Nincs műszerfali visszajelző, azért van a karban a led. A Lybra nem is can-buszos, azoknál a rendszereknél ez egy benne lévő funkció, itt meg egyszerűsített.
Tetelesen van ket db komplett hatso emeloszerkezetem :) 8eft/db igaz nem csak csuszka de egyszerubb csak be kell rakni :) plussz postakoltseg.
A tempomatot ha belerakod akkor elviekben mukodnie kell.Termeszetesen ha elo van kabelezve.Ha leveszed a kormanytakaro also reszet es latsz egy szivaccsal betekert feher 6labu csatlakozot az az ove...
Sziasztok, most vettem egy 1.9jtd 116le lybrát a kappa mellé. Következők lennének a kérdéseim.
Hátsó két ablakemelő nem működik, pedig a motort hallom zúgni?Nincs benne tempomat de úgy néztem ha veszek egy kart akkor kicserélem (elméletileg elő is van kábelezve) akkor működni fog?
hát köszi a segítséget, és én sem rosszindulatból írtam, de még tanakodunk a szerelőmmel, de sajnos ez nem egy olcsó mulatság és anyagilag sem allok úgy hogy ez most meglegyen csinálva olyan hamar, de majd írok a kettőstömegű miatt ha lesz rá lóvém
Az atalakitorol volt szo a facen.Nem sokaig birta.Van uj kettostomegu 121eft a legolcsobb.En csak azert szedtem ki mert ugye ugy volt josz erte.Nekem elall a garazsban jo lesz az enyembe.
Viszont igy rosszindulat nelkul de nehez megmondani mi lehet a tiednek a baja.Akar lehet motorbak is de kettostomegu is.Vagy mas is.
elvittem szerelőhőz, szerinte nincs baja, de pár napja jött ez elő, meg szerinte elég ha átlalkítót teszünk be, meg nem tudom a te használt kettőstömegűd meddig birná
Egy barátomnak 166-os 2.4 alfája van, emlékeim szerint 2004-es évjárat 6-os opel váltóval gyárilag.Szemre mi nem vettünk észre az én 2.4 150 lovas lybrám váltófelfogatása között külömbséget. Elméletileg felrakható.
Üdv mindenkinek nem régiben volt egy kisebb problémáma a belső figyelmeztető csipogásal,de mint kiderült egy utolagos park radar okozta a problémát. De most ismét hozzátok fordulnék, olyat halotam hogy a 2.4jtd motoros lybrát össze lehet házasitani az alfa 166-os 6sebeséges váltoval, engem ez érdekelne hogy ez mennyire lehetséges vagy érdemes vele foglalkozni?
A szivacsos módszer ismerős én mindent próbáltam de csak ragadtam mindenhol tisztításkor is és mindig ott maradt a kátrány. Ezt csak rajta kell hagyni kb. 20percig a felületet pedig nedves ronggyal végigtörölni ennyi. Videó is van de azt sajna nem tudtam feltölteni
Bar a kepek lemaradtak de nagyon sok egyszeru modszer van a takaritasra.Nekem ket fajta dolog valt be.Egyik a konyhaban hasznalatos zsiroldo illetve a tescoban kaphato rovareltavolito szer.Mindket termek osszeddegeben talan 1eft es kell hozza egy mosogato szivacs.Maga a muvelet ugyan az a turelmes sikamika mint barmelyik mas vegyszernel.
Szerelo sem nagyon kell hozza.Egy hetvegi csaladi auto nagytakaritas es problema letudva.
De gondolom lesz olyan ember akit erdekel az altalad felhozott termek es talan mi is ha masnem de keprol megismerhetjuk :)
Én egy Lancia Lybra 1.9 JTD boldog tulajdonosa vagyok. Sokunknak ismerős a műszerfal alsó részének kátrányosodása. Hát 7 éve lassan hogy nagyon sok mindent kipróbáltam és semmi nem vált be, szerelők sem tudtak semmilyen megoldást találni rá. Gondoltam megosztom veletek, hogy a napokban megtaláltam a "csodaszert". Kb. fél órás mutatvány, nedves ronggyal kell utána letörölni csak a lemaródott kátrányfelületet. A képek magukért beszélnek, utolsó 2db a tisztítás után. Mivel nem üzletben kapható tisztítószerről van szó és nem is erre a célra fejlesztették ki, gondoltam kipróbálom a párom által árusított tisztítószert. Hangsúlyozom nem az üzleti és értékesítés a cél. De mivel üzletben nem kapható, másképp nem tudom ajánlani, rendelni tudtok. És egy 2ezer forintos tisztítószerről van szó, ami természetesen nem csak erre a célra való hanem másra is és nem egyszeri használatos. Nekem is nagy meglepetés volt mikor kipróbáltam elkeseredés és egy utolsó próbálkozás lehetőségeként. Természetesen nem egy házi készítésű termékről van szó! Akit érdekel és megér neki ennyit, keressen meg a gaspartamas79@gmail.com e-mail-ben.
Passz.Lattak mar paran.Eleje kompletten tuti cserelve lett.Egyedul amit nem az a stabrud szilent.Azon kivul uj lengokar kinezettel volt az elso resz.Hatsok sem nagyon sokat futhattak.Amit hianyolok hogy hatul a fekbeteteket csesztek kicserelni.Elol meg azok is ujak szinte.
Nezd meg az autoalkatreszed.huoldalon.De ha erdekesnek talalod bontttam 2.4es Lybrat abban jok a hatso szilentek.Agyastol lengovilakkal feknyereggel egyutt 15eft/ oldal.Magyarul 30eft kompletten a hatso resz annyirt adom.Plusz a posta.30/3248029
“Használt autókon kétféleképp ellenőrizhetjük a lendkerék állapotát. Ha cserére érett, a motor leállításakor csattanó hang hallatszik a motortérből. Ugyanez jelentkezik közvetlenül a motor beindítása után is, ám ezt elnyomhatja a motorhang. Szintén a lendkerék elhasználódására utal, ha alapjáraton a kuplungpedált enyhén benyomva a pedálon remegést érzünk”