Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

USA-modell Creative Commons License 2014.06.30 0 0 919

Regota tudott dolog, hogy az megy tanarnak, ujsagironak meg politikusnak, aki az elet mas teruletein nem allna meg a helyet.

Előzmény: t.zsolti (918)
t.zsolti Creative Commons License 2014.06.29 0 0 918

negatív példa az oktatásról:

egy barátom volt nálam a hétvégén( 123 2.0D ) javíttatta a kocsit,mivel neki nincs lehetőssége. Féltengely porvédő csere meghaladta az oktató tudását " előszőr ott kezdték , hogy a féltengely bádogházát ütötték ,"  majd kijön a difiből" lett jelezve , hogy az nem fog így kijönni. ezt leküzdve nekiláttak  " peremezzük szét a fém porvédőt" felkiáltással szétbarmolták a bádogot, de még így sem jött szét a féltengely ezért megpróbálták széthúzni, persze a golyókból jutott a műhely minden sarkába. Ezek után jelezte a baráton , hogy olajos zsírnak kellene belekerülnie ( jött a fejvakarás , mert úgy összeperemezni , hogy az olaj NE jöjjön ki már nem lehet.

A lényeg az összerakás is kb vígjátékba illett volna, csak az a baj , hogy ezután még fizetni is kellett .

És hasonló volt a segédkeret szilent csere is , szarrá préselték a szilent nagy csavarját ( 3500 ) mert a belső alu rágyógyult ( "préseljük le " )

 

És ezeket látják a tanoncok.

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.27 0 0 917

1-2 apróság a folyamatokból :)

 

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 916

Ajánlom magunkat, 126 ismeretben sincs hiány, a sajátomat 13 éve hajtom, jelenleg restaurálás alatt van :)

 

Itt minden elérhetőségünket megtalálod, az én számom a 2-el végződő, reggel 10-től él.

 

http://www.gepjarmuhely.hu

Előzmény: MrCharger426 (915)
MrCharger426 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 915

És tudsz esetleg bp környékén egy elektromos szakembert akitől tudnék árajánlatot kérni ezekre? thx!

Előzmény: Smafu.w126 (914)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.25 0 0 914

Ezekből az elektromos bajokból max a sibedát kell komolyan venni egy 126 esetében :)

Előzmény: MrCharger426 (913)
MrCharger426 Creative Commons License 2014.06.24 0 0 913

Elvoltam megnézni ha esetleg valakit érdekel. Kasztni tényleg szép, olyan mint képeken, állítólag motorilag és szerkezetileg is rendben van viszont millió elektromos gondja van... Csakhogy párat felsoroljak: klíma, napfénytető, sebességmérő, tempomat, ablakok se mindegyik húzódik le...

Előzmény: MrCharger426 (906)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.23 0 0 912

Maradt 5 db vadiúj első ülés rugóm, ha valakinek kellene. W123/W126-hoz.

MBw126s Creative Commons License 2014.06.22 0 0 911

Értem, amúgy KE-jetronic-os, tudsz esetleg egy jó specialistát, aki tudna rajta hangolni? Csak ne "lehúzó kft." legyen, mint pl. az Érdiek "hagyjak ott 400ezret, majd ha kész még vigyek 300ezret és talán jó lesz, de tökéletes soha" ilyenből nem kérek :D (megtörtént eset) és akkor azért mentem oda, mert néha nem indult, utólag kiderült, hogy egy 500 Ft os baja volt. Azóta is gyönyörűen indul. :) ennyit az Érdiek szaktudásáról, sajnos mindenki isteníti őket, közben csak egy lehúzó banda, semmi más.

Előzmény: Smafu.w126 (910)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.22 0 0 910

Hidegen a pótlevegő tolattyú nyitása miatt magasabb, ez ugye normális.

Viszont ebből az következik, hogy több levegő kéne neki, de a K, KE-jetronic esetében ezen dolgok behangolása nem olyan egyszerű, javaslom, hogy ne kezd el tekergetni, nagy botrányt lehet csinálni :)

Injectoros emberrel kéne hngoltatni, nyilván az évek során már szükségessé vált némi kontroll, és igazítás.

Előzmény: MBw126s (909)
MBw126s Creative Commons License 2014.06.22 0 0 909

Köszi a választ, még annyit szeretnék kérdezni, hogy azt mi okozhatja, hogy hidegmotornál tökéletes az alapjárat, viszont melegmotornál elég alacsony.

Előzmény: Smafu.w126 (907)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.21 0 0 908

Egész jól néz ki, persze élőben is meg kell nézni.

Előzmény: MrCharger426 (906)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.21 0 0 907

Ellenőrizd a váltóolaj szintet, ellenőrizd, hogy a váltó bal oldalán a vákuummodulátoron át nem e szívja fel az olajat, át szokott szakadni a membránjuk, és beszívja az olajat. Valamint kopogós égést okozhat a K-jetronic rendszer is, egy injector tisztító adalék használata jót tehet!

Előzmény: MBw126s (905)
MrCharger426 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 906

Üdv urak!

 

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/w_126/mercedes-benz_w_126_szep_allapotban_benzin_gaz-8017717

Erről az autóról tud valaki valamit? Esetleg vélemény?:) Elég ígéretesnek néz ki képek alapján... Köszönöm!

MBw126s Creative Commons License 2014.06.20 0 0 905

Nem tudja esetleg valaki, hogy miért csinálja azt az autó, hogy olykor bekopog a motor (kerepel, mint egy dízel) azután gondol egyet és abbahagyja. Viszont nem lehet szelep mert az nem hagyná abba, meg láttam már a vezérműtengelyemet is és olyan mint az új. 420SE ről van szó. Senki nem tudja, h mi okozhatja a hibát, sokan találgatnak de már szinte mindent megpróbáltam/cseréltem rajta. :/

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 904

A publikált telszámodat törlöm ha nem haragszol, simán csak jóindulatból, mert aztán a googlén keresztül láthatja mindenki oszt lesz reklám sms-ed annyi, hogy földhöz vered a telefont :)

 

Előzmény: MBw126s (903)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 902

Megnézem holnap, lehet nekem van.

Előzmény: MBw126s (900)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 901

Javítható, de jó lenne egy másik kaszniból kivágni és átilleszteni.

Előzmény: _smasszer_ (899)
MBw126s Creative Commons License 2014.06.17 0 0 900

Sziasztok, valaki esetleg tud eladó benzin pumpa (AC) relét (003 545 01 05) 420SE V8-hoz kellene, a tűzfal mögött a motortérben találhtó ez a fekete relé. (Fuel pump raley).

_smasszer_ Creative Commons License 2014.06.17 0 0 899

el lehet igy hasznalni? masfel ev vizsga van rajta, es ket het mulva mennek a kocsival boszniaba. amugy kivulrol eleg szep, nem gondoltam volna, hogy ilyen bajsag van :(

Előzmény: USA-modell (898)
USA-modell Creative Commons License 2014.06.17 0 0 898

Minden javithato, kerdes, hogy megeri e. Hogy ehhez hozza lehessen ferni, ki kell kapni a szelvedot, muszerfalat minimum. Az meg nem kis mutatvany. Nyilvan a masik oldalon sem rozsas a helyzet.

A kaszni tovabbi reszerol nem is beszelve.

Előzmény: USA-modell (896)
USA-modell Creative Commons License 2014.06.17 0 0 897

5 literes negativ rekord nemet autopalyan tempomattal 110 km/h: 9.6 l

De a vegyes atlag olyan 11-12 korul volt, mondjuk en ovatosan mentem vele mindig, nem sportauto ez.

Előzmény: steamtrack (894)
USA-modell Creative Commons License 2014.06.17 0 0 896

Hu ez de  durva, 100% hogy a muszerfal alatt befolyik a viz az utasterbe.

Előzmény: _smasszer_ (895)
_smasszer_ Creative Commons License 2014.06.16 0 0 895

Sziasztok!

 

Iszonyatosan kopogott jobb elöl valami ma hazafelé, és az akksitálca alatt ez a látvány fogadott mint a képen. a kanyarstabilizátor szilentjét és a szilentet lefogató vasat már én szedtem ki. mással is előfordult már ez? Javítható ez, vagy kuka a kaszni? a kocsi napi használatban van, rövid ideig lehet így vele járni? 

 

brutál

 

steamtrack Creative Commons License 2014.06.16 0 0 894

Sziasztok. Esetleg nem tudnátok hiteles fogyasztási adatokkal szolgálni W126ról?
Személy szerint 3000/benzin(gáz) nál nem mennék feljebb.
Leginkáb a 3.8, 4.2, 5.0 ás motorok éhsége érdekelne!
Köszönöm szépen

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.20 0 0 893

Köszi! A belső felújítás után nincs vége a mókának, a kasznihoz is hozzá kell nyúlni, főképp a fényezőnek.

Előzmény: MrCharger426 (892)
MrCharger426 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 892
Előzmény: Törölt nick (882)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.12 0 0 891

Ezer köszönet!

Előzmény: csabais (890)
csabais Creative Commons License 2014.05.12 0 0 890

Az jó bele!

Előzmény: Törölt nick (888)
Magna 85 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 889

köszi megpróbálom

Előzmény: Törölt nick (887)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!