Nem nem vagyok váltószerelő... Csak naponta 10-20 műhelybe járok , látom hogy miket javítanak és mennyiért . Az árakkal elég jól napi szinten tisztában vagyok... Ebből élek autóalkatrészeket árulunk gyárit után gyártottat... A gyárit mind kintről hozzuk be, pont a hazai árak miatt... ja és rengeteg gyári Audi automataváltó alkatrészt , ha csak azt árulnánk akkor is megélnénk :)
Csak nem egy automata váltó szerelő vagy? :-) A hirdetés az tény, hagy maga után némi kívánni valót. :-) Azt gondolom, hogy ezekhez az autókhoz egyre olcsóbb lesz a minőségi alkatrész. Viszont a munkaóra és díja nyilván nem. Hallottam olyat is, hogy amíg megy az automata megy, utána pedig átalakították kézi váltósra. Nem tudom mennyire valós, és kivitelezhető. :-)
Én már életemben találkoztam pár Audival, de olyan automatával ami hiba nélkül elment 500 ezret még sose... Egy bontott váltó meg ha cserélni kell olyan mint halottnak a csók.. Lehet hogy működik, de meddig ? Egyébként a hirdetésben nagyon szépe felsorolják az alapfelszerelését az autónak :) Extraként.....
Megnéztem a képeket, azon elég jónak tűnik. Látszólag az akksi az tényleg gyári, bár nem túl jól látható a képen. Viszont ha 5-6 évet számolunk élettartamnak akkor lehet hamarosan ennek is annyi. Sok állás sem tesz jót neki. Igaz, az állófűtést ha használták télen, és miért ne használták volna akkor egy gyengébb akksival is elboldogul, hisz szinte üzemmeleg motorra indít rá a tulaj, jégkaparás nélkül. Ami a motor élettartamát is kedvezően befolyásolja. Az automatának megvannak az előnyei-hátrányai. Ha rendesen karban van tartva elgurul simán 500ezer kilométert is, bár a helyedben nem használnám sport módban, mert az eléggé nyírhatja. Tény ha ezeket ráköltötték, akkor neked nem kell. Így már nem olyan nagy rizikó a váltó. Idővel bontóban is olcsón tudsz szerezni, kb.már most is. Nyilván ha voltál próbaúton, akkor a rendszám alapján is lekérdezheted párszáz forintért a kilométeróra állást. Van már app is hozzá.
Koszonom a valaszokat, megnyugtato, hogy a motortol nem kell "annyira" felni. Akkor a valto a rizikosabb.
Az a baj, hogy maga az auto szep, de ilyenkor az ember elfogult is. De mivel nem surgos, megnezek meg nehanyat, es ha addig sem talalnek valamit, ami megindit, akkor talan egy honap mulva elviszem megegy probautra,
Szerintem is drága ennyiért, ráadásul automata ami 1000% hogy be fog rajta szarni és tuti hogy nálad... Maga a PD-től ne félj egy dinamikus jól fogyasztó autó, jó menetdinamikával.. Én inkább az 1.9 -esek között keresgélnék, azok kimennek a világból 5x... Nekem is Pd van 1.9 352000 km-el és hibamentesen teszi a dolgát, a Turbó lett 320-nál levéve és lett felújítva, de a turbós szerint még ráért volna A kettőstömegű meg minden más gyári eredeti benne....
A lefolyó az középen van az akku alatt. Gondolom nagyobbacska akku van abban a kocsiban azt sajnos ki kell venni és egy dróttal belepiszkálni a lukba.
Benzineseknél kisebb akkut félretolva én egy meggörbített vastag kábelkötegelővel be tudok nyúlni és leszalad a víz. Sajnos nem az utolsó, hogy ott vized lesz. Mindegyikben eldugul az a szar. Viszont idővel szét kellene szedetni azon a környéken a csatlakozókat, dobozkákat, mert csúnya dolgokat tud csinálni a korrózió az elektromos dolgokban.
Nekem az a véleményem, hogy ha azok a dolgok igazak amiket írsz és hozzáértő szemmel átnézted a kocsit, ráadásul tetszik akkor vedd meg.
Igaz, hogy ilyen idős ilyen kocsik dögivel vannak sokkal olcsóbban, viszont nem évjáratot kell venni, hanem állapotot. 1.950ezer soknak tűnhet egy 2005-ös kocsiért, de ennek az összegnek a felét simán rá tudod költeni egy látszatra alig rosszabb, leharcolt sokat tolatva használt példányra. Ha annyira félsz az üzemanyagrendszertől, akkor arra szánj egy kis pénzt és hozzáértő szerelővel tanktisztítástól résolajmérésig ellenőriztess/csináltass/cseréltess mindent. Igazi dízeles szaki 99%-ban meg fogja mondani neked, hogy meddig fog elmenni az üzemanyagrendszered, ha vigyázol rá a karbantartás után.
erdemes megvennem ezt az autot, vagy inkabb nezzek benzinesben?
Tetszik ez a forma, csak sok rosszat, es jot hallottam a pd tdi-rol.
Az a baj, hogy nyilvan csak azok hangjat hallja az ember, aki panaszkodik.
Tehat varnam a pozitiv velemenyeket is, esetleg.
Voltam probauton, es minden informaciot rendelkezesemre bocsajtottak.
Egyben van nem kovalyog az uton, nem huz jobbra vagy balra, fekezes kozben sem, valto is szepen mukodik, "egeszseges" hangja van. Viszont kisebb-nagyobb kavicsfelverodesek vannak rajta, allitolag torve nem volt, legalabb is motorterben minden gyari illesztesnek tunt.
Allitolag valos km, es ami bizonyitottan cserelve volt rajta:
-elso szelvedo, gyari minoseg, de nem gyari (vagyis nincs rajta az audi logo), Pilkington
-kettostomegu lendkerek
-akkumulator gyarira
-valtoolaj 60.000kent, szepen fokozatmentesen mukodik, ahogy kell
-vezerles+vizpumpa Contitech
-hosszbordasszij Contitech
-motorolaj es szurok
A kovetkezo szeviz tortent, kb.257.000 km-nel:
-turbofeltolto garrett
-modositott olajszivattyu, nem volt eget vero osszeg
-brembo fektarcsak es fekbetetek elol-hatul (tenyleg ujak, alaneztem)
-osszes szuro (mann-filter) es motorolaj (mobil 1 5w-30) csere
Jo mintazatu michelin alpin teli gumi (marcius vegen adtak be)
Mivel kereskedesben van, gondolom jarna az 1 ev garancia is.
Az arat lealkudtam 1.950.000-ig. De nem tudom mi legyen, igy nem hoztam el. Nezegettem benzinesben is, de nem igazan van valasztek. Ez meg nem dohanyzo, legalabbis a hamutal uj allapotu, es szagok sem voltak benne, full extras, bor, hifi, nagy navi, xenon, tetoablak, allofutes, csakhat az a franya pd. Vagy inkabb varjak, hatha lentebb engedik az arat idovel?
Mivel nem surgos a dolog szamomra, talan inkabb varok, es nezelodom tovabb.
szia! Igen dieseles, es azt okvastam hogy a kettős tömegű lendkerék ha feladja a szolgálatot elég drága javítani. A vezérlést kb mennyi él kell elvégezni? 2.0 tdi dpf motor van benne, en eddig ugy vettem észre hogy inditasnal szepen indul es nincs semmi "furcsa" hang. Az normalis ha csak 3 ezerig tudom felprogeTni? Ez valami tiltás? Koszi a valszt;)
bocsi el felejtettem a4b5 1.9 tdi ről van szó és vettem egy magnót de nem műxik lehetséges hogy csak audikompatibilis magnót visz vagy csak eredeti audi magnót?
sziasztok lenne egy olyan jellegű problémám hogy nem világít a kilóméterórám az összes visszajelző működik izzítás olaj index minden csak a sima kilóméteróra világítás nem mi lehet a gond, ki szedtem a kilóméterórát a kis ledek jók biztosíték jó
Ha az ablaktorlok alatt levo vizvalyura gondolsz, akkor annak mindket oldalon szokott lenni egy-egy levezetese, ami a levelek es egyebb szennyezodesek miatt eldugulhat.
En azt mondanam feltetelezve h nem a legujjabb A4rol beszelunk, hogy a motorterben az ablaktorlok elott levo muanyag takaro panelnel levo gumicsikot eltavolitva fel lehet emelni a muanyag boritast (vagy akar ki is lehet huznia szelvedo felol) es ott tessek szetneznina ket oldal iranyaban.
De az h az auto veszuzembe kapcsolt, az nem jo....
Ha egyazon tipusrol beszelunk, akkor annak ott van egy motorvezerlo doboza, ami hivatalosan vizmentes, de sajnos mar talalkoztam olyan esettel miszerint beazott, ami viszont nem tul szerencses dolog.
A takaritas hirtelen jo otlet, de ha az adott doboz beazott, akkor ez keves lesz.
Sziasztok! 2011 es Audi A4es(b8) néztem ki, km 147.000 km. tudom hogy ez nem könnyű, de mit nézzek rajta jobban? Vezérlést mikor kell cserélni ezekben? Köszi Tamás
Audi A4 2005 ös 2.0 tdi nél a mai nap elég érdekes jelenségem volt.
Nyíregyházáról hazafele tartva végig 140-150 között minden tökéletes volt 155 km en keresztül.
Ezek után egy buszt utolérve 100 ról gyursultsm volna vissza és telejesen erőtlen lett az autó egyik percről a másikra. Alig húz, 120 a végsebessége de azt is csiga tempoban. 0 ról indulva is mintha elvettek volna egyik percről 120 LE t.
Volt már valkivel hasonló?
Motor kontroll lámpa is csak pest környékén villant fel, többszöri leállítás/ megállás után is.
Nincs konkrét tapasztalatom de úgy tudom R18 már befér az akkuhoz. Jó dolog a defektjavító ;) de közel 2500 km tervezek kirándulni és nem merek csak azzal a löttyel elindulni.
Az a baj hogy a ZF elöírja a Tiptronicban az olajcserét, de az autók gyártói (ezek szerint a BMW is) "èlettartam feltöltést" ad meg. Na igen, ha valaki az autó gyártója szerinti élettartam után is használni szeretné akkor cserélteti az olajat.
Én a ZF-nél cseréltettem és ök mutatták is nekem az én váltómra vonatkozó karbantartási utasítást. Elsö olajcsere 80.000-120.000km között, aztán minden 60.000km után.