R*R: gyakorlom majd a keresést :-) Köszönöm a felajánlást, ha időben olvasom biztos élek is vele, de szerencsére 4 órája már boldog tulaja vagyok a Lacsinak.
Én kb. másfél hónapot vártam az alkatrészre, majd amikor megjött, időpontot egyeztettünk és délelőtt megcsinálták. Volt olyan eset, hogy reggel bevittem, mondván surrog a kuplung és kértem csereautót. A csúcs az volt, amikor a cd-s rádiót ki-be szerelgették mert mindig elfelejtettek visszakötni valamit, majd másnap reggel elment a hátsó- és műszerfalvilágítás (azon a héten kb 4szer voltam ott) mérgemben káromkodva berontottam és mondtam a címet hogy hova kérem ha készen vannak. Szó nélkül írták a címet és a biztosítékot+égőt ingyen berakták!!!
Normál garis csere nem jó üzlet nekik. Autóház beszerzi az alkatrészt, majd hónapok múlva számolhatja csak el. Ergo addig benne áll a pénze.
kicsit OFF
Garis csere akkor üzlet, ha bizonyos alkatrészeket, amiket a műveletnél cserélni kellene (pl. szelepszárszimmering, stb.) ráírják ugyan a munkalapra, de nem cserélik. Tehát elszámolják, a raktáros is örül, ha éppen azokból hiánya van ( :-) )
De nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni, lehet, hogy csak nagyon nyomni akarta az autóház image-ét, vagy szimplán segítőkész, rendes volt.
Azt az 1 évet valszeg megetették veled.:-)
Fenyegetőzni nem kell, csupán tájékozódni, mielőtt bemegy az ember egy kereskedésbe, hogy tudja milyen jogai vannak, milyen jogokat szerzett a vásárlással. Pláne nem érdemes azzal fenyegetőzni, hogy máshová mész, ugyanis ha tiszták, akkor csak örülnek annak, hogy nem nekik kell a garis cuccokat évekig rakosgatni a polcon, meg elszámolgatni. :-)
Én úgy tudtam, hogy másképp műxik ez a csereautós dolog.
Meg van határozva, hogy mennyi idő a javítás és ha azt a bizonyos napok számát meghaladja a javítás, akkor lehet igénybevenni autót értékegyeztetéssel. (Tudniillik nem lehet egy Matizra egy Captivát igényelni, ill. ha csak az van, akkor az értékkülönbözetből eredő napidíjat csengetni kell.)
Amúgy meg úgy van tovább, hogy nyilatkozni kell, hogy szükséges a munkádhoz, vagy egyéb ok miatt az autó. Ez tudomásom szerint amíg garis az autó (2+1év), addig csak minimális költséggel jár+tankolás, viszont ha már nem garis, ill. nem fődarabcserés, akkor napidíjas a dolog.
Ezt még bonyolítja garit nem figyelve, hogy ha karambolos javításról van szó, ugyanis akkor lehet cascós, ill. ha a másik fél a hibás, akkor az ő biztosítója fizeti.
BKaresz nem baj, ha kicsit ismerkedik a kereséssel. Mert pl. az "átadás " keresésre a 2. találat alatt mutatta a (4069)-et, emlékeztem rá csak pontasítani kellett.
Én szívesen elkísérném az átvétel napján is, ha hasznomat venné és ráérnék, más esetben csak a hozzászólások maradnak részünkről.
De szívesen keresgélünk is, ha szükséges...
Szép napot -a viharos szél és eső ellenére is- mindenkinek!
Sziasztok! Rég nem írtam, inkább csak olvasgattam..... Megosztom - hátha érdekel valakit - friss tapasztalataim. 38e km és 1 év 4 hónap után a szervóm nekem is elkezdett sírni, de csak meleg motornál. A jobb első kárpit zörög. A kipufogó dob rozsdásodik (már egyszer festették a szervizben??). A kesztyűtartó mögött lévő szivacs hangszigetelés (kátránnyal volt rögzítve) leolvadt. A két hátsó sárvédőíven látszik a kavicsfelhordás nyoma (sárfogót fogok én is feltenni, illetve fóliát kap az ív, terveim szerint). Fogyi 7,5-8 körül (Shell üza.). Sárga lámpa nem volt! Kop-kop! 10e km-ként sárga STP üza.adalékot kap a moci, ami után érezhető a változás. Az autó: 1.6 HB Platinum További sok szép napsütéses, balesetmentes km-t!
31 ezer km után (május végén lesz két éves) még nincs igazi gond a Lacsinál!
Eddig egy hátsó index-izzó, meg egy kesztyűtartó mikrokapcsoló probléma volt, de ezt magam is orvosoltam, cserével, ill WD-40-nel! :)
Igaz rendszeresen használom nagyobb távolságokra, de meg is hálálja a kicsike!
Csináltunk egy belső motor mosást, és 2 dl Prolongot is kapott, utána megtáltosodott...ajánlom mindenkinek!!
Múlt héten voltam 30 ezres szervízen a Chevrolet Duná-nál, garanciában cseréltek egy kontaktos hangszórót, OMW Light olajat tettek bele, és a gyertyát is cserélték, ez így kb. 34 ezer Ft volt.
Az új gyertyával nem vagyok elégedett, GM Spark Plug-ot (szerintem a legolcsobb német gyertyát) tettek bele, de eredetileg NKG kettéfűrészelt-végű volt benne, s azzal nem kopogott ennyire, jobban gyorsult, csendesebb volt. Ezzel kapcsolatban ven-e tapasztalat? Hol lehet gyári NKG-gyertyát beszerezni?
Mert lehet hogy lecserélem, sokat rágódom rajta...
Ha minden összejön, holnap ilyenkor már egy mentazöld-metál Lacsi szedánban ücsörgök :-)
Kérdésem hozzátok, hogy van e ennél a kocsinál valami különleges, amire az átadáskor érdemes figyelni? Annak idején, még az Ignisemnél, külön kis listával mentünk, hála az ottani klubtársak által összegyűjtött tapasztalatoknak. :-)