Én úgy tudtam, hogy másképp műxik ez a csereautós dolog.
Meg van határozva, hogy mennyi idő a javítás és ha azt a bizonyos napok számát meghaladja a javítás, akkor lehet igénybevenni autót értékegyeztetéssel. (Tudniillik nem lehet egy Matizra egy Captivát igényelni, ill. ha csak az van, akkor az értékkülönbözetből eredő napidíjat csengetni kell.)
Amúgy meg úgy van tovább, hogy nyilatkozni kell, hogy szükséges a munkádhoz, vagy egyéb ok miatt az autó. Ez tudomásom szerint amíg garis az autó (2+1év), addig csak minimális költséggel jár+tankolás, viszont ha már nem garis, ill. nem fődarabcserés, akkor napidíjas a dolog.
Ezt még bonyolítja garit nem figyelve, hogy ha karambolos javításról van szó, ugyanis akkor lehet cascós, ill. ha a másik fél a hibás, akkor az ő biztosítója fizeti.
BKaresz nem baj, ha kicsit ismerkedik a kereséssel. Mert pl. az "átadás " keresésre a 2. találat alatt mutatta a (4069)-et, emlékeztem rá csak pontasítani kellett.
Én szívesen elkísérném az átvétel napján is, ha hasznomat venné és ráérnék, más esetben csak a hozzászólások maradnak részünkről.
De szívesen keresgélünk is, ha szükséges...
Szép napot -a viharos szél és eső ellenére is- mindenkinek!
Sziasztok! Rég nem írtam, inkább csak olvasgattam..... Megosztom - hátha érdekel valakit - friss tapasztalataim. 38e km és 1 év 4 hónap után a szervóm nekem is elkezdett sírni, de csak meleg motornál. A jobb első kárpit zörög. A kipufogó dob rozsdásodik (már egyszer festették a szervizben??). A kesztyűtartó mögött lévő szivacs hangszigetelés (kátránnyal volt rögzítve) leolvadt. A két hátsó sárvédőíven látszik a kavicsfelhordás nyoma (sárfogót fogok én is feltenni, illetve fóliát kap az ív, terveim szerint). Fogyi 7,5-8 körül (Shell üza.). Sárga lámpa nem volt! Kop-kop! 10e km-ként sárga STP üza.adalékot kap a moci, ami után érezhető a változás. Az autó: 1.6 HB Platinum További sok szép napsütéses, balesetmentes km-t!
31 ezer km után (május végén lesz két éves) még nincs igazi gond a Lacsinál!
Eddig egy hátsó index-izzó, meg egy kesztyűtartó mikrokapcsoló probléma volt, de ezt magam is orvosoltam, cserével, ill WD-40-nel! :)
Igaz rendszeresen használom nagyobb távolságokra, de meg is hálálja a kicsike!
Csináltunk egy belső motor mosást, és 2 dl Prolongot is kapott, utána megtáltosodott...ajánlom mindenkinek!!
Múlt héten voltam 30 ezres szervízen a Chevrolet Duná-nál, garanciában cseréltek egy kontaktos hangszórót, OMW Light olajat tettek bele, és a gyertyát is cserélték, ez így kb. 34 ezer Ft volt.
Az új gyertyával nem vagyok elégedett, GM Spark Plug-ot (szerintem a legolcsobb német gyertyát) tettek bele, de eredetileg NKG kettéfűrészelt-végű volt benne, s azzal nem kopogott ennyire, jobban gyorsult, csendesebb volt. Ezzel kapcsolatban ven-e tapasztalat? Hol lehet gyári NKG-gyertyát beszerezni?
Mert lehet hogy lecserélem, sokat rágódom rajta...
Ha minden összejön, holnap ilyenkor már egy mentazöld-metál Lacsi szedánban ücsörgök :-)
Kérdésem hozzátok, hogy van e ennél a kocsinál valami különleges, amire az átadáskor érdemes figyelni? Annak idején, még az Ignisemnél, külön kis listával mentünk, hála az ottani klubtársak által összegyűjtött tapasztalatoknak. :-)
én is arra tippeltem, azt vettem ki a képről. Viszont nem találtam meg benne... érdekes. na, holnap lebontom róla a csövet is... és azt hiszem, midjárt le is fotózom...
Ha valaki arról az orosz csodáról tud valamit, hogy esetleg lehet itthon is beszerezni, akkor arra vevő vagyok. A Tripcomputer nevű eszközről van szó.
És akkor egy kis tapasztalat: fogyasztás városban 9-9,5, országút 8 körül, de alá csak nagyon nehezen akar menni. Hiba az izzókon kívül annyi van, hogy az utóbbi időben felkapcsolt világításnál villog, vagy teljes fénnyel megy az óra. Kicsit benyomom, akkor visszaáll, tehát biztos a csatlakozó. Azt hiszem, nem sikerült minden csatit visszanyomni, amikor beszerelték a kihangosítót. Amint lesz egy kis időm, megyek vissza, csinálják csak meg, az ő saruk.
Én az MP3 lejátszókkal nem szórakoztam, van egy szivargyújtóba dugható rettenet, arra USB-n megy a lejátszó, és a rádión meg lehet fogni az "adást"... :)
4000 kemény magyar forintért számították meg nekem ezt az eszközt.
Amúgy 32000 km van a gépben, és hogy lekopogjam, semmi gond vele.
Gondoltam, kiszedem ma a szűkítőt, de lehet velem van a probléma, de nem találtam az általatok leírt helyen... Én úgy vettem ki, hogy a légszűrőházból kivezető cső felé van benn... De az totál üres...
Mindenkinek azt kívánom, hogy legalább annyi öröme legyen a lacsiban, mint nekem, és legfeljebb annyi gondja, mint nekem :D
Szia! Olvastam azokat a véleményeket, csak az a baj, hogy konkrét hibakódot nem tudok. Annyit mondott az ember a szervizben, hogy gyujtáskimaradás történt és semmi komoly baj nincs. Úgy is most megy majd a szekér a szervizbe (teteje, kötelező szerviz, zöldkártya), és majd kérek egy szelep tisztítást. Ha ez nem segít majd akkor csere!
Pétert és a társakat kérdezem, cserélt-e már valaki a szervóban minőségi olajra? Milyenre? Tóth Lajosnál voltam (szoftver ellenőrzés, gyújtás állítás), és a mély-morgó szervóhang (folyamatos és lendületes körbeforgatásnál) szerinte akkor szünik meg, ha kicserélik a szervóolajat.
Apa12345 (5165), colin (5162) olvastad-e? Vagy Georgbob véleményét
elolvasod-e?
Szerintem nem szavazás kérdése, hogy hibás zárszögű szelepek kerültek beépítésre, hanem kényszerpálya. Feltéve, hogy valóban p300 a hibakód.
Azt a megoldást még senki sem próbálta (vagy nem írta), hogy megvárja a szelepcserével a gari lejártát, de kétségtelenűl létezik. Vagy cseréltesse az új gazdája...
Töréspróba:
tegnap szürkületkor autópálya tempó- bombaként fácán a szelvédő közepére-
szerncsére kibírta, mármint a szélvédő- próbálom elhinni!