Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mlaszlo90 Creative Commons License 2017.01.17 0 0 48630

Azt is megtudud mondani, hogy ezt a jeladót hol találom a verdában?
Előre is köszönöm.

Előzmény: Bazer (48629)
Bazer Creative Commons License 2017.01.17 0 0 48629
Előzmény: doca (48628)
doca Creative Commons License 2017.01.17 0 0 48628

Üdv!

406(2000 hdi/110Le, kézi váltó, 2001 évj.) sebesség jeladó kell.

Tud valaki ajánlani  megfelelőt, arra mutató linket ahonnan tudok rendelni?

mlaszlo90 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 48627

Köszönöm a válaszod.
8. napja van a szerelőnél. majd írok ha megtudtam valamit...

Előzmény: Limbós Tomi (48613)
suttyo4 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 48626

Van benne égő?Nézted?

Előzmény: blaze334 (48625)
blaze334 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 48625

Sziasztok. 

Kérhetnék egy képet a műszerfal-ról, hogy indítás előtt mely lámpáknak kellene világítani ?

 

Nincs légzsák check.

Öv nincs becsatolva.

ABS visszajelző. 

ESP visszajelzést sem látok.

 

Köszi.

 

 

 

Imre911 Creative Commons License 2017.01.16 0 0 48624

Sziasztok. Van egy 406 2.0 hdi-m.

Az lenne a problémám, hogy üresben a gázpedál lenyomásával nem tudom tartani a fordulatszámot 1200-2000 között. Túl pörög. Ill. ugyan ebben a tartományba mikor haladok az autóval picit rángat. Valamint mikor reggel beinditom nem jár egyenletesen de ha adok neki egy kis gázfröcssöt akkor kisimul.

FeZ_ Creative Commons License 2017.01.16 0 0 48623

A probléma az, hogy az ő autójánál nem lehet folyadékot cserélni a kuplunghidraulikában, mert egy - a féktől különálló - zárt rendszere van.

Csak a komplett egységet lehet cserélni.

 

Előzmény: agzem (48620)
Zsoltialeveli') Creative Commons License 2017.01.16 0 0 48622

Egyébként kajak oda kéne figyelni a folyadékok időszerű cseréjére..Nekem amikor meghalt a szervószivattyúm (asszem Bazer kollega segített ki) kicseréltem, de a hidraulika olajat nem..Nem is tudtam mennyi kell bele megaztán örültem hogy vagy bő 2 hónap után lesz szervóm.Pedíg ami olajat felfogtam, valamilyen darabkák voltak benne..

  A szervószivattyú csere után a felső cső izzadt mire komolyan vettem, ráfolyt a generátorra, meg is halt..Csúszógyűrűk kuka,akkor már csapács csere is+szénkefék.Szóval jól be lehet szopni hiába az új Ogyűrű szivárgott a g.. i  Teflonszalaggal raktam össze a végén kínomban.Azóta mukogy.

   Viszont ha tekerek egyet  jobbra,aztán hirtelen balra,akkor full bekeményedik a kormány...Tuti ott is valami elálja az olaj útját vagy faxtudja nem  vagyok szerelő, de mindenesetre szlalomversenyen nem fogok indulni így.. 😃. Tavasszal ki..om belőle az olajat  csak nincs megint szívem megbontani a rendszert..

 

  Valaki ötlet hogy szokták ezt leszívni?Valami vákumszivattyúval a tartályból,és úgy kijön full? Fingom nincs..

Zsoltialeveli') Creative Commons License 2017.01.16 0 0 48621

Diagnózist azt sajnos nem tudok.Nekem olyat csinált  már vagy 3x hogy bentmaradt a kuplungpedál.Mindez menet közben.Egyre kissebb úton járt a pedál,a célba már 2 sebességben jutottam be, (haza).Aztán nagy hümmögések közepette fel lett húzva a pedál és megint tuti jó lett.Valószínű hogy  valami az olaj útjába volt..Ezt már 3x eljátszotta.Nem foglalkoztam eddíg  vele mert 2 évente nekem belefér visszahúzni a pedált..De valszeg valami retek van a rendszerbe..Talán a tiédben is..

Előzmény: Hobbi-Fotós (48618)
agzem Creative Commons License 2017.01.15 0 0 48620

En nem vagyok autoszerelo, de ketszer volt gondom kuplunggal, leirom, hatha tanulsagos valakinek.

Az enyem hidraulikus, meg hozzamkerulese utan gyakran benntragadt,amit a fohenger es a munkahanger cserejevel orvosoltak. Allitolag ez megelozheto lett volna, ha 2 evente cserelik a fekfolyadekot a kuplung agan is a rendszernek (fek kuplung kozos tartaly).
Sajnos a "szakember" rosszul legtelenitette le a a rendszert es igy a fennt emlitett alkatreszek elengedtek az olajat es ujfennt cserelni kellett oket (kabe 8000km utan).Itt jelzem, hogy utolag kiderult, hogy ha rendesen lelegtelenitik a szervizben, akkor az mar az atadaskor jonak kell lennie a kuplungnak, tehat nem johet a szerelo azzal a dumaval, hogy "majd beall".Eztan mar egy hozzaertobbnek tuno szervizbe vittem, ahol rendesen lelegtelenitettek es kicsereltek.
Jelzem a masodik szerviz felrenyomta a fekpedal erzekelojet, igy a feplampam folyamatosan vilagitott. Erdemes lehet ellenorizni egy ilyen manover utan meg a szervizudvaron. 


RFR 2.0 benzin 2000bol

Előzmény: Hobbi-Fotós (48618)
blaze334 Creative Commons License 2017.01.15 0 0 48619

Ok. Köszi a választ !

Előzmény: Törölt nick (48616)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2017.01.15 0 0 48618

Peugeot 406 2.1 literes TD (motor: XUD11BTE P8C)

342 000 km.

Még első kuplung, de ma azt vettem észre, hogy ha kinyomom induláskor, éppen  hogy elkezdem felengedni, már "harap".

És mintha a pedál nem jönne teljesen fel.

 

Pár cm-t tudok rajta felhúzni a lábammal.

 

Kézifék jól behúzva, indulok, lefullad a motor. Nem csúszik a kuplung.

Nagy, hirtelen gázadáskor emelkedőnek felfelé gyorsul, nem pörög fel a motor.

 

Ebből tud valaki felállítani egy diagnózist? 

Kornél 2 Creative Commons License 2017.01.15 0 0 48617

-3 és 3 fok között villog. Alatta -felette folyamatosan jelzi.

 

Előzmény: blaze334 (48615)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.15 0 0 48616

Az, hogy hideg van :)

Azt hiszem, 4 fok alatt villog. Ha jól emlékszem, nem esküdnék meg rá, az előző autómban így volt, és úgy emlékszem ebben is.

 

Egyébként 2.0HDi, nem 1.9.

 

A külső hőmérséklet érzékelője a tükör alján van (úgy emlékszem, jobb oldali tükör).

Előzmény: blaze334 (48615)
blaze334 Creative Commons License 2017.01.15 0 0 48615

Sziasztok.

Sziasztok.

 

Mi az oka, hogy a kijelző jobb alsó sarkában lévő külső hőmérséklet érték villog ? 2003.07 havi 1,9 Hdi.

Hol van a hőmérséklet adó egyébként ?

Akkumulátort cseréltem, azelőtt nem villogott.

2 hete vettem az autót lesznek még ilyen számotokra jelentéktelen kérdéseim.

 

 

Hobbi-Fotós Creative Commons License 2017.01.13 0 0 48614

Köszönöm szépen a tippeket!

Előzmény: Limbós Tomi (48612)
Limbós Tomi Creative Commons License 2017.01.13 0 0 48613

Szia mlaszlo90!

 

Nekem a Peugeot-om előtt egy 1998/4. havi 1.8i 16V Xantia-m volt (a motorkódja LFY volt, szerintem a Te autódban is ilyen motor, vagy annak utódja van).

 

A Xantia produkált nálam ilyen hibákat, diagnosztikán nem mutatott semmit! Kitisztítottam az alapjárati motort, de ez csak időleges megoldás volt, a cseréjét követően megszűnt a hiba!

 

Remélem, segíthettem!

 

Szép napot!

Előzmény: mlaszlo90 (48604)
Limbós Tomi Creative Commons License 2017.01.11 0 0 48612

Szia Hobbi-Fotós!

 

Köszönöm szépen a válaszod! Pontosan így működik az én autómnál is, sok város, klímázás vagy hegymenet miatt megy fel 90 C-ig a vízhőmérő mutatója, de utána mindig szépen visszahűl az eredeti tartományba!

 

Nálam még nem volt a gázolajszűrőnél ilyen jelenség, viszont a szerelőm mondta nekem, hogy tipikus levegősödési helye a 2.1 TD motornak a gázolajszűrőből az adagoló felé tartó csővezeték szűrőházban lévő "O" gyűrűje, ami idővel elöregszik és okozza ezt a jelenséget!

 

Az én autómnál is voltak indítási problémák, amit egy ízben az adagoló (nekem Bosch VE-re van átalakítva) és a gázolajszűrő közötti gázolajcső elöregedése, második ízben az adagoló tömítéseinek elöregedése okozott. Mindkettőt rendbehoztam / rendbehozattam, azóta - lekopogom - pöccre indul a kocsi! A ma reggeli -15 - ben kétszer indítottam azért a még könnyebb indítózásért, de hála Isten, szépen elindult. 

 

Én a helyedben átnézném a flexibilis üzemanyag csöveket (a kézipumpától az adagolóig) is biztonságképpen, nehogy legközelebb az tréfáljon meg! Én az első levegősödésnél lecseréltem a többi  csövet is és tettem bele visszacsapó szelepeket a rendszerbe (ha jól emlékszem 2.200 - 2.500.- Ft között volt egy darab)!

 

Szép napot! 

Előzmény: Hobbi-Fotós (48601)
mlaszlo90 Creative Commons License 2017.01.10 0 0 48611

Egyébként már szerelőnél van a kocsi, majd írok mik a fejlemények, aztán mindenki eldöntheti magában mennyire vert át vagy sem.

Előzmény: raider (48608)
mlaszlo90 Creative Commons License 2017.01.10 0 0 48610

Igen mostmár biztosan tudom, hogy injektoros, mert kicsit tanulmányoztam a google segítségével.

Előzmény: raider (48608)
mlaszlo90 Creative Commons License 2017.01.10 0 0 48609

Igazábol nem nagyon értek hozzá!
Egy ismerősöm mondta, hogy kargurátoros, de arra már én is rájöttem, hogy injektoros, mert van injektortrafó.

Előzmény: raider (48608)
raider Creative Commons License 2017.01.10 0 0 48608

Biztos, hogy karburátoros az az autó? Szerintem injektoros.

Előzmény: mlaszlo90 (48604)
FeZ_ Creative Commons License 2017.01.09 0 0 48607

Hosszú távon semmilyen ragasztó sem lesz jó oda. 

Szedd ki a műanyag termosztátházat belőle és cserélj rajta o-gyűrűt ! (gázolajállót természetesen)

 

 

Előzmény: Hobbi-Fotós (48606)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2017.01.09 0 0 48606

Szombaton vidéke mentünk.

Szabad ég alatt éjszakázott a 406. (2,1 literes TD 1996)

Q hideg volt.

Nem indult. Az említett cső tele volt lebegőbuborékokkal a gázolajszűrő ház után, előtt. (#48514)

Pumpálás (jobb teleszkópnál a motorházban) után indult.

20  méter, és leállt.

2 rágógumit bekaptam, pár perc után a fényképen levő fehér színű csavarra rányomtam.

Kapott végül még szigetelszalagból is.

Ma pöcre indult. 100 km-t mentem, és minden ok volt. Tehát itt kap(ott) levegőt.

 

Jó volt a tipped FeZ.

Ezt a  csavart még soha nem piszkáltam. (340 000 km)

 

Milyen ragasztóval lehet helyettesíteni a rágógumit, ami hő és gázolajálló? 

Előzmény: Hobbi-Fotós (48514)
zsolap406 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 48605

Eladó O.Z alufelni garnitúra! 

7x17-es 

Nyomtávszélesítőkkel et 16-os!

Csavarokkal!

A gumik nem árképzőek!

40 000ft.

 

mlaszlo90 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 48604

Sziasztok!
Van egy peugeot 406 1,8 benzines 99-es évjáratú kargurátoros autóm budapest belvárosában.
Kb 1 éve két havonta egyszer minden előjel nélkül menet közben folyamatos sebesség mellett leállt az autóm.
Most kb.: 3 hónapja egyre sűrübben leállt. Az alapjárata néha elkezdett ugrálni, ezért 1 hónapja kitisztítottam a kargurátort és az alapjárati motort. Az alapjárati probléma meg is szünt. A lakásomtól 20 km-re dolgozok és ezen a héten minden gond nélkül elvitt és haza is hozott. Ma reggel míg beértem vele a munkába egyszer leállt, aztán ujraindítás után gond nélkül célba is értem vele. Mikor hazafelé jöttem nem volt semmi gond egésszen addig míg meg nem álltam a kocsival 5 percre, és azóta nem indul be. Csak üresen pörög a motor míg indítózom. Lamdaszonda, Szűrők, olajak ősszel cserélve lettek. Több szerelőnél is voltam az elmúlt pár hónapban és a diagnosztikájuk alapján az összes hiba ki lett javítva. Legutóbb tökéletes működést mutatott a számítógép. Én valami dugulásra tippelek. Mindenkinem a véreményére kíváncsi vagyok.
Kérlek adjatok tippet. Előre is köszönöm.

Hobbi-Fotós Creative Commons License 2017.01.05 0 0 48603

De a bejövő színtelen (már sárgás színű) csőben is látok levegőbuborékokat a gázolajszűrő ház felé vándorolni.

Majd onnét kimennek az adagoló felé.

 

Bonyolult, hosszú munka lehet megtalálni a hibát. Valami elöregedett, megkeményedett. 

 

 

Előzmény: FeZ_ (48602)
FeZ_ Creative Commons License 2017.01.05 0 0 48602

"Mi öregedett el? Tömítés, O gyűrű?"

 

Igen, a legjellemzőbb az O-gyűrű.

A szűrőház oldalában van egy körmös alátét által rögzített termosztátház, annak az o-gyűrűje tökösödik el általában.

Persze más is lehet az oka, de ez szokott lenni az oka a leggyakrabban.

 

Előzmény: Hobbi-Fotós (48601)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2017.01.05 0 0 48601

Nekem is 80 C° alatt mutat a belső műszer már 20 éve.
Nyáron, ha megy a klíma, hegymenet, vagy sok város, akkor 90 C°-ig felmegy.
(Motor: xud11bte P8C)
-----------------------------

 

Más:

Levegős a gázolajszűrő-házba, és az onnét kijövő átlátszó gázolajcső. Lehet látni, hogy mennek a buborékok.

Nálad nem volt még ilyen?

Mi öregedett el? Tömítés, O gyűrű? Vagy?

Előzmény: Limbós Tomi (48600)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!