Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tomi07 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26181

akkor semmi jót nem tudok mondani

 

de miért kellett felújitani?

 

ezek a motorok simán mennek 500-600 ezer km-t is.

Előzmény: Bala! (26180)
Bala! Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26180

Ennek konkrétan égett olaj szaga van és látványosan fogy is...

Előzmény: tomi07 (26173)
SASA871230 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26179

Még nem tartók ott ahol Te (korban), de a km nálam több 318.000 és 2005-ös az autó.

A reggeli első indítás, kicsit diesel-es hang pár másodpercigen kívül kifejezetten csendesen jár. Sokan meg is lepődnek rajta.

Előzmény: Bala! (26177)
deepslim Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26178

aha nekem is 2002es, 230e km. kezdődik a cumi időszak. mára ennyi, holnap kedd, jó éjt mindenkinek!

Előzmény: Bala! (26177)
Bala! Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26177

Nekem lassan 4 éve van meg, 2002-es 1.6 16V, mindent cseréltem időben, amit kellett. Voltak vele kisebb, idegesítő dolgok, de ilyen még nem mint most. 270ezer km van benne, lehetne mondani, hogy mostanra fáradt el, de marhára idegesít, hogy egy ilyen viszonylag egyszerű motorral ennyit lehet szopni. 

Előzmény: SASA871230 (26176)
SASA871230 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26176

Szia!

Muszáj hogy írjak erre! Nekem olasz autóm volt előtte, és én abba öltem bele minden pénzem! Imádtam a kis FIAT-ot, szerelem volt! :-)

Amúgy erre a kötelezőkön kívül csak erre a jeladóra költöttem. Szerintem az sokat számít, hogy milyen gazdája volt előtte!

 

üdv.,

SASA

Előzmény: deepslim (26174)
tomi07 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26175

csak japán :D

Előzmény: deepslim (26174)
deepslim Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26174

igen, igen tudom hogy az ilyen mutatvány sokszázezer.... aszontad az erő visszatért. van benner erő? sajna nemtom milyen erő lehet egy ilyen gépben 77kw-al, mert volt 3 éve egy 1.6 16v olaszom, ami kb 2szer ilyen dinamikus volt mint ez, 75kw-al. ez ahhoz képest egy lomha szar! :D igaz több majd 400 kilóval, szélesebb, hosszabb, szebb, kényelmesebb, de mégsem ér az olasz útjába, mert az 5 évig volt nálam és a futóművöm kívül másra nem kellett költenem, csak olajcserére meg szűrőre, mostmeg ott tartok hogy 5 hónapja van nálam, fogy az olaj, lomha, zörög a jobb hátulja, 43 ezret költöttem rá és mégis hibakódot kapok! ha így megy tovább falnak megyek vele utána fel is gyújtom! e hónapban műszaki lesz, természetesen feketén mert ugye úgy nem megy át ha világít a hibajelző.... de mégis FÓCVÁGEN! a kövi rönó lesz rohadjakmeg! :D vagy valami olasz...

Előzmény: Bala! (26171)
tomi07 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26173

ha ennyire fehéren füstől, akkor nem lehetséges hogy hütővíz jut az égéstérbe????

 

akkor szokott fehéren fütstölni... akkor viszont a HF tömitésnél nem oké valami

Előzmény: Bala! (26138)
tomi07 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26172

köszönöm szépen :)

Előzmény: ZOLTÁN56 (26158)
Bala! Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26171

Bevallani biztosan nem fogják, de nagyon bízom benne, hogy talán gyűrűcsere megoldja a problémát, igaz az sem 2 fillér sajnos. Bevallani biztosan nem fogják, ha ők kúrtak el valamit. A hengerfej felújításra van gari, a kompresszió visszatért azzal, csakhogy amire tippelnek a gyűrűkkel, ott nem matattak ezelőtt. Ettől a fúrástól kapok agyf*szt, konkrétan közel a kocsi ára rámenne a történetre...

Előzmény: deepslim (26169)
deepslim Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26170

okéska, utánakutatok. a fényképeimre nem reagált senki, még annyit se hogy mi látható rajta... sírok és nem fogok tudni aludni az éjjel... :`(

Előzmény: SASA871230 (26168)
deepslim Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26169

én azt olvastam hogy felújításkor a hengereket egymáshoz képest párhuzamba marják, gyár által megadott max méretben, hogy ugyanakkorák legyenek a térfogatok és hogy egymásra tökéletesen párhuzamosak legyenek a dugattyúutak. szerintem század, esetleg ezredmiliméterekről van szó, hogy egyenletes legyen a hengerfal. nagyon precíz cnc gépekkel tudják ezt kiképezni ami k.rvadrága. a méretek módosulásával új dugók, gyűrűk, és a hengerfej megmunkálására is szükség van, valamint új tömítés, szelepvezérlés, meg még amire nem gondolok a józan szakmunkás eszemmel. klappolnia kell mindennek külömben kompresszióvesztés, tömítetlenség lép fel ami teljesítményvesztéssel jár.. nálad az olaj bejut az égéstérbe, de hogy ennyire? nemsemmi. fájó lehet belátni, de lehet hogy elba*tak valamit. garanciát nem vállaltak rá? nem tudom hogy lehetne helyrehozni mások balfa*ságát úgy hogy ne költsd rá a fizetésed... sajnállak.. én nem tudnám mihez kezdjek... :(

Előzmény: Bala! (26167)
SASA871230 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26168

Hát ha megölnél se tudnám megmondani a pontos helyét! 20.000ft környéke ha jól emlékszem.

 

Előzmény: deepslim (26166)
Bala! Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26167

csak voltam, de annak már 5 éve :) viszem majd vissza, csak sajnos közel 1 hónap múlva tudnak vele megint érdemben foglalkozni....akkor gyűrűcsere lesz és remélhetőleg nem kell fúrni, amivel riogatnak. Bár egyesek szerint ezeket a motorokat nem is lehetne fúrni :/

Előzmény: deepslim (26164)
deepslim Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26166

köszi, de hol van a szívócső nyomás érzékelő??

Előzmény: SASA871230 (26165)
SASA871230 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26165

Szia!

 

Már írtam egyszer, hogy nálam mi volt a gond az abgas werkstatt hibaüzenetnél /1.6 BCB/.

 

"1-es lambdaszonda fűtés hibát jelzett a gép (ABGAS werkstatt), majd egy idő múlva már az EPC hiba is világított. Elvittem szerelőhöz aki megállapította, hogy a lambdafűtés ok, de a szívócső nyomásérzékelő rossz. Ki lett cserélve + folyószelep takarítás + újra tanítás  (itt kell egy jobb szakember akinek van gépe is hozzá) és azóta nincs hibakód illetve könnyen is indul."

 

 

üdv.,

SASA

 

 

 

 

Előzmény: deepslim (26160)
deepslim Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26164

huhuhuuu bazze!!! nem tudod visszavinni? pécsi vagy amúgy?

Előzmény: Bala! (26163)
Bala! Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26163

Nekem 400 km-en közel 1 liter :/ ....és mint látható a füst sem kicsi...

deepslim Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26162

nekem is fogy. kb 2200 kmenként 1 lityi, de nekem látható. a motor-váltó illesztésnél. szerintem főtengelyszimering. kuplung nem csúszik...

Előzmény: Bala! (26161)
Bala! Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26161

Mondjuk az igazán árulkodó jel a mértéktelen olajfogyásom, ami látható helyen nem szivárog, a szimeringek meg most lettek cserélve és ha csak nem b*szták el az összeszerelésnél, akkkor valószínűsíthető a gyűrű problem...a légtömegmérőnek meg nem sok köze lehet az olajfogyáshoz :/ 

deepslim Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26160

kedvezmény az autósboltban. kell még egy 10 meg egy 22es villáskulcs, meg egy 4xakárhányas facsavar. amúgy ma 50km út után visszajött a városban a rohadék abgas werkstatt hiba, szóval kidobtam az ablakon 42 ezret... a kövi az egr lesz szerintem. arra is gondoltam hogy elviszem a vwhez, nézzenek élőadatot és mondják meg mi a rossz, és újra figyelem a fogyit. üdv!

Előzmény: Bala! (26155)
Bala! Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26159

Szia!

 

Egy képet majd tudsz dobni, amin látszik a kérdéses rész, amit említettél? :)

 

Köszi szépen előre is!

 

Üdv!

Előzmény: Laccerx (26157)
ZOLTÁN56 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26158

Szinte biztos,hogy termosztát hiba de majd ha a környezeti hőfok alacsonyabb lesz a műszer mutatója is lejjebb kúszik.Az én autómon is így kezdődött.A fűtés intenzitása lecsökkent,a termosztát csere megoldotta,ennek már három éve.

Előzmény: tomi07 (26156)
Laccerx Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26157

Szia! Nekem akkor volt ilyen, amikor a légtömegmérő csatlakozóját rosszul tették vissza egy szerelés után. L.

Előzmény: Bala! (26138)
tomi07 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 26156

lehet kérdeztem már, de termosztát hiba, ha csak álló helyzetben járatva a motort melegszik fel a viz 90 fokra... amikor elindulok akkor lejjebb megy a mutató olyan 80 fokra kb és ott is marad.

 

fütés az nagyjból van, jön azért némi meleg levegő, de nem forró.

Bala! Creative Commons License 2016.11.05 0 0 26155

Szia!

 

Mennyibe fájt a lambda csere? Mi a titkod, amivel olcsóbb ez a sztori? :)

 

 

Üdv!

Előzmény: deepslim (26153)
deepslim Creative Commons License 2016.11.05 0 0 26154
Előzmény: deepslim (26153)
deepslim Creative Commons License 2016.11.05 0 0 26153

üdv!

kb 2 hónapja abgas werkstatt, 8l fogyi.. motor felöli lambda csere /az 5 vezetékes/ megoldotta. ha pécsi vagy és ugyan ez a gondod és azt cserélnéd, segíthetek hogy ne legyen túl drága az alkatrész. 1.6 bcb 1j2 2002 benzinnél (hol)van légtömegmérő? a motortakaróban lévő légszűrőtől megy a levegő az alapjáratira onnan a szívósorra, közben semmi szonda nincs a csövön... a műanyag szívósor hátoldalához nyúlva /homlokfal-szívósor közé/, úgy hogy ráhajolok a motorra, érzek valamit a szívósoron, tapintásra olyan mint egy csap tekerője műanyagból. :D keresgéltem már utána de nem sok hasznosíthatót találtam, kérem valaki világosítson már fel! az az?

kisteva Creative Commons License 2016.11.05 0 0 26152

Bocsi a képek lemaradtak, fenntebb betéve.

 

Az ára 30.000 Ft.

Előzmény: kisteva (26150)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!