Már a nyárin alig van minta, kb. 4mm, de még egy kicsit forgatom. http://www.idokep.hu/ Itt azt mutatja h. még okt. 22-én is este átlag 5 fok nappal 17 lesz. Ha tényleg úgy lesz, akkor még csak utána váltok. Tavaly vettünk a főnökömmel egy légkulcs készletet, így kb. 40 perc 2 embernek egy Vivaro. Ha úgy alakul bármelyik reggelen átdobjuk, előtte elviszem centriztetni h. készen álljon.
SZiasztok. Ti mikor váltotok téli gumira? Én tegnap átraktam a téli felniket, sokkal komfortosabb az autó, ég és föld, pedig a méret ugyanaz a gumik nyári 2010-es Agilis téli 2009-es Hankok. Érdekes,de érzésre rengeteget keményedett a michelin 40e km alatt. Ez C-s gumiknál normális? Kopást,repedést nem látok rajta, mondjuk ez csúnya lenne egy 2010-es gyártású guminál,de aggasztó.
Ma hívott az illető aki tartozik még pénzel, h adjam meg a bankszámlaszámom és átutalja a fennmaradó összeget. Elküldtem neki ma a számot... holnap várom a csodát
Szép estét neked Igazán megértem amit írsz.Tényleg elkeserítő tud lenni Egy motorral szívtam egy héten át és csak hengerfejnek indult vagyis tömítés cserének.Majd komplett hengerfej felújítás egy dugattyú csere és lehet nincs vége. de ma már ott tartók csak legyen rendben és menyen rendesen.A tulaj jó fej az a szerencsém mert az összegek repkednek és meg is tudja érteni. Hát bele lehet futni olykor ám :) mindenkinek baleset menteset kívánok és jó utat :) Remélem vissza kaptad a pénzed amit a autóban felejtettél hogy a német útra elmehessen az a csúf gazdája -:)
Ismét kellemetlenül jártam a múlt pénteki incidensem után, nem hiszem el... Egy 2.0 dci trafikon kicseréltem egy már típusbetegségnek mondható csapágyat a váltóba (azt a tűgörgőset ami a váltóbowden tengelyén van) mert berohadt ugye. Az autóban 200 valahány ezer km van. Mikor levettük a váltót akkor jutott eszembe, h ki kell ilyenkor cserélni a kinyomócsapágyat is mivel az nálunk még egy kocsiba se ment el 250-300nál többet soha, akinek traficja van az tudja miről beszélek. Szóval ment vissza a régi kinyomócsapágy és rá pár napra párszáz km után hívnak, h beesik a pedál reggelente, de rápumpál kettőt és jó. Sajnos egyértelmű a hiba oka, de természetesen az ügyfél meg értetlenül áll a dolog előtt, h eddig jó volt most, h levettük a váltót beszart. 45E ft a két csavarfelfogatásos kinyomó csapágy mert csak gyári van belőle... Mivel most dolgoztam az illetőnek először akár azt is gondolhatja, h beraktam egy szart, csakhogy megint levegyem a váltót. Amit meg is értek mert ismeretlen vagyok Neki, még az is lehet, h én is erre gondolnék. De ez nem így volt. Elég kellemetlen a dolog
szép napot nektek ! Hogy nem jutót ez eszembe tényleg a legjobb választás :):) Mi az ár elképzelés az ajtóra és a dupla ülésre ?A toló ajtó érdekelne !Írj emailt ha lehet.köszönöm baleset menteset nektek -:)
A jelenlegi járművedre meg javaslatom: Contitental Traction pro!! Hihetetlen, hogy mennyire tud kapaszkodni!! Tipuikus téli gumi! 26*2,1, még jól is néz ki! :-)))
Viccet félretéve: Javulgass, gyógyulgass, aztán gépre!!
szép reggelt mindenkinek ! csak vigyáz lassan jön a téli gumi csere nehogy elfeled ám !:) igyekezz a paripára vissza mindenkinek baleset mentes szép napot !
Mond az ajtód üveges ?Valamint a dupla ülés érdekelhet ha nekem megfelelő árért adnád. Amúgy egyáltalán hogy vagy ?Dolgozol már ? üdv jó utat és balesetmenteset :)
Érdeklődnék hogy a motoros tükör kapcsolója megvan??? Gondolom egyforma a traficéval!!! És persze mennyi lenne az ára!!! További kellemes hétvégét mindenkinek!!! Üdv:karimama!!!
Két hátsó ajtó, 4db acélfelni, 3db egyforma (70%-os) 205-ös gumival, üléssor hátsó, középső (jó állapotban), műszerfal, (az LCD-s, nem mutatós), gyári CD (a rönyós CD lejátszó), komplett hátsó futómű, jobb első futómű, ha minden igaz akkor 2.5-ös motor, és 6 sebességes váltó. Első ülés a dupla jobboldali, tolóajtó, üvegek körben, elektronika, jobb első lámpa (vivaro 2005), meg szinte minden, ami ép maradt a kocsimból... A porlasztócsúcsokat nem adom :D