Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BKaresz Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6032
1. Köszi a gartulációt!
2. 1.4
3. Nem csak környéki, hanem tatabányai :-) Esetleg te is erre fele jársz/laksz?

Üdv!

ui: közben 5937-ből rájöttem, hogy tatai vagy :-) Néha járok arra, majd erősen figyelek :-)
Előzmény: Fox8 (6030)
BeZe1974 Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6031

Megvettem a patkókat a kocsihoz :) Sárfogó. 4 darab 4500 forint volt Eredeti koreai. Hetvegen felpatkolom.

Mostani ujabb fogyasztas meres vegyes 7.8 szal beallt.

Fox8 Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6030
Üdv mindenkinek!

BKaresz először is gratula az új kocsidhoz!A másik,hogy hány köbcentis a motorod?A harmadik csak nem Tatabánya környéki vagy?
BKaresz Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6029
Köszi a gratulációt!
Érdekes, az Ignisemnek új korában ragasztó szaga volt, a Lacsinak pedig valami leírhatatlan, de határozottan nem kellemetlen illata.
Egyszóval tökéletes.
Átvételkor teletankoltam (carrera95), ma 150 km után újra, 11,2 l. Igaz, bejáratós módban (max 3500) 70% 1-es út. Meglepő lenne ez a fogyi, na majd pár mérés után kiderül. (Bár az Ignis is tudott 6,5-11-ig bármit, attől függően, mennyire siettem :-) )
Előzmény: R*R (6021)
Secretknight Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6028

nna nekem meg az asztmámnál volt ilyen hab,de ott én voltam a balfék mert ásványi olajjal töltögettem utánna mikor eszegette az oilt,és valószínüleg félszinti vagy szinti volt benne előtte.

De igazából nem izgatott mert azt vettem észre hogy ez a hab megkeményedett.és mintha tömítette volna az öreg mocit itt-ott.De tényleg kissé csendesebb lett...

Előzmény: cápaFeri (6024)
R*R Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6027
Majd- ha hozod vissza a familit- értesüljünk róla!
Előzmény: Komis (6023)
R*R Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6026

Szia!

A távgyógymód általában nem könnyű eset.

A héten voltam szervizben, a direktszűrő különösebben nem izgatta a csapatot, csak megkérdezték így jobban megy-e az autó? - Meg kell próbálni, mondtam. Eztán már nem szerelgetek többet vizitre...

 

Előzmény: cápaFeri (6024)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6025
Ismerem azt a szakaszt, régebben sokat jártam Bajára. Annál viszont még jobb a Bajától Szegedig szakasz! Na amikor arra mentem szépen lehetett nyomni a céges kocsinak, ami a csövön kifért! :-))
Előzmény: Komis (6023)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6024

Nos nekem a BX-en pontosan ilyen volt a beöntő fedele. Őszesbarna hab.  Azzal a különbséggel, hogy néhány páracsepp is volt rajta. Már volt egyszer hengerfejtömítés-csere rajt, de mégis azt vettem észre, hogy kissé összedolgozik az olaj a hűtőközeggel.

Szerintem alaposan meg kellene vizsgálni azt a polo-t!

Tudomásom szerint két alapvető oka lehet ennek. Vagy az olaj minőségével van baj (esetleg kevert olaj, viszkozításkülönbség, esetleg pont az adaléktól lett az, stb) vagy mégis párát, nedvességet kap a kenőanyag. Ezt egyébként könnyen meg lehet állapítani, ugyanis a két ujj közt kis habot szétkenve ha "vizes" az olajhab, akkor egy idő után akadozik a két ujj, tapadós lesz. Ha nincs pára, ill. víz, akkor sokáig dörzsölheti az ember, sikamlós marad az anyag. 

 

Mellesleg pont a VW motoroknál volt olyan jelenség, hogy a motorból a lecsapódó pára kondenzvíz formájában nem tudott kijutni a motorból. Így aztán sorra el is fagytak a túl kis átmérőjű kivezetőcsövek télen ezekben a motorokban, a gyár meg nem ismerte el a felelősségét. Így aztán aki nem vitte el időben kitágíttatni ezeket a furatokat gariban, annak ettől valami bibi lett a motorjában, amit generálozni kellett.

De a pontos hibajelenséget nem ismerem.

Előzmény: R*R (6022)
Komis Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6023

Üdv!

 

Ma reggel átvittem az asszonyt Szekszárdra. Visszaúton sorompó duzzasztotta kocsi hegyek. Amint széthúzodott a sor elkezdődött az előzgetés a Pörbölyi szakaszon. Akik jártak arra, azoknak nem kell ragoznom a szitut. Az első pár előzés után emelnem kellett a fordulatszám tartományt. 3000-5000 között libegtettem a fordulatot eléggé kiméletlen stílusba. Lehet hogy a kocsi figyelt, lehet hogy a lábam nehezült, de a vége felé egész gyorsan és érezhetően reagált. A 20 km táv végére élvezetes volt a rugalmas, dinamikus mozgása -igaz a kmórát nem mertem sokszor nézni előzés közben..

 

Fogyi adat múlt hétről : 58L 691km 8,3átlag vegyes használat. (megjegyzem rátankolással, mielött szeka lenne belöle)

 

 

Bzsazsa barátom tegnap du-n láttam a verdát! Hey, de csillogot villogot..:-))

 

 

R*R Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6022

Érdekes:

Olajdoki a habzó motorolajról!

http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/070319c/

R*R Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6021

Szia!

Grat. és milyen az illata?

Előzmény: BKaresz (6020)
BKaresz Creative Commons License 2007.03.20 0 0 6020
R*R: gyakorlom majd a keresést :-)
Köszönöm a felajánlást, ha időben olvasom biztos élek is vele, de szerencsére 4 órája már boldog tulaja vagyok a Lacsinak.
Előzmény: R*R (6013)
georgbob Creative Commons License 2007.03.20 0 0 6019
Én kb. másfél hónapot vártam az alkatrészre, majd amikor megjött, időpontot egyeztettünk és délelőtt megcsinálták. Volt olyan eset, hogy reggel bevittem, mondván surrog a kuplung és kértem csereautót. A csúcs az volt, amikor a cd-s rádiót ki-be szerelgették mert mindig elfelejtettek visszakötni valamit, majd másnap reggel elment a hátsó- és műszerfalvilágítás (azon a héten kb 4szer voltam ott) mérgemben káromkodva berontottam és mondtam a címet hogy hova kérem ha készen vannak. Szó nélkül írták a címet és a biztosítékot+égőt ingyen berakták!!!
Előzmény: Tuccsi2 (6017)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.20 0 0 6018

Normál garis csere nem jó üzlet nekik. Autóház beszerzi az alkatrészt, majd hónapok múlva számolhatja csak el. Ergo addig benne áll a pénze.

 

kicsit OFF

Garis csere akkor üzlet, ha bizonyos alkatrészeket, amiket a műveletnél cserélni kellene (pl. szelepszárszimmering, stb.) ráírják ugyan a munkalapra, de nem cserélik. Tehát elszámolják, a raktáros is örül, ha éppen azokból hiánya van ( :-) )

 

De nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni, lehet, hogy csak nagyon nyomni akarta az autóház image-ét, vagy szimplán segítőkész, rendes volt.

 

Azt az 1 évet valszeg megetették veled.:-)

Fenyegetőzni nem kell, csupán tájékozódni, mielőtt bemegy az ember egy kereskedésbe, hogy tudja milyen jogai vannak, milyen jogokat szerzett a vásárlással. Pláne nem érdemes azzal fenyegetőzni, hogy máshová mész, ugyanis ha tiszták, akkor csak örülnek annak, hogy nem nekik kell a garis cuccokat évekig rakosgatni a polcon, meg elszámolgatni. :-)

 

Előzmény: Tuccsi2 (6017)
Tuccsi2 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 6017

Hát a Chevrolet Dunánál ez így volt. 1 hetet mondtak, és még örültem, hogy "csak" 5 nap.

Ezek szerint az 1 éves határt csak ők szabták meg?

Akkor csak erősködni kellett volna vagy avval fenyegetőzni, hogy megyek máshova?

Jó üzlet lehet nekik ez a garis csere?

Mert a munkafelvevő igen mondta, hogy majd az ő emberei megcsinálják.

Előzmény: georgbob (6016)
georgbob Creative Commons License 2007.03.20 0 0 6016
Öt nap??? Reggel vittem délután hoztam. Mellesleg garanciaidő alatt jár a cserekocsi!
Előzmény: Tuccsi2 (6014)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.20 0 0 6015

Én úgy tudtam, hogy másképp műxik ez a csereautós dolog.

Meg van határozva, hogy mennyi idő a javítás és ha azt a bizonyos napok számát meghaladja a javítás, akkor lehet igénybevenni autót értékegyeztetéssel. (Tudniillik nem lehet egy Matizra egy Captivát igényelni, ill. ha csak az van, akkor az értékkülönbözetből eredő napidíjat csengetni kell.) 

Amúgy meg úgy van tovább, hogy nyilatkozni kell, hogy szükséges a munkádhoz, vagy egyéb ok miatt az autó. Ez tudomásom szerint amíg garis az autó (2+1év), addig csak minimális költséggel jár+tankolás, viszont ha már nem garis, ill. nem fődarabcserés, akkor napidíjas a dolog.

Ezt még bonyolítja garit nem figyelve, hogy ha karambolos javításról van szó, ugyanis akkor lehet cascós, ill. ha a másik fél a hibás, akkor az ő biztosítója fizeti.

 

Előzmény: Tuccsi2 (6014)
Tuccsi2 Creative Commons License 2007.03.20 0 0 6014

Nekem is volt sárga lámpa, többször bevittem Chevrolet Duna-ba.

Előszőr tisztították, egy ideig jó volt, később egyre gyakoribbak a jelzések, majd folyamatos világítás.

 

Szelepcsere lett a dologból garanciába, azóta (kb 2 hónap, kb. 4000 km) semmi baja.

Fogyasztás ugyanannyi, rángatás nincs.

 

Szerintem a végső megoldás a csere lesz mindenkinél, mert a tisztítás csak ideiglenes megoldás.

 

Ja, és az Opel Dunánál ki is tisztították a kocsi belsejét.

Igaz, hogy csereautót nem adtak a kb. 5 napra, mert ugye az "csak 1 évesnél fiatalabb autóra jár..."

Előzmény: Lacsis_Hali (5989)
R*R Creative Commons License 2007.03.20 0 0 6013

BKaresz nem baj, ha kicsit ismerkedik a kereséssel. Mert pl. az "átadás " keresésre a 2. találat alatt mutatta a (4069)-et, emlékeztem rá csak pontasítani kellett.

Én szívesen elkísérném az átvétel napján is, ha hasznomat venné és ráérnék, más esetben csak a hozzászólások maradnak részünkről.

De szívesen keresgélünk is, ha szükséges...

Szép napot -a viharos szél és eső ellenére is- mindenkinek!

 

Előzmény: ooz1 (6011)
R*R Creative Commons License 2007.03.20 0 0 6012

A leírtakból ítélve szerintem igen.

Üdv

Előzmény: Frankie-boy (6005)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 6011
én nem viszont rákerestem az adott hsz-ra.
mellesleg most olvastam en is először.
Előzmény: R*R (6008)
BKaresz Creative Commons License 2007.03.19 0 0 6010
ooz1 és R*R: Köszi szépen!
Előzmény: ooz1 (6006)
R*R Creative Commons License 2007.03.19 0 0 6009

Szia!

"a szervóm nekem is elkezdett sírni..."

Szerencsés esetben csak zsírozni kell a porvédőt, ez az első próba.

Előzmény: nagyharcos (6007)
R*R Creative Commons License 2007.03.19 0 0 6008
Én már régen vettem...
Előzmény: ooz1 (6006)
nagyharcos Creative Commons License 2007.03.19 0 0 6007
Sziasztok!
Rég nem írtam, inkább csak olvasgattam.....
Megosztom - hátha érdekel valakit - friss tapasztalataim.
38e km és 1 év 4 hónap után a szervóm nekem is elkezdett sírni, de csak meleg motornál. A jobb első kárpit zörög. A kipufogó dob rozsdásodik (már egyszer festették a szervizben??). A kesztyűtartó mögött lévő szivacs hangszigetelés (kátránnyal volt rögzítve) leolvadt. A két hátsó sárvédőíven látszik a kavicsfelhordás nyoma (sárfogót fogok én is feltenni, illetve fóliát kap az ív, terveim szerint).
Fogyi 7,5-8 körül (Shell üza.). Sárga lámpa nem volt! Kop-kop! 10e km-ként sárga STP üza.adalékot kap a moci, ami után érezhető a változás.
Az autó: 1.6 HB Platinum
További sok szép napsütéses, balesetmentes km-t!
ooz1 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 6006
Előzmény: R*R (6004)
Frankie-boy Creative Commons License 2007.03.19 0 0 6005
nem volt előgyújtás állítás, kellett volna?
Előzmény: R*R (6003)
R*R Creative Commons License 2007.03.19 0 0 6004
Kalóz és társai 2006.08.14 08:11:28 (4069)

 

Előzmény: BKaresz (5999)
R*R Creative Commons License 2007.03.19 0 0 6003
Előgyújtás állítás volt-e?
Előzmény: Frankie-boy (6002)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!