Az általam belinkelt kép nem lemezborító volt, hanem Man Ray* fotója, 1924-ből. De Mylene, vagy a kreatív csapata is biztosan ismerte ezt a képet. ;-)
*: http://www.manray-photo.com/catalog/index.php
Egyébként, valóban teljesen más (lesz) ez a beharangozó kislemez, mint '87-ben volt a "Sans Contrefacon", vagy '91-ben a "Desenchantee". Az akkori Mylene valóban köszönő-viszonyban sem volt Madonnával - ezért is tisztelem őt, míg az utóbbit csak egy nagyon profin tálalt marketing-bábnak tekintek.
Az is igaz, hogy Boutonnat zenéje kicsit elkommercianizálódott az utóbbi 10-12 évben - egy-két kivételtől eltekintve. Ettől még ő egy rendkívül tehetséges szerző, és a filmes világban is ott van a helye.
Zárásként egy Good Sex Valdes track, amin producerként - és vendég-hangként - Mylene Farmer is közreműködött. Azért, nem szeretném, ha ez a hangzás jellemezné az új Mylene Farmer albumot.
A borítóval kapcsolatban igazad. Nekem is ismerős.
(Madonnáról csak annyit, hogy soha nem soktam mondani vmire, hogy utálom, ez csak hirtelen felindulásból volt, egyszerűen én is úgy értettem, mint te, hogy ami kifolyik a kereskedelmi rádiókon az 90%-ban nekem valahogy nem jön be. )
RÖVIDEN: Ha valaki Mylene Farmer-ről akar olvasni és valami hasznosat megtudni, akkor ez az firkálmány nem neki, és nem róla szól, vagyis nyugodtan hagyja figyelmen kívül. [Vagy különben szólaról (*;*) ezt alant magyarázom]
Valóban csak annak tűnök. A nagyon pesszimista jelzővel nem vitatkoznék. Ha már valamitől ideges tudok lenni, azok az ilyen lekezelő, alaptalan diagnózisok. Kösz Dokikám! Csak jókedvemben szoktam ilyen baromságokat összeírni. Mert nem vagyok egy fórum betyár, - csak esetleg grafomán - aki csak számos v. számtalan fórumon tudja magát öntáripiában részesíteni, úgy hogy mindent megugat ami nem harap vissza, és minden csordához odadörgöli a hátsóját. Láss csodát, a gugli a te barátod ahogy ezt sokszor javasolják az okosabbak. Számtalanszor meg is tartom magamnak. (mármint a véleményemet) ezt most jól megszerkesztettem… Ez inkább elkeseredettség volt, mert 30sec alapján vizionáltam magamnak valami gagyit, - az előző munkákat ismerve - amire semmi alapom sincs. Amit lehet, hogy tényleg nem volt okos dolog megosztani. Miki-nek sajnálattal üzenem hogy én nem utálom Madonnát, csak ő manapság az egyik kéznél levő, megfelelő, hiteles „mintaanyag” amit mindig elő lehet kapni - hajánál fogva- ebben a témában, műfajban, (tudom, képzavar) más nőket is ide citálhattam volna - természetsen őket is csak a hajuknál fogva - de azokkal nincs ennyi analógia sem. Jöhettek feministák! Végül a borító: ez már nagyon közhelyes, Legalább kettő v. három jazz előadónál találkozhattak volna, - ha legalább nézegetik, megfogdossák azokat, itt Mylene-re és kreatív csapatára gondolok - (ha dombornyomott) hasonló borítóval amelyek ilyen szájbarágósak. És még hányról nem tudok. Ergo, már a jazz-borítókon is közhely. Sőt profánabb classikus borítón is találkoztam már ilyennel. Ha boncolgatom jobban, és elhagyom a "köztudott" dolgokat, akkor itt csak vulgarításban látom a poént. f-lyukak =F(f)armer…éééted? Így szemlélve nekem sokkal több, és merészebb is. Ha ez egyértelmű volt akkor bocsánat hogy untatom a lassú észjárásommal az olvasót. Prűdek is jöhetnek!!!!!!!! Más: A litániám oka, hogy lehetőségem legyen a véleményemen kicsit finomítani, hajlítani. Hogy ne legyen annyira szélsőségesnek ható, mégha felszínes információk alapján is csak felszínes véleményt tudok formálni, ezzel elkerülve a félreértéseket. Ez még most sem sikerül sokszor, ahogy látom. Később már nem zaklatnám azzal a közösséget hogyénhúdemegmondtam, mert ez nagyon rossz lenne nekem is. Már írtam, akkor inkább Kanossa. És nem vagyok egy zsonglőr ezekkel a [((:),;;(),::)]mittudomén milyen jelekkel, hogy mit jelentenek, azért nem használom őket, pedig lehet hogy sok félreértéstől megkímélném az olvasót. Mint a „tök jó” -val is, amivel már csak nekem van bajom ebben az országban. És ebbe már bele is törődtem. Repesve várom, hogy Grétsy, Balázs v. Nádasdy, stb. mikor kanonizálják végre, mert akkor legalább tudnám, hogy én vagyok a konzervatív, fafejű. De ennek egyszer már itt jelét adtam. Ez lett a jolly joker a jelzők között, az utóbbi néhány évben ezzel már világokat lehet leírni. Nem is értem a fizikusokat és a Matematikusokat miért kínlódnak annyit. Olyan lehet mint a „Ça va”. Talán indítanom kell egy fórumot ahol egy, feltehetően a világ legrövidebb névlistája lenne, akik becsületből, őszintén jelezhetnék hogy nekik valamiért sérült a bal agyféltekük - akár csak nekem - mert nem áll rá a nyelvük erre a remek kis jelzőre. Megelőzve a téves reakciókat, most sem vagyok-voltam ideges. Mára ennyi a beszólásokból. Ça va? Fent a sorok elején gyártottam egy béna akármit ha már van ilyen akkor tárgytalan ha nincs akkor ennek is lehetne valami értelmes jelentést adni a netes nyelvezetben. pl. csillagszemű, taknyosorrú zsírÖdönke v. Bözsike. A névhasonlóság csak a véletlen műve és a képzelet szüleménye, megtekintését semmilyen korosztálynak…stb.
„Akinek van humora(humorérzéke) az mindent tud, akinek nincs, az mindenre képes” Peterdi Pál STOP
Néhányan biztos megköveznének a következők miatt: - ha nagyon óvatosan akarok fogalmazni, akkor nem sok puskaport durrantottak el. - Csak úgy minden információ nélkül belehalgatva „vakon”, Bouttonat kezéről feltételezem hogy eltört vagy valaki el fogja törni... Mert ez így-persze nekem- egy olcsó Madonna „zeneféleség”-nek tűnik amitől nem tudok elég gyorsan elég messze kerülni, és ezzel egyidőben megpróbálok egy vízcsaphoz minél közelebb kerülni. (ez így érthető?) -valami olyan promóciós anyag lehetett vóna, amire felkapja az ember,-itt szerénytelenül magamra gondoltam- a fejét. Vagyis én, de csak a vizet sikerült. - Ha tehát félrerakjuk az áhitatot, akkor akár „bárki” lehetne. Ehh MAGÁNYVÉLEMÉN! - annyi spirituszt találtam a zenei részben, a hangszerelésben, hogy egy napelemes zsebszámológéppel is összerakhatják az bátrabbak. Ez nem erre a párosra vallana, de tudom ez így súlyos vélemény, 30 másodpercre alapozva. -A fent említett nőnemű egyed-ezt lassan hangsúlyozni kell az idő haladtával- megteheti hogy 2-3évente kijön egy halom szarral-már vagy 10 éve rendszeresen- mert a rajongói mindent megesznek, de Mylene-nel ez nem fordulhat elő. Lehet hogy a hasonlat szerencsétlen volt, és talán túl régen voltam fogékony kispöcs, akit hülyére tudnak venni a Madonna és Társa-i mgtsz. Most már mások teszik ezt... . És a borító vagy akármi is legyen az tetszik. Na ez volt a pozitív vég. -Várom a további fejleményeket, hogy örömmel járhassam a Kanossát.
Ha valaki az elkövetkezendő két hétben Prágában jár, ne csodálkozzon rajta, ha esetleg belefut Mylene Farmer-be, ugyanis a művésznő ott forgatja legújabb klipjét.
Az új album egyébként várhatóan idén szeptemberben jelenik meg.
tudom hogy gagyi vagyok, de tök rácuppantam az effets secondaires-re... meg elővettem az innamoramento cédémet és ment 1-2szer az optimistique-moi is....
"Dégénération" - ha minden igaz, ez lesz az új Mylene Farmer kislemez címe, melyet június 19-én mutat be a rádió. (Na, persze nem a "Danóbiusz"... ;-))
Ezt tolták most sok- fiatal - ember arcába. A Kate Ryan név, nem ismeretlen ezen a fórumon, sajnos. Most egy régi, kb.18-20 éves számot ad el újra. (az eredeti: Desireless) De minek? Kinek?, - ezt még gyanítom-, és Miért? Ha már nincsenek modern alapok, teljesen feljavított hang, és „csilli-villi” környezet akkor az már kukába való? Amúgy ennek a libának olyan fa hangja van valójában, mint amilyenre az arcát sikerült faragni. (Gepetto jobb munkát végzett volna) Na persze az eredeti sem volt egy szépség de, ez sohasem volt lényeg. (már akinek…) A Mylen-Bouttonat párost sem értem, miért adja a legkevésbé eredeti „előadónak” oda a dalait. De akkor biztos nem kis pénz van benne. Mert fogalmam sincs, ilyenkor hogyan oszlik szét a zsozsó. Ezzel most egy kicsit válaszoltam is magamnak, mert most kapcsolok, a Desireless-nek - vagy bárkinek akinek köze van a dalhoz - innen is csurran valami. Ezt csak azért írom hogy megelőzzem a lehülyézést, hogy ez magamtól nem jutott eszembe.
Jónapot. Ez érdekes helyzet, hogy előbb a szeptemberi dátum a tuti, aztán visszafelé szerveznek az időben. Talán jobban közeledik az új album…? Jó nektek. Nekem egy idei, júliusi koncert is messze van, pedig a jegy már itt röfög mellettem, és az csak 10 ropi. Egy év meg maga az örökkévalóság. Mellesleg, az egész móka kb. 40-50 ezer ha a legolcsóbb jegyet is számítom. (tippelek:60-70 euro, de lehet hogy nagyon mellé nyúltam. Majd megnézem.) De ezzel a Lyon-i helyszínnel kacérkodom, - a mé ingyé va - vagyis, nem kerül semmibe, „…semmivel sem többe mint az állatnak…” Vajon lehet reménykedni, hogy itt is visszatartanak jegyeket az jegyűzérek miatt, vagyis még kapható előtte néhány hónappal? De viccből - vagy Magyarorszábúl? - Nizzába csak úgy mennék, stoppal, mint Pierre Richard a félénk vagyok de hódítani akarok c. filmben. (a Marseilles-i dátumra biztos oda is érnék.) De félre a tréfával. Pillanat, valami érdekes zajt hallok hátulr...........................
Lustaságból lapozgattam a Baudelaire kötetet, hátha rátalálok az „avant que l'ombre” egy klasszikusabb fordítására, sajnos nem. De az „L'horloge”- t. sikerült, ezt nem voltam rest legépelni. Mindenkit megnyugtatok az alábbi verssel kapcsolatban, hogy nem én vagyok melocco "encule" miklós. Igen, kisbetűvel!
Az óra
Óh, jaj, az óra! zord, baljós, kegyetlen isten! Ujjával fenyeget s: „Emlékezz!” - egyre int: - Száll már a rezge kín ijedt szivedre, mint cél-lap felé a nyíl, hogy rád halált röpítsen;
a páratestű Kéj maholnap messzi vész, mint színfalak mögé a nimfák illanása s nagyot harap a lét minden kis villanása az üdvből, mely tiéd, amíg a földön élsz.
Háromezerszer és hatszázszor minden órán a Másodperc susog: „Emlékezz!” - s fába hullt szúként perceg a Ma: „Már én vagyok a Mult s kiszívtam életed, rút csáppal rájaforrván.”
Remember! Emlékezz! siess! Esto memor! (Lásd, minden nyelvre zeng érctorkom tudománya!) A perc mind dús erű, aranyló gyomru bánya, veszni szemert se hagyj, óh, halandó botor!
Emlékezz! a mohó Idő megnyeri sorra a játszmát, nincs csalás, csak veszíthetsz! - ez a rend. A nap száll; nő az éj; emlékezz! - odalent örök szomjú a mély, pereg a homokóra.
Pár perc s tovább kegyes Véletlened se vár; arád, a szent Erény, kin szűz maradt a párta, s még a Bűnbánat is, (óh, bús, utolsó Csárda!) mind így szól: „Vén bolond! halj meg, későre jár”