Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fattila1988 Creative Commons License 2018.06.07 0 0 6116

Sziasztok én még új vagyok a topikban és a w163 ml270 ben is. Vettem egy jó álapotú 2004 évj. 270-et és az lenne a kérdésem hogy merre keressem a hiba forrását mert 3000 nél nem forog többet valamint 130km/h a végsebessége jelenleg az autónak. Ha szerencsém van akkor pénteken tudok hibát kiolvastatni, de szeretném addig is valahol elkezdeni az átnézést. Köszönöm

harangiz Creative Commons License 2018.06.06 0 0 6115

Hagyjuk.. Jó ez így.. Ami jól működik, inkább nem piszkálom. :-)

 

Előzmény: Straniero..71 (6114)
Straniero..71 Creative Commons License 2018.06.06 0 0 6114

Az alsó tartományban sokkal erősebb lett, de az AMG befecskendezőt és vezérlőt is kapott.

Előzmény: harangiz (6113)
harangiz Creative Commons License 2018.06.06 0 0 6113

Mennyivel érezted bikábbnak a gépet ? Nekem is elég az mikor kattan a kapcsoló a gázpedál alatt, de azért ez megpiszkálta a neuronjaimat.. :-D

Előzmény: Straniero..71 (6112)
Straniero..71 Creative Commons License 2018.06.06 0 0 6112

A kompresszorhoz motor vezérlő is tartotik és nagyobb befecskendezők. De!Gyári rendszerrel is működik a dolog.

A kompresszor a légtömeg-mérő elött van, az érzékelki a több levegőt és a vezérlő ad többlet üzemanyagot, amíg ez lehetséges.

A kompresszor kapcsolgató, vagy a gyári vezérlése kapcsolja. Ha kispórolod a vezérlőt, akkor kell egy kapcsoló és te magad tudod mekapcsolni, mint a MAd MAx-ben anak idején...:-)

Az a helyzet, hogy én magamnak leginkább azért tenném bele, mert baromi jól néz ki...:-) Amit a 320 tud, az nekem pont elég.

Előzmény: harangiz (6111)
harangiz Creative Commons License 2018.06.04 0 0 6111

Ha beszerelsz egy ilyen kompresszort, mi történik ? A motorvezérlés le tudja kezelni? Sokkal bikább lesz a szekér ? A motorra nem káros ?

 

Előzmény: Straniero..71 (6109)
Görög w163 Creative Commons License 2018.06.03 0 0 6110

Köszönöm

Straniero..71 Creative Commons License 2018.06.03 0 0 6109

Én 320 V benzinre tettem fel AMG kompresszort, optt az olajhűtő csövét kellett elfordítani, más gondra nem emlékszem. Sajnos csak az a megoldás, hogy ki kell emelni a szívósort, bepróbálni a kompresszort, akkor kiderül...

 

Előzmény: Görög w163 (6108)
Görög w163 Creative Commons License 2018.06.03 0 0 6108

Sziasztok ! Már sok jó tanácsot kaptam itt . De most valami extra kérdésemre keresem a válszat .

Ml w163 4300 272 hp v8 erre fel lehet-e tenni az 5.5 amg v8 kompresszorát !? Ha igen milyen modositások kellenek ? 

Ide  vagy emailra várnák használható ötleteket . Köszönöm

exile3047@gmail.com 

mx320 Creative Commons License 2018.06.03 0 0 6107

Köszönöm,matekozok rajta.

Előzmény: Misi84 270 (6105)
leonard77 Creative Commons License 2018.06.02 0 0 6106

Köszönöm mindenkinek  az eddigi válaszokat.

EGR szelepet keresek felújítottat, de sehol nem találok.

Tudtok ebben esetleg segíteni?

2000-es évjárat 2.7CDI

Előzmény: Sprinter CDI (6103)
Misi84 270 Creative Commons License 2018.05.31 0 1 6105

szia

 

igen van, de nem fogsz örülni!

 

40.000 ft gyári / db!!

 

mondanám, hogy vicces, de nem az :(

 

sajnálom a kisker ára: 53.542,- / db

 

 

 

 

Előzmény: mx320 (6097)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.05.30 0 0 6104

A fekete füstölés az esetek nagy részében a turbó utáni, nyomás alatti levegő elszökéséből adódik, mivel a légtömegmérő legelől van a légszűrőháznál. Ha bárhol elszökik a megmért levegőmennyiségből valamennyi, arról a motorvezérlő nem tud, a gázolajat meg ahhoz adagolja, amit megmért, így levegőszegény lesz a keverék, és indul a kormolás.

Előzmény: Sprinter CDI (6103)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.05.30 0 0 6103

EGR miatt is füstölhet, széthullott szívósor miatt is.

Én is nemrég cseréltem EGR-t, mert a membránnál kiperemezte magát, és telefújta a motorteret olajos, kipufgázos szutyokkal.

Előzmény: leonard77 (6099)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.05.30 0 0 6102

Ne csak hibatárolót olvass, hanem élő adatot is nézz!

A váltóból jövő, és a választókartól jövő pozíciójelnek egyeznie kell, mert különben vészüzem van. Simán lehet mechanikus probléma is (pl a váltó és a kar közti tolórúd miatt), de lehet elhasználódott előválasztókar is. Vettem már úgy váltóhibásnak árult autót, hogy csak a tolórúdon kellett állítani, mert a kart P-ből R-be húzva a váltó még mindig P-ben volt. N-be húzva lett a váltó R-ben, és így tovább. Beállítottam, és volt egy jó autóm. Az eladóval persze együttérzően bólogattam, hát igen, itt nagy a baj, pedig már akkor tudtam :-)

Előzmény: bandigreen (6085)
Sprinter CDI Creative Commons License 2018.05.30 0 0 6101

Semmit nem hallottam róla, de simán elképzelhető. Remélem a hibatárolóban benne lenne a ventilátorhiba! Bár ebben nem vagyok teljesen biztos, amióta tudom, hogy az első szériás W163 fűtését sem lehet diagolni, mert kb egy Wartburg fűtését éri el műszaki színvonalban :-(

Előzmény: FSO Papa (6084)
2.0Hdi Creative Commons License 2018.05.30 0 0 6100

Üdv!270 CDI-nèl Folyik az olajam,megmostam ma ès arra a következtetésre jutottam hogy a szìvòsortól jön.Elkeztem ma leszedni de nem jutottam a vègère, holnap délelőtt remélem lent lesz.Kèrdèsem az lenne hogy mi okozhatja ezt a nagyfokú olajszivárgást, elég tömítéseket cserélni vagy összetettebb a dolog? Nem volt semmilyen teljesítmény csökkenés, sem hiba lámpa,csak az olaj folyása.Előre is köszönöm!

leonard77 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 6099

Igen voltam diagon, EGR-t hozta hibának, meg főtengely jeladót.

Jeladót kicseréltük, EGR-t kipucoltam de ahogy írtad le van ragadva. Cserés lesz, meg szívósort szeretném kitakarítani és utána megnézni milyen lesz.

Előzmény: Visatone (6098)
Visatone Creative Commons License 2018.05.29 0 0 6098

Egy komplett diagnosztikával kezdd. Az, amit leírtál, nagy valószínűséggel a hideg állapotú állásban beragadt EGR szelepre utal. Az elkoszolódott-beragadt EGR szelepen nem igazán segít a házi tisztítás, legfeljebb egy szakműhelyben végzett tisztítás és ellenőrzés, kiegészítve a _teljes_ kipufogó visszavezetési rendszer tisztításával. Az esetek többségében azonban csak az EGR szelep cseréje segít. Minden esetre a lényeg: elsőként egy komplett diag. Olcsóbb, mint a találgatáson alapuló javítás és alkatrész csere...

Előzmény: leonard77 (6092)
mx320 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 6097

Köszi!Esetleg árad is van hozzá?

Előzmény: Misi84 270 (6096)
Misi84 270 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 6096

Szia!

 

jobb oldal:  A 163 885 06 25

bal             A 163 885 05 25

 

üdv! 

Előzmény: mx320 (6094)
Misi84 270 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 6095

Előzmény: mx320 (6094)
mx320 Creative Commons License 2018.05.28 0 0 6094

Szia,WDC1631541A299645

Előzmény: Misi84 270 (6093)
Misi84 270 Creative Commons License 2018.05.28 0 0 6093

Szia!

 

írj alvázszámot!

 

Előzmény: mx320 (6090)
leonard77 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 6092

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, alany 2000-es 2.7CDI, 322000 km.

Feketén füstöl kormol a kipufogó, diag EGR hibát írt. Le szedtem, kipucoltam nem volt vészes, de nem működik, szerintem leragadt a membrán benne. Le volt dugózva a vákumcső a nyomás szabályzónál, de a szabályzó az működik. Az EGR-től füstölhet esetleg? Vagy olvastam hogy a pillangó szelepek miatt? Porlasztók esetleg? Hidegen-melegen pöcre indul, kartergáz semmi. Az EPC néha világít néha nem.

Hol kezdjem az egészet?

Köszönöm előre is.

Előzmény: Sprinter CDI (5733)
bandigreen Creative Commons License 2018.05.26 0 0 6091

szevasztok!

 

ilcats.ru

 

jó keresgetést :)

 

bandigreen - Jeep

Előzmény: mx320 (6090)
mx320 Creative Commons License 2018.05.25 0 0 6090

Tudna esetleg valaki cikkszámot mondani 163 AMG első lökös alján lévő gumi utasoldali részére?Vagy egy link ahonnan kikereshetem.Köszi

bkvmt Creative Commons License 2018.05.24 0 0 6089

:-)    Már rajta vagyok..

Előzmény: harangiz (6088)
harangiz Creative Commons License 2018.05.24 0 0 6088

A bal első jeladót. :-DDDD

Ha már azért könyörög...

Előzmény: bkvmt (6087)
bkvmt Creative Commons License 2018.05.24 0 0 6087

Gyerekek ,időnként világitva marad a baloldali ESP-ETS-ABS ,néha még az EPG sárga lámpa is. Többnyire 1-2 kilóméter után megszünik a jelenség. Ez a kisebbik baj.. A nagyobbik,hogy az abs néha dolgozik,kapkod alattam fémes rágós hangon kisivű kanyarban,vagy gidres-gödrös úton.. Volt már ilyen kérdése más ML-esnek ,de nem kapott választ rá.  Hibakód  bal első jeladó szakadást ir.  Mit dobjak ki az autón kivűl??  Mert azt nem adom:-))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!