Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2022.01.09 0 3 11996

Néhány hozzászólóssal korábban írták le, hogy mennek vissza Kecskemétre...

Előzmény: trizs77 (11992)
Econell99 Creative Commons License 2022.01.09 0 0 11995

Szomorú, így is alig van parkoló a lakótelepeken. A fák kivágása meg külön dühítő. Jó lenne, ha belátnák, hogy a trolibővítés a megoldás, nem a villamos.

Előzmény: ron89 (11982)
Econell99 Creative Commons License 2022.01.09 0 0 11994

Amúgy milyen monitorok ezek? Gondolom ugyanaz, mint a Cívisekben. Miért erőltetik ezt a típust? Újabb Volánbuszos Credokban és a Lion's Citykben semmi baja a monitoroknak (az valami más típus), pedig azok régebb óta futnak, mint az új Conecto-k. Viszont ezek az ITK-s monitorok mindig is ilyen sz*rok voltak. Nem is értem miért is nem váltanak. 

Előzmény: Adambence (11991)
Econell99 Creative Commons License 2022.01.09 0 0 11993

Hát igen, e miatt valóban problémás lenne. Viszont útvonalát tekintve jobban járnának vele az utasok.

Előzmény: ron89 (11979)
trizs77 Creative Commons License 2022.01.09 -1 0 11992

A 4 új Conecto az MAN-eket váltotta.

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

Ok.

 

a váltás után mi lett a 4 db leváltott MAN csuklós sorsa ?

 

 - állnak a telep sarkában sorsukra várva ?

 - vagy valaki megvette és elvitte ?

Előzmény: Törölt nick (11987)
Adambence Creative Commons License 2022.01.09 0 1 11991

Az azért nem rossz teljesítmény, hogy 1 hét telt el átadás óta, de már SZS-603-ban kontakthibás az egyik csuklónál lévő monitor.

hv635 Creative Commons License 2022.01.09 0 2 11990

a volán telepi dögsorra került az lmg-018, 029, 036, 061, 083, 088, 103 és az rzx-402, legalábbis Fülöp László szerint.

7-es troli Creative Commons License 2022.01.09 0 1 11989

Köszi

Előzmény: Törölt nick (11987)
Törölt nick Creative Commons License 2022.01.09 0 1 11988

Igen, most vagy 2 évig vegyesen lesznek a Volvo-k és a Mercik, utána megint csak Mercik lesznek kb. 10 évig.

Előzmény: trizs77 (11986)
Törölt nick Creative Commons License 2022.01.09 0 2 11987

45 Volvo, 4 MAN, és most már 9 Merci. A 4 új Conecto az MAN-eket váltotta, úgyhogy egyelőre nem lett több csuklós.

Előzmény: 7-es troli (11985)
trizs77 Creative Commons License 2022.01.09 0 3 11986

Akkor a DKV-ITK a kb. 10 évnyi nyugalom után most vissza áll a sok típusos üzemre ?

 

 

Előzmény: Törölt nick (11984)
7-es troli Creative Commons License 2022.01.09 0 1 11985

Most hány db MAN ill Volvo csuklós van Debrecenben helyiben?

Előzmény: Törölt nick (11984)
Törölt nick Creative Commons License 2022.01.09 0 2 11984

A jelenlegi állás szerint a dízelesekből a következő adag majd július 1. körül érkezik, de előtte április-május környékén jön a 12 ECitaro is. 

Nem jár még az összes, csak kb. a fele, de két héten belül az összes forgalomba áll. 

A 033-ason és a BKV-sokon kívül minden Volvo megvolt mostanáig, bár mindig van egy pár, aminek komolyabb baja van, vagy donor, ezért nem használják hosszabb ideig. A régi buszok leállításánál szerintem az általános műszaki állapotot veszik figyelembe első sorban, legalábbis úgy vettem észre, hogy azokat vonták ki, amikkel a legtöbb baj volt (pl. 029)

Az MAN-ek elvileg a napokban mennek vissza Kecskemétre, a Volvo-k sorsát még nem lehet tudni. 

Előzmény: DMR busz (11974)
marky-511 Creative Commons License 2022.01.09 0 1 11983

Na igen, a kiserdő likvidálása miatt lesz ott még zúgolódás. Bár felesleges.

Előzmény: ron89 (11982)
ron89 Creative Commons License 2022.01.09 0 2 11982

A Víztorony u. még hagyján, elég széles zöldfelület, járda van + 2 parkolósáv, de a Munkácsy már tényleg érdekes. Ott két kis keskeny járdával szerintem elférne 2+2 sáv. Ha tényleg menni fog ott villamos, akkor zöldfelület nem is marad szinte, és kb. az összes fa ki lesz vágva. Bónuszként megszűnik vagy 50 parkolóhely is.

Előzmény: marky-511 (11981)
marky-511 Creative Commons License 2022.01.08 0 1 11981

Az semmi, de a Munkácsy meg a Víztorony utcákon hol lesz hely a pályának?

 

A tervek szerint a Lild mögött lesz a végállomás. Talán nem kellett volna megszüntetni a Kolónia utcai buszmegállót, így nehezebb lesz átszállni.

Előzmény: ron89 (11980)
ron89 Creative Commons License 2022.01.08 0 2 11980

Izgalmas ez a dupla kanyar a sínek alatt, az egész Dobozi a kerékcsikorgástól lesz hangos. :)

Ez a betekergés a Dobozira újabb hátrány lenne a Vámospércsi útról érkezőknek, min. 4-5 perc plusz menetidő a felüljáróhoz képest. 

A másik hogy a villamos a Lidl előtt megállna, a buszok meg csak a túloldalán? Nem lenne közös peronos átszállás, hanem egy kis séta a parkolón keresztül? 

Előzmény: marky-511 (11978)
ron89 Creative Commons License 2022.01.08 0 1 11979

Nem rossz ötlet, de hogy férne el az 1-es/2-es között még a 3-as villamos is a Kossuth téren? Reggel van amikor 2 percenként mennek már most is, de a 2-4 perces követés jellemző egész nap. Ide nem férne be még egy  sűrűn járó villamos, max ha ritkítanák az 1/2-est, de az már vicc kategória lenne. Egyymást tartanák csak fel, a 2-esen már így is rendszeres a több perces késés.

Előzmény: Econell99 (11977)
marky-511 Creative Commons License 2022.01.08 0 1 11978

Nem alkalmas, de nem is kel alkalmasnak lennie. Az új "tervek" szerint nem ott haladna a 3-as, hanem a Ceglédi utcán, aztán a Víztorony és Boka Károly utcákon, egy aluljárón átmenne a vasút alatt (!), és úgy kötne ki a Falóger körül.

Előzmény: ARC187V (11976)
Econell99 Creative Commons License 2022.01.08 0 0 11977

Ha már mindenáron ragaszkodnak a 3-as villamosos agymenéshez, akkor a Segner tér után mehetne a Hatvan utca felé is a Széchenyi utca helyett, és akkor mehetne a Segner tér - Hatvan utca - Kossuth tér - Piwc utca - Kossuth utca útvonalon is.

 

Egyrészt a Hatvan utcán szerintem jobban elférne, mint a Széchenyin (főleg a kritikus Kistemplom környéki szakasz), valamint így a Belvàrossal jobb kapcsolatot adna az új vonal, mert így megállna a Kossuth tér és Városháza mglegállókban is.

 

ARC187V Creative Commons License 2022.01.08 0 0 11976

A faraktár utcai híd alkalmas egyáltalán a villamos pályára?tudom a helyszüke miadt lehetetlen de a 3.as villamos faraktár utca fellől a piac utcára rákanyarodhatna és a 2.s villamos nyomvonalára meg a klinikákig lehetne + járatot létre hozni + a toci fellőlről is.

Előzmény: ARC187V (11975)
ARC187V Creative Commons License 2022.01.08 0 0 11975

Szerintem a MAN LION'S  CITYk egyes VOLVO 7700A.tól jobb állapotban vannak.először a rosszab állapotú 7700A.tól szabadultam volna meg.A  új REFORM flottát a nagyállomási vonal csoportba raktam volna kivéve a 10.es járat,meg a csúklos járatot igénylő vonalra.a SEGNER TÉR,VINCELÉR UTCA,DOBERDÓ utcai járatokba meg CONECTO szólokat.de a legjobb a C2.es CITAROK lettek volna.A város helyébe meg a zöld busz projekt keretén bellül +  uniós forrás segitségével a 2-3-4.es trollibusz jármű parkját lecserélni új SOLARIS 4.generációs trolikra és 6.7 csuklós trolit 5 vagy 6 szólo helyet.

DMR busz Creative Commons License 2022.01.08 0 0 11974

Üdv. mindenkinek!

 

Most, hogy megérkeztek és átadásra kerültek az új buszaitok, a járműállomány kapcsán lenne néhány kérdésem:

- Következő adag új busz mikor érkezik várhatóan, és mennyi? (nem tudom volt-e valamelyik cikkben, annyit jegyeztem meg, hogy '24 nyaráig kell leváltaniuk az összes Alfát/Volvo Cívist)

- A most átadottak közül mind a 34 forgalomba állt már? 

- Helyettük mennyi Alfát/Volvót selejteztek már eddig, és melyeket? (Vagy ha úgy könnyebb, melyek amik még biztosan járnak?)

- Van-e valamilyen leállítási sorrend a régi buszoknál, úgy értem valami szisztéma szerint? 

- Volt-e már előzőleg selejtezett, és/vagy huzamosabb ideje leállított, donor, eladott, stb Alfa/Volvo a leégett 033-ason, és a 16 db pár éve BKV-hoz került példányon kívül? 

- Az új buszok miatt selejtezett Alfáknak/Volvóknak mi lesz a sorsuk? Eladják őket, vagy irány a bontó? 

 

Köszönöm a válaszokat előre is!

ckg471 Creative Commons License 2022.01.08 0 3 11973

A Vámospércsi úton befelé csúcsidőben már így is dugó van. Erre a Faraktár utcában akarnak P+R parkolót építeni, ami oda fogja vonzani az autósokat? Hát az biztos nagy segítség lesz levezetni a befelé áramló forgalmat...

 

Lassan másból sem áll ki a város, csak autóparkolókból, meg 2x3 sávos belvárosi autópályákból. Mindeközben iskolaidőben tanszüneti menetrenddel operál a DKV, a trolibuszhálózat a megszűnés határán egyensúlyoz, és az önkormányzat minden eszközzel próbálja leszoktatni azt a maradék utast a közösségi közlekedésről, ami még használni szeretné, vagy nem szeretné, csak nincs más választása.

 

A város bele fog fulladni az autókba.

Előzmény: Econell99 (11957)
Törölt nick Creative Commons License 2022.01.07 0 0 11972

Pedig ki van, közvetlenül az első ajtó mögött az ablakon. 

Előzmény: John Howard (11971)
John Howard Creative Commons License 2022.01.07 -1 0 11971

Jé, tényleg van, kipróbáltam. Ez új infó volt a számomra; viszont érdekes, hogy nincs kimatricázva, mint az új buszokon...

Előzmény: Econell99 (11955)
marky-511 Creative Commons License 2022.01.07 0 0 11970

Szerintem nem. Jelentős végállomásokról volt szó. Lehet, a jövőben több összevonás lesz, és kevesebb járat "pihenne" a Nagyállomáson. És őszintén szólva nem is lenne baj.

 

Előzmény: Econell99 (11967)
Econell99 Creative Commons License 2022.01.06 0 0 11969

Én még kedden láttam egyet a Nagyállomáson. Bár lehet, hogy azóta már eltüntették őket.

Előzmény: hv635 (11966)
marky-511 Creative Commons License 2022.01.06 0 0 11968

Ez még ők se tudják. Egyszer a Vincellér utcát írják végállomásnak, egyszer a Tócóvölgy vasútállomást. A kettő egyszerre nehéz lesz. Aki a Tócóvölgy vá-hoz akar utazni (van ilyen?), az nem akar kerülni a Tóci felé, és időben nem is éri meg.

Előzmény: ron89 (11965)
Econell99 Creative Commons License 2022.01.06 0 0 11967

Szerintem csak kihagyták a felsorolásból.

Előzmény: ARC187V (11958)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!