Amiről én beszélek, azalatt semmilyen átlátszó fólia nincsen, nem nyomdai úton, hanem programvezérelt vágógéppel készül. Az összes hordozót a felrakás alatt eltávolítod.
Látszik is a képen, hogy egy kb 25*4 cm-es transzparens fóliára lett készítve a nyomdában, egyben felrakható. Nem kínlódok én a betűkkel, eszembe sem jutna!.:-.))
Cápa, nem kell annak a matricának átlátszó alap. Elmész egy fóliavágós feliratkészítőhöz, az szépen kivágja Neked. Egy fehér hordozófelületen kadod meg a kívánt feliratot, aminek a tapadós oldalán is van egy védőréteg. Ezt lehúzod róla, felragasztod a hordozóval együtt a feliratot a kocsira, majd a hordozót is lehúzod róla. Rém egyszerű és praktikus, nem kell a betűkkel egyesével bajlódnod, és nagyon tartós.
A matricák nem átlátszó alapon vannak hanem egyenként leszedhető és felragasztható. Mint a képen is látható az ablakra ragasztható. Fehér szinben van.
Ezeket és vannak még kicsit amik 10mmX200mm esek, adjuk illetve 1db nagy 1 db kicsi matrica, 1db rendszámkeret, 1db nyakpánt jár a tagság mellé.
A vidéki tagok részére sajnos nem tudjuk elpostázni a rendszám keretet a postázás során fellépő sérülések miatt. A többi az menni szokott. Meg kell adni a jelentkezés során hogy milyet igényelsz és olyat küldünk.
Nos akkor jól elbeszélgettünk a semmiről, vagyis nem volt értelme ennyi időt áldozni a dologra. A technika ördöge jól kibabrált velünk! Éreztem én ezt, hogy személyesen pár perc alatt letudtuk volna az információcserét már rég és nem lett volna kavar. :-)
Nos ezúton is elnézésedet kérem, lehettem volna én is annyira figyelmes, hogy még egyszer elküldjem a mélt, valamint gondolhattam volna erre az eshetőségre, hogy valamiért nem kaptad meg. Jó tanulság nekem.
Ami a válaszokat illeti, köszönettel vettem, bár némileg aktualításukat vesztették azóta. :-) Képet küldök, illetve hozzá kódot majd kérek valamikor a tali után, előtte szeretném megismerni a résztvevőket, a tali hangulatát, főleg Téged és Marsyt ha ott lesztek.
A matricáról lehetne valamit megtudni? Hova ragasztható, milyen színű? Átlátszó alapon van? Külső, vagy belső? Esetleg képet tudnál róla feltenni?
Köszönöm kedvességed, de annyira nem sürgős, hogy elpostázd nekem, tökéletes lesz ha tudsz hozni a talira Kaposújlakra. Hálás köszönet érte, a tagságom meg úgyis alakul, ha már lesznek személyes tapasztalataim a klubról.
Bár még nem 100% a tali-részvételem, de remélem ott tudok lenni...amolyan odacsullánkodósan..:-)))
Rákérdeztem a szervízben az övfeszítőre. Nektek volt igazatok, van benne. Ebből adódóan az öv be nem csatolásának némítására csak a bimm-bamm lekötése jöhet szóba. Az általam említett másik lehetőség (ülés alatti csati széthúzása) innentől (biztonsággal) nem járható út. Kösz a figyelmet!
A kérdéseim tehát olyan irányúak lennének, hogy mi a feltétele a talikon való részvételnek? Lehetséges-e, hogy kezdetben tagsági nélkül amolyan "odacsullánkodósan" ellátogassak egy-két ilyen rendezvényre, ahogy időm engedi?
A talikon való részvételnek abszolúte semmi feltétele nincsen. Az a célunk hogy tagság nélkül is el jöjjenek a Daewoo-Chevi tulajdonosok és ha megtetszik nekik a mi kis közösségünk akkor esetleg csatlakozzanak hozzánk.
ezt én is csak megerősíteni tudom. akkor is vettem részt találkozón amikor még nem voltam klubtag. a részvétel feltétele csupán annyi, hogy szerezz tudomást a taliról, és gurulj oda a kocsiddal :) ennyi tagsági előnye akkor jöhet elő, amikor vmelyik támogatónál akarod érvényesíteni a pénzbeli kedvezményt. és ilyenkor előfordulhat, hogy kérik a kártyát ;-)
Ezek szerint tényleg egy teljesen nagy félreértés áldozatai lettünk, főleg én, mert ezt a levelet sajnos nem kaptam meg.
A fórumunkkal voltak és sajnos vannak még hibák.
Sokszor jelzi hogy új üzenetem van és nem látom ezt. Ezt fel is vetettük a megfelelő embernek és dolgozik rajta illetve bizonyos részben meg is oldotta.
A tisztségemből adódóan temrészetesen válaszoltam volna ha megkapom ezt a levelet.
Ha megengeded válasol itt a nagy nyilvánosság előtt.
A kérdéseim tehát olyan irányúak lennének, hogy mi a feltétele a talikon való részvételnek? Lehetséges-e, hogy kezdetben tagsági nélkül amolyan "odacsullánkodósan" ellátogassak egy-két ilyen rendezvényre, ahogy időm engedi?
A talikon való részvételnek abszolúte semmi feltétele nincsen. Az a célunk hogy tagság nélkül is el jöjjenek a Daewoo-Chevi tulajdonosok és ha megtetszik nekik a mi kis közösségünk akkor esetleg csatlakozzanak hozzánk.
Érdeklődnék még, hogy lehet képet feltölteni a honlapra?
Képeket úgy tudsz feltölteni a honlapra hogy a Marsy kollegának írni kell egy emilt és ő ad hozzá jelszót. Elvileg ennek a feltétele a tagság, de ha megbeszéljük akkor megoldhatjuk.
Lenne-e valami ellenvetése a klubnak, ha a honlap címét feltenném a kocsira amolyan reklámként?
Semmijen ellenvetésem nincsen hisz mi is azért tesszük fel a kocsira a matricákat hogy hirdessük magunkat.
Ha kell küldök neked matricát vagy a Kaposújlaki talira leviszem az jó lesz?
Most csináltatok a klubtagok krémjének egy külön matricát, amit azok kapnak akik a legaktívabbak.Ezzel szeretném meghálálni a klubért tett munkájukat.
Az elején leírtakohoz meg annyit hogy sajnos ez az általános nézet hogy nem igazán vannak olyan tulajdonosok akik tényleg akarnak illetve szeretnének ilyeneket csinálni mint minitalik meg ilyenek. Ez már sok helyen támogattuk hogy csináljatok magatok talikat és ha eljutunk a Ti körzetetekbe akkor Ti jöjjetek oda és örüljünk egymásnak.
Végezetül köszönöm szépen az elismerő szavaidat, de sokszor nem érdemlem meg.
Többet és mégtöbbet kéne ezzel foglalkoznom ahhoz hogy ez úgy müködjönahogy kell.
Álmom az hogy egyszer egy ilyen Kaposújlaki találkozón annyian legyünk mint egy HONDÁS talin (400-500 autó)
Remélem ez is valóra válik egyszer, ha nem is ennyi de legalább jóval több.
Már 15 autó van a listánkon és remélem a ti neveteket is odaírhatom és jól fgjátok érezni magatokat.
Hali ! Hétvégén meghajtottuk egy kis Tátrai kirándulással. 4 fővel végig, csomagokkal. 7.6-os fogyasztás az eddigi 9-10 után nagyon tetszett. Hegyi utakat imádta, húzott rendesen. És ami külön öröm volt számomra : 5 óra vezetés után simán kiszálltam mindenféle "lebénulás" nélkül.
Igen halisten eleg sok "csacsi" van a varosban. Egy dolognak orulok : szerencsere keves a balfasz vezeto kozottuk :) Valahogy sportosabb a kocsi talan es ezert nem veszik a szuzukis szoke libak meg a benak ?:)
1. Tyűha! Volt mit olvasni... Ezen a topikon terem a Lacetti rendesen!
Üdv minden új(abb) Lacsi tulajnak! :-)) Bp-n járva minden utcában legalább 1 Lacsi emelte fővárosunk értékét:-) Jó volt nézni.
2. Gyerekek ne nyúzzzzátok 1mást off dolgokon! Tuddományos tény, hogy az ember kép olvashwó. Ha nagggyábó jó írod a másik tuti elolvasssa és megértti, akor meg mindek ez a harrakirri...??? Be happy!! :-))))))))) Akinek sok a gőz, az vágja magát a verdába és kormolja ki.
3. Aki talira megy az majd írjon élmény beszámolót! Plíz..:-)
4. A szervízek férgese kihullik, de újabb férgek is megjelenhetnek a piacon... és akkor még ott vannak a dizájn férgek, akik valami oknál fogva mindig túl élik! Jobb ha mindenki bedobja a közösbe a szervíztapasztalatát, csak ebből lehet IGAZÁN profitálni kedves Lacsettók és Lacsetták..
Ui: nem szívtam sem füvet, sem kipuff gáz - merőben véletlen, hogy hippis a hangulatom..
Újabb üzemanyag mérés. Most nem volt 180-as kergetés és orás dugóban állás :) Volt 140-150 viszont es most 7.85 -re jott ki a vegyes. Azt mondom en megelegszem vele.
Jovoheten a hosszu hetvegen kiugrik a szukito :)
Tovabbi jo napot.
Ja es Cápa nem haragszom. Tudom en is hibazok de hállisten <- csak nagyreszt ilyet :) Sajna neha gyorsabban utom a billt mind amennyire valojaban tudok gepeni. Sokszor meg felre is megy.
üdv a "klubban" nem semmi amin átmentél már a kocsiddal :o) az az érzésem,hogy lehetne bármilyen más márkájú kocsid, ezek vagy ezekhez hasonló dolgok akkor is megtörténtek volna veled...
Tegnap előtt találtam erre a fórumra azóta visszaolvastam kb. 600 hozzászólást és sok érdekes, hasznos infót találtam. Én 2005. májusától gyarapítom a Lacetti-s tábort egy 5 ajtós 1.4-es fekete Elite Cool –al és per pillanat 26 évesen Újpesten tengetem napjaimat. Hogy őszinte legyek nagyon sokat gondolkoztam, hogy bele merjek-e vágni ebbe a típusba, mert eléggé megoszló véleményeket hallottam róla, de viszont felszereltségben meg árban nem volt ellenfele és még tetszett is a kicsike. Úgyhogy döntöttem és megrendeltem, amit a közel két év elteltével se bántam meg, mert nagyon szeretem, és elégedett vagyok vele. Persze vannak jobb autók, de azoknak az ára hááááát nem az én pénztárcámhoz lettek igazítva. Most jöjjön egy kis szerviz tapasztalat. 5000 km-nél voltam olaj cserén a Dráva utcai kis szervizben ami ~11 e Ft volt. Utána már sajnos többször kellet szervizbe vinnem a drágát. A következő kb. 6 hónapos korában volt, mert egy kedves teherautós a bal hátulját végighúzta (városban parkoltam) elég csúnyán, persze se telefonszám se betétlap. Irány a Fóti úti szerviz, ahol közölték velem, hogy cserélni kell a sárvédő ívet. Mindent ők intéztek (pl.: casco, javítás, fényezés stb.) úgy ahogy a nagykönyvben van. Nagyon szépen megjavították az autót, semmit nem lehet rajta látni. Szóval parádés munkát végeztek volna, ha az első és hátsó szélvédőben nem lett volna pár darab fémfröccs a hegesztések után. A szélvédőket természetesen szó nélkül és térítésmentesen kicserélték nagy elnézéseket kéregetve. Ezután jött, hogy a csomagtér ajtaját rosszul rakták össze és az ablakmosó csöve eltört, amit szintén kicseréltek. Egy éves korában eljött az első kötelező szerviz kb. 14600 km-nél amit szintén a Dráva utcai kis szervizben csináltattam ami ~22 e Ft volt szűrőkkel, olajjal, munkadíjjal egyben és helyben megvárhattam. Kb. 25 perc alatt lett kész + láttam, hogy valóban kicserélik-e a kiszámlázott dolgokat. Az 1. kötelező után 2-3 hónappal 3 probléma ütötte fel a fejét. A jobb hátsó lámpaburán az irányjelző fehér burája vízszintesen berepedezett, a jobb első ajtó ablaka 3 helyen (függőlegesen végig) karcos lett, és a bal első ajtó kárpitja elvált a tetején az ablaknál egy 1 cm-es darabon. Felhívtam a Dráva utcai szervizt és elmondtam a problémákat, azt mondták, hogy megrendelik a cuccokat, és majd hívnak. 1 hét múlva vissza hívtak, hogy megjöttek az alkatrészek, mikor tudok menni, hogy kicseréljék. A dolgok cseréjét végignéztem és közben a szervizvezetővel beszélgettem, aki többek között elnézést kért a kellemetlenségekért. Az első ablakkal együtt a porfogót is kicserélték. Természetesen 1 Ft-ot sem fizettem a mutatványért. A sárga lámpás betegség nálam is jelentkezett 2 hete. A szervizes azt mondta, hogy a hibakód szerint gyújtáskimaradás történt, aminek a tél + városi közlekedés és a jó minőségű benzin lehet az oka, ami miatt a szelepek kicsit bekormolódnak. Azt tanácsolta, hogy menjek fel a pályára és 10-15 km-es szakaszon, kergessem meg 4.-be 150-el és az meg fogja szüntetni a hibát, ha mégse menjek vissza, és majd kitisztítják valamilyen folyadékkal. A pályás autózás óta „nincs” sárgalámpa. Bízok benne, hogy nem kell majd szelepeket cserélni. Egy ideje nyikorog a vezetőülés, de pár napja különösen rákezdett (pedig szerintem 90 kg bírnia kéne). És végül megint lesz egy utam a Fóti úti szervibe, mert kb. egy hete a szomszéd házról ráesett egy cserép az autó tetejére, amiből még úgy néz ki, hogy bírósági per is lesz, mert a ház (önkormányzati) biztosítása az ilyen károkra nem terjed ki. Most ~27 e km van a Lacsiban úgyhogy, közeleg a következő kötelező szerviz is. Tegnap én is kivettem a légszűrőtől azt a bizonyos szűkítőt. Kicsi változás mintha már jelentkezett volna, de kíváncsian várom a továbbiakat. A fogyasztása 8-10 között mozog. Most jönne egy kérdés. Valakinek van SPIREX a Lacsijában? Ha van milyen változást hozott a gépsárkányban? Sajna Lacsis tapasztalatot nem hallottam. Ismerőseim körében más autókon bevált. Na ez egy kicsit hosszúra sikeredett, de ez közel két év tapasztalata, úgyhogy most ennyi és elnézést a helyesírási hibákért.
:DD Köszi hogy megvédtetek. Tényleg jóindulatból írtam, nem kötekedésnek szántam. Bármilyen hihetetlen egyébként, de én is szoktam helyesírási hibákat véteni. :))