Keresés

Részletes keresés

robcso1361 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 8674

356 db keresztaljat cseréltek Egerben a II-III-IV vágányban reméljük a menetrendváltásra felemelik az állomási vágányok sebességét negyvenre!

 

robcso1361 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 8673

Bocsássatok meg enyira elragadtattam magam, h az eredeti cikket be se tettem: 

http://iho.hu/hir/meg-tobb-elovarosi-motorvonatot-141106

 

Előzmény: István Gyuri (8672)
István Gyuri Creative Commons License 2014.11.10 0 0 8672

Nézd, ha jól értem, ez csak valamilyen opció, tehát messze nem "döntés" - bár, mondjuk az egésznek a komolyságát megkérdőjelezi, ha mellette meg azt írják le, hogy az egész napos Bp-Tatabánya félórás sűrítésnek lenne plusz eszközigénye....

Előzmény: robcso1361 (8670)
robcso1361 Creative Commons License 2014.11.10 0 0 8670

Mindenkinek ajánlom a 41.oldalt tanulmányozásra! Sztem sokan elsiklottak ezen hír felett...
http://kkk.gov.hu/remos_downloads/Vasuti_fejlesztesek.474.pdf

robcso1361 Creative Commons License 2014.11.05 0 0 8667

November 15.-től a személyzet hétvégén laktanyázik Szilvásváradon, még a menetrendváltást sem várták meg...Lassan beledöglik a vonal a rengeteg "újító" szándékba.

krikori Creative Commons License 2014.10.31 0 0 8666

Péntek reggeli pillanat Eger állomáson. A pesti sebes éppen betoppan, pár perccel a szilvásváradi személy indulása előtt, de a páratlan pesti sebes már gördül is ki, és a füzesabonyi inga is türelmetlenkedik.

https://flic.kr/p/pSWpWr 

 

robcso1361 Creative Commons License 2014.10.21 0 0 8665

November harmadikán megint vágányzár rostálás miatt Eger és Felnémet között a 22+64 szelvényben lévő útátjárónál (Homok út)

alex_86 Creative Commons License 2014.10.20 0 0 8664

Ha megrendeled és kifizeted, akkor igen :)

Előzmény: retek2 (8663)
retek2 Creative Commons License 2014.10.20 0 0 8663

jön még valamikor különvonat?

chicagoi Creative Commons License 2014.10.18 0 0 8662

Téged senki nem támadott, csak kérdeztem, hogy miért hír (?), hiszen nem mindenki olyan  vasút zseni mint te. :-)))

Előzmény: Törölt nick (8661)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.18 0 0 8660

Hát igen, rögtön személyeskedned kell??

Persze az igazi topik az ahol csak te kommentezel és  a választ is te írod:-)) Sok sikert:D

 

Előzmény: Törölt nick (8658)
robcso1361 Creative Commons License 2014.10.18 0 0 8657

Sztem meg nem...

Előzmény: chicagoi (8656)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.17 0 0 8656

Az nem lehet, mert már repülővel hozzák- viszik az atomrudakat Paksra.

Előzmény: robcso1361 (8653)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.17 0 0 8655

Na és  helyi buszjárat is közlekedik arra  :-))

Előzmény: Törölt nick (8652)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.17 0 0 8654

Na és a  nosztalgia vonat is elindult Iránba kb 7000 km-en át.

Felnémet miért hír???  A Szilvásváradi vonat nem arra közlekedik :-)))

Előzmény: Törölt nick (8652)
robcso1361 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 8653

Tegnap előtt este meg atomvonat volt Füzesabonyban...

Előzmény: Törölt nick (8652)
robcso1361 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 8651

Ebben teljesen igazad van....

Előzmény: chicagoi (8650)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.15 0 0 8650

Csak megjegyzem, hogy ebben a nagy osztódásban , hogy kihez mit ragasztanak vagy éppen vesznek el, hogy egyszerűbb és nagyobb lehessen a lenyúlás, teljesen lényegtelen.

Előzmény: retek2 (8648)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.15 0 0 8649

A MÁV , mint vízfej, nem változik. Sajna nem a  magyar ipar hajtó motorja, inkább hátráltatója  :-)))

Előzmény: retek2 (8648)
retek2 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 8648

nem a ZF hanem a  ZF Lenksystem éppítette,egyébkénta  ZF sőt jogelődje a csepelautó is kért iparvágányt már a MÁVnál süket fülekre találtak ezenkívül horror áron akarnának síneket fektetni ,mert a meglévő már kiszögezett váltójú sínekhez vezető területet nem adnák el semmi pénzért hogy rakodót építhessen a  cég..Helyette marad a kamionos szállítás.

Ezen kívül Sajnos bár lenne igény a vasúti személyszállításra mind szilvás (és még tovább,mert sok a feljebb lakó dolgozó az említett és a környező cégeknél) mind F.abony felé még a volán sem tud normáis menetrendet írni amim illeszkedik a gyárak,iskolák időrendjéhez..így az meg végképp halott ötlet,hogy Eger rendező legyen a környék beli gyárak vasútállomása (van ilyen szóbeszéd) ..sajnos úgy néz ha enm is rövid időn belül,de a záros határidőn belül Eger rendező maximum 2 vágányos feladó állomás lesz vagy még az sem...

 

chicagoi Creative Commons License 2014.10.14 0 0 8647

Mi biztos ???????????????

Előzmény: robcso1361 (8646)
robcso1361 Creative Commons License 2014.10.13 0 0 8646

Az adatokból amiket írtál is kiderül, h csak óriási erőfeszítés árán lehetne bármilyen hév jellegű vasutat építeni.

 

És sajnos a laktanya szinte teljesen biztos... 

Előzmény: Törölt nick (8645)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.10 0 0 8644

Passz, mert zavaros vagy. :-))

Előzmény: robcso1361 (8643)
robcso1361 Creative Commons License 2014.10.10 0 0 8643

Sztem te nem tudod mi miről beszélünk, ebben a hozzászolásodban amit kérdeztél én arra válaszoltam (OMYA/közút) , a Berva ipv nem is ott van de hagyjuk.


Egernek világosan nincs szüksége a vasútra, itt az AV az úr valakinek abban van pénze...

 

Az egyvágányú kitérős pályára pedig sem helyhiány miatt, sem az extrém emelkedők miatt nincs lehetőség. Elmagyaráznám neked mielőtt ebbe is belekötsz, h a Magyar Állam Vasutaknak vannak szabályai a szolgálati helyek kialaktásásra, magyarul egyes paraméterekre vonatkozó előírásaik és sajnos Eger-Rendező-élág és Eger-Felnémet között szinte sehol nem teljesülnek ezek a kritériumok, kivétel olyan helyeken ahova egyáltalán nincs szükség ilyen létesítményre, vagy extrém beruházásokra lenne szükség és/vagy zavarná a meglévő infrastruktúrát, netán műemléki épületeket...

 

Persze vehetjük alapul azt is, Eger egy szülöttje éppen miniszterelnök lesz és épp nem focidrukker, ergo nem épít milliárdokért stadionokat és az egész állam 10 éves GDP-jét puszta hóbortból beleölné egy Egri HÉV-be, de nem lóg bilibe a kezünk.

 

Én személy szerint már annak örülnék, ha lenne a vonalnak egy olyan gazdája, mint a GySEV és beruházna rá, aki nem lenne rest pályázni, villamosítana, a lehetséges helyeken sebességet növelne, vagycsak netán járatná a vonatokat, nem pedig puszta menedzserszemlélettől hajtva nem közlekedtetné azokat, miközben a személyzet és a járművek is rendelkezésre állnak. Ehelyett persze decembertől már a személyzet laktanyázni fog Szilvásváradon, h még költséghatékonyabb legyen és esélye se legyen nemhogy járatot sűríteni, de egyáltalán a járműveket melegen tartani. A napi egy vonatpár hallelujah mostmár hideg is lesz, nemcsak koszos és lassú, vajon ki az a sültbolond aki ezt választja a buszok helyett???

Előzmény: chicagoi (8622)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.10 0 0 8642

A ZF megteheti, hogy magán buszokat járattat / nem foglalkozik Tihamérrel /, de  a közút csak be fog dugulni, ráadásul ott a borzalmas Sas úti kereszteződés  , na meg a  Vasútállomás -Sas úti  is, erre majd csak kell költeni.

/ Na meg a Sas úti  árok, ami már nem funkcionál. /

Előzmény: Törölt nick (8639)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.10 0 0 8641

A városban az utolsó  hasznos beruházás a Fedett Uszoda volt :-))

Előzmény: chicagoi (8640)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.10 0 0 8640

Kitérők is lehetséges megoldások.

És akkor van értelme, ha buszokat ki lehet váltani. Ehhez több megálló kell és legalább a Bervai lakótelepig el kellene mennie. /esetleg Almárdig /

Azért meg nem kell csinálni  semmit, hogy látszatépítkezésbe fogjanak amiből lehet lenyúlni  nagy pénzeket.

A belvárosi  költekezés kb 6 milliárdnál tart, ennek igen kicsi a gyakorlati használati értéke.  Ez talán hasznos lenne.

Előzmény: Törölt nick (8639)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.09 0 0 8638

Az alapvető felvetés ,  város  vasútjának HÉV -é alakítása.

Hosszú ideig nem  megkerülhető probléma. / persze a bevételek ??? /

Na persze erre nem olyan népszerű mint  a Dobó térre :- ))))))








Előzmény: Törölt nick (8633)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.09 0 0 8637

Én még nem láttam soha telt házat az Ady E úti busz parkolóban. Díjat sem szednek mert nem éri meg.

Sok  a mellébeszélés :-)

Kb 5 év és a városi belterületek forgalma bedugul, beleértve  a helyíjáratokat  is.

Előzmény: Törölt nick (8635)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.09 0 0 8636

A ZF már kifújt, épített üzemet Makláron.

Oda vasúti sínek  sem épültek.

Előzmény: Törölt nick (8633)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!