egyébként régebben én szombaton reggel mentem mindíg, aztán sosem volt hétvégém, elmentek a napok a fuvarral. Hetente megyek én is. Átszerveztem, csütör reggel hat indulás, péntek reggel itthon, alvás, és itt az egész hétvégém. De azért van olyan hogy felborul a rend akkor köztesen egy plussz fuvar beugrik.
Mikor jössz visszafelé? Hátha összefutunk,mi szombat este 21 óra körül vagyunk Frankfurt reptér utáni első benzínkúton. Dobsz egy tel számot?dobok egy smst merre járunk,hátha összefutunk hazafelé!!!
Hú, tényleg elfelejtettelek. De most nem hívlak még egy darabig ugyanis megműtöttek és 1 hete nem tudok kikelni az ágyamból mert egy 11centis varrat van a seggem közepén (lehet irigykedni) Ebknt jó Neked a Pécs környéki szerelés? Mármint gondolok itt arra, h erre fele laksz? Elméletileg én olyan 2 hét múlva tudnám csak megcsinálni, addigra mondják a doktor mesterek, h üzemképes leszek
Kérlekszépen nagyon tuti!!!!Rendeláés alatt a következő!!!:-D Most novemberben lesz 1 éve hogy megvan és belement 230 ezer km. 2 nagyobb gondom volt vele a többi a km átka. A közös nyomócső szabályzó szelepe,itthon csak egyben kapható nem kevés pízé.Találtam bontottat. A másik a nagynyomásu üa szivattyú .azon is a szabályzó szelep+ kicseréltek minden tömítést,-szerű dolgot mert valami gané volt lerakódva az egész rendszerben. Ezeket betudtam az előző gazdának mert nem nagyon szervizelték,csak hajtották és szedték ki a lóvét vele.A trafic is tuti nagyjából,igaz erre a célra kicsi.Most nyomtam bele egy 4500 as kanyart. Most jött meg a hátsó rész fűtés boxa. Hátul mindig dideregnek,találtam egy jó kis szerkentyűt.Az oldalfalba kafán be lehet süllyeszteni.Az üléseket 5-10 cm el szét húzzuk a nagyobb lábtér miatt. Picit kisebb lesz a csomi tér de egye fene.
Szerencsére az olajcserén kívűl nem volt nagyobb munkára szükség. Ha valami furcsa zörejt hallok, már érdeklődök,hogy mi lehet a gond. Ha magam meg tudom javítani, akkor megcsinálom.
Sajnos anyagi okok, valamint a szakszerviz megbizhatatlansága miatt vagyok rákényszerülve.
A héten kiolvastatom a kompjútert. Talán sikerül beszerezni a légtömegmérőt, a kábelek visszahelyezése pedig megoldja a problémát. ( Ha ezt adja ki a múszer.)
szép estét neked ! Már megbocsáss és semmi bántó a részemről csak egy kis megjegyzés :esetleg az igényességed az autód iránt nem okozhatja a problémát ? szegény autódat én sajnálom !félelmetes . csupán ennyi a baja :) remélem mihamarabb megjavul a gép
szép estét ! Nagy fő biztosítékok fentről le :1 nincs használatban passz :2nincs használatban passz :3 klímaberendezés 40A :4müszerfal 60A :5müszerfal 50A :6müszerfal 50A :7 abs 60A :8müszerfal 60A :9müszerfal 60A :10hütöventilátor 60A :11táplálás 60A :12elöfütés,hűtő ventilátor vezérles kis biztosíték:fentről le :táplálás gyújtás után 15A :klíma berendezés kompresszora 15A :előfűtés dízel befecskendezés 30A :nincs használva én csak ezt tudtam plusz a relék de aszt nem kérdezted :) jó utat mindenkinek és kellemes pihenést
szevasztok kinyitom a motorháztetőt, jobb oldalon van egy fekete doboz, leveszem a fedelet, alatta relék meg biztositékok, kérdésem hogy a lökháritó felöli első biztositék hány amperes, illetve mit biztosit, mert megolvadt a bizti rendesen, úgy hogy még az amperszámot sem látom rajta( van két sor bizti a dobozban, és ez a baloldali sor ahol több van a biztiből) válaszotokat előre is köszönöm laller
Üdvözlök mindenkit. Kérdezni szeretnék. Nekem egy 2001-es Opel Vivarom van Renault motorral. Használtan vettem 5 éve. Idáig mondhatni nem látott szerelőt. Úgy tűnik bepótolja. A nyáron a légtömegmérő megadta magát. A szívócsonk is ki lett tisztítva.( Fél évvel korábban üzemanyagszűrő csere is volt.) Utána az üzemanyaghoz szeleptisztítót adalékot adtam. Az autót légtömegmérő és AGR szelep nélkül használtam (kiiktattam az elektonikát). Az izzitást jelző lámpának elvileg világítania kellett volna. A motor nagyon csendes, nagyon jól ment. Most volt kb. egy hónapja vezérműszíjcsere, ékszíjcsere. Még nem tudtam kicserélni a légtömegmérőt. Idáig minden rendben volt. Kicsit nehezen indul. Dupla izzítás esetén azonban könnyen indul. Alapjáraton semmi gond, csupán az izzítólámpa már nem alszik el. Terheléskor ( induláskor üresen) az autó megint erőtlen. Mi okozhatja a problémát? A segítséget lőre is köszönöm.
Hali. Rendben, holnap kipróbálom. A váltó felső tűgörgőt mikor cseréljük ki ? Mint volt említettem nyomja az olajat 150 Km / ó sebességnél. Vártam a hívásod... +3630/489-6961
Emeld fel az elejét és sebességbe nézd meg, h ver-e a féltengely. Többször jártam már, úgy, h a balos féltengely belső csuklója szétesett és az összes tűgörgő a váltóba kötött ki
Én is átraktam a téli kerekeket. Hajnalban már és késő este sztem kell. Megfejtettem a fűtés titkát!! 2,0 cdti -nél (sztem) Úgy kell már a gyújtást is ráadni h. a fűtés a max-on, belső keringetés be legyen kapcsolva. Akkor hamarabb melegszik, mintha (mert korábban úgy gondoltam) leveszem félig a fűtést és nem keringetek. Sztem az elektromos vízmelegítő rásegítő akkor kapcsol be, és persze 5 fok alatt legyen. Eddig azért nem kapcsoltam max fűtésre, h. ha kisebb a "kör", akkor hamarabb bemelegszik a motor, és majd ha már v. két csík világít akkor rátekerem. Ez van .
Napsütötte szép napot. A trafic kezd olyat produkálni miszerint gyorsításnál 60-80 Km/ó berángatja a bal oldalát. A kerekeket most cseréltem télire így elméletileg nem üthetnek, de akkor mi??? A féltengely csukló nem lóg , bár a tengely csapágya egy kicsit löttyen. Vigyázat sok a nagykalapos tíz óra tíz percen kormány kereket fogó versenyző.... Baleset mentes szép hétvégét...
Hali. Ja, ja... Hajnalban jöttem meg Freiburg környékéről. Lassan hetente járok ki. A németek nagyon be indultak a termeléssel. A master átlépte a 390.000 Km. Még néhány kanyar és pesgőt bontunk a 400 ez. km után. A hó láncot már beraktam hátha meglepi lesz. Neked hogy jön be a Ford ?
Nekem hamar felfűtött mivel gyárilag automata webasto-val volt szerelve ( az új nem tudom tartalmazza-e). A lengőkar szilentek kb 70e km bírtak A fékek 100at. (mivel kopó alkatrészek, cseréjük várható volt) 200nál volt generátor felújítás( hozzá teszem ülésfűtéses kétzónás klímás volt a tour) Meg egy magasnyomású szivattyú hibásodás boldogított egyszer, túl a 200on. Kasztni futómű stb.. gondolom nem fog sokban változni. A h.lámpákat néztem jobban láthatóak mint az akváriumos trabantlámpák. Az elsők is jobbak lettek az új kasztnin?