Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sebike05 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 13022

igen,de nem eszetlenül kellene ilyen olyan olajakat beletenni hanem levenni az olajteknőt megnézni a hajtókarcsapágyakat és az olajszívattyút és amit lehet kipucolni

Előzmény: RobZX (13021)
RobZX Creative Commons License 2019.07.30 0 0 13021

Mármint a 15-ös olaj miatt megy szét? Ha lecserélem 10w-40-re? Alig 20 km-ert mentem vele.

Előzmény: sebike05 (13019)
sebike05 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 13020

már nemcsak küszöbhöz van elérhető javítóív hanem már a hátsó sárvédőkhöz is

sebike05 Creative Commons License 2019.07.30 0 0 13019

az a motor kuka,15W40 es olajat nem lettem volna belerakni lehet ,hogy megvan az olajnyomás de minden mást kicsinál

Előzmény: RobZX (13018)
RobZX Creative Commons License 2019.07.29 0 0 13018

Egyelőre az a megoldás született, hogy sűrűbb olajat kapott (Total 15w-40)+ motor regeneráló adalék, így most megvan a megfelelő nyomás. Nem lehet sajnos tudni, hogy mennyit jártak vele ilyen állapotban. Bár szerintem az sokmindent elárul, hogy kb. 40 km után az új Total 9000 5w-40 olaj szénfekete volt. Vajon a sok lerakódástól volt ez a hiba? Lehet meglenne a nyomás a 10w-40-el is? Most vagy ennyire kopott a motor vagy ennyi lerakódás van benne...

RobZX Creative Commons License 2019.07.28 0 0 13017

Quartz 9000-es van benne

Előzmény: sebike05 (13016)
sebike05 Creative Commons License 2019.07.28 0 0 13016

quartz 9000 oké classic nem oké

Előzmény: RobZX (13015)
RobZX Creative Commons License 2019.07.28 0 0 13015

Elvileg Total teljes szintetikus

Előzmény: sebike05 (13014)
sebike05 Creative Commons License 2019.07.28 0 0 13014

de milyen márkályú az olaj?

Előzmény: RobZX (13013)
RobZX Creative Commons License 2019.07.28 0 0 13013

5w-40 került bele, a szűrő márkáját még nem láttam, megnézem majd. Az is érdekes, hogy annyira híg az olaj, hogy az olajszintet sem tudom megnézni, mert elcsöpög a pálcáról, gyakorlatilag az egész pálca tiszta olaj és folyik le a földre, ahogy kihúzom.

Előzmény: sebike05 (13012)
sebike05 Creative Commons License 2019.07.27 0 0 13012

milyen olaj/szűrő krült bele

Előzmény: RobZX (13008)
sebike05 Creative Commons License 2019.07.27 0 0 13011

veszel homasítás c-t vagy gyári kompéett felíratot

Előzmény: PaulWalker (13007)
RobZX Creative Commons License 2019.07.27 0 0 13010

Az az érdekes, hogy a szerelő lecserélte az olajat és a szűrőt is. Eddig nem is világított az olajlámpa, mert nem volt jó. Ki tudja mennyit mentek vele így...

Előzmény: Real Putyur (13009)
Real Putyur Creative Commons License 2019.07.27 0 0 13009

Ilyen olajnyomás-izét nekem is produkált a múltkor. Egy olaj(+szűrő)csere segített a dolgon, meg előtte át is öblítettem a rendszert valami mosóolaj-szerűséggel. Majdnem egy éves volt az olaj, de minimális futásteljesítménnyel (5-6 ezer km - minden nap megyek, csak nagyon keveset), úgyis itt volt az ideje a cserének.

Előzmény: RobZX (13008)
RobZX Creative Commons License 2019.07.26 0 0 13008

Hát nincsen sajnos jó hír a kocsi kapcsán. A szerelő kicserélte a szűrőket, olajat és az olajgombát, EGR szelepet, világítás kapcsolót. Hiba az EGR szelepen kívül nem volt tárolva. Viszont és most jön az érdekes része a történetnek... Hazafelé félúton, úgy kb. 10 km múlva, alapjáraton először csak egész halványan pislákolni kezdett az olajnyomás lámpa, majd mire hazaértünk alapjáraton már folyamatosan világított. Kis gázadasra már el is alszik, úgy jöttem haza, mint aki tojásokon lépked, azt figyeltem, mikor maradok ott a kocsival az út szélén, mikor lesz az, amikor már nem fog kialudni. Egyből hívtam a szerelőt, hogy akkor most mi lesz. Elég rémisztő dolgokat mondott... elsőként viszem vissza a kocsit, mérünk egy olajnyomást, másodszor lehet olajpumpa csere, harmadszor lehet csapágyas a motor ( ez a legrosszabb). Nem tudom mitévő legyek... 

PaulWalker Creative Commons License 2019.07.26 0 0 13007

Sziasztok! Chevrolet "C" betűt hol tudok venni a Lacettira? Elengedett a ragasztása, nincs meg.

Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2019.07.25 0 0 13006

Ja, elég abban csak a betétet cserélni, vagy érdemes a fém házat is?

Előzmény: Törölt nick (13005)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.25 0 0 13005

Sziasztok, talán vacakol a termosztátom. korábban Gates (motorad) lett beletéve. 

Milyet érdemes beszerelni?

Törölt nick Creative Commons License 2019.07.22 0 0 13004

Ahogy vezetsz, az meg kész csoda, hogy eddig birta :-)

 

Előzmény: Real Putyur (13003)
Real Putyur Creative Commons License 2019.07.22 0 0 13003

Megoldódott. Megyek az Opel szervizbe, az a biztos.

 

Amúgy hadd dicsekedjek kicsit: 214 ezer km után kezdett el csúszni a kuplung. Ja, és ennek a távnak nagyjából a 95%-a Budapesten belüli jövés-menés (tehát nem oda-vissza Madrid autópályán, meg ilyenek).

 

:-D

Előzmény: Real Putyur (13002)
Real Putyur Creative Commons License 2019.07.22 0 0 13002

Kérdés:

Dél-Buda vonzáskörzetében keresek egy tisztességes szervizt, ahol Lacetti kuplungtárcsa/szerkezet cserét SOS(!) megejtenek. Anyag van, csak csinálni kell.

RobZX Creative Commons License 2019.07.21 0 0 13001

Köszönöm a segítséget nektek. Természetesen a check engine lámpa sem világít. Talán mind a kettőt szándékosan kikötötték???... mindegy, holnap a szerelő átnézni, kíváncsi leszek mit mondanak.

Törölt nick Creative Commons License 2019.07.21 0 0 13000

Szerintem ok. Halgass Sebire, nagyon profi

Előzmény: RobZX (12998)
sebike05 Creative Commons License 2019.07.21 0 0 12999

a kapcsoló annyi meg kb 1/2 óra munkadíj a csatlakozóra

Előzmény: RobZX (12998)
RobZX Creative Commons License 2019.07.21 0 0 12998

Jeleztük már vásárláskor, mert akkor sem működött a tompított. Visszaadott a vételárból 15e ft-ot és azt mondta, hogy hívjam ha megvan a végleges javítási költség és ha kell még ad vissza. (Kérdés mennyire hihető ez...)

Előzmény: sebike05 (12997)
sebike05 Creative Commons License 2019.07.21 0 0 12997

nem fődarab semmit sem ér és az autó korából adodó meghibásodás

 

Előzmény: Törölt nick (12996)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.21 0 0 12996

Csináld azt, amit Sebike ir és jelezd az eladónak dokumentáltan (pl. email, ajánlott levél) a hibát és hogy az autó igy nem használható.

Előzmény: RobZX (12994)
sebike05 Creative Commons License 2019.07.21 0 0 12995

valószínű  kapcsoló csere+ műszercsoport mögötti csati megégve esetleg lámpcsati szétégve ezek okozhatják a kapcsoló  tönkremenetelét

olajgombán nincs rajt a cezeték

Előzmény: RobZX (12994)
RobZX Creative Commons License 2019.07.20 0 0 12994

Sziasztok! Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném. Tegnapelőtt vettünk egy Lacetti 1.4 fekete HB modellt. Furcsa hibákat produkált amikor hazahoztuk. Kezdődött azzal, hogy nem volt tompított csak távolsági és helyzetjelző(bal első kiégve), úgy hogy közben a kapcsoló tompítottra volt állítva, illetve a fénykürt sem működött, bármilyen állásban volt a kapcsoló. Ezután ami rosszabb nem lehetett lekapcsolni sem a távolságit csak úgy, hogy az akkusarut levettem. Tegnap pedig már égett szag is volt a kapcsoló körül, valamint enyhe füst is, eléggé megijedtem azonnal félreálltam és levettem az akkusarut végül valahogy hazavergődtem vele és azóta itthon van levett akksival. Szerelőhöz hétfőn tudom vinni, ő azt mondta valószínű kapcsoló hiba lesz. Olvastam olyat, hogy hiába van cserélve a kapcsoló, attól még elég? Fel kell relézni vagy valami ilyesmi és az a végleges megoldás. A műszerfal mögött csatlakozó szétégésről tudok, de az okozhat ilyet? A másik gond, hogy az olajnyomás visszajelző lámpának ha jól gondolom ráadott gyújtásnál világítania kellene, majd kis idővel indítás után elaludnia? Mert nekem sajnos egyáltalán nem ég. Kiéghetett a műszerfalban az izzója vagy az olajgomba ment tönkre? Vagy ami rosszabb kikötötték direkt?

sebike05 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 12993

komplettet újba csak gyáriba vagy bontott de miért kell komplett féltengely??

van 77000km futott bontott

 

Előzmény: PikaPovWva (12992)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!