sziasztok! tapasztalt mar valaki olajszint novekedest tdsnel? nalam konkretan egy liter plusz lett benne, 400kmes ut utan. az olajnak nincs gazolaj szaga de masra nem igazan tudok gondolni. esetleg szerintetek annak nagyobb az eselye hogy valamelyik porlaszto "pisil" es az elegetlen uzemanyag lefolyik a karterba? a masik amire gondoltam hogy az adagolo elejen levo szimmering atereszt, es a vezerles fele kifolyik a gazolaj, majd onnan a karterba jut. gozom sincs mivel kezdjek bele az ellenorizgetesbe, kiszednem a csucsokat es bemeretnem? vagy inkabb az adagolot szedjem le eloszor? koszonom szepen a tippeket!
Én nem tartom keménynek a féket,csak aki műszakiztatná a kocsit ő mondta,hoy kemény,nemtudom,hogy miért,német auto nem pedig sz.r!A vákumszivattyú az jo,de a devander-t nemtudom hogy hogyan kell ellenőrizni!Franciában lakom!
Nem tartom valoszinűnek a gömbfejet,mert decemberben lett teljesen kicserélve az első futó!Ami a felkeményedést illeti a müszakis ezért nem engedte át a kocsit,mert szerinte kemény!én konkrétana jonak érzem,de valamit kell vele okoznom,mert másodszor nem fog átmenni!köszönöm válaszod!
Érdeklődni szeretnék hogy elektromos adagolos 24td (E30) esetén van-e bármi tipus spec. extra dolog amire figyelni kellene vezérlés cserénél, vagy bármi extra szerszám, diag, stb.
Korábban mintha olvastam volna ezzel kapcsolatos célzást de nem találom most.
Volna megbizhato hely ahová elviszem cserére de dizel, pláne 24td vonalon nincs tul sok referencia igy inkább elöre lefutnám ezt a kört.
A rángatást okozhatja az elsö futómű alsó gömbfej. Egy pajszerrel meg feszegetni, ha kotyog rossz. A felkeményedést azt úgy érted hogy töbször rálépsz és keményebbnek érzed ? Mert akkor levegös.
A fékrásegítőt az érti igazán aki vezetett rásegítő nélküli verdát. Az e34 esetében és ez az elterjettebb, vákuum segít lenyomni a fékpedált. Mintha ő már nyomná a pedált de nincs elég ereje hozzá. Ekkor jössz te. Ha nem működik egyszerűen csak nehéz lenyomni a pedált. Mint pl. amikor nem működik a szervókormány és izomból kell neki esni a kormánynak. De ettől még nem kéne darabosnak lennie.
Egyet értek Zolival, pumpa és rásegítő ellenőrzés kell, meg az összekötő cső. A rángatás lehet motortartó bak, vagy leszakadt váltótartó bak, de simán lehet futómű is, főleg az első kitámasztó kar szilentje.
Hali! Láttam, hogy a másik oldalon próbálkoztál. Gondolom számodra is kiderült, hogy ott minden baj forrása a tds motor. Ha ott bármit kérdezel ne írd oda, hogy tds! Amúgy jó srácok csak gyerekkorukban gondolom porlasztókkal dobálták őket. A fékkel kapcsolatban. Én megnézném a vákuumpumpát. Csövet lehúzni és járó motornál van e szívóhatás. A másik a devander lehet még. Mondjuk a rángatást nem értem. Álló helyzetben próbáltad már? A motor rángat vagy a futómű remeg?
Sziasztok! Folyik a hengerfej tömítésnél az olaj kiszeretném cserélni a tömítést ! Össze lehet úgy rakni hogy nem síkoltatom meg a hengerfejet? Vagy így nem érdemes mert rosszabb lesz mint volt? Amúgy hibátlanul működik semmi baja!
Nem mert a 2.56-3,07ig az eltolt házas, 7mm-el arrébb van a dión az áttétel.. fordítva lehet ha 2.56 ból akarsz rövidet, raksz rá egy távtartót és akkor rövidebb áttétel is feltehető, nekem is így van megoldva..
677km-re 51 liter gázolaj. Szerintem nem rossz. És ebben benne van a kályházás is, az alkalmanként 2-3dl. A fedélzeti szerint 6,8l az átlag. Elég pontos értéknek tűnik. :)
Sziasztokvan 1 530d-m automata olyan problémám van hogy már másodjára csinálta a bejárorol akartam kitolatni és megindult ahogy elengedtem a féket nagyon lassan ezután pedig mintha valami megcsuszna benne elmegy az erő rásegitettem kézzel kitoltam ugy hogy rükvercbe volt kifordultam és mentem előre de ott semmi hiba ugyan olyan mint eddig mi lehet a baj hogy hátra menetben nem megy? Se "égett" szagot nem érzek se hangja nincs előre is köszönöm
Sziasztok
Hamár tempomat, van egy tempomat karom tds-ből mert eladtam a 36-ot így ez megmaradt.
Meg valakinek nem ismerős a bostongrün 18tds touring MPG404 rendszámmal?