Nekem is azt írtad hogy ez az egy konzolos tartó el fog törni,de most már majd egy éve így van és semmi baja,még csak meg se hajlott.Remélem nem lesz igazad ,én így hagyom...
Szépen süt a nap emberek,menjetek kifele a természetbe :))
Ha csak a képen látható konzolos tartó visel minden terhet, akkor átmneti időről beszélhetünk- máskülönben előbb-utóbb a rázkódás miatt valahol el fogtörni.
Fox8 szűrője alapján neked is lehetne elvileg ugyanaz, ha lebontanál az alsó szűrőház csatlakozástól kezdve mindent (rezonátorház, hattyúnyak szívócsonk)
A szűrőtest ekkor is tökéletesen védene, csak valamivel hamarabb kellene tisztítani, viszont jelentősen javítana légáramban.
Nagyon szép és jó dobokat látni, el kell döntened kivágatod-e a lököst (korábban beszéltünk róla: kivágás nélkül hátrafelé lejteni fog a csatlakozási kötöttségek miatt; én nem vágattam ki a sajátomat). Igazán akkor mutat szépen, ha félmélységig be van illesztve, 1 ujjnyi hézag a vég körül elég kell legyen, hővédő fólia felesleges. Iker-, kör vagy ovál lesz (DTM)? Majd képet!
A motoros képet R*R-nek raktam fel,hogy megmutassam hogy szereltem be ideiglenesen a GREEN-t.Az tisztán látszik,hogy a moci még nem kapott mosást!Csak a külsőség:-)
Betetszűrő teljesen jó, mert nem érzek semmi különöset, ha jó benzint kap jól húz és jól fogyaszt TESCo benzinről teljesen leálltam, mert gyenge vele és nem is húz.
A Lacsibanmost lett 3500 km :-) Az alapjaratot figyelem, hoyg neha elkezd ingadozni, oyankor kicsit kimormolom hazafele az Erdi emelkedőn :-)
Szal rendben van sztem!már nézegetm hozzá, hoyg kinél kellene egy sport dobot feltenni, valószínű hű maradok Janóékhoz. csendeset de brummogót és jót vég nem kell nem kell rá :-)
Jobban megnézve nem csak a 'G'-vel, hanem az utána következő számokkal is gond lehet. A G helyére bármely számot írva nem fogadja el a rendszer.
Írd meg az autód felszereltségét (ABS, légkondi, immobilizer,stb. Mondjuk, ha az alvázszám jó lesz, akkor ezt tudni fogom úgy is, de ellenőrzésre jók lennének az adatok)!
Amennyiben a többi (a G előtti rész ) pontos, úgy a géped egy 2005-ös modellévű, Kunsanban öszeszerelt, Euro-III-as motorú kombi.
A szervónak normális (bocs) autóknál pont ellenkezően kellene viselkednie. Álló motornál koppan, működőnél az olaj nyomásának hatására a holtjáték megszünik>kopogás eltünik. Sajnos a Lacsikban sorban dobálják ki a kormányművet (az enyém már a szervízben vár). egyébként ez a kopogás (amíg nem túl erős) semmilyen gondot nem jelent. A kormány rendesen működik, az olaj nem folyik el. remélhetően a sok garis csere hatására előbb-utóbb a gyár módosít a konstrukción.
Szelepcsere elött ez az elvárt hibaelhárítási menetrend. A szervíz a GM-es körlevélből alvázszám alapján tudja, hogy a kocsid beleesik-e a szelepcserés történetbe. Kérdezz rá, és ha igen ragaszkodj a szelepcseréhez. Mondjuk ahogy tudom, olyan autókon is jelentkezett a probléma amelyik nem esett bele a listába, mégis ez oldotta meg a problémát. Ha túl rövid javítási időt igérnek (fél nap) kezdj gyanakodni, hogy nem végzik el a csere szakszerű kivitelezését. (hengerfej szét és összeszerelés + gépmunka nem kevés időt emészt fel)
Lehet, hülye a kérdés. Van összefüggés,kapcsolat a kormányszervó és a motor között? Itt a hajtásra gondolok,vagy teljesen független elektrohidraulikus? Mert ha álló autónál de járó motornál koppan, viszont a leglassabb haladáskor már nem, ez arra enged következtetni, hogy a rendszer (olajnyomás) magasabb (használt fordulaton, tehát 1000 felett) működik üzemi állapotban.
Álló motornál nincs koppanás a kormányt rángatva. Járó motornál (működő szervó) koppanás van ide-oda rángatásnál (álló autónál), útközben megint semmi. Ez a szervó holtjátéka lehet???
Akkor ha jól értem, nem a szervomotorral lehet gond, nem az kezd kikészülni, hanem egy porvédő gumi nyikoroghat? Az had nyikorogjon, nem érdekel! Majd bekenik a 15000-esen, oszt jóvan.
Mondjuk gondolkodtam egy kicsit és én is e felé tendáltam, mivel lassabb tekerésnél nem hallani. Bár ez nem egyértelmű így, mert gyors tekerésnél nyilván jobban kell dolgozni a szervomotornak, no meg több olajat is áramoltat, aminek szintén lehet hangja.
No mindegy. Kissé megnyugtató, ha így van és csak egy porvédő, mert anno az astra-g első szériáin sem volt egyszerű a komplett kormányszerkezet-szervocsere a hibás szériánál. No meg amit már egyszer szétszednek...nem haragszatok meg, ha nem bízom teljes mértékben a szervízes "szakemberekben"?:-))
Egyébként álló helyzetben ha lehet, nem szoktam tekergetni, kicsit mindig meggurítom, kímélem a rásegítőt, ha lehet.
Álló helyzetben lendületesen tekerni a kormányt a lehető legnagyobb terhelés, amit el kell viselnie a szervónak, nem csoda, ha ilyenkor sírdogál egy kicsit... :c)
Nekem más a véleményem: tegyük fel első széria ....
A megtett km 200 000! Ha ennyi vezetett km alatt tűrte a 14,5 l/100 km fogyasztást -megérdemli; ha tűrte, hogy nem tud előzni csak lovaskocsit meg haldokló autót- azt is megérdemli; a sok meghibásodás ezek után hab neki a tortán!
További ugyanilyen vezetett 200 000 km-t fog megetnni vele, mert a fentieket csak és kizárólag az Ő Lacsija tudja!
Gaus rég megmondta:"az átlag akkor valódi, ha a szélsőértékeket elhagyod a közép kiszámításánál!"
(De lehet hecc is, ahogy a közölt adatok sem férnek össze!)
Lehet hogy tényleg kifogott valami gázos példányt, de elég irreálisan hangzik amit ír. Ezzel viszont egyetértek: http://totalcar.hu/nepitelet/index.php?op=itelet&cat_id=53443
mármint amit a Blaupunkt "csodáról" ír, én is tervezem hogy eltávolítom mert már idegegesítenek a hülyeségei. Ha nincs benne lemez bekapcsol magától, viszont ha már van benne nem hajlandó kiadni a csak hosszas gombnyomogtás után stb... Na szal az autóval semmi gondom, de a német csúcstermék Blau tényleg egy trágya...