Hát , köszi.... Az a poén , hogy nekem a flakonnak az egyik oldalán kicsit engedi az olajat...de a címke az sértetlen(bár mindent meg lehet oldani gondolom). De ez lehet az út során való sok dobálástól (gondolom én naív) ... :(((( Ugye futár hozta ki....
Konkrét példa: Öcsém náluk vette személyesen az olajat a Golf IV-be, benzinesbe. Az eladó barátilag felhívta a figyelmet, hogy 8-10 ezer környékén azért cserélje le majd. Mások szerint nagy tételben hozzák valahonnét az olajat és a gyárival majdnem azonos műanyag flakonokba sk.palackozzák. Másik olajforgamazó szerint, akibe maximálisan megbízok, elképzelhetetlennek tartja, hogy ilyen alacsony áron tudják forgalmazni, már csak a környezetvédelmi adó miatt is, szerinte ezt az adót sumákolják el valahol. Aztán már az is felmerült, hogy a keverik a full és a rész-szintetikusat. Ettől függetlenül én is náluk vásároltam, mert nekem helyben van. Az olajcserét a T-jeten mindenképp 10ezrenként meg fogom ejteni. Bár a Selénia olajat is forgalmazzák, de nincs kizárva, hogy nem az Unixnál vagy a FiatTorinónál fogom ezután megvenni.
Ettől függetlenül szerintem jó kis autósbolt, csak amikor a konkurencia vagy az ellenség feldob egy barátságtalan hírt, akkor általában mindenkiben felmerül a gyanú.
Szerintem az olajat nyugodtan használjad, legfeljebb hamarabb cseréld le.
"csak a Castrol olajat ne vegyétek meg náluk, mert a konkurencia azt terjeszti, hogy pancsolt az olajuk, ezért tudják ilyen olcsón adni"
Melyik konkurencia terjeszti ezt?Basszus nagyon beleültetted a fülembe a bogarat , mert én is a napokban vettem tőlük olajat...Castrol Magnatec-et....Pont a legjobbat akarom az autómnak adni , erre kiderül , hogy hamisítvány az olaj??:(((( Konkrét esetről tudsz?Érdekel minden részlet erről az egészről!:)
Beri! Köszi a jó hírt! A CsacsaS mestert üdvözlöm. Lehet hogy a szervizben csak nem akartak ezzel tökölni? De hát a mai gazdasági helyzetben nem mindegy hogy mit csinálnak? Vagy a kis pénz nem pénz? Vagy egy embernek nem volt kedve dolgozni és bemondott valamit? Üdv. Kiskabo
Mindenképp oszd majd meg a tapasztalataidat a könyöklőről! A párommal már nézegettük, hogy jó lenne egyet szerválni bele, úgyhogy lassan lehet, hogy mi is belevágunk! :)
Könyöklőt Komlón gyártják, a Ratipur-ban. Sajna már nincs ott közvetlen értékesítés, pedig régebben volt, Off autómra ott vettem, jóval a kisker ár alatt.
Az én városim még mindig bőven 6 liter fölött van, pedig olyan takarékosan vezetek, hogy csak na. Hamarosan megszervezem az összehasonlító tesztet berigazek2-vel, csak érjek már rá egy kicsit :-(
Én ilyen hátrafutó kábelkorbácsra vagy elektromos vezetékekre gondoltam de én is hülye vagyok :)) hát ott beleül a pohártartós részbe és nem alatta kell csavarozni :))
na majd kiderül ha megveszem, de aszonypajtást be kell avatnom vételi szándékomba :D
Én azéé akarok ilyen típusfüggőt mert azt fel lehet hajtani és mégis jól néz ki, nem látni rajta kívülről hogy nem gyári :))
A felhajthatóság azért kell mert a nagy valagam mellett be kell kapcsolni a biztonsági övet, és nekem útban volt a tesztautóban is meg bátyám stilójában is. mindíg felhajtom bekötéshez.
A kartámaszhoz én is hozzászoktam a Marisomban volt elől és hátul is nagyon kényelmes volt úgy vezetni 3 évig volt nálam.Marisban nem volt felhajtható, de mivel szélesebb autó volt mint a Linea ezért nem volt útban :)
Dsz kolega jól írta, nekem Sopronból oda vissza 460 km lenne az drágább mint a postafutár :)
Beszerelés nem gond, barkácsolni szeretek én :)))
Csomagtértálcába én sem akarok folyékonyat szállítani, de lehet hogy nagybevásárlásnál kifolyik egy kis étolaj vagy egyéb finomság a kárpitra és én nem akarok saját káromból tanulni :) tudod az "okos" ember más kárán tanul nem a sajátján :DD
A kollega fogyijára: Szerintem az korrekt. Énnél ne legyen sose rosszabb. 5.4 az egy szép szám. Azt hioszem mindnyájan kiegyezünk vele, vegyes használatnál. Hát mégsem 7 + 8 ahogy régebben írtad! Kiskabo
Csatlakozok az előttem szólóhoz. A motortérben lévő elektromos csatlakozókat fröccsenő víz elleni védelemre tervezték, nem sok baros vízsugárra.
A motormosás szvsz nagyjából felesleges. A por nem számít, ha meg olaj folyik, akkor javítani kell.....
Daty
Csatlakozni akartam ahhoz is, hogy a toronycsapágy cseréhez nem kell a fékrendszert megbontani. Ha a fék nem olyan, mint szeretnéd, zavar bármi a működésében, mielőbb nézesd meg. Inkább egy kidobott óra a szervizhez, mintsem egy hibás fék.
Egyik kollegám riportolt fogyasztást:
"február: 3702 km 200,77 l tankolással ez 5,4-re jön ki" vegyes országút-város. Dízel, és ez egy már bejáratott autó.
Szerintem nem a gyújtáselosztó rotorra gondolt az uraság, mert itt már nincs. Inkább azokra az elektromos csatlakozásokra amikben pillananyilag nem okozna problémát a mosás, illetve a bejutó folyadék, hanem amikor a víz megáll ezekben a csatlakozókban és el kezd oxidálódni, majd pár hónap esetleg év múlva és az kezdene megtréfálni bennünket. Én amikor az Opel motorteret szoktam mosni, akkor mosás után az elektromos csatlakozókat, már amelyikhez hozzáfértem szét szoktam húzni, aztán levegővel kifújtam és valamilyen kéznél levő kontaktspray-vel be szoktam fújni, aztán összenyomtam. Na lehet, hogy ezt a tortúrát nem akarta a szervíz mosója végrehajtani. Mészi
Nem vagyok autószerelő, de szerintem a toronycsapágy cseréhez nem bontották meg a fékrendszert, a féknyerget kompletten szokták levenni, ha szükséges. Mészi
Én most rendeltem meg a Formula3000-től. Van csomagküldő szolgálatuk is. Az autósboltokban 10ezer és afeletti árakon ajánlják őket ezeknél 6600ft-ba kerül.Majd a jövő héten megyek el érte. A weblapjukon sokminden van náluk, akár Lineára is. Egész jól kezdenek felfejlődni, csak a Castrol olajat ne vegyétek meg náluk, mert a konkurencia azt terjeszti, hogy pancsolt az olajuk, ezért tudják ilyen olcsón adni. Mészi
Csá! Nekem az Opelban volt univerzális kartáasz pohártartóval és tárolórekesszel. Nálam jól teljesített. Ja és 3500ft volt az autósboltban. Olyan színten megszerettem, hogy az autóvásárlás egyik feltétele a kartámasz volt. Szerintem próbáld ki az univerzálist ócsó pénzért, mert az is tudja azt, amit a Tesz-vesz Lineára hírdet, bár ez pénztárca függő dolog, hogy ki mit engedhet meg magának. Az univerzális minden irányban állítható, tehát színte mindenhova beszerelhető. Igaz a középső "Zsigulisan kardánboxot"meg kell fúrni a rögzítés miatt, de ezt a gyárihoz hasonló esetében is meg kell tenni. Tegyél bele, meglátod, hogy a vezetési komfortérzeted javulni fog. Mészi
Majd hozzászól a Mészi is, de most vidéken vagyok és itt nincs állandó internet elérhetőségem. Jövő héten, már otthon leszek. A lineámban 121km van, haladok! Jövő héten el kellene mennem Pécsre a GoldWingomra készítettem egypár kiegészítőt és remélem, hogy elkészültek már a krómozással. Na akkor 300km-t fogok autózni és remélhetően elérem az 500km-t. Az átalakított hűtőmaszk nekem igencsak befelé jön. Ezért, ha az időjárás engedi, akkor a hétvégén az enyém is ilyen lesz. REMÉLEM SZERZŐI JOGDÍJAT NEM KÖVETEL A FELTALÁLÓ? A fotók nekem is nagyon tetszenek, majd a találkozón remélem, hogy kapunk egy kis továbbképzést. Addig is balesetmenteset mindenkinek és gondolkodok valami húzósabb témán, hogy többet tudjunk irogatni, bár az ABS-el már szégyeltem magam az indulatok miatt.
Valamelyik nap voltam a Fiat szervizben, (ott szoktam lemosatni az autót, mert olcsóbb mint máshol és nekem nagyon közel van) és megbeszéltem a felvevő emberrel,(aki már jól ismer) hogy a motort is kérném mert koszos. Ő erre azt mondta, hogy nem igazán ajánlja, mert a nagy nyomású mosóval beázhat 1-2 dolog. Namármost szerintetek hogy van ez? Ennyi pénzért csak úgy beázhat. Vagy csak nem volt kedvük hozzá? Nekem már volt több dieselem, turbós is és Mjet is, de még ilyet nem mondtak, és nem is tapasztaltam. Hát már itt tartunk, hogy nagyobb vizsugárnál beázik?! Nem kellene azt úgy megcsinálni hogy ne ázzon be? Ti már tapasztaltatok ilyet, vagy jártatok így? Kiskabo
Elég baj az, hogy nem írsz. Mert szívesen olvastam még a rosszalló véleményedet is. Mert ahogy már írtam neked, nem csak a jót kel nézni, hanem az is amivel nem igazán vagyunk megelégedve. Kiskabo