Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R*R Creative Commons License 2007.03.27 0 0 6098

Helló!

A betétszűrő tapasztalataid?

Előzmény: lewenter (6097)
lewenter Creative Commons License 2007.03.27 0 0 6097

Sziasztok!

 

Régen írtam, de azért itt vagyok Veletek:-)

Tetszik a logo nagyon cool, ez majd jól kiemeli a topicot :-)

Köszi a fáradozást Nketek!

lew

Előzmény: ooz1 (6096)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 6096
ok akkor legyen ez:
Előzmény: cápaFeri (6091)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 6095
köszi az infót.
ma kapom meg a sárfogókat, hétvégén én is felrakom majd
Előzmény: 95LE (6093)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 6094
arról van szó, hogy a topikok listáján ne csak karakteres legyen a topikunk neve, hanem ezek közül vmelyik 'mini banner' jelezze.
sok példa van rá, nézz csak szét ;-)
Előzmény: BeZe1974 (6089)
95LE Creative Commons License 2007.03.27 0 0 6093

Szia!

Könnyű felrakni 3 lemez csavar fogja a müa. doblemezt azzal kell oda rögzíteni, 6-os csillag kulcs kell hozzá.
Előzmény: ooz1 (6079)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.27 0 0 6092
de ez lett volna még a másik....amin két autó, egy chevy-jel meg alatta a lacetti felirat van. Ez is tetszik! Naszóval...a kép lemaradt...az előző felett kettővel...nyahh
Előzmény: cápaFeri (6091)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.27 0 0 6091

 

de ez lett volna még a másik....amin két autó, egy chevy-jel meg alatta a lacetti felirat van. Ez is tetszik!

cápaFeri Creative Commons License 2007.03.27 0 0 6090

Ötöst? Milyen ötöst? Én a négyes alatt erre gondoltam.:-))

Szerintem szép ez!

Előzmény: ooz1 (6088)
BeZe1974 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6089
Miazistenreisszavazunk ?:))))
ooz1 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6088
lecseréltem az ötöst erre, de azt is beszéljük meg hány szavazatig várjunk?

Előzmény: cápaFeri (6087)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6087
2. vagy 4.
Előzmény: ooz1 (6086)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6086

ittvannak az eddig felkerült (+1 új) logo:

a 4. stocz munkája-> 5985

melyik legyen ezek közül?

ooz1 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6085
köszi az infót, ez tényleg elkerülte a figyelmemet eddig :o)
Előzmény: cápaFeri (5737)
BeZe1974 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6084

Feneket hetvegen asszony lefoglalt. Mar neztem hogy kell feltenni de azert nem lesz leanyálom :)  Nem hiszem 10-es sokkal kisebb kulcs kell ugy 4-5 os imbuszra tippelek.

Ha minden jol megy most mar szep ido is lesz es nem taknyolok nyakig sargab a kocsi korul.

Előzmény: ooz1 (6079)
R*R Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6083

Szia!

  Mivel még nem volt 1 napos, mikor megkapta az ovált, volt alkalmam nézegetni meg tisztítgatni. A sportkatalizátor is befolyásol nyilván, de a krómrészeken lilás-szürkés

belül a hangtompító betéten azért kormos lerakódások vannak. Az olajszórás úgy 5000 km után csendesült el. Gyakran tisztítom (egy kis paszta- néhány mozdulat), a fényes króm és a méret is jelzés K&N cimke alatt.

Bevallom, amikor a szalonban átadáskor először elindították, gondolkodtam átvegyem-e, túlvilági hangokat adott a kipuff (nem kondenzvíz miatt). Nem kényeztetem az üzemanyaggal (95-ös), de tisztító-kenő adalékot kap állandóan. A tuningosom is ajánlotta és hiszek neki. Tapasztaltam a különbséget.

Az Újvilágban valószínű a Reno nem egy családi sedan, lehet a gazdája sem mindig gondos (bár ezt akksit csak dícsérni lehet), egyéb körülményeket meg nem ismerjük.

Üdv

 

Előzmény: Fox8 (6082)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6082
Üdv mindenkinek!

R*R!Azt szeretném megkérdezni tőled,hogy a kipufogó véged attól függetlenül,hogy száraz,azért kormos?Nekem is ovál végű sportdobom van,de az enyém 'szép' kormos szokott lenni ha nem takarítom.
Más: régebben fel mentem egy Suzuki Reno (Lacetti) amerikai 'népítélet' szerű oldalra,hogy meg nézzem mit is írnak az amcsi kollégáink szeretett autónkról,meg hogy ismerek-e a P300 rettegett hibakódot.Hááááát, érdekes volt:először is náluk csak 2000-es benzines(?! úgy emlékszem) moci van és slusssz,ilyet hogy a motor dadog,hibakódot jelez egyetlenegyszer sem olvastam,viszont legalább ugyanolyan gyakorisággal fordult elő az,hogy panaszkodtak a kocsira,hogy nem indul!Ez érdekes!Szerintem!Nálunk ilyet még nem igazán olvastam.
Amúgy a kocsit ott is nagyon dicsérik külalakilag.
Előzmény: R*R (6067)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6081

Ooz!

Feleslegesen írogatok Neked? (5737)!!

:-))))

Előzmény: ooz1 (6079)
hiis Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6080
Szia Secretknight,
az nem használt, de most nem is eladó. Most ettől a 4 másiktól szeretnék megválni.
Üdv, hiis
Előzmény: Secretknight (6078)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6079
felraktad a sárfogókat?
nehéz vagy könnyű a szerelés? ha jól sejtem csak egy 10-es kulcs kell hozzá, nem?
Előzmény: BeZe1974 (6031)
Secretknight Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6078

Szia hiis,

én a pótgumádat venném meg ha eladod,és még nem használt.

mail : taamee@freemail.hu

 

üdv,Secret

Előzmény: hiis (6077)
hiis Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6077
Hölgyek, Urak!

Hátha valakit érdekel, ha már a mi kis Lacsink gumimérete eltér az Opelétől...

4db Hankook Optimo K406 195/55 R15 kb. 50%-os gumiabroncs (kb. 5 mm hasznos profilmélységgel) eladó. 14.000Ft/4db. Csak egyben!

Üdvözlet Mindenkinek! Hiis
ooz1 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6076
most hétvégén lesz egy minitali a lurdy parkolóban:
részletek itt
aki akar jöjjön
ooz1 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6075
Láttom jól megy a lacsi , nullával mentél hazafelé ? :)

szerencsére meg tudtam állni egy buszmegálló-öbölben, és még busz-se- jött :P
menet közben nem sikerült volna ilyenre a fotó, amúgy is telefonnal csináltam...
Előzmény: Kóma mester (6056)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6074
Tehát lessük az április közepére várható nyitott hétvégét! Addigra lesz ár és remélhetőleg próbaautó is a kereskedésekben! 
Előzmény: cápaFeri (6073)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6073

http://www.vezess.hu/teszt/hajh_de_keveset/9753

 

Lehet, hogy csere lesz egy dízelre?.:-))

 

Komis Creative Commons License 2007.03.26 0 0 6072

Üdv!

Kösz, hogy jeleztél. Ment egy privát mail.

Előzmény: fodorlaci (6061)
Stocz Creative Commons License 2007.03.25 0 0 6071
Szevasz!

A kábelkorbács cikkszámának kikeresése nem csak Nálad jelent gondot. Az én szervízem raktárosának is okozott nem kis gondot. Sajnos nem túl egyszerű az autóink alkatrész adatbázisa (csak kompjúterből van vagy ~16 cikkszám).

Az új alkatrészprogi már motor/alváz szám alapján ki kell adja a kocsidnak megfelelő alkatrész cikkszámát (a régebbinél ez sajnos nem így működött).

Ha elküldöd a fenti adatokat (+ a biztonság kedvéért a felszereltségét ), akkor megpróbálok utánakérdezni a dolognak.

A szervízek mentségére legyen mondva, nincs könnyű dolguk az elektromos hibák keresésénél. A kapcsolási-bekötési rajzok szokszor nem azt mutatják ami a valóság (nálam pl. a kompjúter kivezetései nem egyeznek a rajzon és a valóságban. Ez azért nem semmi!). Hiába próbál a rajz szerint megoldani egy hibát, ha a valóságban másként van kötve az autó.

Mailben küldd az adatokat.

Üdv: Stocz
Előzmény: pagy (6069)
Stocz Creative Commons License 2007.03.25 0 0 6070
Én a helyedben nem próbálkoznék a "helyszinen" történő festéssel.

A legjobb, ha teljesen le van szerelve a féknyereg. Tisztítás, zsirtalanítás, festés, száradás.
Utána lehet összeszereli, légteleníteni.
Ha a fékfolyadék-feltöltős/légtelenítős dolgot meg szeretnéd spórólni, akkor is le kell szerelni a féknynyerget a helyéről és fel kell kötni a futóműre,hogy a fékcsövet ne feszítse (ebben az esetben inkább ecsttel festeném mint takargatnám).

Tisztításnál, festésnél nagyon figyelj arra, hogy a féktárcsára, betétre, csőre, munkahengerre (a védő gumijára se!!!) ne kerüljön oldószer, festék (leginkább semmi).

A fékszerelés különösen veszélyes dolog, ha nem vagy jártas benne inkább bízd az egészet egy hozzáértőre.

Szétszerelés nélkül ne fess!
Akár a tisztítószer, akár a festék ráfolyhat a fékalkatrészekre, és baleset lehet belőle!

Üdv: Stocz
Előzmény: chevycsaby (6064)
pagy Creative Commons License 2007.03.25 0 0 6069

2004. decemberi Lacetti SW 1,6 Elite jelenleg boldogtalan tulajdonosa vagyok, immár 4. hónapja. Addig boldog tulajdonosa voltam! November végén ugyanis kigyulladt és égve is maradt a motorcsekk lámpám. Tudom. ez mással is megesett már, de az én kicsikém makacsabb a sokévi átlagnál, mintegy nyolcszori javítás (szelepcserék 2x, csővezetékek tisztítása, hengerfej tisztítás és ki tudja még mi...) után, és ellenére ujra és ujra világít, hibát jelez, őrületbe kergetve két márkaszervíz, szerény személyem és családom népes táborát. A kocsi egyébként rendben működik,(látszólag) tudomást sem véve az általa okozott bizalmi válságról. E válságnak korábban is voltak általa keltett okai:

  •  a használat 3. hónapjától minden fényszórótípust 1-2 nap alatt " megevett", amely a generátor cseréjéhez vezetett.
  • a 6. hónapban kigyulladt az ABS kontroll lámpája és úgy is maradt, a bal első érzékelő cseréjéig
  • a 2. év vége felé kigyulladt a motorcsekk-kontroll lámpája. mely hibát a mai napig nem sikerült felszámolni.

A szervíz szerint a motorhoz tartozó kábelkorbácsot kell kicserélni, amelyre kísérletet is tettek, de a kábel-korbács jelzései a hosszú harc alatt valahol elvesztek (papír ragasztvány v. szalag v.melyik vezetéken), és így nem tudják azonosítani, hogy a sokféle közül melyik a jó.

Kérem a márkatársakat, hogy akinek 2004. XII. havi Chevrolet Lacetti SW 1,6 Elite (manuális klima, cd-s Blaupunkt rádió) kocsija van írja meg a motorhoz kapcsolódó kábel-korbács jelzését, jelentősen segítve ezzel egy tucatnyi ember hangulatát. (A szervíz szerint fontos az időpont és az azonos felszereltség) A segítő az erkölcsi elismerésen túl számíthat jutalmamra is. Címem: drpagy@freemail.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!