Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ooz1 Creative Commons License 2007.03.23 0 0 6052
hát nem irigyellek
Előzmény: BeZe1974 (6051)
BeZe1974 Creative Commons License 2007.03.23 0 0 6051

Csak ovatosan tul ne hajtsd szegenyt :D

NEkem naponta megy ennyi bele :)

ooz1 Creative Commons License 2007.03.23 0 0 6050
holnap lesz 1 hónapos ;-)
ez ma du. hazafelé:
bzsazsa Creative Commons License 2007.03.23 0 0 6049
Kössssz!!!!!!!!!!!   :-)))))))
Előzmény: Komis (6023)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.23 0 0 6048

Általában valami rikító színre szokták nem? Mondjuk piros, vagy sárga.  A gyári, sárgára passzíváltan horganyzott féktuskó már majdnem tuning-sárga.:-)) Én ha festeném akkor pirosra az ezüst autóhoz.

Üdv!

Előzmény: chevycsaby (6044)
R*R Creative Commons License 2007.03.23 0 0 6047

SZEZONNYÍTÓ EXKLUZÍV CARSTYLING

SZEGED

Márc. 24-én (holnap) jön valaki a kiállításra?

R*R Creative Commons License 2007.03.23 0 0 6046

Szia!

    Várjuk: fényező válasz | megnéz 2007.01.27 08:52:51 (5113)

"HA VALAKINEK SEGITHETEK FÉNYEZÉSI SZAKMAI TANÁCSOT TUDOK ADNI. CHEVROLETNÉL DOLGOZOK."

Hétvégére http://www.carstyling.hu/show2007.php

Előzmény: chevycsaby (6044)
Komis Creative Commons License 2007.03.23 0 0 6045

Off

Pécsi cartársat keresek, aki ismeri a város Budai-kertváros részét.

 

chevycsaby Creative Commons License 2007.03.23 0 0 6044
Csá
Szerintetek milyen festékkel tudnám lefesteni szinre a féktuskokat?
Amilyen szinű az autó!
Köszi!
Komis Creative Commons License 2007.03.23 0 0 6043

Szia!

 

Asszony vissza Bajára. Du csúcsba mentem át hasonló tempóval, mint múltkor. Nagyon rugalmas volt a motor reagálása. Hiányzott neki egy kis örömvezetés.. Amikor Bajára értem azt vettem észre, hogy állandóan felpörög a motor. Kellett egy pár perc mire rájöttem, hogy a két sz*rtaposóm élvezi a vezetést...egyszerre nyomtam a kuplungot és a gázt..:-)))))

Lacetti hatás!

 

Mindig megdöbbenek mennyi 'félszemű' autó közlekedik az úton. Egyszerűen nem értem ezt a hanyagságot. Régen a rendőr csuklóból kimeszelte az ilyeneket. :-((

 

Üdv

Előzmény: R*R (6027)
Giovanni75 Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6042
Jé.... a képen lévő talin annó ott voltam én is :)
Előzmény: sznuni (6037)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6041
ja...csak 24 autó...hmmmm....
Előzmény: cápaFeri (6040)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6040

Eddig ketten vagyunk a kaposújlaki listán innen az indexről....a 27 autóból....hmm...

Jó lenen, ha jelentkeznétek, de legalábbis jönnétek minél többen!

BeZe1974 Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6039
1,4 -es 96 ló 16000 kilometer fel eves.
Előzmény: Komis (6033)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6038

Szia Sznuni!

 

Ugye a plakáton szereplő hölgy is a meghívottak között van?

Elkezdtem gondolkodni azon, hogy ha MELLesleg ilyen illusztris vendégek is lesznek, akkor nem lenne-e érdemesebb egyedül mennem, oldalkocsi nélkül? :-)

 

No a kedv már megvan..:-)

 

Üdv!

Előzmény: sznuni (6037)
sznuni Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6037

Sziasztok!

 

Látom azért gondolkodtok azon hogy elgyertek.

Hát akkor egy kis kedvcsináló:

Csináltam egy szórólapot a talival kapcsolatban.

Nézzétek meg a meghívott vendégeink listát :).

 

Itt a linkje a szórólapnak: http://fidesign.extra.hu/plakat.png

 

Remélem ezzel egy kicsit nagyobb kedvet csináltam a talihoz.

 

Sziasztok!

 

Sznuni klubelnök.

Gábriel401 Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6036
Aha, köszi, szóval mint anno a Zsigulinál! Sejtettem, csak nem akartam eltörni valamit, inkább kérdeztem. Holnap rángatom! :c)
Előzmény: Papusch (6035)
Papusch Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6035
Egy erős mozdulattal felemelni :-) két műa. csutka tartja a helyén.
Előzmény: Gábriel401 (6034)
Gábriel401 Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6034
Sziasztok, úléshuzatot szeretnék feltenni, de az utolsó lépésnél megakadtam: segítsetek lécci, hogy lehet kivenni a hátsó ülés alsó részét?
Komis Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6033

"Mostani ujabb fogyasztas meres vegyes 7.8 szal beallt."

 

Mekkora moci, mennyi km után..?

 

Üdv

Előzmény: BeZe1974 (6031)
BKaresz Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6032
1. Köszi a gartulációt!
2. 1.4
3. Nem csak környéki, hanem tatabányai :-) Esetleg te is erre fele jársz/laksz?

Üdv!

ui: közben 5937-ből rájöttem, hogy tatai vagy :-) Néha járok arra, majd erősen figyelek :-)
Előzmény: Fox8 (6030)
BeZe1974 Creative Commons License 2007.03.22 0 0 6031

Megvettem a patkókat a kocsihoz :) Sárfogó. 4 darab 4500 forint volt Eredeti koreai. Hetvegen felpatkolom.

Mostani ujabb fogyasztas meres vegyes 7.8 szal beallt.

Fox8 Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6030
Üdv mindenkinek!

BKaresz először is gratula az új kocsidhoz!A másik,hogy hány köbcentis a motorod?A harmadik csak nem Tatabánya környéki vagy?
BKaresz Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6029
Köszi a gratulációt!
Érdekes, az Ignisemnek új korában ragasztó szaga volt, a Lacsinak pedig valami leírhatatlan, de határozottan nem kellemetlen illata.
Egyszóval tökéletes.
Átvételkor teletankoltam (carrera95), ma 150 km után újra, 11,2 l. Igaz, bejáratós módban (max 3500) 70% 1-es út. Meglepő lenne ez a fogyi, na majd pár mérés után kiderül. (Bár az Ignis is tudott 6,5-11-ig bármit, attől függően, mennyire siettem :-) )
Előzmény: R*R (6021)
Secretknight Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6028

nna nekem meg az asztmámnál volt ilyen hab,de ott én voltam a balfék mert ásványi olajjal töltögettem utánna mikor eszegette az oilt,és valószínüleg félszinti vagy szinti volt benne előtte.

De igazából nem izgatott mert azt vettem észre hogy ez a hab megkeményedett.és mintha tömítette volna az öreg mocit itt-ott.De tényleg kissé csendesebb lett...

Előzmény: cápaFeri (6024)
R*R Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6027
Majd- ha hozod vissza a familit- értesüljünk róla!
Előzmény: Komis (6023)
R*R Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6026

Szia!

A távgyógymód általában nem könnyű eset.

A héten voltam szervizben, a direktszűrő különösebben nem izgatta a csapatot, csak megkérdezték így jobban megy-e az autó? - Meg kell próbálni, mondtam. Eztán már nem szerelgetek többet vizitre...

 

Előzmény: cápaFeri (6024)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6025
Ismerem azt a szakaszt, régebben sokat jártam Bajára. Annál viszont még jobb a Bajától Szegedig szakasz! Na amikor arra mentem szépen lehetett nyomni a céges kocsinak, ami a csövön kifért! :-))
Előzmény: Komis (6023)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6024

Nos nekem a BX-en pontosan ilyen volt a beöntő fedele. Őszesbarna hab.  Azzal a különbséggel, hogy néhány páracsepp is volt rajta. Már volt egyszer hengerfejtömítés-csere rajt, de mégis azt vettem észre, hogy kissé összedolgozik az olaj a hűtőközeggel.

Szerintem alaposan meg kellene vizsgálni azt a polo-t!

Tudomásom szerint két alapvető oka lehet ennek. Vagy az olaj minőségével van baj (esetleg kevert olaj, viszkozításkülönbség, esetleg pont az adaléktól lett az, stb) vagy mégis párát, nedvességet kap a kenőanyag. Ezt egyébként könnyen meg lehet állapítani, ugyanis a két ujj közt kis habot szétkenve ha "vizes" az olajhab, akkor egy idő után akadozik a két ujj, tapadós lesz. Ha nincs pára, ill. víz, akkor sokáig dörzsölheti az ember, sikamlós marad az anyag. 

 

Mellesleg pont a VW motoroknál volt olyan jelenség, hogy a motorból a lecsapódó pára kondenzvíz formájában nem tudott kijutni a motorból. Így aztán sorra el is fagytak a túl kis átmérőjű kivezetőcsövek télen ezekben a motorokban, a gyár meg nem ismerte el a felelősségét. Így aztán aki nem vitte el időben kitágíttatni ezeket a furatokat gariban, annak ettől valami bibi lett a motorjában, amit generálozni kellett.

De a pontos hibajelenséget nem ismerem.

Előzmény: R*R (6022)
Komis Creative Commons License 2007.03.21 0 0 6023

Üdv!

 

Ma reggel átvittem az asszonyt Szekszárdra. Visszaúton sorompó duzzasztotta kocsi hegyek. Amint széthúzodott a sor elkezdődött az előzgetés a Pörbölyi szakaszon. Akik jártak arra, azoknak nem kell ragoznom a szitut. Az első pár előzés után emelnem kellett a fordulatszám tartományt. 3000-5000 között libegtettem a fordulatot eléggé kiméletlen stílusba. Lehet hogy a kocsi figyelt, lehet hogy a lábam nehezült, de a vége felé egész gyorsan és érezhetően reagált. A 20 km táv végére élvezetes volt a rugalmas, dinamikus mozgása -igaz a kmórát nem mertem sokszor nézni előzés közben..

 

Fogyi adat múlt hétről : 58L 691km 8,3átlag vegyes használat. (megjegyzem rátankolással, mielött szeka lenne belöle)

 

 

Bzsazsa barátom tegnap du-n láttam a verdát! Hey, de csillogot villogot..:-))

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!