Motorvásárlás előtt állok. Az egyik jelöltem a Tiger 955i, de az ismeretségi körömben nincsen senkinek. Azt szeretném megkérdezni, hogy van-e valaki közületek Budapesten vagy a környékén, aki megengedné, hogy megnézzem a motorját közelebbről, esetleg ráüljek, megnézzem az üléspozíciót, stb.
Varaderom volt előtte, de mindig is érdekeltek a Triumphok, azonban még nem volt alkalmam ülni egy Tigeren sem.
Bár a gyári kétdugós nissin betétes cucc is jó volt.
Ismerős elég profi srác mondta a gépről hogy nagyon jó csak a fék hamar bekap.:-))))))))))
Lehet van hozzá köze hogy R1 brembo felső pumpa van rajta.
Ha úgy hozza a sors igen szépeket fékezek vele.A plexin csattannak a szemgolyóim.
Bár mostanában inkább piciket fékezek.
Hátra AP-racing organikus utcait tettem............huhh simán ráállsz és megy a motor............hála az égnek csak kanyarban szokom rálépni hogy befeküdjön..........arra jó megállni nem.
Hát ez könnyebben ment mint gondoltam:D Pontosan erre voltam kíváncsi hogy lehet e vele stopizni !!!:D Lehet hogy kéne csinálnunk egy motoros magazint!!:) Enyém lenne a törésteszt rovat a tiéd meg a váratlan egykerék és ijedtségből stopie rovat:)))))
Köszi az infót ez azt bizonyítja hogy igaz amit a tesztben írtak róla!!!! Pontosan azt néztem az oldalukon hogy 20000 ből megúszom a 44000 helyett!!! Így már biztos hogy erre esik a választásom!!:)) Úgyhogy decemberben megejtem a cserét a kuplung bovdennel egyetemben:)
Nya szóval a nyár közepén elbambultam Esztergomban a suzuki izán Tát felé lévő húzós egyenesben.
Ahol keresztezi egy másik út.Észbekaptam és elmarva a féket olyat fogott az EBC HH+power 2ct gumi együtt hogy majdnem átfordultam az első kereék tengelyén merőlegesen.
Simán emelte a hátát mint a kisangyal..............majdnem bef....tam.:-))))))))))))))))))))
Amúgyis félős vagyok.
Nya szóval EBC HH-val nem lősz mellé szerintem.
10 rugó/ oldal az első szett.
Év elején rendeltem a 2.-at.
Ugyanis az első még anno USA-ből jött szinte 1 tizedmilit kopva a két dytona nyereggel.Csak féltem hogy nem lesz elég az 5000 km-es szigeti kanyargásra így vettem egy vacsi újat.
Persze elraktam a régit naftalinba.Ha lekopik majd visszateszem és lekoptatom azt is.
Nem mostnában lesz mert jól birja.Nem eszi a tárcsát nem kopik nagyon.
Hello uraim!!! Gondoltam megtöröm a csendet hogy ne jöjjön össze most sem az a Ma, által hőn áhított egy hónap:D!!
Azt akarom kérdezni tőletek hogy van e valakinek EBC fékbetéttel tapasztalata mert, fékbetét csere előtt állok és gondolkodom rajta hogy a gyári helyett EBC cuccot veszek mert fele annyiba kerül és az összehasonlító tesztben csak jókat mondanak róla, például hogy, jobb mint a gyári betét de azért csak jó lenne előtte egy vélemény olyan embertől aki már használt ilyen cuccot. Szóval ha valamelyikőtöknek volt már szerencséje ehhez a márkához kérem ossza meg velem a tapasztalatait!
Sziasztok Triumphosok Szerintetek mennyire megbízhatók illetve mennyire van alkatrész használtan a Tiger 955 ös höz? Nekem egyenlöre Ducati multistradaim vannak,egy 620 as és egy 1000es nagyon meg vagyok velük elégedve,hasonlítottam egy Tigerhez és az gyorsulásban illetve nyomatékban gyengébb volt de bőven elég és nagyon finoman kultúráltan húzott. A Trumph gazdájának széles volt a szálya amikor kipróbálta a multit,viszont ő el akarja adni Azon gondolkodtam az egyiket elcserélném hogy legyen egy endúró is mert néha járok földutakra..De kizárólag jó állapotú érdekel. A számom 20 577 0597 Üdv Tamás
Bocs, hogy elrontottam :) Amúgy én továbbra is maradok távolról Triumphot kedvelő. A hangvillás konkurenciánál jobb matekot ajánlottak. Viszont Ti ettől rakhatjátok a képeket, postokat ezerrel, örömmel olvasnék róluk továbbra is!
ausztriaba 30-35eurotol vannak, itt 40-45franktol (Apartman/gasthaus)
minel hotelesebb a hangulat, annal nagyobb az arkulonbseg.
amugy ha szolsz idobe, es jovo szezonba is ott dolgozik az ismerosom, akkor a Sustenpass-on tudok olcso szallast. egyszeru mint a 100as szög, de 25-30frank korul van egy este fejenkent. kb1800meteren. Egy oranyi setara a gleccsertol.
A valodi arkulonbseg inkabb az etkezesnel jon elo, ettermi szamla siman lehet a duplaja svajcban.
pedig jövőre mennék, ha lesz nyár, svizzert végigmotorolni
hihetetlen mi út van ott...
kocsival nyomtam egy kört grimsel-furka-susten, csak azzal is vigyázós mert olyan szépet lehet fentről esni :)
motorral sem lehet totál eszetlenkedni, ott szeirntem nem is úgy mennek a motorosok akiket láttam
gondolom inkább nem hágó uton szokták tologatni ahol ha hegyi út is, de nem 100 méterek tátonganak lefelé pl Bern-Zweisimmen-Lenk felé menő után is sok motorost láttunk