Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fox8 Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6183
Nagytakarítás után:A motor kimaradt a mosásból,majd legközelebb!
lewenter Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6181

Szia R*R!

 

Betetszűrő teljesen jó, mert nem érzek semmi különöset, ha jó benzint kap jól húz és jól fogyaszt TESCo benzinről teljesen leálltam, mert gyenge vele és nem is húz.

A Lacsibanmost lett 3500 km :-) Az alapjaratot figyelem, hoyg neha elkezd ingadozni, oyankor kicsit kimormolom hazafele az Erdi emelkedőn :-)

Szal rendben van sztem!már nézegetm hozzá, hoyg kinél kellene egy sport dobot feltenni, valószínű hű maradok Janóékhoz. csendeset de brummogót és jót vég nem kell nem kell rá :-)

 

Üdv lew

Előzmény: R*R (6098)
kripic Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6180

Szia Cromagnon!

 

Látom, nem féltél feltenni.... Szó se róla, látszik a különbség, és szó se róla, izgibb a fizimiskája a "ferrarinak'...

Nem kapja el nagyobb döccenőknél a karosszériát (merthogy ugye még ültetve is van a gépezet...)?

 

Üdv:

kripic

 

Előzmény: Cromagnon (6178)
R*R Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6179

Szia!

 "7Jx15" ?! Köpenyméret?

Előzmény: Cromagnon (6177)
Cromagnon Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6178
Gyári felniSzéles felni
Cromagnon Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6177
      Acél felni  Másik irány
Cromagnon Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6176

Hali!

 

Régi adósság:

Stocz Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6175
Jobban megnézve nem csak a 'G'-vel, hanem az utána következő számokkal is gond lehet. A G helyére bármely számot írva nem fogadja el a rendszer.

Írd meg az autód felszereltségét (ABS, légkondi, immobilizer,stb. Mondjuk, ha az alvázszám jó lesz, akkor ezt tudni fogom úgy is, de ellenőrzésre jók lennének az adatok)!

Amennyiben a többi (a G előtti rész ) pontos, úgy a géped egy 2005-ös modellévű, Kunsanban öszeszerelt, Euro-III-as motorú kombi.

ez azonban kevés a kábelköteg kikereséséhez.
Előzmény: Stocz (6174)
Stocz Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6174
Szevasz!

Ellenőrizd le az alvázszámot!

ezt írtad: KL1NF35615KG71384

Itt a 'G' helyett számnak kellene állnia. Így nem fogadja el a rendszer.
Előzmény: pagy (6139)
Stocz Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6173
A szervónak normális (bocs) autóknál pont ellenkezően kellene viselkednie.
Álló motornál koppan, működőnél az olaj nyomásának hatására a holtjáték megszünik>kopogás eltünik. Sajnos a Lacsikban sorban dobálják ki a kormányművet (az enyém már a szervízben vár).
egyébként ez a kopogás (amíg nem túl erős) semmilyen gondot nem jelent.
A kormány rendesen működik, az olaj nem folyik el.
remélhetően a sok garis csere hatására előbb-utóbb a gyár módosít a konstrukción.
Előzmény: georgbob (6168)
Stocz Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6172
Szelepcsere elött ez az elvárt hibaelhárítási menetrend.
A szervíz a GM-es körlevélből alvázszám alapján tudja, hogy a kocsid beleesik-e a szelepcserés történetbe. Kérdezz rá, és ha igen ragaszkodj a szelepcseréhez.
Mondjuk ahogy tudom, olyan autókon is jelentkezett a probléma amelyik nem esett bele a listába, mégis ez oldotta meg a problémát.
Ha túl rövid javítási időt igérnek (fél nap) kezdj gyanakodni, hogy nem végzik el a csere szakszerű kivitelezését. (hengerfej szét és összeszerelés + gépmunka nem kevés időt emészt fel)

Üdv: Stocz
Előzmény: Ormió (6146)
georgbob Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6171
Lehet, hülye a kérdés. Van összefüggés,kapcsolat a kormányszervó és a motor között? Itt a hajtásra gondolok,vagy teljesen független elektrohidraulikus? Mert ha álló autónál de járó motornál koppan, viszont a leglassabb haladáskor már nem, ez arra enged következtetni, hogy a rendszer (olajnyomás) magasabb (használt fordulaton, tehát 1000 felett) működik üzemi állapotban.
R*R Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6170
Nekem a kenés után és azóta (~1 hónap) csendben van.
Előzmény: Gábriel401 (6166)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6169
Nekem is ilyen a kormány georgbob...és én is kíváncsi vagyok az okára.
Előzmény: georgbob (6168)
georgbob Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6168

Hi! Szervokérdés!

Álló motornál nincs koppanás a kormányt rángatva. Járó motornál (működő szervó) koppanás van ide-oda rángatásnál (álló autónál), útközben megint semmi. Ez a szervó holtjátéka lehet???

cápaFeri Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6167

Hali R*R!

 

Akkor ha jól értem, nem a szervomotorral lehet gond, nem az kezd kikészülni, hanem egy porvédő gumi nyikoroghat? Az had nyikorogjon, nem érdekel! Majd bekenik a 15000-esen, oszt jóvan.

Mondjuk gondolkodtam egy kicsit és én is e felé tendáltam, mivel lassabb tekerésnél nem hallani. Bár ez nem egyértelmű így, mert gyors tekerésnél nyilván jobban kell dolgozni a szervomotornak, no meg több olajat is áramoltat, aminek szintén lehet hangja.

No mindegy. Kissé megnyugtató, ha így van és csak egy porvédő, mert anno az astra-g első szériáin sem volt egyszerű a komplett kormányszerkezet-szervocsere a hibás szériánál. No meg amit már egyszer szétszednek...nem haragszatok meg, ha nem bízom teljes mértékben a szervízes "szakemberekben"?:-))

Egyébként álló helyzetben ha lehet, nem szoktam tekergetni, kicsit mindig meggurítom, kímélem a rásegítőt, ha lehet.

Köszi a tippet R*R.

Üdv! 

Előzmény: R*R (6164)
Gábriel401 Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6166
Álló helyzetben lendületesen tekerni a kormányt a lehető legnagyobb terhelés, amit el kell viselnie a szervónak, nem csoda, ha ilyenkor sírdogál egy kicsit... :c)
Előzmény: R*R (6164)
R*R Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6165

Szia!

 Nekem más a véleményem: tegyük fel első széria ....

A megtett km 200 000! Ha ennyi vezetett km alatt tűrte a 14,5 l/100 km fogyasztást -megérdemli; ha tűrte, hogy nem tud előzni csak lovaskocsit meg haldokló autót- azt is megérdemli; a sok meghibásodás ezek után hab neki a tortán!

További ugyanilyen vezetett 200 000 km-t fog megetnni vele, mert a fentieket csak és kizárólag az Ő Lacsija tudja!

Gaus rég megmondta: "az átlag akkor valódi, ha a szélsőértékeket elhagyod a közép kiszámításánál!"

(De lehet hecc is, ahogy a közölt adatok sem férnek össze!)

 

Előzmény: Komis (6150)
R*R Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6164

Szia!

(6009) A porvédő kenésével próbálkoznak először, úgy tűnik típushiba.

Álló helyzetben, működő motorral is hallható, ha lendületesen tekerik a kormányt.

 

Előzmény: cápaFeri (6142)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6163
Övé volt a prototípus,azért ilyen sz.r:-)
Előzmény: tois (6161)
georgbob Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6162
Hali Picuj! Én bevittem a Gyimesbe a rádiót azzal a problémával, hogy lemez nélkül bekapcsol. Nem tudom mit tettek vele, de megoldották.
Előzmény: Picuj (6159)
tois Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6161
Nincs is olyan Lacetti, amit 4 éve használhatna!!! Hoppá:)
Előzmény: Komis (6150)
Picuj Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6160
idegegesítenek=idegesítenek
Na tessék olyan ideges lettem, hogy már dadogok is. :DD
Előzmény: Picuj (6159)
Picuj Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6159
Lehet hogy tényleg kifogott valami gázos példányt, de elég irreálisan hangzik amit ír.
Ezzel viszont egyetértek:
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=53443

mármint amit a Blaupunkt "csodáról" ír, én is tervezem hogy eltávolítom mert már idegegesítenek a hülyeségei. Ha nincs benne lemez bekapcsol magától, viszont ha már van benne nem hajlandó kiadni a csak hosszas gombnyomogtás után stb...
Na szal az autóval semmi gondom, de a német csúcstermék Blau tényleg egy trágya...
Előzmény: Fox8 (6158)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6158
Biztosan egy 'hétfői' autót fogott ki, és szerintem ő is 'hétfői':-)
Elvégre kinek van kedve hétfőn dolgozni!
Üzenném neki irány vissza a szétfagyó motorú VW-hez!Hajrá német suzuki!
Előzmény: chevycsaby (6152)
Stocz Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6157
Szevasz!

Sárga lámpára nem jön ki az assistance. Csak akkor, ha megáll a gép. Egyébként nem is tudna mit kezdeni vele, nincs műszerük hozzá.
Az assistance szolgáltatást a Magyar Autóklubb adja (hasonlóan több, más márka ilyen szolgáltatásához). Alkatrészük nincs a kocsikhoz.
Ettől függetlenül nagyon segítőkészek, csak jót tudok mondani róluk.
Ezt a gondot azonban nem fogják tudni orvosolni az utcán.

Üdv: Stocz
Előzmény: 95LE (6149)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6156
közben azt az infót kaptam, hogy csak pálcával eggyütt cserélhető :(
Előzmény: ooz1 (6155)
ooz1 Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6155
van köztetek aki ki tudta szedni a ajtóban lévő zárgombot? próbáltam tekerni de ellenállt és nem akartam letörni, így hagytam...
ooz1 Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6154
és a helyesírása is megérne egy tanulmányt...
Előzmény: cápaFeri (6153)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6153
Ez egy barom! Tudomásul kell venni, hogy eddig semmiből nem sikerült az iparnak hülyebiztosat készíteni...:-))
Előzmény: Komis (6150)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!