Én onnan tudom,hogy felhívtam ,viszont nagyon határeset volt ,hogy nem vettem meg. Nagy volt a kisértés ,viszont végűl találtam egy nem annyira makulátlan ,de nem is "zőcséges"állapotút így azt választottam.
240 d klimával érdekes lesz persze ha időd van meg szereted a kézjeleket a közlekedőktől az más. Egyébbként a 300 d is úgy indult,hogy csak egy két kis pörsenés volt rajata. Nézd meg egy német oldalon volt, hogy a klubbtagok szétflexeltek egy látszólag makulátlan autót és mi volt a nem látható helyeken.A 123 -as tipushibája ,hoga a rgyári alváz védő rétegek között nics már lemez,de ha nem hiszed kérdezd meg lakatosoktól.Egyébbként jó költést majd nektek is lesz 1,5 és 2 millióból egy 123-asotok 240D KLÍMÁVAL!!!
épp az tetszik a 240D-ben, hogy -elmondás alapján- gyári állapot, nem volt fényezve, no meg imádom az automata váltós kocsikat, a klíma már csak hab a tortán. Természetesen meg kell nézni-hozzáértővel nézetni. Egy barátomat is nagyon érdeklik a "zőccségesek", megeshet, hogy vesszük a fáradtságot egy hétvégi szegedi kiruccanáshoz. Sajna töb mint 700 km oda-vissza.
Nagyon köszönöm ,hogy időt töltöttél a kérdésemre fordított válasszal. Nem értem a rendszámmal mire akartál utalni,de arra amire gondolok biztos,hogy a rendszámot nem használják,mert az körözés alatt áll. A másik kérdésedre pedig azt válaszolnám,hogy nem a szakmai dolgaival kapcsolatban vannak ellenérzéseim,hanem a morális és etikai dolgokkal.Azon meg igen nehéz változtatni.Egyébbként nem feszülnek bennem indulatok Én túlléptem a dolgon és nem Én kezdtem rossz híreket terjeszteni a másikról.Egyébbként van egy olyan mondás ,hogy mindig az kiabál akinanek ég a háza. És nem nálam hagyott az illető súlyos pénzeket hanem fordítva. Én úgy ahogy Te is csak segíteni szoktam másoknak. Üdvözöllek: Sensej
Bocs ,hogy beleszólok, de nekem is van egy w123 300 d autóm 750 000 ft-ért. Az autó restaurálva lett most 1 500 000 Ft -nál tartunk kiadásban. Minnden ki lett rajta cserélve .Szerintem ez sokkal jobb vétel mint egy 240 d és Budapesten van. Az autó indigó kék és vajszínű belseje van.1977-es . Ha érdekel valakit ennyiért elviheti .Megszálotté volt és garantálom,ha vigyáz rá napi használatban is minimum tíz évet kibír. Plusz 5 fok felett izzítás nélkül is indul. Szerintem egyébbként érdemes lenne elgondolkodni rajta.W 116 -ról csak annyit mind a két szóban forgó autó megéri az árát,de Én ha távlatokban gondolkodtok csak min 450 sel full extrásat vennék .Az többe kerül,de ha el kell adni el lehet. Megjegyzem mind a két kocsit legalább egy éve áruljáj Én a vevő helyáében ezen is elgondolkoznék. Remélem segítettem egy kicsit a választásban. Sensej
Egy kis segítséget kérnék tölletek. Van Mercedes alufelnim 6 1/2 " erre szeretnék nyári gumit venni mit ajánlotok igazábol a gyári mérethez közelit szeretnék, de ráprobáltam a 175/80 R14-et annyira nem tetszett. Ti mit tennétek rá? W115 200 B gyári alufelni.
Még a végén gazdára talál itt pár nap alatt :-))) Legalább jó kezekbe kerülhetne!
Gondolom jópáran nézünk magunk elé, "bárcsak lenne ennyi pénzem most erre a célra". Én legalábbis igy vagyok vele, bár jelenleg inkább azon a W123 240D Automatán gondolkodom, amit 900e-ért hirdet egy szegedi srác. Sajnos néha használnom is kellene, amit én jelenleg 280-as benzines darabbal nem engedhetnék meg magamnak. Gázolaj meg ugye "szerezhető" olcsóbban is..... pedig ez tényleg nem rossz vétel, értékvesztésről a továbbiakban már nincs értelme beszélni :-)))
Klubtagunk a srác, szép, megkimélt az autó, rozsdát nem nagyon láttam rajta, kasznizva asszem nem volt, viszont vezettem és hibátlanul működik. Szerintem túl olcsón árulja, de Ő tudja.
Lehet, hogy állólányka csere érdekli a tulajt, de ezt ő mondja meg.
Nosztalgia biztosítás köthető rá, most is az van rajta, a klubunk által abszolválva.
most dolgoznak a gepemen, bar beszereztek a javitoiveket, a jobb hatsora nincs szukseg, meglepoen jo alapotban van az eredeti:) szoval kis feluleti munkat vegeznek rajta aztan ok. a bal az eleg zuros, szoval jo hogy van javitoiv...mondjuk azt nem ertem hogy a bal elomlott a jobb meg latvanyosan jo. az hogy lehet? talan a forgalom feloli oldal miatt?
aztan talaltak kis foltoznivalot feneklemezen is, de nem veszes.
holnap esnek neki az elsolampak koruli horrornak, na arra vagyok kivancsi, az tiszta kezimunka lesz.
nos, egyelore ennyit errol.
aztan meg
.....................
en barmit lecserelnek egy 3000es allolanyka dizelre:)
amikor én láttam a zöldet,akkor nem volt szó arról hogy eladó lesz .a fehér 450 es-t az MB Árendás újította fel .azt is tudom hogy mennyiért jutott hozzá a mostani tulaj.tegnap rákérdeztem mennyi a min. amiért odaadja.850 -et mondott. csak kp. de ez mégiscsak 450 es!
ha jól tudom, akkor 25 év felett, ha valami autofan klub tagja vagy, akkor megoldható a kedvező kötelezőbizt. Ha 30 év feletti minősitett múzeális jármű, akkor meg nem kell klubtagnak sem lenni.
Jól tudom? Vagy esetleg a 30 éves kor önmagában is elegendő?
Én láttam ezt a kocsit.egy srácé,aki egy kardánfelújító üzemben dolgozik.elég jó nem sok rozsda volt rajta. szerintem nem rossz vétel.de nem mentem vele,így nem tudom milyen lehet a futómű ,erőátvitel, stb.nem hiszem hogy m.o. on ennyiért találnál jobbat
Jahh, az LPG hatása a motorra: Ha a motor fel van készitve ólommentes használatára (olyan a szelepülék, ami valami puha fém, hogy a szelep záráskor nem verődjön szét) akkor nem tesz benne kárt a gáz. 84-es opel senatorom sajnos bánta a gázüzemet, 60000 km használat után komplett szelepcsere-hengerfejfelújitás kellett volna neki.
W116 280SE-m volt, 74-es évjáratban. Nagggggyon tuti autó, leirhatatlan feeling!
Minden darab más, az totál rozsdamentes volt, de ennek nincs köze a Te általad kinézett darabhoz. Azt tüzetesen át kell vizslatni. Sajna semmi okossággal nem szolgálhatok, mert az együtt töltött egy év eseménytelen volt. Eladtam, mert nem volt lehetőségem 3 autót tartani egyszerre. No ez a kocsi sztem nem a mindennapi használatra való. A gázüzemet már lassan nem éri meg berakni, nyáron én is átszereltettem mindennapi futkosós swift 1,6 sedanom. Akkor 120-130 Ft/l volt a gáz, mig a benzin 270-280 Ft körül. Mára 165-175 Ft közt az LPG, a benzin meg 250-255. A benzines fogyasztáshoz nyugodtan 20%-ot lehet csapni, nem nagyon igazak azok a leirások, amik 10%-ról beszélnek. (ezek leginkább a gázautó szervizek leirásában találhatóak meg)
Nem volt 450-esem, ami a 280SE-ben meglepett, hogy nem számitottam olyan dinamikára, amit az produkált, és 12L körül megállt a fogyim. Ez kb 70% országút-30% várost jelent. 4 fokozatú kéziváltósom volt. Az autó kivül-belül hatalmas! 192 cm vok, de magam mögé beülve még lazán kereszbe tehettem a lábam hátul. Leirhatatlan ahogy előtted a motorháztető elterül. Ez is hatalmas. Tényleg csak akkor derül ki, mikor egy kapun be akarsz menni, ahol azelőtt külön odafigyelés nélkül befordultál, itt meg centizni kell.
Mai napig vágyom ismét egy ilyen tulajdonlására, Én csak hobbiból tartanék ilyent, kb évi 2-3000 km erejéig. A mobile.de-n van választék, 4000Euro környékén már vannak szépek.
En mar reg megvettem volna, ha nem hianyozna nem likvid toke a kasszabol...
Ha ez mind gyari ami benne van, akkor egy fonyeremenynek tunik.
Persze nem egy sparmobil, de nem is azt keresel...Egy baja lehet, hogy csupa rejtett rozsda, sajnos ez a 116-osra is jellemzo, de ne tolem kerdezd a tipikus helyeket,
es a V8-as is lehet kehes, ami koltseges. Mivel mar regi mercis vagy, szerintem vagj bele, latni fogod ,hogy szena vagy szalma, volt-e torve, stb Gazositani meg ugyan miert ne, attol rosszabbul nem fog menni. Varosi kozlekedesben biztos nem olyan jo, mint egy allolampas diesel. Mashol viszont ...:-) Ha nincs szetganyolva elektromosan, meg motorvezerlesugyileg, (Jetronic) akkor plane erdemes!