Miért, a Morininek sincs itthon semmije(mondjuk máshol sem igazán, de az más kérdés), és annál szervíz- és szögelésigényesebbet nem nagyon lehet találni!
Mégis tök jól elvagyok vele, ha valami nagy b@x&><>>meg van, jönnek a haverjaim és lelkesen összedobják! Ezzel sem lenne másképp! :-)))))))))))))
Azért én elgondolkodnék egy külföldi szervizhátteres motoron, amikor még Veresre is nehezen jutottál el Morini-t szerelgetni, az SP2-ről meg ne is beszéljünk ;)
Ja, ha majd a túragép-korszakba lépek, ezt fogom venni! De az még messze van...
Igazából a kis Brutale 800-zal szemezgetek, ilyan öreg korban elég lenne az is, a szokásos nakedekhez képest meg ~50 kilóval könnyebb, remegő lábaimnak pont ideális.
(Mondjuk elég sokat elmond, hogy itthon nincs MV dealership. Van Szlovákiában, Csehországban, Ausztriában és Romániában is, hát választhatok. Persze utána kötelező magyar rendszámot tenni rá, ugye...)
Vagy van másik ötlet: nemrég találkoztam egy fórumbeli kedves barátom párjával, aki felvetette, hogy vacsizhatnánk náluk is valamikor. Én benne vagyok.
kicsit átprogramozom a vezérlést, hogy elfelejtsen 8 szelepet és tuttizsír lesz. :)
btw lelőttem az ebay-en a blokkot, 150 euro-ért szállítanák, de azért annál jóval olcsóbban elhozom autóval és úgy ráadásul még vétel előtt rá is tudok nézni.
meg akkor már hozok egy szett felnit is a téligumihoz. :)
Mindenki elkezdhet rettegni! ;) Vettem ma egy régi HDD-khez való USB-s házat! Ki fogom bányászni az 1000 éves asztali gépemből a 2db HDD-t és átmásolok majd róluk mindent a mostani gépekre! 4-10 évvel ezelőtti képek vannak rajta! ;) Ha jól rémlik, a ma már (K miatt! :D) nem működő hgmc.hu adatai is megvannak az egyiken. Lehet, hogy télen unalmamban azt is életre fogom kelteni valami felújított verzióban :)
De először az a lényeg, hogy minden múltkártya újra a kezemben legyen! :D RETTEGJETEK! :D
te kurvasokat jársz driftnapokra, van egy olyan érzésem.
hátra azért szokás picipénzé felnit tenni, mert a tapasztalatok szerint ott jobban fogy a gumi, oda olyan felnit teszünk, amit nem visel meg annyira, ha egy nap mondjuk hatszor-hétszer átgumizzák.
a másik, hogy ez egy olyan sport, ahol rendszeresen elhagyják a pályát még azok is, akiknek megy és nem csak tanulják (vö.: rnie is a jobb hátulját ütötte ki a giccsrakétának), hanem érzik is a sportot aztán akkor ott előfordul, hogy ing-gatya szakad, a saját autónkon erre minden hétvégén érkezik tapasztalat.
szerinted mennyire megszólható, hogy valaki ennek tudatában előre készül a saját bénaságára és hagy lehetőséget arra, hogy saját lábon hazajusson az autójával?
Tegyük fel egy percre, hogy komolyan veszem amit írsz:
"szétbaszni nyilván nem a könnyűfémet rakja fel az ember"
Akkor az első tengelyen miért is maradt a könnyűfém felni? A hátsó tengelyen a kerék egy 23ti esetében mennyivel nagyobb terhelést kap, mint az elsőn? A 23ti gyorsulása valami 8 mp környékén lehet 100 km/h-ra. Ehhez képest az első tengelyt terhelő lassulás 1 G környéke, fél nagyságrenddel nagyobb és ott van fölötte a motor tömege is. Az első kerék ráadásul el is tud fordulni, laterális terhelést többet kap, mint a hátsó.
Fordítsuk le prosztóra: kb annyi történt, hogy volt egy 2-3 mm-es mintázatú, lerúgott X éves DOT számú gumi a lemezfelniken, azt leradírozni nem kerül sokba pályanapon, max. gyűik a tapasztalat.
Ennyi. Rendes gumikra egységes felniken nem futotta.