Lenne egy ötletem. Ha már mindet úgy plagizálunk(ötleteket lopunk) külhoni országokból-persze amik nem működnek főként-, akkor meg kéne nézni a skandináv országokban,ahol tél van ám csak úgy igazán, hogy ott hogyan csinálják a helyre állítást.
Mondjuk a módszert átvenni és helyi viszonyokra átültetni,oszt kész. ja nem a kormány és a helyi polgármester haveri köre által gagyi módon maszatolva történő elvégzéssel.
Értem a problémád, de szerinted mi lenne a jó megoldás? Az ideglenes nem jó, tiszta sor. Ebben a hidegben ráadásul ugy hogy nincs rendessen megülve a végleges megoldás sem jó, ez is tiszta, de akkor mi lenne a jó megoldás?
Áááááá látom már mi a legnagyobb baj. Hát nem tudsz olvasni! Hogy is tudnád megérteni a KRESZ mindenkire-még a luxusterepjárórokra is -egységesen hazánkban vonatkozó szabályokat.
Na akkor még egyszer írom régebben volt ilyen motorom,már az sincs,de van autóm azért. Igaz az is csak a szükség miatt van,de az is nagy költség számomra még ha csak ritkán használom is. Azért a szabályokat ismerem,mert nam autózok gyakran.
Aztán meg,ahogy olvasgatom máshol is mint nem is érdi polgár (bár az ide írogatást a máshol élés nem tíltja) élesen kötekedsz mindenkivel,aki nem a te szemszögedből igaz dolgoknak adnak helyt. Szóval nem én vagyok itt kötekedő igazán, hanem te vagy fórumozó társ az a valaki,aki úgy gondolja, hogy anyagi helyzetéből eredően törvényen felülinek tekinti magát. Sajna bárhogy küzdesz rád nem érvényes a kivéve a gyevi bíró elv.
Egy német harckocsi gyár ide szeretné telepíteni a tesztüzemét, mert itt vannak olyan olcsó mesterséges árkok, bombatölcsérek, amelyekről ott csak álmodoznak.
Rövidesen tankok fognak gyakorlatozni Érd útjain, persze csak ha bírják a megpróbáltatásokat.
Köszönöm a felvilágosítást. Valószínű, hogy azért sem halottam ezt a mondást,mert nekem valamikor évekkel ez előtt egy Babetta smkp.-m volt és amikor megadta magát,akkor elvitte egy ócskás lomgyűjtő.
A mondás az valahol ismert volt,de mostmár tudom, hogy miből indúlt.
Azt írod zavar az okoskodásom. Én azt tapasztalom, hogy csak az olyan embert zavarhatja a hibáinak a felhánytorgatása és a személyével szemben egy tükör tartása, aki nem tudja elismerni a nem tudását,illetve hibáit. Sajnos Érden is van nagyon sok ilyen lakó,mert ahogy írod te nem is érdi lakos vagy.
A másik írásodban azt írod, hogy a közlekedésben azonnalos döntéseket követel a forgalmi helyzet és a táblák útmutatása. Igen a közúti forgalomba közlekedőktől sajnos főként a gépi meghajtású járművel közlekedőknél ez egy elvárt szellemi képességi szint. Igen a sofőröknek a pillanat helyzeti töredék részében kell helyesen dönteni. Sajnos sok olyan ember van ma hazánkban is, aki ezt nem is képes átlátni és felfogni, hogy bizony a közúti közlekedés egy veszélyes üzem és a kor technikai előrehaladásával még veszélyesebb lesz,ezért dagad a balesetek számadati halmaza.
Csak úgy megjegyzem, még egy beírt dolgodra. A forgalomelzáró beton elterelő félgömb alakú beton elemek(amiket demszkigombóc néven ismer a magyar nyelvet jól tudő sok ember) az meg azért van, hogy nem kell még a luxus terepjáróval sem ráhajtani. Azért van,mert az egyszerű záróvonal nem elég a luxus autós földtől erugaszkodott ki ha nem én gondolkodásúaknak, hogy nem megyünk ám árkon bokron.
Ha meg zavar az, hogy szemedbe tükröt tartok, akkor több dolgot kell tenni.vagy nem belenézni és úgy élni létedet, vagy belenézni és elfogadni amit látsz, vagy tenni az ellen , hogy ne olyan legyél(fésülködjél,borotválkozzál stb. pld. képletesen megjelőlve.) Amúgy szép napot kívánok.
A felfogásod kedvéért leírom még egyszer. A Demszky buckák hiányáról és a döntési időről volt szó. Valamint arról, hogy a közúti jelzőtáblák kis hazánkban nem VEZETIK a delikvenst, hanem azonnali döntési helyzetet követelnek. Ez egy közlekedéspszihológiai dolog. Semmi köze a Kresz ismeretéhez.
Te valamit félre értettél. Gyalogátkelő hely az majdnem a tecso benzinkútnál található,tehát a behajtó résztől a parkoló irányába haladva kb 30 méter.
Na Én arra értettem, hogy ott nem szokták ismerni a szabályokat.
Amúgy már megszoktam, hogy veled szemben nem lehet igazam,de sebaj. Hiszen a jogszabályokat nem azért teremtették, hogy azt be is tarsd,hanem azért, hogy szidd a zsarukat amiért másokat nem büntetnek kellően.
Mondjuk nem emlékszem, hogy írtam volna, hogy megbüntettek volna egyszer is.
Ja és mi az a berva? Lehet, hogy ennek a szónak a magyar eredetét még nem ismerem.
Nem baj sünikém ha nem érted a dolgokat. Azért nyugodtan kiigazíthatod a szabálysértőket. Momentán nincs igazad.
Nem magyarázom el még egyszer, hogy mi volt az írásom lényege. Van aki elsőre megérti.
Arról nem is beszélve,hogy mi köze a gyalogosnak a belső sávba való belépéshez. Na gondolkodj egy kicsit, hátha leesik és akkor magadat is hasonlóképpen oktasd ki.
Azt aztán végképp nem értem, hogy aki ilyen szorgalmasan fikázza az autósokat és betartja a szabályokat, hogy a fenébe tudják megbüntetni? Legközelebb ne Kresz könyvet írj.
Ha csak ideglenes javítás akkor én örülők neki, mert lassan már járhatatlanok az utak, igy legalább ideglenessen járhatóak lesznek. Ebben az időben végleges javítást lehetetlen normális minöségben megcsinálni. A hangsúly az ideglenessen van, ha véglegesre tervezik akkor az gáz.
Köszönöm szépen igen és mostansági riasztgatások ellenére is egészségesek. Mármint a fránya járványra értem.
Amúgy meg nem kell kitalálni senkit sem,úgy gondolom mindenki,mint egyedi ki van már találva,mivel megszülettünk és előtte kitaláltak,aztán meg mi is anyu pocijából is.
Olvasom, hogy a fa nevű utcában egykoron járt a hókotró. Kérdezem az aszfaltos út? Mert ha nem akkor ott csak maszekban járhatott, hiszen klutákjózsi megmondotta egykoron földes és múrvás útra nem mennek tolni, hiszen ott a népnek nem jár. Azt ugyan nem mondta,de mindenki tudta, hogy akkor oda a haszon.
Apropó tényleg rátappintottál a kérdés válaszának lényegére. Tényleg eladtak több tisztító gépet. Most ha ugyan igaz 3 db maradt,de azok is bérelt gépek.
ÉS! igaz a polginak és a szárnysegédjének fura módon 10 milkás darabonkénti értékben került terepjáró. Igaz a szárnysegédnek csatornázást követően teljes újra aszfaltozás van a kapujáig a főúttól,így még az sem érthető minek a terepjáró neki?
Azért ne sértegesd az a Bibliában leírt szereplő személyt. Az bár igaz, hogy elárúlta a vezetőjét (ahogy talicska is a város lakosságát), de aztán ha jól olvastam valahol öngyílkos lett. Olvasta már valaki, hogy talicska öngyílkos lett?
Ma hazaflé "útjavítást" láttam. Teherautóról szórták a murvát a kásás olvadt hóba. Miért nem örültem neki? A Tánnokin a keresztbe begyömöszölt mart aszfalt nagyrésze már kifagyott. A Daróczin már szinte egyáltalán nem lehet haladni...
S ím ha nem ismeri valaki a magyar szavak jelentését, valamint a szavakból álló szövegszerkezeteket, amelyek jogszabályok néven vannak meghatározva.
Lámcsak aki nem tudja, hogy nem egyszerű snassz parasztosan körforgalomnak nevezett közlekedéstechnikai műtárgyba halad,akkor már egyből meg is zavarodik.No és mi következik a zavarodottságból? A bizonytalanság és akkor lép fel a veszélyes magatartási mozzanatok sorozata.
Így aztán teljes biztonságban is vagyok a közútakon közlekedő polgártársaktól.
Csak kérdés,mennyiszer db-ra lépted át a szaggatott felező vonalat? Annyiszor használtál irányjelző berendezést is? Ugye csak hajtottál,mint paraszt Miska a lőcsös szekérrel?
Megjegyzem ha ott álldgált volna az út szélén egy derék hatósági szerv és kiemelt volna ezek után egy ajándék csekkre,akkor biztos, hogy az anyját azt a sárga földig leszidtad volna. Pedig valószínűleg, csak a kötelességét teljesítette volna,amiért rendszeresítva van többek között.
Azért ne szívd nagyon mellre nem csak Te vagy egyedűl,aki nem ismeri a KRESZ szabályokat. Pld. Tecsó behajtónál gyalogátkelőhely és a gyalogos csak spontén ügyessége alapján tud átjutni rajta a szemben levő járdáig az úttesten.
Egyszer meg is kérdeztem egy autóst, hogy ott miért nem áll meg,-pedig a behajtónál nagy fehér táblára piros betűkkel ki van írva, hogy a KRESZ szabályok a parkolóban is érvényesek. Nos ez alól a parkolóba bevezető útszakasz sem kivétel,ami bár közforgalom előtt megnyitott magán terület- az volt a válasz az már nem közút ott nem olyan fontos betartani a szabályokat.
Nos Én úgy gondolom, hogy ha a közúton közlekedő nem ismeri a szabályokat,azzal a nem tudással másokat veszélyeztet és ha az adott valakit,vagy hozzátartozóját egy hasonló személy elüti, akkor bizony nem fogja még magában sem elgondolni, hogy a k...va életben én pont ilyen gyökér vagyok, csak most én vagyok az áldozat.
Szóval a közúton történő közlekedés szabályait nem azért találták ki, hogy az azt be nem tartókkat szankvcionáló hatósági személy édesanyja hízzon, hanem,hogy az ott közlekdők egymás veszélyeztetése és vavarása nélkül biztonsággal haladhassanak, vagy a közúton tartózkodhassanak.
Megint voltam a Teszkóban. Jó, nem sűrűn járok oda.
Hazafelé irány a hatos. Elméláztam a Demszki buckák hiányát. 1 másodperc. Mehettem volna keresztül rajtuk, vagy még egy kört.
Ismerem az utat. Ott a tábla az elején. Mégsem ott kötöttem ki ahol akartam. Mentem Érden keresztül.
Ezzel csak azt példázom, hogy kishazánk forgalomszervezőit kiküldeném egy tanulmányútra Bécsbe.
Számtalan példát tudok arra, hogy a táblák nem " vezetnek ", hanem azonnali döntést igénylő helyzetet teremtenek. Aztán ha elvéti a delikvens akkor mehet Tolnába-Baranyába.
Kíváncsian figyeltem a nászomat, amikor Dunaújvárosból mentünk Miskolcra a nullás érintésével. Azt a bizonytalanságot. Igaza volt. A táblák alapján még Győrbe sem lehet találni.
Arról csak álmodni szoktam, hogy a sáv fölött legyen kiírva ahova tartok.