Merőben más 'tuning' Lacetti, mint amit eddig a médiában láttam. 3ajtós, kilincs is más kivitel, a többi meg....... Az ilyen kivitelt nevezik 'sportkupénak' ? Tetszik!
Kösz a reagálást, de nem tudom, softver frissités volt, de hogy magyar nyelvű? A kispesti Tóth-ra utaltál? Egyébként ismételten kérem a márkatársakat, hogy akinek 2004 decemberi 1,6-os SW elite-je van tegye közzé a motor elektromos kábelkorbácsának adatait, leolvasható valami ráragasztott cimkéről, az enyém sajnos eltünt. Stolz mentél valamire a motor és alvázszámokkal?
A németeknél a 1.4-es alap 14.490 euró (~3.738.000 Ft), a 2.0-es diesel 18.640, 19.940 euró (~4.809.000, 5.144.000 Ft). Nálunk az 1.4-es alap 3 millka körül mozog, ami kb. 700.000-el olcsóbb itthon. Úgyhogy ha így nézzük akkor 4.1 és 4.5 között lessz a diesel ára idehaza. http://www.chevrolet.de/lacetti-5d/lacetti-5d-vergleich-der-trimlevel.html
itt valamivel több, mint 15.875.- € egy lacsi...mivel spanyolul nem tudok, gőzöm nincs, milyen felszereltség lehet. Pedig ez a mostani árfolyammal számolva alatta marad a 4 millának! :-)
Bizti,hogy nem marad 4 alatt!Szerintem 4,2 lesz!Amióta megvettük a lacsikat azóta is ment fel az ára nem is kicsit!pl: én a platinum felszereltségű autómat kb 3,8-ért vettem, most a lista ára 4,1valamennyi. Ahogy néztem az elite most 3,8 (1,6 motor) körül van,hát akkor egy 2,0 dízel?!
Hmm...a mostani 3-ba volt tavaly. No azért, hogy dízel legyen....másfél lacsinyi pénzt adni érte? Hmmmm...4 alatt maradna, komolyan gondolkodnék rajta.
Szerintetek mennyibe lesz egy 2,0 TCDi 121 lovas lacsi HB Elite? Vajon befér 4 milla alá? Ahogy olvastam, csak a regadója több, mint 700 eFt lesz? Hmmmm....
Lehet, hogy csak szalmaszál: nézték-e a legújabb (magyar nyelvű) gyári programmal a hibakódot? Ha minden működik, mégis van sárga lámpa - Tóth úrnak van egy tucat computere, én megkeresném őt.