Januárban változtak az ÁSZF-k, elvileg nem járna a postai csekkbefizetés után pont (csekkautomatán igen). Ennek ellenére a múltheti csekkbefizetésem után jóváírták a pontokat.
Jól van, megnyugodtam, hogy nem csak nekem teljesen rossz a Joker visszatérítése. Ezek után megnézem a legutóbbit is. Netbankon keresztül is meg lehet reklamálni vagy esetleg fiókban?
Bezzeg barátnőm lemondott hitelkártyájára felszámították a zárlati díjat. Az üfsz szerint le lehet mondani Netbankon keresztül, de amikor lemondtam akkor pedig azt írták kb. 1 hónap után vissza, hogy csak személyesen.
Nagy gáz van itt... Pedig azért tényleg volt idejük az átvételt megtervezni.
Én számolgattam, és arra jutottam, hogy a február 13-n könyvelt vásárlásokat nem számolták bele, úgy jönnek ki a számaik mindkét kártyánknál. Írtam reklamáló üzenetet nekik, de ezek szerint nem egyedi a probléma.
MAX tapasztalatok: hó közben egyik reggel váltottam be az erste forintokat, délután költöttem az adott kategóriában, fordulónapon adták hozzá az egyenlegemehz az adott összeget. ezek szerint belefér az aznapi átváltás is.