Keresés

Részletes keresés

DonQuijote Creative Commons License 2023.01.19 0 0 43565

Elnézést, azt akartam csak mondani, hogy ezért zseniális Musk stratégiája, úgy ugyanis sokkal egyszerűbb és gyorsabb automatikus funkciókat fejleszteni, hogy a felelősséget nem kell vállalnunk érte, ha valami nem sikerül, mindig széttárhatjuk a kezünket, hogy hát de mi mondtuk, hogy a vezetőnek figyelnie kell...

Előzmény: DonQuijote (43564)
DonQuijote Creative Commons License 2023.01.19 0 0 43564

"Először is a vezető felelős mindenért továbbra is, tehát némileg azért figyelni kell."

 

 

Előzmény: a8lang (43563)
a8lang Creative Commons License 2023.01.19 0 0 43563

Először is a vezető felelős mindenért továbbra is, tehát némileg azért figyelni kell. Ez egy autópályának tűnik ahol nem működik az FSD, csak a sima autpilot. Ilyet hogy magától sávot vált és utána megáll nem csinál az autopilot. Bármikor felül lehet írni a gázzal ha esetleg fékezne. Nekem is előfordul hogy fékez kicsit, de nem satuz, nyomok egy gázt és ennyi, évente pár alkalommal.

A többi idióta meg nem tartotta be a követési távolságot és nem figyeltek egy kicsit sem az előttük lassuló forgalomra. Amerikában rengeteg ilyen baleset van hogy tömegesen egymásba mennek ha valamiért megáll elöl valaki. Lassan 50e km-t mentem már autopilottal és elmondhatom hogy nem csinál ilyet, és alapvetően nagyon biztonságosan megy, még sötétben és esőben is, akár ködben.

Előzmény: FRANKYE (43562)
FRANKYE Creative Commons License 2023.01.19 0 0 43562
construct Creative Commons License 2023.01.18 0 0 43561

"Muskot sokan támadják a régi rendszer haszonélvezői közül"

Ó, szegény, akit sokan annyira lenyomnak, hogy ő a világ leggazdagabb embere, meg:

"több mint 100 ezren dolgoznak neki" . . .

Előzmény: Future 184 (43556)
DonQuijote Creative Commons License 2023.01.18 0 0 43560

https://twitter.com/moodyhikmet/status/1615452475137609728

 

Érdekes thread a 2018-as halálos baleset (Tesla autopilot belegyorsul a betonkrolátba) vizsgálati jegyzőkönyveiről, ijesztő mennyire fogalmatlanok a fejlesztők, beleértve az Autopilot részleg vezetőjét.

Future 184 Creative Commons License 2023.01.18 0 0 43559

Csak a hülyék nem képesek elfogan a valóságot, szóval kezeld helyén magadat.

Előzmény: tfe_tng (43558)
tfe_tng Creative Commons License 2023.01.18 0 2 43558
Előzmény: Future 184 (43556)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2023.01.18 0 0 43557

Sok jó 5let tudatosul a fejben, de lehet, hogy még nincs meg hozzá a tech, anyagismeret. Informatika, szuperötvözetek...

Előzmény: construct (43555)
Future 184 Creative Commons License 2023.01.18 -1 1 43556

Teljesen más eset, Musk a világot alakítja át több szempontból, ezért támadják sokan, a régi rendszer haszonélvezői közül,, az meg, hogy az ismeretlent nem a saját maga által kitűzött határidőre éri el, lényegtelen, a lényeg a haladás a kitűzött célok felé, az meg megvan.

Előzmény: construct (43555)
construct Creative Commons License 2023.01.18 0 0 43555

Igen, sok minden valóságos dolgot csinál, de ezek mellett egyre több ámítást, átverést szélhámosságot is.

Ugyanilyen volt Howard Hughes is. Megtervezte és megépítette például az akkori világ messze legnagyobb repülőgépét, a H4 Hercules-t, ami nagyobb még a mai A380-nál is, s ami egyetlenegyszer fel is szált, hogy 21 m magasságban megtegyen a víz felett  1.6 km-t.

De a rengeted agyon hypolt és beváltatlan ígérete lassan felemésztette még a saját józan eszét is.

Ha nem tér észhez, hasonló sors vár Elon Muskra is.

Előzmény: Future 184 (43553)
vaporyebirjó zabsztarjára Creative Commons License 2023.01.18 0 0 43554

boston dyn robot uj video

https://youtu.be/-e1_QhJ1EhQ

Future 184 Creative Commons License 2023.01.18 0 0 43553

Ja, már több mint 100 ezeren dolgoznak neki, annyit kamuzott, ja, nem az állam bácsi pénzét költi, mint Mészáros elvtárs, és világpiaci vezető két cégével, két teljesen más területen.

Előzmény: construct (43552)
construct Creative Commons License 2023.01.18 0 0 43552

Persze, azóta meg az újabb dolgaival kamuzik. Nem csak az önvezetéssel, de a részvényfelvásárlástól, a twitter botrányon át a staship fejlesztésig szinte mindennel.

 

De volt már egy hasonszőrű fickó az előző század közepén is: Howard Hughes.

Ő is sok mindent csinált: szerszámgép gyárosként indult, a repülés hőskorának sztárpilótája lett, zseniális repülőgép konstruktőr, A USA légierő fejlesztését is átverő hadiszállító, légitársaság tulajdonos, orvosi fejlesztőintézet vezetője, vakmerő berepülő pilóta, repülési világrekorddöntő, filmrendező, filmproducer, milliárdos médiacézár. Mígnem a sok nagy léptékű vállalkozás, rengeteg félig vagy sehogyan se sikerült projekt, számtalan világraszóló ígéret, csőd és szenzációhajhász bejelentés, önreklámozás, önámítás, s a világ ámítása után már ő maga se tudta merre a valóság. Lassanként teljesen belegárgyult. 1946-tól 76-ig a tisztaságmániájába zárkózva élt, reggeltől estig filmeket nézve a mozitermében, miközben a bőre alá szúrt rengeteg tűvel képzelte magát kezelni.

Előzmény: Future 184 (43551)
Future 184 Creative Commons License 2023.01.18 -1 0 43551

Azóta megcsinálták.

Előzmény: construct (43550)
construct Creative Commons License 2023.01.18 0 0 43550
Future 184 Creative Commons License 2023.01.14 0 0 43549

2 milliónál nem állnak meg, még idén 2.5 millió fölé emelik a gyártókapacitást, akár további árcsökkentés is elképzelhető, de majd a kereslet megjósolja a dolgot, de arra készülnek, ha szükséges még tovább fogják leszorítani az árakat, ezért alakítják át a Model 3 gyártósorait, és az autót, hogy azt is tudják olyan olcsón gyártani, mint az MY-t.

Előzmény: Future 184 (43548)
Future 184 Creative Commons License 2023.01.14 0 0 43548

Butaságot beszélsz, elérték a 2 milliós kapacitást, ezért kell csökkenteni az árakat, hogy ki legyenek használva, már a Twitter megvétele előtt több autót gyártottak, mint amennyit eladtak, Q3 20 ezerrel, Q4-ben több mint 30 ezerrel. Ez a stratégiájuk, hogy tömeg gyártják az EV-t, és leszorítják az árakat, amivel elveszik az ICE autók piacát.Erre az évre a Model Y-t akarja Musk a világ legnagyobb darabszámában eladni, és ezt már évek óta mondja, csak téged elvakít a beteges gyűlölet, és beleképzelsz a történetbe olyan dolgokat, aminek semmi köze az üzletmenethez.

Előzmény: tfe_tng (43546)
tfe_tng Creative Commons License 2023.01.14 0 0 43547

Maradjunk annyiban, hogy ez a kérdés minimum véleményes. 

 

De a lényeg, hogy ez csak a múlt, most már inkább vízfej és visszafogó tényező. Vicces, de sok év után eljutottak oda, hogy a "funding secured" tweet miatt jövő héten indul a polgári per ellene. Még 1-2 év, és nem lesz ideje a cégeivel foglalkozni, mert bíróságra jár megállás nélkül. 

Előzmény: Mungo (43542)
tfe_tng Creative Commons License 2023.01.14 0 0 43546

Musk jelen pillanatban pont leszarja a teslát, el van foglalva a twitterrel. Nagyrészt az ottani viselkedése az oka, hogy esnek a megrendelések. Kicsit átestek a ló túloldalára, most már van kapacitás (jan-március szállítási időket mond a magyar oldal), csak éppen nincs elég megrendelés, ezért csökkentik az árakat. 

 

Mondjuk akár az is sokat segíthetne, ha lenne valami új modell, mert ez így elég szegényes paletta. 

Előzmény: Future 184 (43544)
mica-r Creative Commons License 2023.01.13 0 0 43545

Nem érted...

Előzmény: Future 184 (43544)
Future 184 Creative Commons License 2023.01.13 0 0 43544

Majd Musk tudja, mit kell tennie, most terjeszkednie kell, és csúcsra kell járatni az egyre nagyobb kapacitásait, és azt is teszi.

Előzmény: mica-r (43543)
mica-r Creative Commons License 2023.01.13 0 0 43543

Én úgy mondanám, hogy Musk mellé kéne egy ember a cég élére. 

Előzmény: Mungo (43542)
Mungo Creative Commons License 2023.01.13 0 0 43542

Jobb lenne a teslának elon nélkül. Sokkal. 

 

Csak szólok: Elon nélkül a Tesla nem is létezne.

Mi lenne, ha egyszer tárgyilagosan értékelnétek Elon működését?

Nagyszájú, szeret túlzásokba esni, de a Tesla működik, a SpaceX se teljesít rosszul. 

Lehet őt kritizálni, de azok véleménye akik életükben még semmit sem alkottak saját kockázatukra nem túl sokat ér...

Előzmény: tfe_tng (43539)
Future 184 Creative Commons License 2023.01.13 0 0 43541

Musk olyan tempót diktál, amit a konkurencia felfogni sem bír.

Előzmény: Future 184 (43540)
Future 184 Creative Commons License 2023.01.13 0 0 43540

A rövidtávú kilengés kit érdekel, a lényeg, hogy a Tesla átveszi a piacot, nektek meg marad az irigykedés.

Előzmény: tfe_tng (43539)
tfe_tng Creative Commons License 2023.01.13 0 0 43539

Jaja, pont jól jött az árfolyamnak. Ja, nem :)

https://edition.cnn.com/2023/01/13/business/tesla-price-cuts/index.html

 

Hát, ez van, amikor szociopata a CEO, aztán már csak azért sem veszi senki a terméket. (tudom-tudom, most azt fogod mondani, hogy a bolygót akarják megmenteni, és végig ez volt a cél, de igazából nem)

 

Jobb lenne a teslának elon nélkül. Sokkal. 

Előzmény: Future 184 (43538)
Future 184 Creative Commons License 2023.01.13 0 1 43538

A Tesla drasztikusan csökkentette az árakat a nyugati világban is, a németeknél VW ID.3-at lehet rendelni, Tesla Model 3 árában, a két autó nagyon nem egy kategória.

FRANKYE Creative Commons License 2023.01.12 0 0 43537
toromon36 Creative Commons License 2023.01.11 0 0 43536

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!