Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.06.11 0 0 38652

A legfőbb ideje lenne már egyszer s mindenkorra eltávolítani a közösségi közlekedésnek még a közeléből is...

Előzmény: Lovrin (38650)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.11 0 0 38651

Peti, nézzél már be légy szi a mógrádi topikba is!

Danke schön! Vagy Dank U, ahogy a hollandus mondja:-)

Előzmény: v_peti (38646)
Lovrin Creative Commons License 2012.06.11 0 0 38650

fedvény: Ha írogat  nincs itt a fórumon, akkor dolgozik.

Előzmény: Lovrin (38649)
Lovrin Creative Commons License 2012.06.11 0 0 38649

Ki is lett rúgva az illető. Nem tudom sajnálni.

 

---

 

Mondom én, hogy Laci bácsi a legjobb indikátor hogy készül itt valami.

Ha írogat a fórumon, akkor dolgozik. Miután vége a szakmai egyeztetéseknek, visszajön ide hogy együtt izguljunk a vasútfelszámolás eredményén. Ki-ki melyik oldalnak. Így megy ez már pár éve.

Előzmény: v_peti (38646)
Lovrin Creative Commons License 2012.06.11 0 0 38648

Igen, a MÁV vezetői IS kijelentették már többször, hogy ők csak az elővárosi és a távolsági forgalommal kívánnak foglalkozni.

A kormányzat is kijelentette, hogy a vasúti közlekedést csak a nagyvárosok és budapest között tudja elképzelni. Az alatt busz lesz.

Az RKI/KTI/Volán lobbi is kijelentette, hogy regionális forgalomban csakis buszban gondolkodnak.

Előzmény: manhattani (38647)
manhattani Creative Commons License 2012.06.11 0 0 38647

>A jelenlegi közlekedéspolitika nem akar REGIONÁLIS vasúti forgalmat látni.

 

Az nem a MÁV? Mely szervezet is verte szét a két magyarországi regionális vasutat?

Előzmény: Lovrin (38643)
v_peti Creative Commons License 2012.06.11 0 0 38646

Már volt szivárgogtatás, bár nem menetrendi, de mégis lényeges...

Előzmény: Lovrin (38644)
manhattani Creative Commons License 2012.06.11 0 0 38645

>a máv jól tenné, ha buszokat vásárolna, és kétpárvonatos vonalakon, meg mindenhol ahol nincs 40 fő a vonaton, buszokat közlekedtetne ...

 

Csak ezt egy miatt nem teszi. Azok a buszsofőrök nem lehetnének MÁVosok. Azok ahhoz nincsenek hozzászokva.

Ahhoz igen, hogy a vezetőálláson menet közben ketten sakkoznak, aki épp lépett, a másik beül helyette és penget. Ahhoz is, hogy szerelmeskedik vezetés közben a kalauz csajjal (amúgy nagyon jó bőr volt).A többihez nem.

Ha meg nem lehet MÁVos, csinálja inkább a Volán.

Előzmény: Lovrin (38643)
Lovrin Creative Commons License 2012.06.05 0 0 38644

Ha egyet értenek vele, nem szivárogtatnak, mert saját maguk ellen dolgoznának.

Előzmény: v_peti (38642)
Lovrin Creative Commons License 2012.06.05 0 0 38643

Laci bácsi már rég megmondta a nógrádvidékiben, hogy a máv jól tenné, ha buszokat vásárolna, és kétpárvonatos vonalakon, meg mindenhol ahol nincs 40 fő a vonaton, buszokat közlekedtetne vonat helyett. A személyszállítási törvény most már megengedi neki. Ezen kívül jó pár mellékvonal kimaradt az áprilisi szórásból, ahol még tudnak csökkenteni. A fővonali személyvonatok leradírozása is elkezdődött már. A jelenlegi közlekedéspolitika nem akar REGIONÁLIS vasúti forgalmat látni.

 

Ne aggódj, mindig van lejjebb :(

Előzmény: v_peti (38637)
v_peti Creative Commons License 2012.06.05 0 0 38642

Vannak olyan dolgok, amiket kutya kötelesség a lehető leghamarabb kiszivárogtani! Ez annak a minősített esete!

Előzmény: manhattani (38636)
v_peti Creative Commons License 2012.06.05 0 0 38641

http://taj-kert.blog.hu/2012/03/29/paripak_faragott_verandak_osfak_mezohegyes_a_menesvaros

 

Ott jár az ember egy átszállás erejéig, ideje is lenne rá. Na de ki a fene gondolta volna ezt... Az állomás előtt csak egy unalmas buszmegálló van azon majorok nevével, ahová annó kisvasút járt...

 

manhattani Creative Commons License 2012.05.28 0 0 38640

Igazad van, bocs, a fővonali vonat megmaradt, csak a vámosgyörki csatlakozás szűnt meg Jászapáti felé.

Előzmény: v_peti (38639)
v_peti Creative Commons License 2012.05.28 0 0 38639

Na ja belekerült néhány fővonali vonat is ad-hoc szerűen a szórásba! :( Na de az említett vonat az Elvira szeint naponta közlekedik!

http://elvira.mav-start.hu/elvira.dll/xslvzs/vt?v=14067&d=12.05.28&language=1&ed=4FBF8CB9

Előzmény: manhattani (38638)
manhattani Creative Commons License 2012.05.28 0 0 38638

Jönnek?? Már rég itt vannak!

Megszüntették a Keletiből reggel 8 órakor Miskolc felé induló gyorsom, amivel drága jó szüleim sírját mentem meglátogatni Jászapátira... Nem tisztelnek ezek semmit!!!

Előzmény: v_peti (38637)
v_peti Creative Commons License 2012.05.28 0 0 38637

Laci bácsi nemrég mondta, hogy igazából már félig-meddig publikus volt az áprilisban bevezetett menetrend már télen is. Szóval lehetne szivárogtatni...

Na de most mi jön? Jönnek a fővonalak? :(

Előzmény: manhattani (38636)
manhattani Creative Commons License 2012.05.27 0 0 38636

Peti. Amit a bennfentesek tudnak, az nem publikus. Majd publikus lesz, ha akarják.

Előzmény: v_peti (38635)
v_peti Creative Commons License 2012.05.27 0 0 38635

Laci bácsi szerint az áprilisi karcsúsítás is rég köztudott volt... Na de akkor ennek is publikusnak kellene lennie!

Előzmény: v_peti (38634)
v_peti Creative Commons License 2012.05.27 0 0 38634

Akkor mikor lesz kiszivárogtatva?

Előzmény: manhattani (38633)
manhattani Creative Commons License 2012.05.26 0 0 38633

Jól tudod, minden bennfentes tudja.

Előzmény: v_peti (38632)
v_peti Creative Commons License 2012.05.26 0 0 38632

Talán valaki bennfentes csak tudja, hogy nekiálltak-e már kidolgozni újabb karcsúsított menetrendeket?

siófoki35 Creative Commons License 2012.05.26 0 0 38631

+ kedvezmények.

Előzmény: siófoki35 (38630)
siófoki35 Creative Commons License 2012.05.26 0 0 38630

eldönthetnék már, hogy mit akarnak. 

Havonta más az elképzelés, a közösségi közlekedéssel kapcsolatos valamennyi kérdéskörben:

-bkv

-szárnyvonalak

-volánok összevonása

-holding

stb...

Előzmény: Törölt nick (38628)
v_peti Creative Commons License 2012.05.24 0 0 38629

Most szeptemberről beszélni? Még addig huszonháromszor fog módosulni a dolog, ismerve a kormányt.

Előzmény: Törölt nick (38628)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.24 0 0 38628

Egy tag beírt a nógrádvidéki topikba, hogy állítólag újabb járatritkítások lesznek decembertől, meg hogy egy-két vonalon teljesen leállhat a közforgalmú személyszállítás.

Konkrétan a tarnócit (78b) és a szilvásit (87b) említette:

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9134656

 

Tud-e esetleg valaki erről valamit, akárcsak zuhanyhíradó szintjén is?

siófoki35 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 38627

Vicinálisromantika Vésztőn.

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.04 0 0 38626

Igen ,ezt kéne, csak ugye nálunk (nem csak vasútnál) az a divat ,hogy minden szabadion lévő felületet leaszfaltozni vagy kirakni Viacolorral meg díszkővel, mert a gyepet gondozni kell a Viacolor meg nem kér enni. Nézzétek csak meg Bp belvárosát, beton,aszfalt, térkő mindenhol. Az ország különösö mikroklimatikus viszonyai miatt a köztulajdonú gyep mindig elgazosodik meg elszárad a magántulajdonú pedig sosem. Mert ugye az illetékesek házainak a kertje sincs biztosan mindenhol térkővel meg betonnal lefedve.

Előzmény: Nyírség IC (38625)
Nyírség IC Creative Commons License 2012.05.04 0 0 38625

Ezeket a nem használt területeket valamelyes helyreállíhatnák bontás után, és be lehetne vetni fűvel, és a gond meg lenne oldva. Egy illetékes MÁV leányvállalat meg időnként levágná, és ennyi. 

Előzmény: Nyírség IC (38624)
Nyírség IC Creative Commons License 2012.05.04 0 0 38624

A nem használt épületeket tényleg 1. le kéne bontani, 2. el kéne adni. De az, hogy 10 éve használták utoljára, azóta meg megy szét, és az utas leszállva ezzel szembesül, szerintem nem tesz jót a vasútról kialakult képnek. Rengeteg nagyobb állomáson látható ez a lepukkantság, amelyet egyszerűen az okoz, hogy már nincs szükség 6 + 2 rakodóvágányra rakodóterülettel, raktárral, stb. Ezért utóbbiak gazban, elhagyatva, lepusztultan, aztán jön a vonat, és persze az összes utas ezt látja az állomásra menet. Egy ékes példa erre mondjuk Kisvárda, mindkét oldalt düledező raktárral, meg a tartozék gazhalommal + törmelékkel teli raktérrel, stb. Régebben a vasúti személyzet takarította ezeket, meg példás rend volt (ezt tudom vasutas ismerőstől), de ma - gondolom én - se akarat, se kapacitás nincs arra, hogy ekkora helyeket takarítsanak. Szerintem ezeket mindet le kell bontani, és valahogy megoldani, hogy ne egy, világháború alatt 2x oda-vissza elfoglalt, tüzérség által szétlőtt helyhez hasonlítsanak a vasúthoz tartozó helyek. 

Előzmény: Törölt nick (38622)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.03 0 0 38623

Szerintem abban egyetértünk, hogyha sikerül használót találni az épület túlnyomó részére, akkor az jelenthet megoldást a hasznosítás szempontjából és mindeféleképpen előnyösebb, mintha egy romhalmaz fogadná az utast.

 

Előzmény: Törölt nick (38622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!