Objektív és több véleményt. Azért is hoztam ide ezt a témát, mert amit én a kis agyamban kigondolok, az nem biztos, hogy úgy is van (sőt). Írtam is, hogy a haverom azonnal rávágta, hogy soha nem kéne neki. El is bizonytalanodtam, ezért is kérdeztem itt.
Időnként nem is értem ezeket az aukciókat? Valamikor "millió" km-t futott autót adnak el csillagászati áron, de pld. most volt olyan, '14-es Octavia 1.6 CR autót tök normál állapotban 2M-ért. :-/ Hacsak nem tudták, hogy ki vezette előtte és még az is csoda volt, hogy valaki ennyiért is elvitte. :D
Szerintem el kellene döntened, hogy mit szeretnél: rábeszéljünk, vagy lebeszéljünk róla. Mindkettőre lehet meggyőző érveket találni, de ahhoz ismerni kellene a prekoncepciódat.
En siman beleulnek, es elvinnem vizsgaztatni. A 130 ezer kilometer nudli. Legfeljebb az akksija lehet lemerulve. Ausztriaban minden faluban ott all egy mikrobusz/furgon a tuzoltoszertarban, 10-20 ev alatt nem fogyasztanak el egy tank gazolajat. Evente egyszer kiallnak vele szemlere, 20 evesen meg eladjak oket nevleges aron.
Ahova hordom vizsgaztatni a kocsikat, ott atkuldik egyszer a rendszeren, de nincsenek rakapcsolodva a regisztralo halozatra. Ha minden rendben, akkor atkuldik meg egyszer, akkor rogzitik a merest. Ha problemas, adnak egy uj idopontot, de nem kell fizetni a sikertelen probaert. A biztositasa lehet kerdeses, ha nem vontak ki ideiglenesen a forgalombol.
Az állás szerintem nem okoz komoly gondot. Esetleg fék meg gumi baj lehet. Motor, váltó, villanyrendszer, nem kopik. A sérülését nem láttam, meg az állapotát sem, de 1,5-2M körül lehet adni érte biztos. 3-400 ezerből gondolom éleszthető a kocsi.
2015-ös, 130eKm,es 2.0 TDI 150Le, DSG, dupla digit klíma, GPS-es autórádó, oldala végig horzsolva, első szélvédőn pár apró(bb?) kavicsnyom. Nincs rajta műszaki, egy éve áll..."
Egy hasonló modell középára legyen mondjuk az alap, abból meg jó sok levonva a hiányzó műszaki, különböző esztétikai hibák, és az elhanyagoltság, hosszú állás miatt.
Igen, de ott azért "járatják" őket, mossák, töltik az akksit. Ez be lett állítva a többi kocsi közé és ott áll és áll és áll...és ott rohad, meg rajta a falevél is. :D
OK. Akkor árazzunk!
2015-ös, 130eKm,es 2.0 TDI 150Le, DSG, dupla digit klíma, GPS-es autórádó, oldala végig horzsolva, első szélvédőn pár apró(bb?) kavicsnyom. Nincs rajta műszaki, egy éve áll...
Ja, gondoltam rá én is. De ott van a DSG, a fékek. Az is lehet, hogy egy métert se menne. Pláne, hogy műszaki a környékén sincs. :(
Útvonal engedéllyel meg nem hiszem, hogy haza lehetne vele menni. :-o Vagy egyáltalán: mernék e, a mikor rohadok le vele alapon. Amúgy jó gép lenne. :-/
1 ev alatt meg nem rohadhat semmi (ennyi erovel mimd rohadna ami utcan all). A fekfolyadeknak nincs baja, motorolajnak nincs baja. Hutofolyadeknak plane nincs. A gazolajnak se valoszinu de azt ki kell probalni. Vinni kell egy akksit es el kell inditani. Szerintem jo akksival pocc roff kell hogy legyen egy ilyen fiatal auto.ha szepen jar siman megvennem.
Amúgy egy '15-ös Octaviaról van szó, 130eKm-el, 2.0 TDI 150Le-s motorral. Ittottamott kisebb szexepil hibákkal. De szvsz jó gép. Valami csajé volt (a cégen belül). Passz...
Kérdezni szeretnék! (hátha ez jobban felkapott téma lesz):
Erősen gondolkodom a váltáson és fura mód, elém is jött egy lehetőség(?):
Egy cég eladja az autóit. Igen ám, de amit eladni akar, az a kocsi egy éve mozdulatlanul áll egy helyben (szabad ég), senki még csek rá se nyitotta az ajtót. Idő közben a vizsgája is lejárt.
Kérdésem annyi, hogy érdemes ilyen autóban gondolkodni, főleg árképzés szempontjából érdekes, kevesebbet kérnének érte, mint egy másikért, az biztos. Gondolom tréleren jönne haza... de pld. egy eredetiség vizsgát is hogyan lehetne így vele megcsinálni?
Egy haveromat megkérdeztem, azt mondta, nem lenne az a pénz amiért ő így venne, azt mondja egy éves állás alatt tiszta rozsda a kocsi, minden bele van rohadva... és lehet azért ennek alapja is.
Csatlakoztam a TFSI klubbhoz az FB-n és "meglepődve"(?) olvasom, hogy egy ún. cam follower szelep a nagynyomású üzemanyag szivattyúban el szokott halálozni.
Kérdésem annyi, hogy enyémben 190eKm van, létezik, hogy ez még az eredeti szeleppel megy? Ha kilyukad, akkor mi is történik?
És még egy kérdés, ez vajon jó nekem? Vagy mindegyik cam follower szelep jó, amit a 2.0 TFSI-hez adtak ki? Enyém elvileg BWA kódos, szóval még akár jó is lehet(ne).
B6-os 2010-es passatom van és szeretném a service kulccsal kinyitni az ajtót, de vmi miatt nem megy! Bezárni be lehet vele, de ha nyitni akarom akkor a belső világítás felkapcsolódik mintha.... de az ajtókat nem lehet nyitni! Lehet, hogy csak diagnosztikai progival lehetne vmit engedélyezni? Távírányítóval minden ok, de olyan helyre mennék, ahol csak a szervíz kulcs jöhet szóba.
Sziasztok!
Passat 7.. Lenne egy olyan problémám, hogy el akarom indítani a levegő ventilátort, elindul, de valami le blokkolja... Biztosíték jó.. Hibaüzenet nincs..
Dehogy érdemes! Csak saválló igazi bitang csavart akartam volna. A mostani azért nem az a fényes, igazi saválló csavar. Becsattogok akkor valamelyik VW-be Szfváron, hisz vagy 3 is van itt. Jól megy az üzlet.
Nem egészen ez. Van ehhez hasonló is, de alapvetően a 3 "nagy", menetes csavar az, amit scerélni szeretnék, mert hiába torx, ha már nincs "nútja", amibe belemenjen a csavarhúzó.
A menet és a hossz adott, a fejkialakítás is. Innen viszonylag egyszerű: Burkolatot tart, szóval nem kell nagyon erősnek lennie, de ki van téve a környezeti hatásoknak, szóval én egy rozsdamentes csavart tennék oda.