...ezenkívül egy csomó mindent nem tud, amit tizenéves pana modellek tudtak...
Gondolom komoly fejlesztőmunkát és pénzösszegeket emészthetett fel a jó szolgáltatások tökéletes kiirtása.
még kiegészítem:
a 632-esre lehet sztereó hangfalat csatlakoztatni, viszont kamerát nem (csak az ennél újabb típusra lehet). Van scart csatlakozója, meg kurva gyorsan tekercsel. Nagyon intelligens kis gép. Ha Pana tévéd van, akkor a távirányítója fogja működtetni a tévét is.
Érdemes megvenni, az AUCHAN-ban most 50 ezerért megkapod 60 helyett.
De azé én is ideírom, hogy ne keresgéljen:
Imádom, k. jó, vedd meg gyorsan!
Milyet akarsz, feketét vagy ezüstöt?
Van egy vadonatuj 0 perces fekete készülékházam, ha azt szeretnél vegyél ezüstöt és cseréljünk!
Nekem ilyen van és megvagyok vele elégedve. Szép a képe, nagyon halk és finom a mechanikája. Itt a topicban is mindenki dícsérte, és úgy általában a Pana videók tényleg jók.
Olvass vissza, mert sokat írtak itt róla, meg arról is, hogy mit nem tud esetleg.
nemegészen értem.hogy mit nem értesz ??
ha pl.a pana 10 tipusából egyre 2-cm -es
gumilábat ragaszt,de a többire nem,akkor
felvetődik a kérdés,hogy miért áldoztak ennyi energiát ,költséget olyanra aminek semmi értelme ??? - ha pedig van értelme a többire miért nem raknak ??????
természetesen emiatt azért tudok aludni,
csak gondoltam hátha valaki tudja a válszt !!!
,de ha nem , hát nem......
Nem értelek. Ha a tetejét leszeded akkor van garancia, ha a lemezt IS akkor nincs???
Az a lemez egyébként vasból van, és le van krómozva vagy nikkelezve.
A kérdésfelvetést, és a problémát nem értem. Mi bajod van a lemezzel, miért baj hogy ott van, mit érdekel hogy kell-e, és mit akarnál vele csinálni? Kiszednéd? Otthagynád? Mi a probléma?
az aluminium is oxidálódik !!!!!!!!!!
a vékony alu-lemez nem a táp-felöli
oldalon van , hanem a tuner felöli részen !!!!!
a kérdés mégegyszer : a pan-vcr összes tipusa
"egyforma belülröl" ,akkor miért csak erre
az egy tipuson van !!!!!!!
én már a garanciára is gondoltam,mert
amíg a lemez rajtavan nincs fejtisztítás !!
de akkór a többi nem számít????????????
A kettő együtt lehetetlen. Az alulemez 2mm-es vastagságig új halik szinte, mint a papír csak hozzá kell érni. Acéllemez lesz az....
Ontopic:
Nem lehet, hogy ebben a típusban más tápegység van, mint a többiben? Nekem volt egy régi Grundig, amiben még trafós táp volt, és ott is full árnyékolva volt a teljes rész, ahol a kazetta és a fejek voltak. Ha trafós ez is, akkor érthető, mert annak elég nagy a szórása, és biztosra akartak menni, vagy tényleg volt lemez raktáron :).
Kapcsüzemű tápnál max. elrendezés miatt lehetne ilyen, de ott a tápot szokták burkolni, na meg a vezetett zaj sokkal nagyobb gond, így azt kell inkább szűrögetni.
Amúgy meg lehet, hogy egy okos tervező kitalálta, hogy legyen így, hátha jobb, vagy valami speciális felhasználási területre is szántak belőle, ahol volt jelentősége, aztán rájöttek, hogy mégsem kell. Az a helyzet, hogy fejlesztés is vagy oda, nagy cég ide vagy oda, a tervezői szabadkéz, lazasák, kísérletezői kedv tuti megtalálható sok cuccban, csak nem mindig vesszük észre.
A válasz egyszerű. Akkor vették észre hogy ez a lemez tök fölösleges, de le van gyártva 17000 db. Az egyik szerelôsorba bállítottak egy gépet vagy egy koreait, hogy a lemez elfogyjon. Kidobni mégis ciki lett volna adminisztratív okokból.
a kérdésem arra irányúlt,
hogy megtudjam,miért használnak
árnyékoló lemezt csak ebben a tipusban !!!
Átnéztem a legdrágább pan.vcr-t (s-vhs,stb)
egyikben sem alkalmazzák !!!!!
-pedig mechanikailag és (gyakorkatilag) elektronikailag is egyforma minegyik !!!!
Namármost ha ez egy jó dolog akkor,miért
nem rakják be a drágább tipusokba!!!!!!!!!
nem a "rozsdásodás" zavar igazán,hanem
a szellőzés gátlása .
Szerintem ne vedd le, nyilván megvan a funkciója. Ha nagyon zava a rozsdásodás, akkor vagy vidd még mélyebbre a barlangba, ahol már nincs fény, vagy tedd fel a burkolólemezt. Esetleg az átrozsdásodás elleni garanciára hivatkozhatsz egy szereldében, vagy egyszerűen lecsiszolod, és ízlésesen ezüst, vagy matt fekete szinűre lefújod, úgyelve hogy a szükséges egy ponton a fémes kapcsolat megmaradjon.
ki tudja megmondani ,
hogy a panasonic NV-SJ422
videómagnóban,miért van
"árnyékoló" aluminium lemez
a mechanikát takarva ?????
CSAK EBBEN A TIPUSBAN VAN !!!!!!!
Azért érdekel,mert ha felesleges
inkább leszedném !- "rozsdásodik !!!!!"
Hűdemenőzik valaki. Nekem még egyszer sem kellett, pedig csináltam egy párszor... (azt nem tudom, honnan veszed, hogy nálam többet digiztél, de meghagyom neked felfuvalkodottságodat, asztán örüjjé!)
A szabványok nem úgy keletkeznek, hogy kitalálsuk után 20 évvel rámondasz valamit. 20 éve ugyanaz, akár teccik, akár nem.
A deinterlace filter szükségessége inkább a videókártyát minősíti. Nekem volt kb. 12-féle, nem véletlenül dobáltam ki sorban.
Haverkám, asszem én nálad jóval többet digitalizáltam VHS-ről full PAL felbontásban (azaz ahol már kell deinterlace filter), így jól tudom, hogy ostobaság, amit írtál.
Fater felvette a Furcsa pár-t SVHS-re, azt jól megnéztem KVÁZI SVHS-en. Minimális árnyalatnyival jobb, mint a sima VHS felvételem. A képzaj azonban egyértelműen kevesebb, a színek is picit kevésbé csúsznak szerteszét.
Tűrhetô...
Holnap azt is be akarod bizonyítani, hogy nincsen gravitáció?! Ez nem tippelde, ha nem értesz hozzá, nézz utána. Minden SVHS magnó gépkönyvében benne vannak a szabványok. Elég egyértelműen le van írva a sorfelbontási képesség. Ez egy szakmai topic, nem amatőrködési helyszín.
Mint mondottam volt, lehet, hogy az én ET-m nem tökéletes. Az viszont tény, hogy a kifúrt (jó minőségű)kazival szinte megkülönböztehetelen a minőség a gyári SVHS-től. Az ET nálam ettől gyengébb.
Elvileg minden kazettán, mielőtt felvenne tesztelget egy sort, megnézi az előmágnesezés optimális szintjét, hogy kihozza a kaziból a maximumot, a nékül, hogy túlvezérelné a szalagot.
Ha jol tudom, a VR1600-as a JVC 8x00-as sorozatanak felel meg, azaz a B.E.S.T. optimalizalo-rendszerrol van szo. Szerintem ez egy nagy sz@r. A Pana S-VHS magnok nem tartalmaznak ilyet, megis jobbak mind VHS-ben, mind S-VHS ET-ben. (Nativ S-VHS-ben egal a minoseg).
a nálam gagyinak számító 700Ft-os TDK HS nevetve el tudja viselni az SVHS felvételt.
Mindegyik VHS kazetta elviseli azt, "csak"
1. kurva zajos (hangyas) lesz a kep (ugyanez van egyebkent ET-ben is, ha szar kazit hasznalsz)
2. nagyon megnovekszik a vilagos/sotet feluletek talalkozasanal a zavaro csikok (drop-out jellegu) szama. Ez ET-ben szinte egyaltalan nem lathato, ezert jobb IMHO az ET, mint a "kifurt" S-VHS olcsobb kazettaknal. FYI: meg TDK EG-nel (ami 2* annyiba kerul, mint egy kommersz VHS kazi) is eleg komoly ez a drop-out S-VHS-ben, ezert nem ajanlom a VHS kazettak kifurasat senkinek. Az ET egyaltalan nem olyan rossz, mint amilyennek itt egyesek le probaljak festeni.
2. VHS-nél nincs interlacehiba digitalizálásnál, mert kisebb a felbontás, mint 576/2, így nincs csíkozás. SVHS-nél pedig már van, és nagyon brutális, mert a 400 nagyon interferál az 576-tal, ezért sok-sok szűrés kell digizésnél, hogy normális legyen a kép.
Mar ne haragudj, de ebben 0% igazsagtartalom van. A VHS es a komolyabb analog rendszerek kozott a luminancia-jelet tekintve a vizszintes felbontasban van kulonbseg, es nem a fuggolegesben.
Elvileg az SVHS másolható elég sokszor viszonylag kicsi minőségromlással (persze ez videómegnó kérdése is), a VHS 2-3 egymás-alá másolás után elveszti a színeit, felbontását, stb.
Olvastam valahol egy pont ezzel foglalkozo online tesztet. A teszt kb. 20 (husz) generacion kereztul masolhatonak hozta ki az S-VHS-t/S-VHS ET-t normalis zajcsokkento es TBC hasznalata mellett, SP-ben. Zajcsokkento nelkul, ill. LP-ben (ez utobbi persze nincs ET-ben) ez az ertek kb. megfelezodott. A masolhatosag itt felismerheto kepet, de mar teljesen rossz szineket jelent.
Technológiailag sajnos ugyanaz az alapelv, így z SVHS-ben is megvan az a színhiba
Annyira nem durva az S-VHS szinhibaja, mint a VHS-e (kb. feleakkora a "kilogas"). De persze erosen lathato, meg a kommersz, nem VHS alapu hazi rendszerekhez (pl. Beta) is.