egy barátom volt nálam a hétvégén( 123 2.0D ) javíttatta a kocsit,mivel neki nincs lehetőssége. Féltengely porvédő csere meghaladta az oktató tudását " előszőr ott kezdték , hogy a féltengely bádogházát ütötték ," majd kijön a difiből" lett jelezve , hogy az nem fog így kijönni. ezt leküzdve nekiláttak " peremezzük szét a fém porvédőt" felkiáltással szétbarmolták a bádogot, de még így sem jött szét a féltengely ezért megpróbálták széthúzni, persze a golyókból jutott a műhely minden sarkába. Ezek után jelezte a baráton , hogy olajos zsírnak kellene belekerülnie ( jött a fejvakarás , mert úgy összeperemezni , hogy az olaj NE jöjjön ki már nem lehet.
A lényeg az összerakás is kb vígjátékba illett volna, csak az a baj , hogy ezután még fizetni is kellett .
És hasonló volt a segédkeret szilent csere is , szarrá préselték a szilent nagy csavarját ( 3500 ) mert a belső alu rágyógyult ( "préseljük le " )
Elvoltam megnézni ha esetleg valakit érdekel. Kasztni tényleg szép, olyan mint képeken, állítólag motorilag és szerkezetileg is rendben van viszont millió elektromos gondja van... Csakhogy párat felsoroljak: klíma, napfénytető, sebességmérő, tempomat, ablakok se mindegyik húzódik le...
Értem, amúgy KE-jetronic-os, tudsz esetleg egy jó specialistát, aki tudna rajta hangolni? Csak ne "lehúzó kft." legyen, mint pl. az Érdiek "hagyjak ott 400ezret, majd ha kész még vigyek 300ezret és talán jó lesz, de tökéletes soha" ilyenből nem kérek :D (megtörtént eset) és akkor azért mentem oda, mert néha nem indult, utólag kiderült, hogy egy 500 Ft os baja volt. Azóta is gyönyörűen indul. :) ennyit az Érdiek szaktudásáról, sajnos mindenki isteníti őket, közben csak egy lehúzó banda, semmi más.
Hidegen a pótlevegő tolattyú nyitása miatt magasabb, ez ugye normális.
Viszont ebből az következik, hogy több levegő kéne neki, de a K, KE-jetronic esetében ezen dolgok behangolása nem olyan egyszerű, javaslom, hogy ne kezd el tekergetni, nagy botrányt lehet csinálni :)
Injectoros emberrel kéne hngoltatni, nyilván az évek során már szükségessé vált némi kontroll, és igazítás.
Ellenőrizd a váltóolaj szintet, ellenőrizd, hogy a váltó bal oldalán a vákuummodulátoron át nem e szívja fel az olajat, át szokott szakadni a membránjuk, és beszívja az olajat. Valamint kopogós égést okozhat a K-jetronic rendszer is, egy injector tisztító adalék használata jót tehet!
Nem tudja esetleg valaki, hogy miért csinálja azt az autó, hogy olykor bekopog a motor (kerepel, mint egy dízel) azután gondol egyet és abbahagyja. Viszont nem lehet szelep mert az nem hagyná abba, meg láttam már a vezérműtengelyemet is és olyan mint az új. 420SE ről van szó. Senki nem tudja, h mi okozhatja a hibát, sokan találgatnak de már szinte mindent megpróbáltam/cseréltem rajta. :/
A publikált telszámodat törlöm ha nem haragszol, simán csak jóindulatból, mert aztán a googlén keresztül láthatja mindenki oszt lesz reklám sms-ed annyi, hogy földhöz vered a telefont :)
Sziasztok, valaki esetleg tud eladó benzin pumpa (AC) relét (003 545 01 05) 420SE V8-hoz kellene, a tűzfal mögött a motortérben találhtó ez a fekete relé. (Fuel pump raley).
el lehet igy hasznalni? masfel ev vizsga van rajta, es ket het mulva mennek a kocsival boszniaba. amugy kivulrol eleg szep, nem gondoltam volna, hogy ilyen bajsag van :(
Minden javithato, kerdes, hogy megeri e. Hogy ehhez hozza lehessen ferni, ki kell kapni a szelvedot, muszerfalat minimum. Az meg nem kis mutatvany. Nyilvan a masik oldalon sem rozsas a helyzet.
Iszonyatosan kopogott jobb elöl valami ma hazafelé, és az akksitálca alatt ez a látvány fogadott mint a képen. a kanyarstabilizátor szilentjét és a szilentet lefogató vasat már én szedtem ki. mással is előfordult már ez? Javítható ez, vagy kuka a kaszni? a kocsi napi használatban van, rövid ideig lehet így vele járni?
Sziasztok. Esetleg nem tudnátok hiteles fogyasztási adatokkal szolgálni W126ról? Személy szerint 3000/benzin(gáz) nál nem mennék feljebb. Leginkáb a 3.8, 4.2, 5.0 ás motorok éhsége érdekelne! Köszönöm szépen