Clióba szeretnék Thalia első fényszórókat beszerelni. 1 izzó helyett 2 izzósat. Az a baj, hogy nem tudom, hogy a H7 izzó adapterre milyen csatlakozó megy gyárilag. Nem tudja valaki a típusát, vagy egy fénykép is jó lenne, amin látszik a száma. Köszönöm!
Van ott egy középső rugós lemez is, de annak kicsit tényleg más típusú a vége, mint a két szélsőnek. A két szélsőnek gombszerű a vége, ami érintkezik, a középsőnek lapos. Amikor kb egy éve szétszedtem, ugyanígy nézett ki és utána pedig működött jól mostanáig. Ezért nem gondoltam arra, hogy annak nem így kellene kinéznie...
Igen, szakadást néztem én is a multiméterrel és nagyon úgy néz ki, hogy ez a gond. Ezt hogy lehet javítani, ha lehet? Vagy marad a csere, amit Papalac is javasolt?
A belső rugós fém lemezke odaér szerintem, úgy tűnik legalábbis.
Milyen középső érintkezőre gondolsz ami hiányzik? A harmadik képen a műanyag fogaskerék közepén levő fém karikák?
Valamikor tavaly szintén megállt egyszer az ablaktörlő, akkor is ugyanígy szétszedtem, ugyanezek voltak csak a belsejében. Akkor csak annyit csináltam, hogy szétszedtem, kicsit tisztogattam a belsejét, újra összeraktam ugyanúgy, utána működött tovább.
Most rámértem ugyanott járó motornál, amikor van töltés. Ugyanott így 13,5 - 14 V-ot mértem, szóval azzal nincs gond. Így járó motornál sem jár viszont az ablaktörlő motor.
Keress másik ablaktörlő motort, mert ha jól látom hiányzik a középső érintkező a forgórésznél. A motor két sebességes, azért vann 3 érintkezője, viszont azon a forgó érintkezőkön keresztül kap feszültséget. Az a forgó érintkező intézi, hogy visszatérjen alaphelyzetbe.
A 2002-es 1,4 16V Thaliánknak megállt az ablaktörlője.
A biztosítékokat néztem, azok jók.
Kiszedtem az ablaktörlőmotort, rámértem az odamenő kábelkorbács csatlakozóira, ott van feszej. Csak 11,3 - 11,4 voltot mértem, de álló motornál, gondolom, az jó lehet.
Az ablaktörlőmotor csatlakozóira direktben ráküldtem a 12V-ot, nem indul el. Leszedtem a külső burkolatát, belül van 3 fémszínű csati, azok közül a két szélsőre ha ráengedem a 12V-ot, akkor jár a motor szépen.
Csatolok képeket, hogy érthetőbb legyen, mit teszteltem.
Amikor ezekhez a lábakhoz csatlakoztattam a 12 V-ot, akkor nem indult el. Mondjuk, nem tudom pontosan, melyik kettő között kellene a 12V. Többféleképpen is próbáltam, egyik módon sem csinált semmit.
A felső burkolatot leszedve ezekhez a belső csatlakozókhoz, az alsó és a felső közé kötöttem a 12V-ot, akkor forgott szépen a motor.
Még egy kép, hogy a motor pontos típusát lássátok:
Hogyan lehetne működésre bírni ezt az ablaktörlő motort?
Két első ajtócilinderzár normálisan elforditható--mechanikusan mindegyik jónak látszik--bezárja -kinyitja mechanikusan az adott ajtót., de elektromosan egyetlen egy motor se mozdul meg egyik ajtóban sem.., sőt a csomagtérben sem. Ugyanez történik gyári távitányitóval is. Belső központizárkapcsoló szintén egyik ajtót se müködteti., ellenben a csomagtartót nyitja -zárja!!!
Vettem egy másikat, majd jó hidegben tetem be - egyébként is marha szar anyagból készült de ez csak mentegetőzés részemről :) - és az egyik füle le is tört az összehúzódás alatt. :D Ettől még megy mert 1500 km alatt nem volt lefittyenés.
Egyben jött egy másik történet a vetőoldali üveg lecsúszott és úgy is maradt.
Ott meg az ajtóban a csuszkán szaladgáló műanyagból tört le egy darab ugy nem tudott kapaszkodni a bowdenen lévő "dióra".
aluszalag, visszahajt, kiköszörül a diónak hely, felcsavaroz felepokitoz a csöcsre ami átmegy az üvegen és kész.
Nincs kulcsnyílás a záron? Akkor hátsó ülés ledönt, egy keskeny valaki bemászik, ott a záron kell lenni egy pöcöknek, csavarhúzóval, vagy valami hegyes cuccal, ha minden igaz ki lehet belülről nyitni... Még sosem kellett kipróbálnom...
Hali! Olyan gondom van, hogy a központi zár és a belső gomb sem nyitja a csomagtartót (kulcsos nyitásra nincs lehetőség) de ki kellene nyitni. Miképpen lehetne ezt megtenni? Segítségeket előre is köszönöm!
Szia!Nekem gyárilag is tűzőgépkapoccsal volt rögzítve.Vettem erősebb hosszabblábú kapcsokat majd a 0.6 vagy 0.8-as fúróval megfúrtam a műanyagot a gyári lyukaknál.
A szoknyát visszahajtva szépen egyesével rögzítettem.A bőrt a lyukaknál zsákvarrótűvel szúrtam át.Néha nehéz beletalálni de nem lehetetlen.Nekem tökéletes lett.