Keresés

Részletes keresés

SoMa Creative Commons License 2004.07.13 0 0 449

A Canon sem rosz választás, de annak is vannak gyengéi.

Magam CP4300 tulaj vagyok, így kicsit elfogult vagyok e téren. :)

Előzmény: sarati (448)
sarati Creative Commons License 2004.07.13 0 0 448

Üdv mindenkinek!

A segítségeteket szeretném kérni digitális fényképezőgép vásárlái ügyben. Abszolute amatőr vagyok, viszont - nem csoda - szeretnék egy megbízható gépet; kettő fogott meg jobban: Nikon CP 4300, valamint a Canon A75.

Teljesen hobbi szinten melyiket - illetve milyet - érdemes vásárolni??

Előre is köszi segítségeteket!

Üdv

szonyijanos Creative Commons License 2004.07.13 0 0 447
Egyetértek azzal, hogy utólag ugyis rá lehet barkácsolni, ha kell. Az én kis 3100-ason ráteszi (sokkal szebben mint a Sony!!!) de még ezt sem használom, mert ha elforgatom a képet, akkor elég hülye helyre teszi... :)
Szóval ez egy jó ficsőr de legtöbbször elég béna...
Nem érdemes miatta siránkozni, másik gépet fontolgatni... :)

Jani
Előzmény: Deph (443)
Azmo155 Creative Commons License 2004.06.13 0 0 446
Üdv!
Külföldről eladó új Nikon Coolpix 4300 75ezerért! Egyéb digitális fényképezőgépek és tartozékaik is vannak, érdeklődni digicam0@freemail.hu!
SoMa Creative Commons License 2004.06.13 0 0 445
http://somaa.fpn.hu
Előzmény: SoMa (444)
SoMa Creative Commons License 2004.06.06 0 0 444
Készülget a honlapom, amin a géphez készített kiegészítőkket publikálok.
[URL=http://somaa.fpn.hu]Soma lapja[/URL]
Deph Creative Commons License 2004.06.04 0 0 443
Szia! Én is csatlakozom az előttem szólóhoz. Az exif adatokból ki lehet szedni a dátumot, amit aztán egy progival sokkal szebben rá lehet tenni a képre, ha akarod. Láttam olyan Sonyval készült képet, amin rajta volt, hát egy undormány. Zavarta a szépérzékemet. :-))
Előzmény: Kocsmy (441)
SoMa Creative Commons License 2004.06.03 0 0 442
Gratulálok, ön jól választott!! :)