretezték. Vannak méretezett szetek -igaz drágábban- de megbízhatóan hozzák az adott érétkeket.

 http://www.simota.com/pro_in_carbon.php

A lényeg: kísérletezni szabad, csak egy kivágott motorháztetőt körlményes visszafoltozni v. áthelyezni, ha nem jön be teljes mértékben az elképzelés. a TWISTERT mosva jó állapotban el lehet adni, ha úgy döntesz.

 

 

Előzmény: Fox8 (5829)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5846
Cápa!
Neki is fent vannak az első sárfogói:-)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5845

Tudom már volt róla szó,de olyan jó hogy a "mi autónk"
Fox8 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5844
Az Ecotech bizbasz nem sportlégszűrő,hanem fogyasztáscsökkentő szelep.
Előzmény: ooz1 (5841)
Zsazsiehi Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5843

Szia

 

Szerintem meg nem mert mi is megyünk ismerkedni kirándulni.

 

 

  szia zsazsi

 

Előzmény: Gábriel401 (5842)
Gábriel401 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5842
Szia, köszi a jókívánságokat, szerintem holnap utolérlek, mert elmegyünk egy kicsit ismerkedni egymással! :c)
Előzmény: Zsazsiehi (5840)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5841
EcoTek bizbasz

te most a sport légszűrőről beszélsz?
Előzmény: kripic (5836)
Zsazsiehi Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5840

Szia

 

Gratulálok az új járgányhoz használld sok-sok egészséggel.

Ha igy folytatod a kilométerek gyűjtését lassan utolérsz az enyémben 102km-van.

 

 

  Helóka   zsazsi

Előzmény: Gábriel401 (5831)
Gábriel401 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5839
Előzmény: Stocz (5835)
Zsazsiehi Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5838

Szassz..

 

 Na figyelj a munkámmal kabcsolatban 10 éve vezetek Mitsubishi L200-okat rendszeresen én viszem a szervízbe a munkafelvevőnek elmondom  mi a baj vagy  csak a kötelező 7500-an kénti szervíz.Behozzák az autót a szerelő csarnokba és abban a pillanatban ott vagyok mellette én is. Figyelem mit csinál a szerelő.

Csak akkor jövök ki a műhelyből ha kész az autó VÁGOD.

Tegyük hozzá ez a Mitsubishi és én ebből indultam ki.

Még nemtudom,hogy ez a Chevrolet-nél hogyan működik,de szerintem nem naivság elvárrni,hogy a munkályát rendesen végeze a szervíz.

 

   Hali   Zsazsi

Előzmény: Stocz (5834)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5837
Egy tapasztalatot szeretnék veletek megosztani:vettem még annak idején a lacsira a chevy szalonban króm mérethelyes küszöbdíszt sok pénzért.No ezt nem ajánlom senkinek,mert nagyon sérülékeny értem ez alatt,hogy minden karc meglátszódik rajta, vagy úgy kell beszállni,hogy a lábad szigorúan nem érhet semmihez,és ezt magyarázd el az utasaidnak is,nekem nem mindig sikerült és ez látszik:-(
kripic Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5836

Sziasztok!

 

Üdv Gábriel, legyen sok örömed a gépben...!

 

Más:

Tegnap, pontosan a 16000. km-nél kiégett az egyik tompított izzó (Először, ugyhogy a'sszzem ennyi belefér....).

Gondoltam, ha már úgyis felnyitom a motorháztetőt az izzócsere miatt (jól megszivatott a lámpatest eldugott anyája, alig bírtam lebombázni...), beépítem a Cromagnon szaktárs által korábban említett és dícsért, általam a gépében megszemlélt, és a Lacsi első szülinapjára megvásárolt EcoTek bizbaszt.

Hát gyerekek, igazán nem akarok hosszútávú tapasztalat híján ódákat zengeni róla (mert pl. mindjárt nem értem, hogy mi az isten került ebben a műanyag szelepecskében ennyi pénzbe...), de úgy tűnik, ha még egy kis levegő jut általa a motornak, az bizony tényleg csodákat képes okozni...

Mint említettem, nekem a szűkítő kivétele is azonnali és jelentős javulást idézett elő a motorháztető alá szorított ménes futkározásában, ez a bigyó még erre is rátett. Ha elosztom kettővel annak a felét, ami szépet-jót erről a gyártó zengedez, és csak egy pici fogyasztáscsökkenés járul is a fentiekhez, már úgy néz ki, hogy megérte...

 

Szerintem a harisnyáslégszűrős csávó is valami ilyen hatásra vágyhatott, csak a harisnya ócsóbb, mint a direkt, vagy mint ez az izé...

 

Summa summárum: annyi levegőt a gépnek, amennyit csak lehet...!

 

Üdv:

kripic

Stocz Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5835
Én nem tudok róla, hogy a Lacsiban lenne övfeszítő.
Egyébként mint írtam én nem ezt a csatit húztam szét, hanem a bimm-bamm-ot hatástalanítottam.
Ezen az övfeszítőn meglepődnék (mármint, ha a milyenkben lenne).
Előzmény: cápaFeri (5830)
Stocz Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5834
Nem bántólag írom (remélem nem is veszed annak), de nagyon naív vagy.
Azt hiszed, hogy van összefüggés a lerobbanás és a szervízbe járás között?
Legfeljebb, ha ismerős szerelőd van. A szervízeknek is pénzt kell termelni, nincs idejük végigbogarászni minden autót. Sokszor még azt se, ami elő van írva. Leginkább azt nézik meg (és ez már egy jó verzió), amire panaszkodsz. És ez nem típustól függ.
Saját szememmel láttam, amikor egy jó nevű, japcsi gép j.e. kereke menet közben kifordult (majdnem letarolt). A tulaj tajtékozva szállt ki, mondván most volt kötelező szervizen.
Ez Magyarország. Ne legyenek illúzióid.
Előzmény: Zsazsiehi (5824)
Gábriel401 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5833
Tapasztalatok lesznek, de 40 km után?! :c)
Előzmény: kripic (5832)
kripic Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5832

Mint korábban többször megemlítésre került: Önkiszolgáló ám... (csak aztán észrevételek, tapasztalatok ötletek is jöjjenek...)

 

A flotta:

 

01. Ádám77 - 1.6 SW Elite
02. Sarkany - 1.6 HB Elite
03. Novi - 1.8 SW ezüst Platinum  -=( Az oldal és Laceti-klub támogatója )=-
04. 1stperson - 1.6 HB Elite C
05. Feketebálna - 1.6 SW Platinum
06. Johnnee - 1.4 Elite
07. Rockdobos - 1.4 HB Elite
08. Zoli59 - 1.6 SW Elite
09. nagyharcos - 1.6 Platinum 5a - Ezüst
10. Lacettiman - 1.4 Elite
11. subvoice - 1.6 HB Elite
12. Bejfez - 1.6 Sedan Platinum
13. IJN Yamato - 1.4 HB Elite, Menta Hercegno (2005. 06. 10. Miskolc)
14. Komis - 1.4 Star 5a. mentazöld - Rómeó
15. teacska - 1.6 SW Elite, ezüstmetál
16. sz_peter - 1.4 HB Elite
17. Allanon1983 - 1.4 HB Elite
18. surrender - 1.4 Star 5a. bézs színu
19. sz946cs -1.6 Elite 5a. bézs (szül ido: 2005.08.15. Bp.)
20. fodorlaci -1.6 SW Elite Fekete (2005.09.21)
21. giha - 1.8 HB Sport
22. athee60 - 1.4 SE, mentazöld
23. Picuj - 1.6 SW Elite
24. JUZ1970 - 1.8 CDX, red rock (bordó metál)
25. Gles - 1.4 Elite, narancsmetál -=( Az oldal és Laceti-klub támogatója )=-
26. 1.4 Elite - bézs 5ajtó, 1.4elite(2005.03)
27. Hekky - 1.6 Elite Cool SW, melange beige
28. lassú - 1.4 Elite 5a. mint zöld (2005.12.28 Bp)
29. negist - 1.4 Star AC 5a Piros (2005.12.29)
30. pronto - 1.6 SW Elite mint green
31. KNÉ -1.4 Elite 5a. fekete veszedelem (2006.01.13.)
32. kojot68 - 1.6 SW Elite fekete (2005.12.13)
33. Toljadneki - 1.4 Elite AC Poly Sylver
34. Bloodaxe - 1.4 Elite AC Piros
35. lolkaesbolka - 1.6 Elite Sedan, (2004.10.) 47ezer km 5 izzócserével, hibátlanul
36. captain osi � 1.6 Elite SW
37. Papusch - 1.4 Elite Cool
38. hicar - 1.6 Sedan Elite ezüst.
39. bzsazsa - 1.4 Star Imperial Blue
40. dolfiazöreg - 1.4-es Stár, mentazöld
41. Chevroletti - 1.4 SE hb. Bordó Szikla (2005.09. / 18ezer)
42. t-bird - 1.6 Elite Aut. HB menta zöld/kék/szürke (2005.04.26.) 2 gyozelem (ellenfelek: 1. macska, KO, 2.Opel Vectra, totálkár)
43. Secretknight-1.6 elite HB denim blue
44. subi -- 1.6-os Lacetti Sedan Elite (fekete)
45. georgbob-1.4 melange beige WM DTM, új szívbillentyukkel
46. cápaFeri -- 1.4 Elite HB Poly Silver (2006.06.) (Keszthely)
47. Kalóz - 1,6 SW Elite AC, khaki green (2006.06) (Százhalombatta)
48. R*R � 1,6 Ti (2005.09.)
49. ranti750609 - 1.4 HB Elite Cool, imperiál kék
50. zmiklós - 1.6 HB platimun menta (2005.12.06)
51. pitty77 - 1.4 Elite 5a - Gyöngyfekete
52. pusztazamor - 1.4 Elite 5a - Metálfekete. (Pusztazámor)
53. Tityesz - 1.4 Star 5a - blue (2005.11.) (Paks) -=( Az oldal és Laceti-klub támogatója )=-
54. Karesz - 1.4 Elite 5a - Mint Green
55. Putyur - Sedan 1.4 Star - Poly Silver (Budapest XXII)
56. Ferencke - 1.4 Elite 5a - Poly Silver (Az ezüst nyil)
57. Rocky - 1.4 Star - A/C Fehér
58. Tuccsi - 1.4 Sedan Star - Mentazöld
59. Gyula - 1.6 Lacetti SW Elit
60. Polysilver - 1.6 SW Elite - polysilver (2004.12.30)
61. Alphaws - 1.4 Elite 5a - Denim blue
62. MA850 - 1.4 Elite 5a - RedRock (Pest Megye)
63. haver - 1.4 Elite 5a -
64. Mihály - 1.6 Elite Sedan -
65. Könyus - 1.4 Star5a - Imperial Blue
66. Littlejohn - 1.4 Sedan - Fehér
67. Fodorlaci - 1.6 SW Elite - Fekete
68. Johnny - 1.4 Elite II - Fehér
69. Dongó - 1.6 SW Elite -
70. Markó - 1.4 Elite 5a - Beige Metál
71. Stewe65 - 1.6 HB 5a - Gyöngyfekete
72. Flower- 1.4 Start+Cool 5a - Gyöngyházfekete metál
73. Göri - 1.6 SW -
74. Garmacor - 1.4 Elite 5a - Ezüstmetál
75. Tiborj - 1.6 SW - Ezüst metál
76. Werz - 1.4 5a - Mentazöld
77. Bobby _la_cetti - 1.4 Sedan Star Cool- Poly Silver
78. Semyr - 1.4 Star
79. Jani - 1.4 Star AC - Aranybarna
80. Labello - 1.6 Platinum 5a - Polysilver
81. Thomas - 1.6 Elite 5a - Fehér (Feldebrö)
82. Pecás - 1.4 Ezüst metál (Budapest XXI)
83. Kóma mester - 1.4 Elite 5a - Bordó metál (Budapest II)
84. Xoortes - 1.6 Elite 5a - (Ajka)
85. Iceman - 1.4 Star Sedan - Red rock (Budapest XVIII)
86. Frankie-boy - 1.6 SX Elite 5a - (Budapest XX)
87. tois - 1.6 SW Elite+ - Red Rock (Veresegyház)
88. CSUFI-1 1.4 Star 5 ajtós piros (Lenti)
89. Smidi 1.6 Premium 5 ajtós Ezüstmetál (Budapest XVIII)
90. Atya 1.4 Star Sedan Poly Silver (Budapest XXII)
91. kripic - 1.6 SW Elite fehér
92. Lewenter - 1.4 Star AC 4 ajtós Mentazöld (Érd-Bp)
93. Vajta - 1.4 Star AC
94. Dömci11 - 1.4 Elite fehér
95. Mixi2007 - 1.6 SW fehér
96. Apa12345 - 1.4 Star AC 5a. Poly Silver (2006.02.24.)
97. 95LE - 1.4 Elite AC Imperial kék Miskolc
98. Cromagnon - 1.6 sedan
99. Stocz - 1.6 elite SW - Menta zöld
100. ooz - 1.4 Elite piros

101. Zsazsiehi - 1.6 ezüst Platinum

102. Fox8 - 1.6 HB Platinum - Polysilver

103. LacettiLaczy - Lacetti 1,4 Star Sedan (2005.08) Ezüstmetál

104. ChevyCsaby - 1.4 Elite (Super Red) Fejér Megye Tordas

105. Gábriel401 - 1,4 Sedan melange beige

 

Előzmény: Gábriel401 (5831)
Gábriel401 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5831
Sziasztok, érzelmi okokból szeretnék a 105-ös lenni, bár 104-ik tagot nem láttam. Tegnap óta boldog tulaja vagyok egy melange beige színű Lacetti 1,4 Sedan-nak.
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5830
Övfeszítő működésére nincs befolyással ez a csatiszéthúzásos megoldás? Tudniillik a feszítő csak akkor durran el, ha érzékeli, hogy be van kapcsolva az öv.
Előzmény: Stocz (5812)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5829
Sajnos azt meg ez idáig nem tudtam megoldani,mert szerintem kettő lehetőségem lenne: az egyik: a ködlámpa helye (na ezt nem akarom!), a másik: karosszéria munka,mégpedig úgy hogy a motorháztetőn kivágni egy légbeömlőt (ezt fogom megcsinálni,de még nem most).
Jelenleg a légszűrő a kerékdob rácsa fölé van vezetve,ahol menet közben azért a kerekek kavarnak be neki friss levegőt, és nem a motor meleg levegőjét szipákolja(annyira).
Előzmény: R*R (5828)
R*R Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5828
És hogyan építetted be, torlónyomása is van?
Előzmény: Fox8 (5826)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5827
amúgy:Üdv mindenkinek!
Nem az a probléma,hogy nem vagyok megelégedve a világításom fényerejével,mert azzal minden oké!Csak hát elkapott a divatozás!Irigykedve nézem a xenon és álxenon fehér-kékes fényeket és roppant megtetszett,de majd valahogy megoldom másképp,mindenesetre a 100w-os megoldást dobom.
Előzmény: Stocz (5815)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5826
A szűrőm: Green Twister
Előzmény: R*R (5810)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5825
Köszönöm mindenkinek a gyors választ!Azt hiszem dobom az ötletet,annyit nem ér meg.
Előzmény: Secretknight (5806)
Zsazsiehi Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5824

szia

 

  Azért ne lepődjél meg azon, hogy némi anyagi juttatás fejében utólag (majdnem) bármelyik szervízben kaphatsz pecsétet, még akkor is, ha géped a közelükben sem járt. ; )

 

 

  Ezt én mind elhiszem "pénzért bármit".

Csak az a bajom ezzel,hogy azért mert pecsétet kaptam még nembiztos,hogy az autom is kifogástalan,mert hogy nam látták a járgányt. Én szeretek nyugottan autózni és nem rettegni attól,hogy vajon ki birja e az utat az autó mert nem látták a szervízben igaz hogy pecsétem van csak ez engem nem nyugtat meg.

 

 Csá    Zsazsi

Előzmény: t-bird (5823)
t-bird Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5823
Azért ne lepődjél meg azon, hogy némi anyagi juttatás fejében utólag (majdnem) bármelyik szervízben kaphatsz pecsétet, még akkor is, ha géped a közelükben sem járt. ; )
Előzmény: Zsazsiehi (5818)
R*R Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5822

Szia!

Próbáld meg, aztán elválik!

"A régi kocsimban volt direkt szürö! De télen nem javasolták" a hővédő lemez téli csapadék befagyás ellen is véd. Sokan használjuk gond nélkül elhiheted...

 

 

Előzmény: chevycsaby (5821)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!