Sziasztok én még új vagyok a topikban és a w163 ml270 ben is. Vettem egy jó álapotú 2004 évj. 270-et és az lenne a kérdésem hogy merre keressem a hiba forrását mert 3000 nél nem forog többet valamint 130km/h a végsebessége jelenleg az autónak. Ha szerencsém van akkor pénteken tudok hibát kiolvastatni, de szeretném addig is valahol elkezdeni az átnézést. Köszönöm
A kompresszorhoz motor vezérlő is tartotik és nagyobb befecskendezők. De!Gyári rendszerrel is működik a dolog.
A kompresszor a légtömeg-mérő elött van, az érzékelki a több levegőt és a vezérlő ad többlet üzemanyagot, amíg ez lehetséges.
A kompresszor kapcsolgató, vagy a gyári vezérlése kapcsolja. Ha kispórolod a vezérlőt, akkor kell egy kapcsoló és te magad tudod mekapcsolni, mint a MAd MAx-ben anak idején...:-)
Az a helyzet, hogy én magamnak leginkább azért tenném bele, mert baromi jól néz ki...:-) Amit a 320 tud, az nekem pont elég.
Én 320 V benzinre tettem fel AMG kompresszort, optt az olajhűtő csövét kellett elfordítani, más gondra nem emlékszem. Sajnos csak az a megoldás, hogy ki kell emelni a szívósort, bepróbálni a kompresszort, akkor kiderül...
A fekete füstölés az esetek nagy részében a turbó utáni, nyomás alatti levegő elszökéséből adódik, mivel a légtömegmérő legelől van a légszűrőháznál. Ha bárhol elszökik a megmért levegőmennyiségből valamennyi, arról a motorvezérlő nem tud, a gázolajat meg ahhoz adagolja, amit megmért, így levegőszegény lesz a keverék, és indul a kormolás.
Ne csak hibatárolót olvass, hanem élő adatot is nézz!
A váltóból jövő, és a választókartól jövő pozíciójelnek egyeznie kell, mert különben vészüzem van. Simán lehet mechanikus probléma is (pl a váltó és a kar közti tolórúd miatt), de lehet elhasználódott előválasztókar is. Vettem már úgy váltóhibásnak árult autót, hogy csak a tolórúdon kellett állítani, mert a kart P-ből R-be húzva a váltó még mindig P-ben volt. N-be húzva lett a váltó R-ben, és így tovább. Beállítottam, és volt egy jó autóm. Az eladóval persze együttérzően bólogattam, hát igen, itt nagy a baj, pedig már akkor tudtam :-)
Semmit nem hallottam róla, de simán elképzelhető. Remélem a hibatárolóban benne lenne a ventilátorhiba! Bár ebben nem vagyok teljesen biztos, amióta tudom, hogy az első szériás W163 fűtését sem lehet diagolni, mert kb egy Wartburg fűtését éri el műszaki színvonalban :-(
Üdv!270 CDI-nèl Folyik az olajam,megmostam ma ès arra a következtetésre jutottam hogy a szìvòsortól jön.Elkeztem ma leszedni de nem jutottam a vègère, holnap délelőtt remélem lent lesz.Kèrdèsem az lenne hogy mi okozhatja ezt a nagyfokú olajszivárgást, elég tömítéseket cserélni vagy összetettebb a dolog? Nem volt semmilyen teljesítmény csökkenés, sem hiba lámpa,csak az olaj folyása.Előre is köszönöm!
Egy komplett diagnosztikával kezdd. Az, amit leírtál, nagy valószínűséggel a hideg állapotú állásban beragadt EGR szelepre utal. Az elkoszolódott-beragadt EGR szelepen nem igazán segít a házi tisztítás, legfeljebb egy szakműhelyben végzett tisztítás és ellenőrzés, kiegészítve a _teljes_ kipufogó visszavezetési rendszer tisztításával. Az esetek többségében azonban csak az EGR szelep cseréje segít. Minden esetre a lényeg: elsőként egy komplett diag. Olcsóbb, mint a találgatáson alapuló javítás és alkatrész csere...
Segítséget szeretnék kérni, alany 2000-es 2.7CDI, 322000 km.
Feketén füstöl kormol a kipufogó, diag EGR hibát írt. Le szedtem, kipucoltam nem volt vészes, de nem működik, szerintem leragadt a membrán benne. Le volt dugózva a vákumcső a nyomás szabályzónál, de a szabályzó az működik. Az EGR-től füstölhet esetleg? Vagy olvastam hogy a pillangó szelepek miatt? Porlasztók esetleg? Hidegen-melegen pöcre indul, kartergáz semmi. Az EPC néha világít néha nem.
Gyerekek ,időnként világitva marad a baloldali ESP-ETS-ABS ,néha még az EPG sárga lámpa is. Többnyire 1-2 kilóméter után megszünik a jelenség. Ez a kisebbik baj.. A nagyobbik,hogy az abs néha dolgozik,kapkod alattam fémes rágós hangon kisivű kanyarban,vagy gidres-gödrös úton.. Volt már ilyen kérdése más ML-esnek ,de nem kapott választ rá. Hibakód bal első jeladó szakadást ir. Mit dobjak ki az autón kivűl?? Mert azt nem adom:-))