Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

merciw115 Creative Commons License 2006.03.14 0 0 2665
és tudod már kihez viszed?
Előzmény: H.László (2664)
H.László Creative Commons License 2006.03.14 0 0 2664
Köszönöm mindenkinek a segítő szándékú véleményeket. Legalább úgy viszem majd szerelőhöz, hogy tudok neki valamit mondani, mit is kéne megnéznie rajta.

 

504LACI Creative Commons License 2006.03.13 0 0 2663
Nem csak ezeken, a szelephézag az olyan, néha elfogy...
Előzmény: csabais (2662)
csabais Creative Commons License 2006.03.13 0 0 2662
Halkan jegyzem meg : ( Palik után szabadon:-) )

Azért a legelső egy szelepállítás legyen, mert ezeken elfogy a szelephézag.
Előzmény: H.László (2659)
hieronymous Creative Commons License 2006.03.13 0 0 2661

Maga a kompresszió és veszteségmérés nem tétel, alig pár ezer forint.

Egy alapos generál, jó cuccokkal viszont nagyobb tétel: 200ezertől fölfelé. Cserébe van egy jó motorod akár húsz évre is (hacsak nem mész évi százezret) :)

Előzmény: H.László (2659)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.13 0 0 2660
Ha kevés a kompresszió, szerintem csak a fúrás-dugó csere stb komplett felújítás a javallott. Nem sok értelme van pl csak gyűrücserének, még ha átmenetileg esetleg az indítási problémát mondjuk megoldaná. Ilyent csak csúnya nepperek szoktak csinálni eladhatóságotelősegítendő.
Előzmény: H.László (2657)
H.László Creative Commons License 2006.03.13 0 0 2659
Kösz a segítséget, ha elmúlik ez a tavaszi tél, és sikerül újra beindítani az állólánykámat, akkor egy kompresszió és veszteség mérésre is elviszem, hátha tényleg ez a ludas.

 

Szeretnék a kocsimból egy mindennapi, jó, megbízható járós autót, de egyelőre a megbízhatóságával baj van. De ha a zsebem is engedi, egyszer talán olyan megbízható lesz, mint egy mai autó, csak sokkal szebb kivitelben.

 

Előzmény: hieronymous (2658)
hieronymous Creative Commons License 2006.03.13 0 0 2658

Gyakorlatilag bármelyik normális szerelő tud kompressziót nézni. Dieselnél érdemes még veszteséget is, sok minden kiderül belőle.

Mercispecifikus, klubtagunk, ajánlom:

Diesel Bt. - Diesel és benzines autók szervize - Báthori László ügyvezető
Rendszámgravírozás, motordiagnosztika, veszteségmérés, futóműjavítás,
gumiszerelés, hengerfejjavítás, motorgenerál, vizsgáztatás, zöldkártya.
Budapest XVIII., Üllői út 629., Telefon: 290-8055, 06-20-923-9844, Nyitvatartás: H-P: 8-17h

Valszeg a kopott motorod lesz a ludas, de lehet még adagoló stb... Mindenképpen nézesd meg hozzáértővel..

Előzmény: H.László (2657)
H.László Creative Commons License 2006.03.13 0 0 2657
Hát ez az, hogy gőzöm sincs.

Hol lehet ezt megméretni, mert még ilyet sem csináltam.

Gondolom, nem tud minden szerelő kompressziót mérni, a Merci szakszerviz pedig elég drága.

 

Ha kevés a kompresszió, akkor az teljes motorgenerált (hengerek felfúrása, hengerfejtömítés, stb.) jelent?

Előzmény: Törölt nick (2656)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.13 0 0 2656
Nem lehet, hogy mégiscsak kompressziót kellene "venni" bele?
Előzmény: H.László (2655)
H.László Creative Commons License 2006.03.13 0 0 2655
Sziasztok,

 

A hétvégén kicsit behúzattam a kicsikét, és mit ad isten, kb. 200 m után szépen elindult, kicsit füstölt, aztán szépen duruzsolt. Mentem vele egy pár km-t (gyönyörű érzés volt), hogy töltődjön az akksi, mert a sok próbálkozástól kicsit gyengécskének tűnt. Utána a nap folyamán, amíg még nem hűlt ki a motor, szépen indult, de hideg motorral már nehezebben.

 

Eddig kétszer játszotta el, hogy nem indult, de behúzással életre kelt, egyszer meg elég sokáig kellett bikázni, míg végre elindult. Ezek után szerintetek mi lehet a gond, hogy néha nem indul? Valami dugulás, esetleg beállítás?

 

Egy szakértő szerelőhöz mindenképpen el akarom vinni, csak jó lenne tudni, mit kérjek tőle, mit nézzen meg?

GaspiW123 Creative Commons License 2006.03.10 0 0 2654

Hali!

 

Örülök, ha élvezed a vasat! Sok munkánk volt vele (és még rá is fért, ahogy olvastam)...

A motor nagyon karaj lett! Magam vettem hozzá az 5 Mahle dugattyút!

Szeda: fotókat nekem is dobhatnál, ugyanis nekem se maradt fotóm róla sajna!

Előzmény: DIESEL 3.0 (2651)
csimaz Creative Commons License 2006.03.10 0 0 2653
 Hali! a héten már nekem nem jó a tali, de 19.-én ráérek.
Előzmény: DIESEL 3.0 (2652)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.03.10 0 0 2652

Hello!

Az ajtókról nem hiányzik semmi, csak egyes díszítő elemek lehetnének egy picurkát szebbek is...csak ennyi.

A hét végén összefuthatnánk egy kis mustrára nekem egyedül a szombat délután nem o.k. vagy akár a jövő hét bármelyik nap délutánja.

Előzmény: csimaz (2646)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.03.10 0 0 2651

Hi!

megköszönném,ha küldenél képeket,majd én is teszek fel párat,csak először kilakatoltatom és javítófestés után. Egyébként minden frankó ami a kocsit illeti,egy-két dolgot már kicseréltettem rajta: adagoló,difi,motortartó bak,5 izzítógyertya,kipuff-leömlő,könyöklő belsejét(zártszelvényből fabrikáltam akár rá is ülhetek mind a 90 kilómmal elbír :))) ) , bal hátsó kerékcsapágy, önindító behúzómágnes csere,  az első hidat még nem cseréltettem ki mert várom a jó időt meg a következő havi fizetést,de minden alkatrész megvan már csak össze kellene dobni.Ebben a hónapban lakatolás,festés van előirányozva. Hátra van még a kilóméteróra jav. lehet,hogy spirálcsere lesz... A motor és a váltó maga a tökély,annyi gond volt csak, hogy a harmadikat nehezen vette,de csak a rudazaton kellett állítani és azóta istenkirály.

Már abból is kigyógyultam,hogy le kellene cserélni egy 116-osra. Mostanában nem nagyon mernék belevágni mert biztos,hogy több nyűg lenne vele.

Ezt legalább már aránylag ismerem,minden nap használom, -20 fok környékén is szépen indult. most még egy kicsit költeni kell rá apróságok miatt(éppeszű ember biztos nem tenné mert így is kimmenne a világból,de mit tegyek ha koppan egyet vmelyik szilent és már rohanok cseréltetni...) de terveim szerint nyár elejére össze áll a vas és már csak tankolni kell.

Előzmény: szeda_1970 (2636)
sensej Creative Commons License 2006.03.09 0 0 2650

Szia Laci!

Ha mondk egy alvázszámot meg tudod mondani a hátsó áttételt és a váltót,hogy hány sebességes.

WDB6010061P353145.

Előre is köszi.SENSEJ

Előzmény: szeda_1970 (2649)
szeda_1970 Creative Commons License 2006.03.09 0 0 2649
Na akkor úgy látszik egy legendával állunk szemben!!!
Előzmény: 504LACI (2642)
csimaz Creative Commons License 2006.03.09 0 0 2648
 hali! ha jók lennének a "b" oszlop 4db tömítése ill. a csomagtér tömítés, akkor vevő volnék rá, ha még nem jelentkezett érte senki. köszi.
Előzmény: Nemlacko (2618)
csimaz Creative Commons License 2006.03.09 0 0 2647

 nekem uez a szinü a belseje és sajna az előző gazda kivágta hangszóró miatt. ha vki tud 1pár első borítót az kiáltson már nekem. ja és a zsebek is kellenének rá. előre is köszi.

 

Előzmény: DIESEL 3.0 (2624)
csimaz Creative Commons License 2006.03.09 0 0 2646
 Szia!  mid hiányzik az ajtódról?
Előzmény: DIESEL 3.0 (2624)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.09 0 0 2645

Sziasztok!

 

Kb pár hónappal ezelőtt volt szó egy adatbázisról, amiből alvázszám alapján ki lehetett deriteni az autó szinte minden fontos paraméterét (motorszám, felszereltség, szin, gyártási év stb.) Van valakinek infója, hogy ez hol és hogyan elérhető? Előre is köszi!

 

Gábor

 

Az előbbi hozzászólás linkje nagyon fáint!

MBZ Creative Commons License 2006.03.09 0 0 2644

FIGYELEM !

MERCEDES ALKATRÉSZ KATALÓGUS  -személy-teher-busz-vontató-teljes paletta

http://www.detali.ru/cat/oem_mb.asp

 

Egyéb típusú gépjárművek

http://www.detali.ru

Előzmény: MBZ (2635)
504LACI Creative Commons License 2006.03.08 0 0 2643

Aztán végy négy izzitógyertyát...

Ez soros izzítós motor, a négy gyertya és a sószóró a műszerfalon sorba van kötve!

Ha egy gyertyának adsz 12V-ot megköszöni az eddigi közreműködést és távozik.

Előzmény: MBZ (2635)
504LACI Creative Commons License 2006.03.08 0 0 2642

Egyik legkomolyabb és legviccesebb szabálysértését ebben a bal első ülésben követtem el...

Vasúti átjáró tilos jelzésénél a megálló tgk.-t kikerülve áthaladtam a piros jelzésnél. Próbáltam dudálni, hogy minek áll meg az ember ha még csak most lett piros, de a duda éppen nem működött.

Az átjáró után 50 m-re állt a járőr, aki épp ezt figyelte. Mivel a kocsihoz egyetlen adásvételi volt nálunk másolt kivitelben, és be sem voltam kötve, beletelt 20 percbe, mire megmagyaráztunk mindent...

Előzmény: DIESEL 3.0 (2624)
candle Creative Commons License 2006.03.08 0 0 2641
Szia

Kaptál mélt.
Előzmény: H.László (2634)
candle Creative Commons License 2006.03.08 0 0 2640
DA műhelyét láttam. Beszarás :-)

Egyébként - ha nincs rossz idő -, egy fecskével rohangászik. :-)
Előzmény: H.László (2634)
merciw115 Creative Commons License 2006.03.08 0 0 2639

könnyebbet! :-)

 

mindkettőjüket ismerem, mindkettőjük munkáját láttam, habár Andris nekem még nem dolgozott...

DA azt hiszem XVII.

Előzmény: H.László (2634)
csabais Creative Commons License 2006.03.08 0 0 2638
Csömör messze van tőled?
Előzmény: H.László (2634)
szeda_1970 Creative Commons License 2006.03.08 0 0 2637

Gaspi.Ő a kivétel volt!

Meg aztán tőled szívesen vesz az ember autót.Te akkor nevezed szarnak amikor már minden makulátlan rajta vagy kicsit is felmerül hogy elkészel egyszer.

Ez is sokat nyomott a latba! Egyébként szerintem nem tette volna!!!!!!

Előzmény: GaspiW123 (2567)
szeda_1970 Creative Commons License 2006.03.08 0 0 2636

Látom vigyázol rá.Ismertem előtted az autót.Mentem is vele.Nekem ő jelentette az első állólámpást amit vezettem.Kormányváltód jó? Motor? akkor nagyon jó érzet volt vezetni.Faszán működött minden és nagyon jól is ment!

Jó viszontlátni! Ha gondolod küldök álltalam csinált képeket.Van kb 6-8db

Előzmény: DIESEL 3.0 (2624)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!