Arra, hogy ingavonatot pótolni tudja, mert a sima Bz motorvonatnak nem kell fékpróbát tartania, így nem kell kocsivizsgáló munkája. Ha a Bz-hez egy melléket csapnak már kell a kocsivizsgáló fékpróbája.
Igen. Itt is kiderül, hogy mire nem jó a BZmot. Terjesszétek a hírt, nem kéne az egri buszokat feleslegesen megtömni. Távolsági vonatok bizonytalan de a közeli helyekre biztosan megy Egerből vonat.
Várjál, amikor októberben hajnalban fotóztam az aláverést, akkor is állt bent egy szilis szerelvény. Az lehet az egyik, de az 1051-es szerelvénnyel hogyan regadt Egerben?
Mai sztrájk képek Egerből illetve Eger-Felnémetről!:)Ma az omya előfogat kivételesen nem az inga gépe volt hanem az a gép ami Egerbe raboskodott már két napja az elsőn:):S
Eleve a vonat 16:07 kor indult, busz pedig legközelebb csak 19.15 kor indult volna.
14 perc kevés idő volt fényképezésre meg infó gyűjtésre.
A 16:07 est bemondta a hangos, meg tájékoztatott a sztrájkról, de a Hatvan meg Miskolc irányról főleg Debrecenről nem szólt semmit. Onnan nem jött semmi.
Az információkat a vonat vezető jegyvizsgálójától meg egy szolgálaton kívűli vasutastól meg a mozdonyvezetőtől szereztem.
Ők elmondták délelőtt jobb volt a helyzet Intercipi is járt a 80 ason.
A Hatvan Füzesabony közötti szakasznál ugyanaz a Bz fordult meg Hatvanban, ami érkezett.
Sajnos nem tudtam meg többet, de az adott helyzetben egy biztosan leközlekedő vonatról nem akartam lemaradni.
Az Egerből 15:36 kor és 16:36 kor meg a Füzesabonyból 16:07 kor induló vonat személyzete mindent megtett hogy leközlekedjen a vonat. 16:13 kor Szilvásról is érkezett vonat.
Eger és Füzesabony az induló és leközlekedő vonatokról ( egri vonatok) élőszóval , míg Egerben a kijelzővel is tájékozatta az utasokat, az országos káoszhoz képest ez is nagy eredmény.
A debreceni rész és bene a 108 as úgy tudom meghalt, de ahhoz több időre lenne szükségem , hogy 100% ig utána járjak.
Sikerült egy utat is megtennem vonattal oda vissza. Elkészülési sorrenben tettem fel őket. Egerbe érkezett Bz Szilvásról, lásd utolsó kép. Eger és Füzesanony között volt óránként szóló Bz.
Igazából a távolsági utasok itták meg a levét a dolognak, FüzesabonybólMiskolcra ritkült a korábbi órás közlekedés 4 óránkéntira. Hatvan felé, felől nem jött vonat kobábban erre 2 óránként járt vonat egy vasutas szerint.
Debrecen felé semmi nem jár. Füzeabonban a peronos vágányok közülcsak a 3-4 és a 7-ik tud vonatot fogadni, 7-re jár az egri.
Az ellenfényes képekért bocsi, pont kisütött a nap.
Ja, a 1370-es is átkerült személy fordába, legalább örülnek a vezérek hogy egy jó gépel járnak:) A helyén van a 1045 a gépnek, nagyon rosz huzzatos, a Dália avval ment szombaton.
1305-öt vártam, mert annak kellett volna hivatalosan visszajönnie az 5500-al. Aztán eszembe jutott, hogy a sztrájk egy kicsit megkavarta a dolgokat :-( De az 1041-ért is érdemes volt korán felkelni :)
Nekem hétfőn hajnalban kéne visszajutni Nyíregyre... Remélem a 6:36-al el bírok jutni. Az 1.59-es menetidőejű variációt már meg se próbálom, mert ezekután semmi sem biztos. Inkább maradok, a gyors, nemzetközigyors, személynél, mint hogy van 3 percem Miskolcon az IC-re. Így is az első óra kimarad, de hajnali 3-kor még ki sem tudok jutni az állomásra...