Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Nem nehéz ezeket egyáltalán nyomon követni, csak olyan hozzáállás és érdeklődés szükséges. Tehát csak Te kényszerből csinálod, csak azért hogy felvághass vele, akkor nem fogod megjegyezni.
De ha tényleges érdekel a téma, akkor egyszer elolvasod az áthelyezéseket, és rögtön rámondod, hogy hol is van állományilag a kocsi.
Ezek a mostani kocsicserék az elmúlt 2-3 évben annyira light-osak voltak, hogy ez egyszerű mint az 1x1.
Anno idestova 7-8-9 éve, mikor Knorrozáskor az 5 garázs fél állománya átvonult másik meg harmadik garázsba, na az volt az ütős. HáBé oldalán az archivumban jópár ilyesmit lehet feledezni.
Troliból és Óbudáról a 260-as állomány több mint fele átvonult Kelenföldre, mgí Kelenföldről tovább vándoroltak egészen más kocsik a másik 3 garázsba, és ugyanez a kör volt.
412-esek terén ugyanez volt a helyzet.
És akkortájt még az sem volt biztos, hogy jövő hónapban pl. ki adja a 4gy vagy a 105-ös vonalakat. Úgy vándoroltak a kocsik, mintha ez külön kötelező lenne.
Tény & való: nehezen tudom nyomon követni "ki-hova-merre". (Szeptember elejéig meg még inkább.) Mire is irányul az emlékezőtehetségem ledegradálása? Minden gond nélkül megkülönbeztetek 1 260-ast 1 435-östől.
"Ennek Cinkota éppen az ellenkezője, mert nekik nincs elegendő csuklósuk, de van szabad szóló busz.
1 időben nem volt olyan nap, hogy ne karikázzon 96-oson csuklós, mert nem tudtak szoló kocsit kiadni.
Tehát ez az egész arra irányult, mert a I-166-ost összetörték? Ez OK, ha olvasom ezt, valószínűleg nem höbörgök.
Gáborunk: ennél a Czégnél ne keress logikát! Ami gömb, azt cipelik, a kockát gurítják. Sose' fogtam aggyal, mi értelme ezeknek az "IdeOdaRakosgatásnak". Amikoris 2 azonos motortipusú kocsit 2 garázs között megcserélnek. DE 1ikben sincs Kék Csibe! Hosszan lehetne ezt ragozni.
Kedves kolléga!
Azzal tisztában vagyunk, hogy az állománylista írogatás az neked nemigen megy. Az emlékezőtehetséged is eléggé gyenge. De!
Ha már egy Ikarus 435-öst nem tudsz megkülönböztetni egy Ikarus 260-astól, akkor szerintem súlyos gondok lehetnek nálad.
űLeírom neked szépen, tagolva hogy megértsd.
Nem azért volt ez a kocsicsere, mert: Téged akartak idegesíteni. Vagy hogy változatosabb legyen a BKV fotósainak a napja.
Cinkotán, mint gondolom nagyon jól tudod, hogy sokkal több a csuklós vonal, mint a szóló. Ezen járatok felettébb érdekes módon ki is vannak használva. Mint pl: 7, 173, 9, 32, 97E, 169E, 196 és sorolhatnám reggeltől estig.
Namost, ha összetörnek egy csuklóst, vagy műszaki hiba miatt hosszabb időre le kell állítani(motor vagy váltócsere, stb), annak helyébe jó ötletnek tűnik egy a leállított csuklóshoz hasonló buszt kiadni forgalomba. Mivel Tudvalévő, csuklósból nincs olyan katasztrófálisan nagy hiány mint szólóból. Ennek Cinkota éppen az ellenkezője, mert nekik nincs elegendő csuklósuk, de van szabad szóló busz.
Tehát, ha Kelenföldön van feleslegesen vagy nem annyira létfontosságú 1 darab cserélhető Ikarus 435-ös, amit ki tudnak adni az elromlott vagy összetört csuklós helyére Cinkotán, akkor ad-hoc jelleggel cserélnek kocsit. Kelenföldön mint már elmítettem, nincs elegendő szóló kocsi így az Ikarus 435-ös csuklós autóbusz melynek rendszáma BPI-166 helyére átadtak egy Ikarus 260-ast a BPO-175-öt, ami mehet nálunk a szoló vonalakra.
Tehát hülyén nézett volna ki Kelenföldön a 240E vonalon a BPI-166 de Cinkotán sem lett volna jobb a 9-esre kiadni a BPO-175-öt.
Ezek a cserék általában 1 naptól több hétig is eltarthatnak, attól függ milyen okból lettek cserélve. KInorrozás esetén ugyanolyan típust szoktak cserélni, de mégis különböznek egymástól. Mi az?
Ezt már akkor megfogadtam, amikor a O-471-est elcibálták ide. Pár nap múlva már a 83-ason volt. Kiderült, hogy csak a 7 végi HP63 idejére hozták ide, mert a Fürst legatyásodott 280-asok terén.
Gáborunk: ennél a Czégnél ne keress logikát! Ami gömb, azt cipelik, a kockát gurítják. Sose' fogtam aggyal, mi értelme ezeknek az "IdeOdaRakosgatásnak". Amikoris 2 azonos motortipusú kocsit 2 garázs között megcserélnek. DE 1ikben sincs Kék Csibe! Hosszan lehetne ezt ragozni.
(MBen "fogást" talált rajtam, talán már jól alszik.)
Ezt már én is meg szerettem volna kérdezni, jókat röhögök. De van aki mindennap leírja, hogy melyik busz hol robbant le, milyen hibával és ki pótolta. :-)
Ha ilyen feledékeny vagy, akkor hogy tudod a példás munkavézzetőid rendszámát megjegyezni? :o) Ha meg valamiért felírod őket, akkor valszeg annak oka volt, ami valszeg valami számodra nem oly hétköznapi dolog miatt lehetett. Az ilyet csak-csak megjegyzi már az ember.