Na itt kellene mágusnak lenni hisz több sebbel véreznék el :) lássuk : 1 pedál nem megfelelő 2üzemanyag 3belső apró koszolódások ebbe nem mennék szívesen most, ha olvasod a fórumot láthatod mennyi apróság számíthat 4nem megfelelő a nyomás ingadozik 5apró elektromos probléma 6 figyelmetlen vagy a lámpánál ne hagyd magad :)
Hirtelen ennyi de nem kell haragudni csak jelezni kívántam nem is olyan egyszerű sokszor :) Mindenkinek kellemes úttat és balesetmentes közlekedést !
Sziasztok! 1,9 Vivarom van. 2007-es. Néha a lámpánál nyomom a gázt, ö vár és egy idő után úgy dönt hogy elindul. a mellettem lévő kocsinak már csak a hátulját látom. Tipp? Meg néha amikor kis gázzal indulok rázkódik a kocsi.
"P2263-as hibakód mond vmit vkinek? Szerintem gázolajszűrő probléma lesz, de ez csak tipp. Ha leállítom és újraindítom akkor minden ok, törli. 2.0 -ás motor"
2.0 diesel??? Ez a kód turbónyomás problémát jelent.
szép napot mindenkinek ! esetleg nem ezen gondolkodtál ? http://www.transaurus.hu/catalog/index.php?cmstpl=page_news.tpl&tplconf=Tempomat.page_news.tpl.conf.0&menuID=001004002
Ha a téli gumin nincs forgásirány jelölés / asszimetrikus / akkor mindegy hogy rakom fel ?
Másik kérdés: beállt a hidegebb idő, indulás után mindegy milyen meleg a hűtővíz leállításkor egy 10-15 mp- ig valami zümmögő hangot hallat a gép ami egyre inkább halkul a végefelé. Olyan jellegű mint amikor a repülőkön leállítják a turbinákat. Honnan jön nem tudom megállapítani, lehet hogy a sugárhajtómű :-)
Sziasztok! P2263-as hibakód mond vmit vkinek? Szerintem gázolajszűrő probléma lesz, de ez csak tipp. Ha leállítom és újraindítom akkor minden ok, törli. 2.0 -ás motor előre is köszi páramentes szélvédőket!
Nincs! Hát mondtak róla hideget-meleget,úgyhogy passzzzzzzz!!!nem tudom mitévő legyek! A maxi hosszra ver elég sokat más gépet.még a transit LWB-t is.Ami annál hosszabb az meg kicsúszik a 3500 kg ból.Itthon elég jó áron lehet kapni,nagyjából egybenlévőket.Igaz mindegy mit veszek mert cafatokra lesz szedve és egy egyedi 9 személyes busz lesz belőle csinálva.Kis hátránya az euro 3-as moci a regadó miatt.
Hát még a boxer,jumper,ducato ami szóba jöhet a nagy lámpások.L4H2,L5H2,ami itthon horror ár,kint meg ami elfogadható az nem ép teljesen.
Hali.. Nekem már 387 000 km körül van benne, most voltam Varga Úr-nál. Ezt a megszólítást roppantul szereti...... Nos, 300 000 km ig szinte semmi gondom nem volt. Olajat 30 000 ként cseréltem meg a szokásos fékek, vezérlés. Nem rég kellet váltót, meg az injektorokat cserélgetni, a fogyasztás 100 as tempónál 8 lityi, 130 körül 10 lityi.Szeretem de a trafic csendesebb, kényelmesebb. Hirtelen ennyi...Ja meg a generátor Bécs előtt le állt egyszer. Kérdés ??
Szép estét Három csavar fogja a zár részét a nyitófogantyút. Útána lehet a zárhenger rudazatát kivenni.Szereld le a külső nyitófogantyú működtetőhuzalát is mindenkinek balesetmenteset
Nem tudom kinyitni a csomagtér oldalajtót. Leszedtem a kárpitot. 3 bowden van benne. Egyik a központi/kézi zár. A másik a belső kilincs, a harmadik meg a külső?
A központi meg a belső mozgatódik, a harmadikat nem látom mert ....
Hogy lehet kiszedni a zárat, vagy mit lehet tenni vele?
Elmondom, mennyiért csinálom én, nem titok. 20E ft a váltó-le fel, a váltót szintén egy 20asért szedjük szét. De múltkori hibámból okulva nem szeretnék visszarakni régi kinyomócsapággyal váltót többet, hacsak nem kérik...
12-15fok lehetett ha nem 18. délután. múlt héten. csak fosta a füstöt alulról.
valahol neten találtam egy vivaro paltós könyvet. na abban az volt, hogy úgy kapcsol be hogy fűtésretekered meg ventit 1be. hát leállítottuk a kocsit fütés le, venti le, aztán mégis ment.
mellesleg tesóm csippeltette a gépet, me csak 180at ment. :)
Szép napot ! Mindenkinek kellemes napot kívánok ! Az enyémben alig használva egy éve 300000-km minden eredeti még,igaz kezdi az olajat enni de még talán nem vészes,a kuplung kezd kopni de még vigyázva megy rendesen:-)
Szép jo reggelt mindenkinek! Szerintetek ezek az 1,9 DTI motoros vivarók ennyire jók,vagy ennyire rosszak hogy nem találni bontott motort hozzá!!!! Ötletek?? Esetleg valakinek??? Köszönöm!!! Ha kettőszázezer van egy bontott motorban akkor szerintetek mi a teendő?? Felujitás,vagy be lehet nyugodtan tenni az autóba és hajts??? Nekem az összes köcölékem vadi új ( nagynyomásu,turbó meg vezérlés ) ,de nem látok bele egy bontott motor belsejébe!!!! Vélemények????
Hali. Ok, Ok hogy 7-8 ezer de mennyi a munkadíj összesen ? A masteren a vezérlés felőli legbelső tömítés szivárog. Anyag 25 ez. munkadíj 77 ez. Még kicsit pihentetem a dolgot. Bár most időm se lenne rá, mert folyamatosan megy Németországba. Eső mentes szép napot....