Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Secretknight Creative Commons License 2007.04.01 0 0 6188

Csö R*R!

Nekem is azt írtad hogy ez az egy konzolos tartó el fog törni,de most már majd egy éve így van és semmi baja,még csak meg se hajlott.Remélem nem lesz igazad ,én így hagyom...

Szépen süt a nap emberek,menjetek kifele a természetbe :))

 

üdv,Secret

Előzmény: R*R (6186)
R*R Creative Commons License 2007.04.01 0 0 6186

Szia!

Azért más is nézegeti...

Ha csak a képen látható konzolos tartó visel minden terhet, akkor átmneti időről beszélhetünk- máskülönben előbb-utóbb a rázkódás miatt valahol el fogtörni.

Twisterről a tiéd az első kép- úgy emlékszem!

Üdv

 

Előzmény: Fox8 (6184)
Secretknight Creative Commons License 2007.04.01 0 0 6187

Szia FOX8 !

Most már tudom merre figyuzzak Tatán.Én kicsit lejjebb vagyok a Kazincbarcikain.Szép a járgányod,látszik hogy szereted :).

 

Ha valakit érdekel van 1db Hankook Optimo K701 185/65-R14 gumám,alig futott.

 

csőváz,Secret.

 

Előzmény: Fox8 (6183)
R*R Creative Commons License 2007.04.01 0 0 6185

Szia Lew!

Az alapjárat mennyire ingadozik?

Fox8 szűrője alapján neked is lehetne elvileg ugyanaz, ha lebontanál az alsó szűrőház csatlakozástól kezdve mindent (rezonátorház, hattyúnyak szívócsonk)

A szűrőtest ekkor is tökéletesen védene, csak valamivel hamarabb kellene tisztítani, viszont jelentősen javítana légáramban.

Nagyon szép és jó dobokat látni, el kell döntened kivágatod-e a lököst (korábban beszéltünk róla: kivágás nélkül hátrafelé lejteni fog a csatlakozási kötöttségek miatt; én nem vágattam ki a sajátomat). Igazán akkor mutat szépen, ha félmélységig be van illesztve, 1 ujjnyi hézag a vég körül elég kell legyen, hővédő fólia felesleges. Iker-, kör vagy ovál lesz (DTM)? Majd képet!

Üdv

 

Előzmény: lewenter (6181)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6184
A motoros képet R*R-nek raktam fel,hogy megmutassam hogy szereltem be ideiglenesen a GREEN-t.Az tisztán látszik,hogy a moci még nem kapott mosást!Csak a külsőség:-)
kripic Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6182

Szia lew!

 

"A Lacsibanmost lett 3500 km "

"...alapjaratot figyelem ... elkezd ingadozni, oyankor kicsit kimormolom hazafele"

 

Ugye nem azt akarod mondani, hogy a 3500 km-ed alatt már többször meg kellett zavarni, hogy viszonylag normális legyen a gép...?

Azért ennyire nem rossz ez az autó, viszont azt nem csodálom, hogy a gazdaságos benzinről lemondtál.

Előzmény: lewenter (6181)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6183
Nagytakarítás után:A motor kimaradt a mosásból,majd legközelebb!
lewenter Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6181

Szia R*R!

 

Betetszűrő teljesen jó, mert nem érzek semmi különöset, ha jó benzint kap jól húz és jól fogyaszt TESCo benzinről teljesen leálltam, mert gyenge vele és nem is húz.

A Lacsibanmost lett 3500 km :-) Az alapjaratot figyelem, hoyg neha elkezd ingadozni, oyankor kicsit kimormolom hazafele az Erdi emelkedőn :-)

Szal rendben van sztem!már nézegetm hozzá, hoyg kinél kellene egy sport dobot feltenni, valószínű hű maradok Janóékhoz. csendeset de brummogót és jót vég nem kell nem kell rá :-)

 

Üdv lew

Előzmény: R*R (6098)
kripic Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6180

Szia Cromagnon!

 

Látom, nem féltél feltenni.... Szó se róla, látszik a különbség, és szó se róla, izgibb a fizimiskája a "ferrarinak'...

Nem kapja el nagyobb döccenőknél a karosszériát (merthogy ugye még ültetve is van a gépezet...)?

 

Üdv:

kripic

 

Előzmény: Cromagnon (6178)
R*R Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6179

Szia!

 "7Jx15" ?! Köpenyméret?

Előzmény: Cromagnon (6177)
Cromagnon Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6178
Gyári felniSzéles felni
Cromagnon Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6177
      Acél felni  Másik irány
Cromagnon Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6176

Hali!

 

Régi adósság:

Stocz Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6175
Jobban megnézve nem csak a 'G'-vel, hanem az utána következő számokkal is gond lehet. A G helyére bármely számot írva nem fogadja el a rendszer.

Írd meg az autód felszereltségét (ABS, légkondi, immobilizer,stb. Mondjuk, ha az alvázszám jó lesz, akkor ezt tudni fogom úgy is, de ellenőrzésre jók lennének az adatok)!

Amennyiben a többi (a G előtti rész ) pontos, úgy a géped egy 2005-ös modellévű, Kunsanban öszeszerelt, Euro-III-as motorú kombi.

ez azonban kevés a kábelköteg kikereséséhez.
Előzmény: Stocz (6174)
Stocz Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6174
Szevasz!

Ellenőrizd le az alvázszámot!

ezt írtad: KL1NF35615KG71384

Itt a 'G' helyett számnak kellene állnia. Így nem fogadja el a rendszer.
Előzmény: pagy (6139)
Stocz Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6173
A szervónak normális (bocs) autóknál pont ellenkezően kellene viselkednie.
Álló motornál koppan, működőnél az olaj nyomásának hatására a holtjáték megszünik>kopogás eltünik. Sajnos a Lacsikban sorban dobálják ki a kormányművet (az enyém már a szervízben vár).
egyébként ez a kopogás (amíg nem túl erős) semmilyen gondot nem jelent.
A kormány rendesen működik, az olaj nem folyik el.
remélhetően a sok garis csere hatására előbb-utóbb a gyár módosít a konstrukción.
Előzmény: georgbob (6168)
Stocz Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6172
Szelepcsere elött ez az elvárt hibaelhárítási menetrend.
A szervíz a GM-es körlevélből alvázszám alapján tudja, hogy a kocsid beleesik-e a szelepcserés történetbe. Kérdezz rá, és ha igen ragaszkodj a szelepcseréhez.
Mondjuk ahogy tudom, olyan autókon is jelentkezett a probléma amelyik nem esett bele a listába, mégis ez oldotta meg a problémát.
Ha túl rövid javítási időt igérnek (fél nap) kezdj gyanakodni, hogy nem végzik el a csere szakszerű kivitelezését. (hengerfej szét és összeszerelés + gépmunka nem kevés időt emészt fel)

Üdv: Stocz
Előzmény: Ormió (6146)
georgbob Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6171
Lehet, hülye a kérdés. Van összefüggés,kapcsolat a kormányszervó és a motor között? Itt a hajtásra gondolok,vagy teljesen független elektrohidraulikus? Mert ha álló autónál de járó motornál koppan, viszont a leglassabb haladáskor már nem, ez arra enged következtetni, hogy a rendszer (olajnyomás) magasabb (használt fordulaton, tehát 1000 felett) működik üzemi állapotban.
R*R Creative Commons License 2007.03.31 0 0 6170
Nekem a kenés után és azóta (~1 hónap) csendben van.
Előzmény: Gábriel401 (6166)
cápaFeri Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6169
Nekem is ilyen a kormány georgbob...és én is kíváncsi vagyok az okára.
Előzmény: georgbob (6168)
georgbob Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6168

Hi! Szervokérdés!

Álló motornál nincs koppanás a kormányt rángatva. Járó motornál (működő szervó) koppanás van ide-oda rángatásnál (álló autónál), útközben megint semmi. Ez a szervó holtjátéka lehet???

cápaFeri Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6167

Hali R*R!

 

Akkor ha jól értem, nem a szervomotorral lehet gond, nem az kezd kikészülni, hanem egy porvédő gumi nyikoroghat? Az had nyikorogjon, nem érdekel! Majd bekenik a 15000-esen, oszt jóvan.

Mondjuk gondolkodtam egy kicsit és én is e felé tendáltam, mivel lassabb tekerésnél nem hallani. Bár ez nem egyértelmű így, mert gyors tekerésnél nyilván jobban kell dolgozni a szervomotornak, no meg több olajat is áramoltat, aminek szintén lehet hangja.

No mindegy. Kissé megnyugtató, ha így van és csak egy porvédő, mert anno az astra-g első szériáin sem volt egyszerű a komplett kormányszerkezet-szervocsere a hibás szériánál. No meg amit már egyszer szétszednek...nem haragszatok meg, ha nem bízom teljes mértékben a szervízes "szakemberekben"?:-))

Egyébként álló helyzetben ha lehet, nem szoktam tekergetni, kicsit mindig meggurítom, kímélem a rásegítőt, ha lehet.

Köszi a tippet R*R.

Üdv! 

Előzmény: R*R (6164)
Gábriel401 Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6166
Álló helyzetben lendületesen tekerni a kormányt a lehető legnagyobb terhelés, amit el kell viselnie a szervónak, nem csoda, ha ilyenkor sírdogál egy kicsit... :c)
Előzmény: R*R (6164)
R*R Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6165

Szia!

 Nekem más a véleményem: tegyük fel első széria ....

A megtett km 200 000! Ha ennyi vezetett km alatt tűrte a 14,5 l/100 km fogyasztást -megérdemli; ha tűrte, hogy nem tud előzni csak lovaskocsit meg haldokló autót- azt is megérdemli; a sok meghibásodás ezek után hab neki a tortán!

További ugyanilyen vezetett 200 000 km-t fog megetnni vele, mert a fentieket csak és kizárólag az Ő Lacsija tudja!

Gaus rég megmondta: "az átlag akkor valódi, ha a szélsőértékeket elhagyod a közép kiszámításánál!"

(De lehet hecc is, ahogy a közölt adatok sem férnek össze!)

 

Előzmény: Komis (6150)
R*R Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6164

Szia!

(6009) A porvédő kenésével próbálkoznak először, úgy tűnik típushiba.

Álló helyzetben, működő motorral is hallható, ha lendületesen tekerik a kormányt.

 

Előzmény: cápaFeri (6142)
Fox8 Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6163
Övé volt a prototípus,azért ilyen sz.r:-)
Előzmény: tois (6161)
georgbob Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6162
Hali Picuj! Én bevittem a Gyimesbe a rádiót azzal a problémával, hogy lemez nélkül bekapcsol. Nem tudom mit tettek vele, de megoldották.
Előzmény: Picuj (6159)
tois Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6161
Nincs is olyan Lacetti, amit 4 éve használhatna!!! Hoppá:)
Előzmény: Komis (6150)
Picuj Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6160
idegegesítenek=idegesítenek
Na tessék olyan ideges lettem, hogy már dadogok is. :DD
Előzmény: Picuj (6159)
Picuj Creative Commons License 2007.03.30 0 0 6159
Lehet hogy tényleg kifogott valami gázos példányt, de elég irreálisan hangzik amit ír.
Ezzel viszont egyetértek:
http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=53443

mármint amit a Blaupunkt "csodáról" ír, én is tervezem hogy eltávolítom mert már idegegesítenek a hülyeségei. Ha nincs benne lemez bekapcsol magától, viszont ha már van benne nem hajlandó kiadni a csak hosszas gombnyomogtás után stb...
Na szal az autóval semmi gondom, de a német csúcstermék Blau tényleg egy trágya...
Előzmény: Fox8 (6158)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!