Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

H.László Creative Commons License 2006.03.23 0 0 2695

"Ha a müszerfalon kicsit elhalványulnak a piros fények, akkor valami felveszi az áramot, tehát maga az izzitókapcsoló müködik, a hiba nem itt van. Ha izzitásnál a töltésjelző nem lesz halványabb egy kicsit sem, akkor már a kapcsoló (sem) jó."

Nekem pontosan ezt csinálja. Izzításnál elhalványul a töltést jelző piros lámpa, és lassan elkezd izzani a sószóróban a szál.

Az akksim meg vagy szar már, vagy valami leszívja a töltést. Rendesen feltöltötte egy autóvillamosság szerelő (csak ért hozzá), aznap behúzattam, mentem is vele, aztán másnap reggel már nem indult, az akksi meg nagyon gyengének tűnt. Lehet, hogy ezzel van a baj, és ezért nem izzít rendesen? 

Vagy nem tölt a generátor menet közben, és azért merül le az akksi?

  

 

Előzmény: bakonyigg (2691)
H.László Creative Commons License 2006.03.23 0 0 2694
Hát persze, hogy érdekel a hátsó biztonsági öv, mind a három, ha van.

A részleteket beszéljük meg privátban, írj a h.laszlo2@freemail.hu címemre vagy telefonon a 70/6090908-as számra.

Kösz,

H.Laci.

Előzmény: Doki_200D (2693)
Doki_200D Creative Commons License 2006.03.23 0 0 2693

Sziasztok!

A múlt héten elhoztam a járágányt a garázsból, ahol áttelelt, merthogy itt a tavasz! Ide is elértem és néhány óra alatt sikerült elolvasnom az utóbbi néhány hónap irodalmát! :)

H.Laci: van hátsó övem, amit egy 75-ös 220D-ből szedtem ki! Sajnos az én 72-es jószágomba nem stimmel, pedi ide szántam, szintén gyereküléses probléma miatt! Végül a középső övet beszereltem, de nem igazán használom, ugyhogy ha van valami értelmes ajánlatod, akkor átadó!

bakonyigg Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2692

Díszlécek kompatibilisek, kivéve az A oszlop

üdv

Előzmény: b0b0 (2686)
bakonyigg Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2691

Hali.. Sajna már nem emlékszem bObO, hogy gyorsizzitásod van, avagy sem.

Ha a régi tipusú izzitóknál akár egy gyertya bedöglik, akkor egyik sem fog izzitani, mert sorba vannak kötve, és a müszerfalban sem izzik a sószóró mögötti , egyébként mezei  izzitogyertya. Ezért jobb a gyorsizzitós megoldás , mert ott nem egymástól veszik a gyertyák az áramot. Viszont a gyorsizzitású gyertyákból csak jót szabad venni (bosch, beru) mert szóródik a minöség. Ha a müszerfalon kicsit elhalványulnak a piros fények, akkor valami felveszi az áramot, tehát maga az izzitókapcsoló müködik, a hiba nem itt van. Ha izzitásnál a töltésjelző nem lesz halványabb egy kicsit sem, akkor már a kapcsoló (sem) jó. Egyébként biztosítékkal nincs védve az izzitás áramköre. Ha nem akarunk vagyonokat költeni a témára, meg kell tanulni alapvető méréseket végezni. A kis ezerforintos multiméterek jó szolgálatot tesznek ilyenkor.

Üdv mindenkinek

Előzmény: b0b0 (2682)
HaZsolti Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2690

Sziasztok !

A W115 hátulja megült szerintem a rugó fáradt el. Milyet tegyek bele?

Létezik utángyártott erősített vagy hallottam a 116-os rugója belemegy. Ha valakinek volt már ilyen tapasztalata az ossza meg. Köszönöm

 

Nemlacko

 

Engem a karburátor és légszürűház és a kipufogógáz visszavezető kompletten érdekelne.

 

Email: zsolt57@freemail.hu ; mb-classic@atw.hu

DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2689

Szia!

Engem az "A"-oszlopról a külső esővető + alu díszlécek érdekelnének ha a fekete mőanyag belül nincs szétrohadva,a tetővonalon lévő fekete díszlécek, az első ajtón lévő kárpit és a felső eleme,esetleg a köténylemez középrésze,műanyag küszöblécek stb-etc

mercedesw115@freemail.hu 

Előzmény: Nemlacko (2680)
b0b0 Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2688

hat igazabol kis helyreigazitasnak indult a dolog, de azert talaltak rajta munkanakvalot boven.

 

szerintem a modell tipikus eseterol beszelhetunk, ezert is volt hozza javitoelem szinte kivetel nelkul, kuszobok, feneklemez 1-2 helyen, hatso kerekivek, de foleg a bal, es a csomagtarto alatti oldal reszek. szoval ezek voltak ujradolgozva, megigazitva. most nem kell nagy szetkapasra gondolni, inkabb csak ilyen lakatos general amit 3-4 evente meg kell lepni ezeknel a gepeknel.

 

ami kicsit veszesebb volt az az elso lampaburak koruli resz. megbontva egeszen diszlec rogzitokig vissza kellett bontani, mert elegge el volt korrodalva.

 

es ez a procedura full kezi, mert javitoelem nincs, donor kasztni meg szinten zenesz lett volna szerintem...

 

no, de ugy tunik lakatosmunka keszen van, fenyezes meg csak az erintett helyeken kap.

 

muvelet kozbeni fotokat sajna nem csinaltam, mert egyszeruen nem jartam arra,

 

ha elhozom majd teszek fel uj kepeket, hogy megis hogy mutat most a kicsike.

 

bar ez meg nekem is meglepetesnek igerkezik, remelem szep munkat tettek ra.

 

b

Előzmény: H.László (2687)
H.László Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2687
Engem érdekelne, hogy mit javítattál a kasztnin, teljes lakatolás és fényezés volt, vagy csak bizonyos helyeken. Képeket is várunk, ha nem akarod a fórumra feltölteni, akkor nekem a h.laszlo2@freemail.hu címre küldheted.

Előzmény: b0b0 (2682)
b0b0 Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2686

valaki!

 

a 2es szeria also diszlece megfelel az 1esre is?

 

mert akkor ez a diszlec stopp erdekelne.

 

es a jobb alapotban levo kromkretek is.

 

domboru bura akkor nem elado...

 

az megoldhato hogy diesel elhozod Nemlackotol kecskemetig, es en oda lemegyek erte?

 

irhattok privat mailt is.

 

kosz

udv

 

b

Előzmény: Nemlacko (2683)
Doni_99 Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2685

szegénynek csúfos vége lett:(

... de ha jó helyre kerülnek szervei, nem volt értelmetlen...

Előzmény: Nemlacko (2669)
Doni_99 Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2684

:)))

 

Vivát!

Előzmény: bakonyigg (2672)
Nemlacko Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2683
A jobb első lámpa domború Bosch, de az lehet hogy kell az enyémre, egyébként keretből sok van nekem és az jó hozzá. Megvan a baloldali alsó díszléc, de nem tudom megfelel-e.

Akit érdekel valami adjon címet és küldöm a képet.

Ajtókárpitok jók kivéve a jobb hátsót.
Előzmény: b0b0 (2681)
b0b0 Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2682

az alapjarat hullamzas az nallam is megvan, es a soszorom sme mukodik...

 

akkor bakonyig, nekem uj izzitoim vannak?

 

vagy csak veletlen egybeeses hogy a soszoro az masert nem megy, es a kezdeti hullamazas alapjaraton + membran problema...

 

de ez az egesz foleg inkabb telen jellemzo.

 

holnap megy fenyezobe a gepem, jovoheten mar gurul ha minden igaz.

 

akkor dobnam a kepeket is, akit erdekel.

 

b

Előzmény: Nemlacko (2678)
b0b0 Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2681

jollattam hogy a bal also diszlec hianyzik a geprol?

 

mert nekem pont az kene...

 

lampaburak milyenek? 2es szeria lapos, 1es domboru, nekem utobbira volna szuksegem...

 

de ha az nem is jo, a kromkeret az elso lampaknal, az jo lehet?

 

azok milyen alapotban vannak.

 

kuldhetsz privat malt is.

 

ha diesel elhozza, kecskemetre elmennek erte.

 

b

Előzmény: Nemlacko (2680)
Nemlacko Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2680
Az ülés nem hibátlan.

"a" oszlopon szépek a burkolatok.

A műszerfal tartozékai jók.

A ventilátor keretnek csak a bal oldalán van ez a kis törés, többi rész jó.

Ha adsz email címet oda küldök inkább képeket, ne zavarjunk itt senkit.

Előzmény: DIESEL 3.0 (2674)
Nemlacko Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2679
Mindjárt fényképezek, a műszerfalon van egy mély repedés, a többi dolog lehet hogy megfelelne.

Dorozsma az tőlünk 19Km, van ott elég sok ismerősöm.
Előzmény: DIESEL 3.0 (2673)
Nemlacko Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2678
Szia.

Én raktam már újfajta gyertyát régi motorba, semmi nehézség csak össze kell kötni őket és nem a "sószórót" kell figyelni, hanem 10-ig számolni és indulhat...
Igaz nálam az alapjárat 1-2 percig hullámzott, de más gond nincs vele szerintem.
Előzmény: H.László (2676)
b0b0 Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2677
:)))
Előzmény: bakonyigg (2672)
H.László Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2676
A lakóhelyem közelében sikerült találnom egy szerelőt, aki meg tudta mérni a kompressziót. Igaz, veszteséget nem tudott mérni, és a szelepállítást sem vállalta. A kompresszió 26-24-24-22 volt sorban a hengerekben. Ettől szerinte ilyen enyhe időben már indulnia kéne. Az izzítás viszont gyenge, az utastérben a sószóróban erősen izzik a szál, de a motorban alig látszott az izzítás. Szerinte először az izzítás rendbetételével kezdjem.

Milyen izzító gyertya kell bele? (típus, márka?). Ajánlott gyorsizzítású gyertyát, de azt állítólag nem lehet direktbe beletenni. Tanácsok?     

H.László Creative Commons License 2006.03.22 0 0 2675
Hát én tényleg csodálatosnak éreztem, hogy 200 m húzatás után elindult, és szépen muzsikált a motor, volt egy kis fűst, de ezt észre sem vettem, boldog voltam, hogy végre működik.

Ha egy kicsit jobban értenék az autószereléshez, hát magam foglalkoznék vele, de sajnos nem értek hozzá, és sem időm, sem helyem nincs, ahol szerelgethetném. Sokan csak egy régi roncsot látnak egy ilyen autóban, és néha hülyének néznek, hogy „ez” a kocsi tetszik.

Előzmény: bakonyigg (2672)
DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.03.21 0 0 2674

A hűtőventilátort körülvevő burkolat is érdekelne,de csak a jövő hónapban esedékes anyagi okokból.

ha szépek,vagy csak szebbek ezek az alkatrészek mint az enyémen, akkor biztos,hogy kell.

Természetesen házhoz megyek az alkatrészekért,április elején úgyis lesz dolgom Dorozsmán,onnan meg te nem messze laksz,ha jól tudom.

Előre is köszönöm.... 

DIESEL 3.0 Creative Commons License 2006.03.21 0 0 2673

Hali!

Egy-két cucc érdekelne PL: az "A" oszlopon lévő díszléc, ajtókárpit,hátsó ülés ülőlapja,apróságok.

Műszerfal milyen állapotú?

Előzmény: Nemlacko (2669)
bakonyigg Creative Commons License 2006.03.21 0 0 2672
"200 meter (huzatas) utan szepen beindult..."
Figyeljuk ezt a szeretetet, egy Opel vagy Fiat tulajdonos valszleg 100 meter utan
feladta volna es a Dunaba loki nehai kedvencet, de nem igy egy verbeli allolampas-vezeto !!! Szep pelda ez, barataim, es most nem elcelodni, akarok, csak szemleltetni . Mas forumokon ilyeneket irnanak, hogy pl
"200 metert kellett huzni a tetves vasat, mire nagy nehezen vegre beindult a szemet.."
Nalunk allolampasoknal ilyen nincs. Ez a szerelem.
Soha ne adjuk fel!
Udv mindenkinek.
Előzmény: H.László (2667)
Nemlacko Creative Commons License 2006.03.21 0 0 2671
Kérdésem is lenne:

Az első kiadású állólámpásoknak úgy tudom nem volt alvázvédőzva az alja, tehát a hátsó sárvédő alja is síma, nem rücsis? Valakinek vannak hiteles fényképei a régi állólámpásról? Az alsó díszléc környéke is érdekelne meg a hátsó sárvédő.

Kösz.
Nemlacko Creative Commons License 2006.03.21 0 0 2670
Beindítottam a motorját, szépen jár és pöccre indul! Sértetlen a gáztartály és a reduktor, új a kipufogó rendszer, féktárcsák.
Előzmény: Nemlacko (2669)
Nemlacko Creative Commons License 2006.03.21 0 0 2669
Sziasztok!

Az este elhoztam a törött Mercit.
Mondjátok meg mi kell és fényképezem.
A legnagyobb értékek a motortérben vannak, de van még sok apróság is! (vadonat új ablakmosótartály! stb)

Árakban barátian igyekszem számolni, megegyezünk.
csimaz Creative Commons License 2006.03.15 0 0 2668
ok! ha meglessz akkor dumcsizunk.
Előzmény: Nemlacko (2666)
H.László Creative Commons License 2006.03.14 0 0 2667
Az általad is javasolt DA-al beszéltem telefonon, ő javasolta, hogy próbáljam meg meghúzatni egy kicsit. Ez hétvégén meg is történt, 200 m után szépen beindult. A gond vele, hogy ha kihűl, már nehezebben vagy sehogy nem indul.

 

Most az következik, hogy elviszem egy kompresszió mérésre, szelepállításra, és az eredménnyel újra egyeztetek DA-al. Ha nagy a baj, és motorgenerált kell csinálni, akkor majd megbeszéljük a részleteket, de addig is megpróbáljuk kiszűrni a kisebb hibalehetőségeket (izzítógyertya, szelepállítási gondok, stb.)     

Előzmény: merciw115 (2665)
Nemlacko Creative Commons License 2006.03.14 0 0 2666
Nem tudom minden alkatrészről még hogy milyen állapotú, de ha nálam lesz fényképezek mindent igény szerint!

Kb a jövő héten hozom el mivel elég rossz az idő.
Előzmény: csimaz (2648)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!