Nézd, ha jól értem, ez csak valamilyen opció, tehát messze nem "döntés" - bár, mondjuk az egésznek a komolyságát megkérdőjelezi, ha mellette meg azt írják le, hogy az egész napos Bp-Tatabánya félórás sűrítésnek lenne plusz eszközigénye....
November 15.-től a személyzet hétvégén laktanyázik Szilvásváradon, még a menetrendváltást sem várták meg...Lassan beledöglik a vonal a rengeteg "újító" szándékba.
Péntek reggeli pillanat Eger állomáson. A pesti sebes éppen betoppan, pár perccel a szilvásváradi személy indulása előtt, de a páratlan pesti sebes már gördül is ki, és a füzesabonyi inga is türelmetlenkedik.
Csak megjegyzem, hogy ebben a nagy osztódásban , hogy kihez mit ragasztanak vagy éppen vesznek el, hogy egyszerűbb és nagyobb lehessen a lenyúlás, teljesen lényegtelen.
nem a ZF hanem a ZF Lenksystem éppítette,egyébkénta ZF sőt jogelődje a csepelautó is kért iparvágányt már a MÁVnál süket fülekre találtak ezenkívül horror áron akarnának síneket fektetni ,mert a meglévő már kiszögezett váltójú sínekhez vezető területet nem adnák el semmi pénzért hogy rakodót építhessen a cég..Helyette marad a kamionos szállítás.
Ezen kívül Sajnos bár lenne igény a vasúti személyszállításra mind szilvás (és még tovább,mert sok a feljebb lakó dolgozó az említett és a környező cégeknél) mind F.abony felé még a volán sem tud normáis menetrendet írni amim illeszkedik a gyárak,iskolák időrendjéhez..így az meg végképp halott ötlet,hogy Eger rendező legyen a környék beli gyárak vasútállomása (van ilyen szóbeszéd) ..sajnos úgy néz ha enm is rövid időn belül,de a záros határidőn belül Eger rendező maximum 2 vágányos feladó állomás lesz vagy még az sem...
Sztem te nem tudod mi miről beszélünk, ebben a hozzászolásodban amit kérdeztél én arra válaszoltam (OMYA/közút) , a Berva ipv nem is ott van de hagyjuk.
Egernek világosan nincs szüksége a vasútra, itt az AV az úr valakinek abban van pénze...
Az egyvágányú kitérős pályára pedig sem helyhiány miatt, sem az extrém emelkedők miatt nincs lehetőség. Elmagyaráznám neked mielőtt ebbe is belekötsz, h a Magyar Állam Vasutaknak vannak szabályai a szolgálati helyek kialaktásásra, magyarul egyes paraméterekre vonatkozó előírásaik és sajnos Eger-Rendező-élág és Eger-Felnémet között szinte sehol nem teljesülnek ezek a kritériumok, kivétel olyan helyeken ahova egyáltalán nincs szükség ilyen létesítményre, vagy extrém beruházásokra lenne szükség és/vagy zavarná a meglévő infrastruktúrát, netán műemléki épületeket...
Persze vehetjük alapul azt is, Eger egy szülöttje éppen miniszterelnök lesz és épp nem focidrukker, ergo nem épít milliárdokért stadionokat és az egész állam 10 éves GDP-jét puszta hóbortból beleölné egy Egri HÉV-be, de nem lóg bilibe a kezünk.
Én személy szerint már annak örülnék, ha lenne a vonalnak egy olyan gazdája, mint a GySEV és beruházna rá, aki nem lenne rest pályázni, villamosítana, a lehetséges helyeken sebességet növelne, vagycsak netán járatná a vonatokat, nem pedig puszta menedzserszemlélettől hajtva nem közlekedtetné azokat, miközben a személyzet és a járművek is rendelkezésre állnak. Ehelyett persze decembertől már a személyzet laktanyázni fog Szilvásváradon, h még költséghatékonyabb legyen és esélye se legyen nemhogy járatot sűríteni, de egyáltalán a járműveket melegen tartani. A napi egy vonatpár hallelujah mostmár hideg is lesz, nemcsak koszos és lassú, vajon ki az a sültbolond aki ezt választja a buszok helyett???
A ZF megteheti, hogy magán buszokat járattat / nem foglalkozik Tihamérrel /, de a közút csak be fog dugulni, ráadásul ott a borzalmas Sas úti kereszteződés , na meg a Vasútállomás -Sas úti is, erre majd csak kell költeni.
/ Na meg a Sas úti árok, ami már nem funkcionál. /