szevasztok összecsuktam az opel elejét, kellene (első lökhárító merevítő) az a négyszögszelvény ami a két oldalán csavaros kötéssel kapcsolódik a kasztnihoz. (rám tolatott a kukásautó f.......szán)
Mutatnék egy kis ízelítőt, mire képes egy megállt vízpumpa egy 1.9dci Traficban :) A szíj a főtengely fogaskerekén található teljesen ráolvadva. A vízpumpa egy először használt Valeo típus amit többé soha nem fogok alkalmazni, Dolz-ot kell berakni azzal soha nem volt bajom. Henger fej levétel után ugye nem kell elmondjam mit láttam alulról? Még jó, hogy csak 8 szelepes... mert így csak 8 szelepet kell venni bele :D Meg persze egy vezérműkereket mert eltörte az éket ahogy szokta, plusz a szokásos sallangok amik kellenek egy HF cseréhez
Egy kérdésem lenne hozzád, mert Te mindig tudtál okosat mondani!!! Megcsináltam az olajcsere és járulékait!!! A gázolaj szűrő cseréje után írtad, hogy párszor adjam rá a gyújtást, majd az kihajtja belőle a levegőt!!! Ez sikerült, viszont akkor vettem észre, hogy az olajnyomás ellenőrző lámpája is kialszik az összes többi akkor kialvó lámpával együtt,(a motort még elsem indítottam) csak a stop és a töltés jelző marad égve!!!
Tudsz erre valami magyarázatot, vagy megoldást??? Köszönettel:karimama!!! Mindenkinek baleset és köd mentes jóutat!!!
Nekünk is ugyan ilyen indulási problémánk volt, akkor kidörzsölődöt egy gázolajcső a szűrő és a szivattyú között. Tök kicsi lyuk volt rajta, de a levegő be tudott menni és értelem szerüen visszafolyt a gázolaj a tankba. Szerintem is csak egyszeü levegősödési baj lesz
szevasz vargamunka, 10-kor megyek egy klagenfurtot, tolódik a projekt, de megcsináljuk. balesetmenteset. te mennyiért tudsz olyan szelepet, ami a bal oldali képen van lentebb, nekem 18000-ért kináltak.
helyes a dörgés kedves csipesz én is itt kezdeném mert ez olcsó utána mének tovább de mindegy nem is ezt akartam írni ha belegondolok neki van -e vérnyomásmérője mert 2002 valószínű ha van is nem a gyár tette bele ....
Szia! Sztem vmi levegősödik. Annyira nem értek hozzá, de ha huzamosabb ideig áll és utána kell neki idő, ugyanakkor ha indít leállít utána pöcc az sztem vmi ilyesmi lehet. Majd írnak az okosok. Sztem gázolajszűrő (tömítettség) ellenőrzéssel kezdeném.
Most jutott eszembe: Ha hosszabb állás után pumpálod a szűrőnél lévő vérnyomásmérővel :), akkor hogyan indul?
Varga Tamásnak hívnak,most ajánlották ezt az oldalt,az olvasottak alapján úgy érzem jót ajánlottak.
A következő lenne a kérdésem,találkozott e már valaki hasonlóval esetleg tud e rá megoldást.
2002-es évj.1,9 dci Renault Trafic-om van 310 000 km-rel, néhány hónapja azt csinálja,hogy kb.4 óra állás után nehezen indul(40-60 másodperces tekertetés,edig első kulcsfordításra indult télen-nyáron,3 éve van nálam rendszeresen karbantartom).
Miután beindult kb.percnyi járás után leállitom,újrainditáskor azonnal indul!
A menetteljesítményben semmi nem vehető eszre,rendszeresen járok vele Németországba.
Nem állunk mi jól kocsik terén most... Ma dől el mi lesz az M9R blokkal amit kivettem és elvittem a Kacsógéphez mivel a szelepfedelet sem tudom levenni róla, ugyanis előbb ki kell venni a porlasztókat amik 600E km után meg se moccannak, és darabja 125E ft. Szóval szerintem egybe ők se tudják kiszedni, és ha így lesz akkor nagyon drága blokk lesz az, mert a felújítás még ezen felül lesz és ki tudja mi a baja, hogy kiköpi a vizet a kiegynelítől.
Másik kocsink az F9q most állt meg az előbb, elmegyek a helyszínre és rohadt égedt szag van, sofőr azt mondta megállt csak úgy. Önindítózok és csak kattan egyet vagyis megszorult mint a fos. Elhúztuk a műhelybe és elfolyt az összes vize a vízpumpánál és értelem szerűen megfőtt. De nagyon mert oltári büdős... az a blokk az kuka lesz
Elvitte egy ember a traficot egy hétre luxemburgba de olyan fárasztó telefonokkal zaklatott hogy a hajam az égnek álllllt!!!
aszongya hogy van felkapcsolva a lámpa mert nem lát rendesen(megjegyzem szürkület,eső)Mondom kapcsold fel a lámpát:-Daszondja fel van,kérdem biztos?menj előre és nézd meg világít e!!!Gondolom csak helyzetjelzőt kapcsolt köddel.
ezmiatt nem hívott többet.
Akkor ,magától megy a ventilátor álló motornál!!!Húha csak nem főzte meg a vadi új motort!!!Kiderült babrálta az állófűtés vezérlőét és bekapcsolta a fűtést!!!hu mondom hüle!!!má majdnem infarktust kaptam.
Utána hogy hiába csapkodja a csomi ajtót nem csukódik be!!!!ááááá akkor minek csapkodod,nem kéne megnézni esetleg a zárat nem csuktad be!!? nem beragadt a gomb,ez mindig bent maradegy mozdulat és kész,na meg persze wd-40 kéne neki csak mindig elfelejtem.
Jó megoldva!!!
Erre tegnap,hólánc van bennt!?Mondom minek?tudtommal csak luxemburgba mész valami cukrász versenyre!!!és nem a himalája megmászására!!De ha leesik 20 cm hó azon a szakaszon úgyse kötelező hogy megbüntessenek!!!
Úgyhogy allig várom hogy hazakerüljön!!!
Mondtam neki legközelebb akkor hívjon ha kiesik a motor belőle és nem tud hazajönni vele.
nem engedem a pittit belenyúlni ellenállást megmérem mind a kettőn gyújtás nélkül egyébként szevasz szép napot balesetmenteset jó utat jó hétvégét sziaszevaszheloszia