arról van szó, hogy a topikok listáján ne csak karakteres legyen a topikunk neve, hanem ezek közül vmelyik 'mini banner' jelezze. sok példa van rá, nézz csak szét ;-)
de ez lett volna még a másik....amin két autó, egy chevy-jel meg alatta a lacetti felirat van. Ez is tetszik! Naszóval...a kép lemaradt...az előző felett kettővel...nyahh
Feneket hetvegen asszony lefoglalt. Mar neztem hogy kell feltenni de azert nem lesz leanyálom :) Nem hiszem 10-es sokkal kisebb kulcs kell ugy 4-5 os imbuszra tippelek.
Ha minden jol megy most mar szep ido is lesz es nem taknyolok nyakig sargab a kocsi korul.
Mivel még nem volt 1 napos, mikor megkapta az ovált, volt alkalmam nézegetni meg tisztítgatni. A sportkatalizátor is befolyásol nyilván, de a krómrészeken lilás-szürkés
belül a hangtompító betéten azért kormos lerakódások vannak. Az olajszórás úgy 5000 km után csendesült el. Gyakran tisztítom (egy kis paszta- néhány mozdulat), a fényes króm és a méret is jelzés K&N cimke alatt.
Bevallom, amikor a szalonban átadáskor először elindították, gondolkodtam átvegyem-e, túlvilági hangokat adott a kipuff (nem kondenzvíz miatt). Nem kényeztetem az üzemanyaggal (95-ös), de tisztító-kenő adalékot kap állandóan. A tuningosom is ajánlotta és hiszek neki. Tapasztaltam a különbséget.
Az Újvilágban valószínű a Reno nem egy családi sedan, lehet a gazdája sem mindig gondos (bár ezt akksit csak dícsérni lehet), egyéb körülményeket meg nem ismerjük.
R*R!Azt szeretném megkérdezni tőled,hogy a kipufogó véged attól függetlenül,hogy száraz,azért kormos?Nekem is ovál végű sportdobom van,de az enyém 'szép' kormos szokott lenni ha nem takarítom. Más: régebben fel mentem egy Suzuki Reno (Lacetti) amerikai 'népítélet' szerű oldalra,hogy meg nézzem mit is írnak az amcsi kollégáink szeretett autónkról,meg hogy ismerek-e a P300 rettegett hibakódot.Hááááát, érdekes volt:először is náluk csak 2000-es benzines(?! úgy emlékszem) moci van és slusssz,ilyet hogy a motor dadog,hibakódot jelez egyetlenegyszer sem olvastam,viszont legalább ugyanolyan gyakorisággal fordult elő az,hogy panaszkodtak a kocsira,hogy nem indul!Ez érdekes!Szerintem!Nálunk ilyet még nem igazán olvastam. Amúgy a kocsit ott is nagyon dicsérik külalakilag.
Láttom jól megy a lacsi , nullával mentél hazafelé ? :)
szerencsére meg tudtam állni egy buszmegálló-öbölben, és még busz-se- jött :P menet közben nem sikerült volna ilyenre a fotó, amúgy is telefonnal csináltam...
A kábelkorbács cikkszámának kikeresése nem csak Nálad jelent gondot. Az én szervízem raktárosának is okozott nem kis gondot. Sajnos nem túl egyszerű az autóink alkatrész adatbázisa (csak kompjúterből van vagy ~16 cikkszám).
Az új alkatrészprogi már motor/alváz szám alapján ki kell adja a kocsidnak megfelelő alkatrész cikkszámát (a régebbinél ez sajnos nem így működött).
Ha elküldöd a fenti adatokat (+ a biztonság kedvéért a felszereltségét ), akkor megpróbálok utánakérdezni a dolognak.
A szervízek mentségére legyen mondva, nincs könnyű dolguk az elektromos hibák keresésénél. A kapcsolási-bekötési rajzok szokszor nem azt mutatják ami a valóság (nálam pl. a kompjúter kivezetései nem egyeznek a rajzon és a valóságban. Ez azért nem semmi!). Hiába próbál a rajz szerint megoldani egy hibát, ha a valóságban másként van kötve az autó.
Én a helyedben nem próbálkoznék a "helyszinen" történő festéssel.
A legjobb, ha teljesen le van szerelve a féknyereg. Tisztítás, zsirtalanítás, festés, száradás. Utána lehet összeszereli, légteleníteni. Ha a fékfolyadék-feltöltős/légtelenítős dolgot meg szeretnéd spórólni, akkor is le kell szerelni a féknynyerget a helyéről és fel kell kötni a futóműre,hogy a fékcsövet ne feszítse (ebben az esetben inkább ecsttel festeném mint takargatnám).
Tisztításnál, festésnél nagyon figyelj arra, hogy a féktárcsára, betétre, csőre, munkahengerre (a védő gumijára se!!!) ne kerüljön oldószer, festék (leginkább semmi).
A fékszerelés különösen veszélyes dolog, ha nem vagy jártas benne inkább bízd az egészet egy hozzáértőre.
Szétszerelés nélkül ne fess! Akár a tisztítószer, akár a festék ráfolyhat a fékalkatrészekre, és baleset lehet belőle!
2004. decemberi Lacetti SW 1,6 Elite jelenleg boldogtalan tulajdonosa vagyok, immár 4. hónapja. Addig boldog tulajdonosa voltam! November végén ugyanis kigyulladt és égve is maradt a motorcsekk lámpám. Tudom. ez mással is megesett már, de az én kicsikém makacsabb a sokévi átlagnál, mintegy nyolcszori javítás (szelepcserék 2x, csővezetékek tisztítása, hengerfej tisztítás és ki tudja még mi...) után, és ellenére ujra és ujra világít, hibát jelez, őrületbe kergetve két márkaszervíz, szerény személyem és családom népes táborát. A kocsi egyébként rendben működik,(látszólag) tudomást sem véve az általa okozott bizalmi válságról. E válságnak korábban is voltak általa keltett okai:
a használat 3. hónapjától minden fényszórótípust 1-2 nap alatt " megevett", amely a generátor cseréjéhez vezetett.
a 6. hónapban kigyulladt az ABS kontroll lámpája és úgy is maradt, a bal első érzékelő cseréjéig
a 2. év vége felé kigyulladt a motorcsekk-kontroll lámpája. mely hibát a mai napig nem sikerült felszámolni.
A szervíz szerint a motorhoz tartozó kábelkorbácsot kell kicserélni, amelyre kísérletet is tettek, de a kábel-korbács jelzései a hosszú harc alatt valahol elvesztek (papír ragasztvány v. szalag v.melyik vezetéken), és így nem tudják azonosítani, hogy a sokféle közül melyik a jó.
Kérem a márkatársakat, hogy akinek 2004. XII. havi Chevrolet Lacetti SW 1,6 Elite (manuális klima, cd-s Blaupunkt rádió) kocsija van írja meg a motorhoz kapcsolódó kábel-korbács jelzését, jelentősen segítve ezzel egy tucatnyi ember hangulatát. (A szervíz szerint fontos az időpont és az azonos felszereltség) A segítő az erkölcsi elismerésen túl számíthat jutalmamra is. Címem: drpagy@freemail.hu