Egy, azaz kettő kérdésem lenne hozzáértő fórumozó társaimhoz!!! Az első: az olajleeresztő csavart milyen kulcssal lehet kiszedni??? (Gondolok itt arra hogy nem kell-e valami extra kulcs???) A másik: gázolajszűrő csere, az én autómon(2002) nincs semmilyen kézi tápszivattyú, hogyan légtelenítsem a szűrőt a csere után??? Válaszaitokat előre is köszönöm!!! Mindenkinek balesetmentes jóutat kívánok!!! Üdv:karimama!!!
szevasz vargamunka, le a kalappal előtted, emberségből, és ahogy hozzáállsz a munkához, ugyan személyesen nem találkoztunk, de fogunk, én meg megcsinálom neked puszira" a vivaródat kívül-belül csak kapjak olyan anyagot, most megyek hétkor nyitni a haver műhelyét,kiveszem az opelt, aztán futok anyagért. Az asszony elmondta a hozzáállásodat, szerintem rokonlelkek vagyunk. Az örömöm határtalan főleg úgy hogy ez a munkaeszközünk, és te egyből segítettél az ilyen embert nagyra értékelem. Ahogy valamelyik fórumozó megjegyezte már "csak ajánlani tudom" szlogen, teljesen helytálló. Csak lestem ahogy hozzáállt mondta nekem a pisti. Elfogadna munkatársnak. Szinte látom ahogy a könnycseppeket morzsolod az arcodról. (nevetős szmájli)
Nekem is rázta,hát leszedettem őket completttten és irány a féltengelyes.
Másnap visszaküldték hogy semmi baja.A gumiharang ki volt szakad csere vissza a zsír ami kijött.Visszarak az autóra és semmi baja!!!!
Gondoltam elkoptak ,kicsit egyenletesre faragják ozt pár kilóméterre jó lesz mág!!De semmi bajuk nem volt pedig elméletileg 500000km van benne!!!!Legalábbis az elmúlt380 ezer km alatt nem lett cserélve.
a másik 120 ról meg nem nagyon tudunk semmit .De az kevesebb mint az enyém!!:-DDDD
Egyébként ma kezdtem melózni a műtétem után és elég nagy dologba vágtam a fejszémet. M9R hengerfej le ugyanis kidobja a vizet 10 mp járás után, meg lelövi a vízcsöveket, valamiért kurva nagy a nyomás a víztérbe, és non-stop bugyborékol a kiegyenlítő tartájba, le se lehet légteleníteni. Sajna nagy a baj. De, hogy ezt mennyire szar szétszedni... egy F9q-ról lennvana fej 2 órán belül, ezt ma egész nap bontottam és messze a vége
Jobbos belső csukló kizárt, hogy tönkremenjen. Az ugye két részből áll és "középen" van egy kardánkereszt ugyan, de az nem megy tönkre, legalábbis a 20 traficunk egyikébe se ment tönkre még. Külső az már többször. Balos féltengely belső kardánkeresztje szokott szétesni és behullik minden darabja a váltóba, és kurvára ráz 60-70nél. Nézzétek meg inkább azt az oldalit
Didergős szép estét mindenkinek. Na úgynézki a trafic jobb odala féltengejes lett, a beső csukló nagyon lóg. Kb. 60-80 km/ó nál gyorsításnál berángatja az autó elejét. Javítottatok már ijet ? Nagyon macerás szét szedni? Kerüljétek a sűrű ködös utakat, sok a zombi....
Sziasztok! Így utólag könnyű okosnak lenni, de sztem ha nem jön ki Alonsó viszonylag az elején Webber után, akkor talán jobb tempót mehetett volna, nem tartotta volna fel Button, és a végén talán előrébb végzett volna. Webber valszeg ugyanúgy beragadt volna Petrov mögé és ... Na de nem ez történt.
Kedves Zsolti! (Vargamunka) Az enyémen is le tudnánk valamikor cserélni a váltóolajat? Csak arra gondoltam, h. nem zavar majd a tetején a hidraulika? Az időpontról még majd később egyeztetünk. Köszi Jó utat minden utazónak!