Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lacsis_Hali Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5972
Szia!

2005.decemberben volt a bal hátsó ajtóra 2305.- Ft
Sajnos nekem az egész autón körbe van vagy 10-15 kisseb sérülés, amit a kedves autós társaknak köszönhetek. Sokat parkolok a városba és rendszeresen rányitják az ajtót.
Előzmény: BeZe1974 (5971)
BeZe1974 Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5971
Nem tudjatok veletlenul mennyi egy uj diszlec a bal elso ajtora? Egy kocsog kurva geci  haddnesoroljam tovabb ugy ramnyitotta az ajtojat hogy majd kitort egy darab belole. Most szep ronda :( Es nem tudom ki volt elment onnet ....
georgbob Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5970
Én nem variálok a szuszogóval, mert a múltheti checklámpát megelőzően (több mint egy év, a szelepcsere után) nem volt gond és ez a hiba is pillanatok alatt elmúlt úgy, hogy a lámpa is kikapcsolt.
Előzmény: R*R (5969)
R*R Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5969

(5419;5420) Tityeszé!

"megint megjött a cheklámpa " ez már engem is aggaszt!

Tedd ki szuszogóra, de szerintem mese, amit az olajködről mondanak. A lambda szonda kizárólag oxigén jelenlét mértékét (CO) ellenőrzi és nem pedig NOx -t meg társait, vagyis semmi köze az egyéb emisszióhoz. A szuszogó használata környezetvédelmi szempontból nem engedélyezett!

A szerviz nem mondta véletlenül, hogy az utastérben nem ajánlott a dohányzás, mert azt is érzékeli a lambda?

A katalizátor ellenőrzése a hátsó lamda feladata és külön hibakódja van meghibásodásra! Nekem volt ilyen hibakódom, sajnos nem jegyezetm meg a számát. DE: ennél a hibakódnál a motor és minden más zavartalanúl működik, a check lámpa folyamatosan ég, ha a gyujtás be van kapcsolva, és vígan lehet autókázni. Hogy a lámpa sokat jelezzen, katalizátor hibánál a fentiek miatt kizárt, mert kiütni is csak a computer csatlakozáson keresztül lehet, és nem alszi ki "magától" (csak ha ki nem ég szegényke).

 

Előzmény: georgbob (5967)
R*R Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5968
Mindegyik hasonló, ne aggódj!
Előzmény: georgbob (5966)
georgbob Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5967

Általános kérdés mindenkihez!

 

Kartelcső. Valaki megoldotta, hogy lekötötte és szuszogót rakott a végére. Kérdés:

1, miért kell szuszogó a végére, ha jól tudom ott tolólevegő jön ki.

És talán egy segítség: megint megjött a cheklámpa és a szervízben mondták hogy annyira ki van hegyezve a rendszer környezetvédelmi szempontból, hogy már a kartelcsövön feljövő olajködös levegő is bezavar az érzékelőknek. Ebből következtetve ha valakinek sokat jelez a lámpa, ki kellene próbálnia a kartelcső lehúzását, hátha ez lehet a probléma. De ez az én okoskodásom, nem biztos hogy logikus. Mellesleg lehúzott kartelcsővel a gép hátul simán produkálja a még be nem vezetett környezetvédelmi besorolást is, csakhát elől...

georgbob Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5966
Hát már rég nem nézem a végét, de általában a kormos kondenzvíz az ami megáll benne, hála a DTM formának. Még egy adalék a direkthez: napfényben átnézve rajta, (belülről kifelé) igen vékony a réteg és az anyageloszlás változó, tehát nem szálirányos. Nemtom ez jelent-e bármit is, mivel az olaj az ami a mikronos port megfogja. Én is raktam előszűrőt, ipari szűrőpaplan félbeszedett réteggel, forma összevarrva, ráhúzva mint egy zokni és ez fehér. A hang, jajaj, nagyon szép!!!
Előzmény: R*R (5965)
R*R Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5965
Akkor direkt újra, az olajszórás gondolom megszűnt a DTM végén!
Előzmény: georgbob (5963)
R*R Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5964
Dolfi (5774) és még többek esete nem sok jóval kecsegtet, de szerintem ha már cserélni kell: minél előbb annál jobb!
georgbob Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5963
HI! Az én olajam SPARCO és külön fel van rajta tüntetve a színe is. Biztosan fog, mert a kezem is piros lett tőle az első fújás alkalmával. Mosáshoz ARIEL gél mosószert használtam, káros biztosan nem lehet ha ruhához való.
Előzmény: R*R (5960)
Lacsis_Hali Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5962
Szia!

Nem a direkt beszerelésével van problémám, azt csak megoldanám valahogy :). Az tény, hogy direkt nélkül a spirex sem ér sokat, de amiket olvastam róla meg más autókon láttam, tapasztaltam az nagyon tetszett és ezért is piszkálja a fantáziám. A chip-el meg a komolyabb átalakításokkal, cserékkel még várok kb 1 évet mert amilyen szerencsés fazon vagyok tuti, hogy előjön valami hiba és akkor arra fogják majd rá a szervizben, és nem akarják majd garanciába cserélni. A direkt+spirex előnye, hogy max 20 perc és vissza lehet rá dobni a gyárit (persze csak a szívó oldalon) és nem is fogják észrevenni az okosak, hacsak a számítógép adataiból kinem következtetik :) (amire szerintem kicsi az esély). Ha semmi nem jön közbe Április közepe fele viszem Gyömrőre és ráugrik ez a páros.
A szerencsémre visszatérve ma reggel megint előjött a sárga lámpa. Hiába kergettem meg két hete a szekeret a pályán, 2-3 napja hidegen kopogott a kicsi kocsi ma meg már kacsingatott is. Szelep tisztítás után volt akinek végeleg megszünt a hiba vagy csak a szelep csere oldja majd meg? Mert nem szeretnék fölösleges köröket futni a szervizzel, ha a tisztítás nem ér semmit.
Előzmény: R*R (5961)
R*R Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5961

Szia!

Szerintem vagy annyira ügyes, hogy sajátmagad féláron megcsinálod a chiptuning kivételével. 

A tuning műhelyekben biztosan jól dolgoznak, különben bezárhatnának, de pl. kipufogó klinikákon olcsóbban felteszik a szintén olcsóbban vásárolt sportdobot.

A leömlőkkel van csak kivétel, nem bíznám csak tuningosra.

"a Lacettibe is olyat dob mint azokon." szerintem olyat! 

"ezeknek az olvasásán már túl vagyok" akkor meg bízhatsz, lesz +200 cm3 -nek megfelelő teljesítményed!

Sport főtengelyekről,- hengerfejekről jó lenne olvasni, csak nem akarnak megszólalni a profik, esetleg mégis...?

 

Előzmény: Lacsis_Hali (5954)
R*R Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5960

Szia!

    Még nem mostam, viszont a 4. kúpost használom. Az előző 3-at nem dobtam el csak hatásvizsgálat előte, és még cseréltem típust/méretet.

Az olaj színe nyilván nem módosíthatja jelentősen a szűrőtest színét, hogy nézne ki pl. GREEN szűrőn a vörös színű olaj? A zöld v. világoskék szőrőtest talán a legjobban mutatja a koszolódást az ismertek közül, fehér mégjobb lenne, de még nem láttam sehol.

Fox8 

kolléga válaszaival egytértek. A pamutos szűrők nyilván fakulhatnak és színükből is veszíthetnek márkától függően, az agresszív oldószerek viszont nem csak a színt, hanem a pamutot is károsítják, a fémhálót korrodálják, a műszálas v. szivacsos szűrőtesteket pedig roncsolják.

A betét szűrökhöz hasonlóan a koszolódás mértéke befolyásolja az áteresztő képességet, de direktnél látványosabb a teljesítmény csökkenése koszolódásnál.

Használtam átmenetileg kölcsön GREEN kúpost - jó koszosat, sőt olajfolt is volt rajta- a látvány hoz képest még működött.

Kezdődik a rovarszezon, felteszem a preszűrőt a direktre, nem szívelem a rovarmúmiákat a szűrőtesten.

 

Előzmény: georgbob (5953)
Lacsis_Hali Creative Commons License 2007.03.16 0 0 5959
Köszi. Majd 1x csak lehet, hogy körbejárom ezt a kérdést jobban. Addig is marad ami most van :)

Üdv.
Előzmény: Fox8 (5955)
georgbob Creative Commons License 2007.03.15 0 0 5958
THX!
Előzmény: Fox8 (5957)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.15 0 0 5957
Nem akarom elvenni R*R 'kenyerét',de előzetesen;talán az én válaszaim is megfelelnek amig R*R cartárs elő nem kerül.
Ezért is rövid leszek:
1.ehhez nem tudok mit szólni(nem ismerem ezt a fajta direktet)
2.nem
3.igen
4.nem
Előzmény: georgbob (5953)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.15 0 0 5956
Hidd el fogom én ezt lejebb is adni!!!!:-)
Előzmény: Novi1 (5952)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.15 0 0 5955
Sziasztok!

Sport Lacetti első-hátsó lökhárítójáról annyit,hogy megint a fene nagy pesszimizmusommal kell jönnöm,de vélemény szerint idehaza esélytelen vagy ilyeneket megvásárolni,talán egy normálisabb márkakereskedésből megrendelik neked a nagy 'nyugatról'.Azt tudom mondani amit én fogok csinálni,már amennyiben 'tárgyalóképes' leszek:felveszed közvetlenül a kapcsolatot vagy egy osztrák vagy egy német márkakereskedéssel,így biztos kézből fogsz infót kapni a termék áráról.Egyébbként az első-hátsó lökös és a küszöb az egy cikkszámon szerepel:
Art.Nr.: X0143000

Előzmény: Lacsis_Hali (5948)
Lacsis_Hali Creative Commons License 2007.03.15 0 0 5954
Szia R*R!

Köszi az infót, ezeknek az olvasásán már túl vagyok. Én kimondottan spirex tapasztalatokra lettem volna kiváncsi, mert van pár ismerősöm aki dicsérte csak más autó típusban, és nem tudom, hogy a Lacettibe is olyat dob mint azokon.
Előzmény: R*R (5951)
georgbob Creative Commons License 2007.03.15 0 0 5953

Hi R*R! További direktkérdések!

 

Te már túlvagy a mosáson? Azért kérdem mert én már igen és van-e ilyen irányú tapasztalatod,mint a következőek:

A direkt anyaga alapból piros, mint az olajspray is. Mosáskor nem sok kosz jött ki, szerintem nem is volt nagyon koszos, mert az alapszín (piros) csak egy kicsit sötétedett. A kiöntött víz nagyrésze viszont szép piros volt, ami szerintem maga az olaj lehet, mert az első olajozáskor biztosra mentem (sokat kapott). Az alapszín fakult kissé, de nem hinném hogy ez adta a piros szín nagyrészét.

1, Ha van már tapasztalatod, akkor az alapján mit gondolsz???

2, Illetve, ha olajozok, belülről kell-e olajozni a szűrőt vagy nem.

3, Elég egy réteget fújni rá?

4, Kell-e várni az olajozás után beszívódásra, vagy mehet rögtön a gépbe?

Előre is köszönöm a segítségedet.

Novi1 Creative Commons License 2007.03.15 0 0 5952

Megmondom öszintén,hogy várok a 100. helyre:-)))

 

Amennyiben addig nem borotválkoznék, igen csak hosszú szakállt kellene Gidámnak béfonnia :o))

Novi  >;-))

Előzmény: Fox8 (5945)
R*R Creative Commons License 2007.03.15 0 0 5951

Szia!

"Spirex-ről senkinek nincs tapasztalata a Lacettiben?"

Nekem nincsen, ha van kedved előbb keresgélhetsz  (ha számít mi mennyibe kerül)

LACETTI TELJESÍTMÉNY TUNING:

A leegyszerűbb:3211;

Direktszűrő:

-3728;3742

-3285;3300;3673;3674

-2939;3638;3645

Előtét chipek, lambda szondák, stb.:

nem ajánlom, a chiptunuing ugyan drágább, de hasonlíthatatlanúl többet ad, és nem romlik el

Sportdob:

-3673;3728;3742

Sportkatalizátor: nincs adat

Chiptuning:(40-60 ezer)

-3580;3610;3611;3653;2988;2993;

vagyis ~ 70-100 ezerből, 10-15% (esetleg több!) LE-t és nyomatékot simán össze lehet hozni. A chiptuning legyen az utolsó a felsoroltak közül!

 

Előzmény: Lacsis_Hali (5948)
Lacsis_Hali Creative Commons License 2007.03.15 0 0 5950
Webasto Magyarország
http://www.webasto.hu/home/hu/homepage.html
Előzmény: ooz1 (5949)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.15 0 0 5949
melyik cég csinálja ezt?
Előzmény: Fox8 (5947)
Lacsis_Hali Creative Commons License 2007.03.15 0 0 5948
Szisztok!

Nekem az a Hollandia 300-as automata lenne a szimpatikus, csak az a baj hogy annyi mindent megcsináltattnék még rajta, hogy hirtelen elszámoltam 600e Ft-ig :) és az kicsit sok most nekem.
Spirex-ről senkinek nincs tapasztalata a Lacettiben?
Nem tudjátok, hogy mennyibe kerül a Sport Lacetti első-hátsó lökhárítója és a két küszöb spoiler?
Előzmény: Fox8 (5947)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.14 0 0 5947
Utána kérdeztem a napfénytetős témának,ha mást is érdekel itt van az info:
Hollandia 100 bukótető: Bruttó 35100Ft+ Nettó 14800Ft munkadíj
Hollandia 300 medium tolótető szimpla: B 84960Ft
Hollandia 300 medium tolótető automata: B 93600Ft+N 19800Ft munkadíj
Hollandia 500:már nem forgalmazzák
Ezeket mind be lehet építeni lacsikba,mint ahogy már egy sw-be építettek is be.
A tetőre magára 3 év garancia,a beépítésre örök garancia(ez konkrétan mit takar nem tom!) van.A belső kárpitot nem kell cserélni,mert precízen dolgoznak és utána takaróléceket kap a tető körül,a kivágást lekezelik.A kérdeseimre az úriember készségesen felelt,tehát elméletileg ez is oké!
kripic Creative Commons License 2007.03.14 0 0 5946

Hmmm.... szerintem sznuni örömtáncot lejtene. (Én mindenesetre megnéznék egy ilyen előadást.)

Akkor már csak a szabad 81 köztes helyre jelentkezzetek....:o)

Előzmény: Fox8 (5945)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.14 0 0 5945
Megmondom öszintén,hogy várok a 100. helyre:-)))
Előzmény: Novi1 (5940)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.14 0 0 5944
BeZe1974 Creative Commons License 2007.03.14 0 0 5943
Fogadjunk Sláger rádió :)
Előzmény: csin-kin (5941)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!