Feneket hetvegen asszony lefoglalt. Mar neztem hogy kell feltenni de azert nem lesz leanyálom :) Nem hiszem 10-es sokkal kisebb kulcs kell ugy 4-5 os imbuszra tippelek.
Ha minden jol megy most mar szep ido is lesz es nem taknyolok nyakig sargab a kocsi korul.
Mivel még nem volt 1 napos, mikor megkapta az ovált, volt alkalmam nézegetni meg tisztítgatni. A sportkatalizátor is befolyásol nyilván, de a krómrészeken lilás-szürkés
belül a hangtompító betéten azért kormos lerakódások vannak. Az olajszórás úgy 5000 km után csendesült el. Gyakran tisztítom (egy kis paszta- néhány mozdulat), a fényes króm és a méret is jelzés K&N cimke alatt.
Bevallom, amikor a szalonban átadáskor először elindították, gondolkodtam átvegyem-e, túlvilági hangokat adott a kipuff (nem kondenzvíz miatt). Nem kényeztetem az üzemanyaggal (95-ös), de tisztító-kenő adalékot kap állandóan. A tuningosom is ajánlotta és hiszek neki. Tapasztaltam a különbséget.
Az Újvilágban valószínű a Reno nem egy családi sedan, lehet a gazdája sem mindig gondos (bár ezt akksit csak dícsérni lehet), egyéb körülményeket meg nem ismerjük.
R*R!Azt szeretném megkérdezni tőled,hogy a kipufogó véged attól függetlenül,hogy száraz,azért kormos?Nekem is ovál végű sportdobom van,de az enyém 'szép' kormos szokott lenni ha nem takarítom. Más: régebben fel mentem egy Suzuki Reno (Lacetti) amerikai 'népítélet' szerű oldalra,hogy meg nézzem mit is írnak az amcsi kollégáink szeretett autónkról,meg hogy ismerek-e a P300 rettegett hibakódot.Hááááát, érdekes volt:először is náluk csak 2000-es benzines(?! úgy emlékszem) moci van és slusssz,ilyet hogy a motor dadog,hibakódot jelez egyetlenegyszer sem olvastam,viszont legalább ugyanolyan gyakorisággal fordult elő az,hogy panaszkodtak a kocsira,hogy nem indul!Ez érdekes!Szerintem!Nálunk ilyet még nem igazán olvastam. Amúgy a kocsit ott is nagyon dicsérik külalakilag.
Láttom jól megy a lacsi , nullával mentél hazafelé ? :)
szerencsére meg tudtam állni egy buszmegálló-öbölben, és még busz-se- jött :P menet közben nem sikerült volna ilyenre a fotó, amúgy is telefonnal csináltam...
A kábelkorbács cikkszámának kikeresése nem csak Nálad jelent gondot. Az én szervízem raktárosának is okozott nem kis gondot. Sajnos nem túl egyszerű az autóink alkatrész adatbázisa (csak kompjúterből van vagy ~16 cikkszám).
Az új alkatrészprogi már motor/alváz szám alapján ki kell adja a kocsidnak megfelelő alkatrész cikkszámát (a régebbinél ez sajnos nem így működött).
Ha elküldöd a fenti adatokat (+ a biztonság kedvéért a felszereltségét ), akkor megpróbálok utánakérdezni a dolognak.
A szervízek mentségére legyen mondva, nincs könnyű dolguk az elektromos hibák keresésénél. A kapcsolási-bekötési rajzok szokszor nem azt mutatják ami a valóság (nálam pl. a kompjúter kivezetései nem egyeznek a rajzon és a valóságban. Ez azért nem semmi!). Hiába próbál a rajz szerint megoldani egy hibát, ha a valóságban másként van kötve az autó.
Én a helyedben nem próbálkoznék a "helyszinen" történő festéssel.
A legjobb, ha teljesen le van szerelve a féknyereg. Tisztítás, zsirtalanítás, festés, száradás. Utána lehet összeszereli, légteleníteni. Ha a fékfolyadék-feltöltős/légtelenítős dolgot meg szeretnéd spórólni, akkor is le kell szerelni a féknynyerget a helyéről és fel kell kötni a futóműre,hogy a fékcsövet ne feszítse (ebben az esetben inkább ecsttel festeném mint takargatnám).
Tisztításnál, festésnél nagyon figyelj arra, hogy a féktárcsára, betétre, csőre, munkahengerre (a védő gumijára se!!!) ne kerüljön oldószer, festék (leginkább semmi).
A fékszerelés különösen veszélyes dolog, ha nem vagy jártas benne inkább bízd az egészet egy hozzáértőre.
Szétszerelés nélkül ne fess! Akár a tisztítószer, akár a festék ráfolyhat a fékalkatrészekre, és baleset lehet belőle!
2004. decemberi Lacetti SW 1,6 Elite jelenleg boldogtalan tulajdonosa vagyok, immár 4. hónapja. Addig boldog tulajdonosa voltam! November végén ugyanis kigyulladt és égve is maradt a motorcsekk lámpám. Tudom. ez mással is megesett már, de az én kicsikém makacsabb a sokévi átlagnál, mintegy nyolcszori javítás (szelepcserék 2x, csővezetékek tisztítása, hengerfej tisztítás és ki tudja még mi...) után, és ellenére ujra és ujra világít, hibát jelez, őrületbe kergetve két márkaszervíz, szerény személyem és családom népes táborát. A kocsi egyébként rendben működik,(látszólag) tudomást sem véve az általa okozott bizalmi válságról. E válságnak korábban is voltak általa keltett okai:
a használat 3. hónapjától minden fényszórótípust 1-2 nap alatt " megevett", amely a generátor cseréjéhez vezetett.
a 6. hónapban kigyulladt az ABS kontroll lámpája és úgy is maradt, a bal első érzékelő cseréjéig
a 2. év vége felé kigyulladt a motorcsekk-kontroll lámpája. mely hibát a mai napig nem sikerült felszámolni.
A szervíz szerint a motorhoz tartozó kábelkorbácsot kell kicserélni, amelyre kísérletet is tettek, de a kábel-korbács jelzései a hosszú harc alatt valahol elvesztek (papír ragasztvány v. szalag v.melyik vezetéken), és így nem tudják azonosítani, hogy a sokféle közül melyik a jó.
Kérem a márkatársakat, hogy akinek 2004. XII. havi Chevrolet Lacetti SW 1,6 Elite (manuális klima, cd-s Blaupunkt rádió) kocsija van írja meg a motorhoz kapcsolódó kábel-korbács jelzését, jelentősen segítve ezzel egy tucatnyi ember hangulatát. (A szervíz szerint fontos az időpont és az azonos felszereltség) A segítő az erkölcsi elismerésen túl számíthat jutalmamra is. Címem: drpagy@freemail.hu
átlag nekem is az a 8 körüli fogyasztás van, de észrevettem, ha nagyon taposom, akkor azért bekajálja a magáét... Igaz, a mecseken keresztül mentem, nem az alföldön :D de a 10 feletti egy kicsit sok szerintem. Viszont nem különösebben zavar. Nemrég csodálkozva kérdezték meg az egyik kúton, hogy "teletankolom?"
ha pár ezrekért töltenék bele, akkor is ennyit mennék, csak sokkal többet járnék a kútra... akkor meg mi értelme?
Én nemigen szoktam gyorsulgatni, de néha azért elgurul a gyógyszer... és ki is kell kormolni a gépet :D
A jelenlegi összeállításban -utassal is jobb a gyorsulás a tuning nélküli 1,6-osoknál-, akár vegyes akár országúti a használat 7,8-8,4 l/100 km közötti a fogyim. Nem tudom magyarázni miért szűk a szórás, tolom ahogy jólesik.
A katalizátor tesztnél a kerámia már ezüstszürke (12000 km) - újkorában kormos volt, mint a gyárkémény. A kipuffvég száraz - újkorában fröcskölt-égett olajnyomokkal díszített volt a króm-ovál kevés km után is.
Tegnap 55-ös út Szeged (gondoltam cápaFerire 6025) - CARSTYLING - tömegnyomor - kívül-belűl közlekedési káosz a Hangárnál meg a környékén- széphangú hifi egy sem, vagy nem volt bekapcsolva. Randi "Európa első számú női drifterével Deborah Lopezzel - ismertebb nevén Drift Angel-lel!" nem semmi füstölés volt!
Pécsről Komlóra menet egy Hunday Accentes figura elkezdett szórakozni velem. (asszem jól írtam) Kicsit felpöckölte az agyamat, és belementem a versengésbe. 130-al átkergettem a Mecseken szegény Lacsit :-). Anyósom a hátsó sorban csak sápadozott... :D
Mánfától Magyarszékig többször is próbálkozott visszaelőzni, de nem ért utol, csak megközelíteni tudott. Tehát a kombi sem lomha :D
Nem lesz nehéz rikitó szint taálnom mivel az autom piros a féktuskó is piros lessz! Csak hogyan fujam le a helyszinen? Hogy ne legyen olyan minden! Ötlet? (Takarás?)
Nekem ezekből a képekből az üzemanyagszintmérőd állása tetszik a legjobban.
Magyarázat: az enyém nem tud ilyet. Csak a skála felső felét használja, ott viszont korrekten mutatja a benya szintjét. Eddig még nem sikerült megjavítania a szervíznek. Most éppen kábelkorbács cserére vár. Nem igazán hiszek benne.