Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cápaFeri Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5865

Szerintem mero joindulatbol irta. En is kovetek el helyesirasi hibakat, alltalaban mellegepelesbol valo. Sajna nallad tobb nem ilyen volt ez szurt neki szemet.

Szerintem fontold meg amit mondott es figyelj jobban oda mit hogyan irsz le mert van par ordito kozotte :) Abszolute off voltam es tessek leharapni a fejem :D

 

u.i: Meg mielott valaki azt mondja nem ismerem az ekezeteket. Tudom de ez jo par eve igy van mert aki meg nagyjabol internet kezdeten csetelt az tudja miert van igy. Nos ezert irok ekezet nelkul.

 

Hát igen...vannak ordítóak közötte..:-))

 

Szerintem nem a helyesírás fontos, eddig így is értettük ki mit akart mondani.

Elég nehéz a magyar nyelv, harminc-egynéhány évesen is érnek meglepetések, hogy valamit már nem úgy írnak ahogy anno tanultam. Én spec. egészen addig nem szoktam szóvá tenni mások hibáját, amíg nem kérkedik magáról vélt hibátlanságával az illető. Magamról meg pontosan tudom, hogy követek el hibákat, így nem szoktam kérkedni és előhozakodni ilyenekkel.

 

Maradjunk meg a hasznos információ áramlásánál és ne egymás hibáit tegyük szóvá... ha lehet....és továbbra is kellemes lesz ez a fórum.

 

Az április 28-i talival és felvetésemmel kapcsolatban lennétek ilyen aktívak!!! No!

 

Üdv! 

Előzmény: BeZe1974 (5863)
Gábriel401 Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5864
Nekem az a családias hangulat hiányzik, ami anno a Dacias-Zsigulis korszakban kialakulhatott tulaj és szerelő között. Nyilván a legtöbb szervízben korrekt a munkavégzés, csak nekem egy kicsit személytelen.
Előzmény: Novi1 (5861)
BeZe1974 Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5863

Szerintem mero joindulatbol irta. En is kovetek el helyesirasi hibakat, alltalaban mellegepelesbol valo. Sajna nallad tobb nem ilyen volt ez szurt neki szemet.

Szerintem fontold meg amit mondott es figyelj jobban oda mit hogyan irsz le mert van par ordito kozotte :) Abszolute off voltam es tessek leharapni a fejem :D

 

u.i: Meg mielott valaki azt mondja nem ismerem az ekezeteket. Tudom de ez jo par eve igy van mert aki meg nagyjabol internet kezdeten csetelt az tudja miert van igy. Nos ezert irok ekezet nelkul.

Előzmény: Zsazsiehi (5862)
Zsazsiehi Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5862

Szeva

 

 

 Tudol eggggy nagggyon lyóót?

 Elnézést kérek mindenkitől aki nemtudta elolvasni a hozzászólásaimat a nyelvtani hibák miatt. Tanult barátom biztosan nyelvtan tanár:).

Sajnos a tanuláshoz már öreg vagyok.

Kérek mindenkit szóljon ha nemolvasható amit írok,mert akkor nemírok többet.

Egyépként én azt hittem ez egy autós fórum nem azt fogják nézni hogyan hanem,hogy mit írok de úgynézki tévedtem.

 

 

  Sssszevvassz      Zsazsi

Előzmény: Picuj (5858)
Novi1 Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5861

"A műhely/ek/ben, a balesetmegelőzés érdekében, csak az arra jogosultak tartozkódhatnak"

Ez elég baj (máshol is így van), mert elgépiesíti az egész átvizsgálási-javítási folyamatot, bár szerintem a fő (be nem vallott) indok az, hogy ne tudj megbeszélni a szerelővel otthon stb. elvégezhető javításokat, amivel a szervíz bevételtől esne el.

 

Hali Gábriel!

Az általam /eleddig és ezután/ írtak, saját tapasztalati vélemények.

(Csak zárójelben: ugye én azt írtam, hogy "az arra jogosultak", a jogosultság időtartamát pedig nem határoztam meg.)

A szervízvezetővel és munkatársaival a kapcsolatom jó, ami bizalmi alapon működik. Amit írsz, az én esetemben az adott helyszínre /s tudok máséról is :))/ nem helytálló. Bármikor és bármit kérdezhetek, ők korrekten, tudásuknak megfelelően /igy is meg lehet tartani a kuncsaftot :))/ válaszolnak, elmagyaráznak, sőt megmutatnak :-).

Nyilván otthon egy szakműhely felszereltségével nem vetekedhetek /igy az ő munkájukat elvenni nem tudom/, de egy-két 'barkács' belefér, természetesen csak ami a garit nem veszélyezteti :))

Ja; vannak műhelyek, melyek az ügyfélvárótól üveggel vannak elválasztva :))

Novi  >;-))

Előzmény: Gábriel401 (5860)
Gábriel401 Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5860

"A műhely/ek/ben, a balesetmegelőzés érdekében, csak az arra jogosultak tartozkódhatnak"

Ez elég baj (máshol is így van), mert elgépiesíti az egész átvizsgálási-javítási folyamatot, bár szerintem a fő (be nem vallott) indok az, hogy ne tudj megbeszélni a szerelővel otthon stb. elvégezhető javításokat, amivel a szervíz bevételtől esne el.

Előzmény: Novi1 (5859)
Novi1 Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5859

Szerintem azért más az állás pontunk ez ügyben mert másak a szervíz tapasztalataink.

 

Hali!

Diplomatikusan profi válasz :-)), amivel egyetértek, mint a hsz többi részével is.

Nyilván /márka/szervíze is válogatja. Gondolok itt a helyben felállított mércére és a szerelőgárdára /bár a selejtje elöbb utóbb úgy is kihullik/, akik a jóhírnév megtartása ill. emelése érdekében kell, hogy ténykedjenek a tulaj, a kuncsaft és a technológiai szabályok figyelembevételével. No, nem eccerű a dóguk :)))

Ebben a topicban is volt már szó nem egy helyről, pro ill. kontra. Vannak ajánlható és kritizálható szervizek. A 'Flotta' tagjainak tapasztalata azért is fontos, mert mások okulhatnak belőle, bár erőltetni semmit nem lehet :)).

A márkaszervízek között összehasonlítási alapom nincs, aminek oka van :)). Több mint hat éve járok alkalom-, és szükség esetén vácra /elött offautó passat 'sufnituning'-al gurult több mint tíz évet megbizhatóan/, a jelenlegi hat éves Lajossal és a másfél éves 'Flotta'Lacival :)). Itt a leadott autót, az ügyfél kérésének megfelelően megjavítják. A javítás során talált 'egyebekről' az ügyfelet /akár telefonon is/ tájékoztatják, aki a várható költségek ismeretében dönthet, hogy azonnali, vagy késöbbi időpontra halassza az orvoslást. Esetleg máshol javíttat. A műhely/ek/ben, a balesetmegelőzés érdekében, csak az arra jogosultak tartozkódhatnak.

A fentiek miatt is nyugodtan merem ajánlani bárkinek Kornélt és csapatát, bár tudom egyes flottatársnak a távolság meghatározó lehet.

Mindenkinek szép időt és élvezetes Km-eket :))

Novi  >;-))

Előzmény: Zsazsiehi (5857)
Picuj Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5858

OFF

Zsazsi ne haragudj már hogy megkérdezem, de neked mi az anyanyelved? Mert ha a magyar, akkor javaslom sürgősen nézz egy nyelvtan tanár után! Bocs de ezt nem tudtam megállni...

ON

Előzmény: Zsazsiehi (5857)
Zsazsiehi Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5857

Na Hali..

 

 Tiszta ügy hibát találltam szólók kijavítják.

Azt írod a szervíz nem keresgél hibát....

Neki le van írva,hogy mit kell megnéznije bizonyos kilométerek utánn.De ezzel nem hibát keresgél csak teljesíti az előírásokat.

 "A szerelő is siet, pénzt kell termelnie a tulajnak, máskülönben ugrik a munkahelye."

Hát nemtudom vajon ugrik e a munkahelye ha mondjuk SIETETT PÉNZT termelt és az ő hibájára visszavezethető egy halálos baleset.Nem csak kirúgják le is csukják.

Vajon megérte sietni pénzt termelni. Egyébként még sohasem láttam egy szerelőt sem sietni, kapkodni. Precizen megfontoltan végzik a munkályukat a kapkodásból még soha nemszármazott semmi jó. Természetesen megint csak a Mitsubishi szervízre hivatkozom.

Szerintem azért más az állás pontunk ez ügyben mert másak a szervíz tapasztalataink.

 

  Hali  Zsazsi

Előzmény: Stocz (5854)
kripic Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5856

"Ecotech bizbasz nem sportlégszűrő, hanem ..."

 

(Egyébként nem volt elírás, helyesen tényleg Ecotek-nek írandó...)

 

Persze persze, csak hát mivel - részben - a plusz levegővel fejti ki (számomra egyenlőre még csak állítólagosan) áldásos tevékenységét, ezért merészeltem ezen összefüggésben felemlegetni.

 

Egyébként most jöttem meg Kecskemétről (oda-vissza kb. 210 km, autópályán átlag 140-nel), egy ilyen út után idáig mintha üresebb lett volna a tank... Na majd meglátjuk....

 

További szép napot, élvezzük a napsütést:

kripic

Előzmény: Fox8 (5844)
Gábriel401 Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5855
Igaz, főleg, hogy én tényleg egy "mi autónk"-ból (Swift Sedan) ültem át! :c)
Előzmény: Fox8 (5845)
Stocz Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5854
"Igazából garanciaidő alatt jobb, ha én mondom meg mi nem stimmel és követelem a javítását."

Ez az általános gyakorlat.
A szervíz nem keresgél hibát, a tulaj úgy is szól, ha gond van. Csak hát a tulajok sem egyformák, nem azonos a műszaki felkészültségük, és a zajokkal, zörgésekkel szembeni tűrésük.
Ha nem szól vmiért, akkor az valószinűleg nem is lesz leelenőrizve. A szerelő is siet, pénzt kell termelnie a tulajnak, máskülönben ugrik a munkahelye. A könnyebb ellenállás irányába megy ő is.
Előzmény: georgbob (5851)
Stocz Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5853
Szia!

Valóban. Holnap megyek a szervízbe, utánakérdezek ott is.
Előzmény: Gábriel401 (5839)
Stocz Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5852
Szevasz!

Látod, pont erről beszélek. Ott kell lenned a szerelő mellett, hogy biztos legyél a dologban.
Általában én is így csinálom+valamit értek is hozzá.
A válaszodból gondolom, Te is.
És mi van azokkal, akik reggel beadják a gépet a szervízbe, és utána mennek dolgozni.
Ők nem ellenőrizhetik végig a dolgot, és lehet, hogy egy tanár, festő, ápolónő, stb. nem is ért hozzá.
Mondjuk egy lógó gömbfejet hiába nézünk (akár Te, akár én, akár egy szerelő), nem fog feltünni a hibája. Azt meg kell rángatni, és csak az érzi a gondot, aki csinálja.

Akkor is biztosnak kellene lenni az elvégzett munkában, ha laikus vagy, és nem állsz a gép mellett. Ezért fizetsz, nem keveset.
Mi akkor érezzük ezt, ha ott állunk a gép melett. De attól, hogy az idődet te is ott töltöd, a számla még nem lessz kevesebb.
Ennél a módszernél vagy a saját, vagy a munkaadód idejét/pénzét költöd.
Ez azért normális országokban nem így működik.

Üdv: Stocz
Előzmény: Zsazsiehi (5838)
georgbob Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5851

Támogatom az álláspontodat!

 Az első szervizem (igaz hogy költségtakarékost kértem, ami a pollenszűrőben merült ki) fél óra volt olajcserével együtt. Munkadíj 7000 Ft, ami tartalmazta az olajcserét, plussz a négy kerék ököllel történő kocogtatását. Igazából garanciaidő alatt jobb, ha én mondom meg mi nem stimmel és követelem a javítását.

Üdv

Előzmény: Stocz (5834)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5850
Köszönöm a jókívánságod!Azt hiszem én is követem a többieket!
Előzmény: R*R (5849)
R*R Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5849

Átgondoltnak látszik, remélem sikerül!

A többiel ma autókáznak...

Előzmény: Fox8 (5848)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5848
Szia!

Köszönöm a tanácsot,mert az mindig jól jön!
A twister az maradni fog,mert már igy is megvagyok elégedve a teljesítményével.Igen a motor háztető kivágása macerás,ezért is írtam hogy nem most lesz(úgy 1-1.5 év múlva),akkor összejön annyi zsé hogy komolyabban hozzá lehet nyúlni az autóhoz,és úgyis lesznek optikai átalakítások akkor ez már igazán belefér.Szerintem a lacsi egy nagyon könnyen tuningolható (optikai) kis dög,úgyanis már alapból jó alakú bestia.
A következő megoldáson töröm a fejem:
Ahogy a képen is látszik a Twisterhez egy gégecső kapcsolódik és ennek a szabad végére csatlakoztatnék egy olyan laposfejű légbeőmlőt,amit te is mutattál(Simota),és ez a laposfejű légbeőmlő fog 'kikandikálni' a motorháztetőből (természetesen köré a karosszéria színében egy kúlturált ház(légbeőmlő) lenne csináltatva).
Igy már lesz torlónyomás!Szerintem
Előzmény: R*R (5847)
R*R Creative Commons License 2007.03.11 0 0 5847

Szia!

Nem egyéb csak szerény vélemény: kúpos v. hengeres jó méretű direkttel is elérhetsz ugyanannyit, mint TWISTERREL és légbeömlővel. Nézz utána a Green TWIST légáram értékeinek (v. pl. szűrőfelület nagysága) és hasonlítsd össze pl. 120/100/140 mm (D/d/hossz-1,6-1,8-hoz jó méret) méretű Green kúpossal. Szerintem ellenőrzés nélkül tudja legalább a kétszeresét és nem kell kivágni a motorháztetőt. Vagy ha mégis el akarod követni, nem biztos hogy a TWIST a legalkalmasabb, mert nem csöves csatlakozásra méretezték. Vannak méretezett szetek -igaz drágábban- de megbízhatóan hozzák az adott érétkeket.

 http://www.simota.com/pro_in_carbon.php

A lényeg: kísérletezni szabad, csak egy kivágott motorháztetőt körlményes visszafoltozni v. áthelyezni, ha nem jön be teljes mértékben az elképzelés. a TWISTERT mosva jó állapotban el lehet adni, ha úgy döntesz.

 

 

Előzmény: Fox8 (5829)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5846
Cápa!
Neki is fent vannak az első sárfogói:-)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5845

Tudom már volt róla szó,de olyan jó hogy a "mi autónk"
Fox8 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5844
Az Ecotech bizbasz nem sportlégszűrő,hanem fogyasztáscsökkentő szelep.
Előzmény: ooz1 (5841)
Zsazsiehi Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5843

Szia

 

Szerintem meg nem mert mi is megyünk ismerkedni kirándulni.

 

 

  szia zsazsi

 

Előzmény: Gábriel401 (5842)
Gábriel401 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5842
Szia, köszi a jókívánságokat, szerintem holnap utolérlek, mert elmegyünk egy kicsit ismerkedni egymással! :c)
Előzmény: Zsazsiehi (5840)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5841
EcoTek bizbasz

te most a sport légszűrőről beszélsz?
Előzmény: kripic (5836)
Zsazsiehi Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5840

Szia

 

Gratulálok az új járgányhoz használld sok-sok egészséggel.

Ha igy folytatod a kilométerek gyűjtését lassan utolérsz az enyémben 102km-van.

 

 

  Helóka   zsazsi

Előzmény: Gábriel401 (5831)
Gábriel401 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5839
Előzmény: Stocz (5835)
Zsazsiehi Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5838

Szassz..

 

 Na figyelj a munkámmal kabcsolatban 10 éve vezetek Mitsubishi L200-okat rendszeresen én viszem a szervízbe a munkafelvevőnek elmondom  mi a baj vagy  csak a kötelező 7500-an kénti szervíz.Behozzák az autót a szerelő csarnokba és abban a pillanatban ott vagyok mellette én is. Figyelem mit csinál a szerelő.

Csak akkor jövök ki a műhelyből ha kész az autó VÁGOD.

Tegyük hozzá ez a Mitsubishi és én ebből indultam ki.

Még nemtudom,hogy ez a Chevrolet-nél hogyan működik,de szerintem nem naivság elvárrni,hogy a munkályát rendesen végeze a szervíz.

 

   Hali   Zsazsi

Előzmény: Stocz (5834)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5837
Egy tapasztalatot szeretnék veletek megosztani:vettem még annak idején a lacsira a chevy szalonban króm mérethelyes küszöbdíszt sok pénzért.No ezt nem ajánlom senkinek,mert nagyon sérülékeny értem ez alatt,hogy minden karc meglátszódik rajta, vagy úgy kell beszállni,hogy a lábad szigorúan nem érhet semmihez,és ezt magyarázd el az utasaidnak is,nekem nem mindig sikerült és ez látszik:-(
kripic Creative Commons License 2007.03.10 0 0 5836

Sziasztok!

 

Üdv Gábriel, legyen sok örömed a gépben...!

 

Más:

Tegnap, pontosan a 16000. km-nél kiégett az egyik tompított izzó (Először, ugyhogy a'sszzem ennyi belefér....).

Gondoltam, ha már úgyis felnyitom a motorháztetőt az izzócsere miatt (jól megszivatott a lámpatest eldugott anyája, alig bírtam lebombázni...), beépítem a Cromagnon szaktárs által korábban említett és dícsért, általam a gépében megszemlélt, és a Lacsi első szülinapjára megvásárolt EcoTek bizbaszt.

Hát gyerekek, igazán nem akarok hosszútávú tapasztalat híján ódákat zengeni róla (mert pl. mindjárt nem értem, hogy mi az isten került ebben a műanyag szelepecskében ennyi pénzbe...), de úgy tűnik, ha még egy kis levegő jut általa a motornak, az bizony tényleg csodákat képes okozni...

Mint említettem, nekem a szűkítő kivétele is azonnali és jelentős javulást idézett elő a motorháztető alá szorított ménes futkározásában, ez a bigyó még erre is rátett. Ha elosztom kettővel annak a felét, ami szépet-jót erről a gyártó zengedez, és csak egy pici fogyasztáscsökkenés járul is a fentiekhez, már úgy néz ki, hogy megérte...

 

Szerintem a harisnyáslégszűrős csávó is valami ilyen hatásra vágyhatott, csak a harisnya ócsóbb, mint a direkt, vagy mint ez az izé...

 

Summa summárum: annyi levegőt a gépnek, amennyit csak lehet...!

 

Üdv:

kripic

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!