Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vanyek82 Creative Commons License 2010.11.30 0 0 2923

Nahh, most rendeltem M9R motorba 4 új dugó-gyűrű szettet 210E ftért!!!! + HF tömítés 15E, vízpumpa 15E, hajtókarcsapágy készlet 23E. Ha lehet ne várjátok meg míg 600E km lesz a 2.0 Dci.be, drága lesz a felújítás!

Oxigin_trafic Creative Commons License 2010.11.30 0 0 2922

Szia! Köszönöm.. Gyári Hella-t vettem eddig mindig. Tisztítást mindig próbáltam előtte... semmi reakció. Indítás elég nehézkes, ha hideg.. köszörül, de mindig beindul. Fogyasztással minden ok, még mindig 7,5L körül mozog. Most megint új légtömegmérő van benne és így produkálja még mindig ugyanazt... :(

 

Balesetmenteset mindenkinek...

Előzmény: vargamunka (2920)
szabolcs0810 Creative Commons License 2010.11.30 0 0 2921

Sziasztok!

 

Szoktam olvasgatni a fórumot. Nekem is Vivarom van. Eddig semmi nagyobb problémám nem volt vele. Kb 3 hónapja csinálja azt, hogy huzamosabb állás után (30-40 perc) csak akkor indul be ha gyújtásnál várok kb 10-12 mp-et. Ha ezt az időt nem várom ki akkor is beindul csak alacsonyabb fordulatszámon (700-800) jár egy picit és utánna le is áll.

Másik problémám pedig, amig hideg a motor addig hiába nyomok gázt , 2000 fordsz-ig alig akar eljutni. Addig erőtlen és nagyon lomha az autó. Gázfröccsökre nem is reagál vagy csak nagyon lassan. Ha eléri a 2000 fordsz-ot akkor hibátlanul megy. Ha az üzemi hőmérsékletet eléri a motor akkor mondhatni hogy szinte teljesen jó, bár ott is van egy kis kifogásolható alsó fordulatszám tartománybéli telesítmény csökkenés. 

EGR szelep jó. Résolaj jó, légtömegmérő ? , bár ha lehúzom a drótot akkor is ugyanez a szitu. Az indításhoz úgy tudom hogy nem főbenjáró alkatrész.

Talán nyomásszab szelep.

Ha valaki találkozott ilyen jellegű hibával kérem segítsen. Köszi.

Az autó 2002-es 1.9 DI.

 

vargamunka Creative Commons License 2010.11.30 0 0 2920

szia 

azért érdekel milyen légtómegmerőt teszel bele :)

esetleg tisztítani ?

javul nem :?)

indítás milyen ?

ugrót a fogyasztás ?

jégmenteset nektek

 

Előzmény: Oxigin_trafic (2919)
Oxigin_trafic Creative Commons License 2010.11.30 0 0 2919

Sziasztok!

 

Bele olvasgattam az itt írtakba, és úgy gondoltam jó helyen járok kérdéseimmel! Gondjaim vannak a Trafikkal (1.9dci 100LE), és örülnék ha valaki tudna segíteni, mert tanácstalan vagyok. Az autóban immáron 170e km van. 1 év alatt megevett 3db légtömegmérőt, és jelen pillanatban a computer szerint az EGR szelep nem jó. Amit most produkál hibát: 2200-as fordulat felett betorpan és felvillan középen az izzítás ledje (narancssárga izzítószál), ha elengedem a gázd elalszik és megy tovább... Ha megint nyomom neki a gézpedált ismét felvillan és ha nem engedem el, olyanníira betorpan, hogy hiába adok gázd, csak lassul az autó. Majd ujraindítás és működik minden az előzőek szerint...Olaj, szárők, minden rendszeresen cserélve van...

 

Tudna esetleg valaki tanácsot adni, hogy merre induljak el? Mi lehet a baj? Várom mielőbb a javaslatokat, és köszönöm szépen mindenkinek már most előre!

Üdv.

vargamunka Creative Commons License 2010.11.29 0 0 2918

Szép estét !

Látom nem sok élet van mostanság :)Milyenek az utak amúgy ?Most csúsztam a házunk előtt tiszta jégpálya:)

Természetes mikor kiszálltam a verdából :)

Mindenkinek jég és balesetmenteset kívánok 

 

 

dogeba Creative Commons License 2010.11.28 0 0 2917

Az is jó lehet, én már ennek is örülök.

Egyetlen ami nem tetszik benne hogy az elözőben rádiós a volt és azt ki tudtam kapcsolni ha utánfutóztam.

Ezt nem, ezért végig hallgatom tolatás közben hogy van valami mögöttem :D

Előzmény: llaller (2916)
llaller Creative Commons License 2010.11.27 0 0 2916

szevasz tovább viszem a fonalat, most vettem az enyémbe tolatókamerát

Előzmény: dogeba (2914)
sz_attila Creative Commons License 2010.11.27 0 0 2915

Nekem gyári van, csak hanggal jelez.

Én is gyakran vontatok vele utánfutót. Az utánfutóval tolatás és a tolatóradar kombinációja a legjobb a világon, met amíg tolatsz, megőrülsz a folyamatos sípolástól :(((

Előzmény: dogeba (2880)
dogeba Creative Commons License 2010.11.27 0 0 2914

 

Nem eről van szó. Amire/ahogy én használom nagyon hasznos a radar.

Gyermekvédelmi intézményekbe járok vele ahol apró kis kölkök rohangálnak eszetlenül.

Nincs az a tapsztalat ami kivédi, hogy tolatás közben be ne rohanjon egy mögéd, észrevétlenül...

Ezért biztonságot ad, ez a kis kütyü.

A másik, hogy sokszor kell a belvárosban parkolnom vagy szűk udvarokon forgollódni.

Nekem nem balama ha kiszálok megnézni mennyi hely van hátul, de így kényelmesebb :)

Meg őszintán szólva hozzászoktam már mivel jól működött ez előző autóban is ( ez az új meg mégjobb)

Tényleg fogok képet készíteni mert szerintem esztétikusra sikerült a beépítés.

Előzmény: cavinton (2909)
vanyek82 Creative Commons License 2010.11.26 0 0 2913

wd40-es gázolajos egyveleg 3-4 nap kocogtatás, hőlégfúvóval való melegítés és minden egyéb mi szem szájnak ingere. De persze volt, h ez sem ért semmit. Az a hengerfej a műhelybe van még szétflexelve :D de kivettem :))

 M9R blokk teljesen szétszedve. 600ezer km és a hengerfej hibátlan, a hüvelynek a blokkba 0.04mm kopása keletkezett :D Lehet a Nissanék tudnak valamit? Bár 2 dugó elolvadt benne sajna vízpumpa hiba miatt (4 új dugó 248e ft) szóval iszonyatosan jó motorok ezek a 2.0dci-k csak 600E km után ezeknek is végük lesz, de tény, h eddig csak olajat cseréltem rajta semmi mást. Mivel láncos, soha semmi mást nem is kért szó szerint.

 Ha valaki tud M9R blokkot bontva vagy egybe eladót az kérem jelezze!

Előzmény: cs!pesz (2911)
vargamunka Creative Commons License 2010.11.26 0 0 2912

Szép estét !

 

légyszi légysz legyetek olyan jók gyertek ki :):):):)

bocsi csak egy kis derű

Előzmény: cs!pesz (2911)
cs!pesz Creative Commons License 2010.11.26 0 0 2911

És milyen módszerrel jöttek ki?

Előzmény: vanyek82 (2884)
llaller Creative Commons License 2010.11.26 0 0 2910

szevasz az eset után elvittem az autót karosszériáshoz, aki mondta hoogy lehet hogy kell vas, nos úgy néz ki a dolog hogy kiegyengette valahogy, ma megyek az autóért, köszönöm a felkínált lehetőséget a lökvasra, de ezek szerint nincs rá szükségem. üdv.laller

Előzmény: vanyek82 (2892)
cavinton Creative Commons License 2010.11.26 0 0 2909

Nem tudsz tolatni vele?

Előzmény: dogeba (2880)
vanyek82 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 2908

Jó szerelőt nehéz találni mint egy jó nőgyógyászt :)) Főleg mert mindenkinek más a jó, és mindenki másképp gondolkodik...

Előzmény: öcsiba (2907)
öcsiba Creative Commons License 2010.11.25 0 0 2907

Hali. A másik végleg meg kiben bízz.. Tudok olyan szakikat akik azt moták jó a csúcs, és mégsem lett igazuk. A szerelések idejére áll az autó. Nekem nincs időm kisérletezni, ha menikel akkor mennikell.

Előzmény: vanyek82 (2906)
vanyek82 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 2906

Ebből is látszik mennyire különbözik mindenki. Engem ezeke a Keceli barmok nagyon nagyon lehúztak (a céget) elhitették velem, h egy speciális adagoló van az egyik jumpynkon amit CSAK ők tudnak megjavítani. Mint utólag kiderült, kiss jóska is meg tudta volna csinálni akinek van próbapadja, mert egy alap sima adagoló volt (akkor még nem értettem hozzá) Mindegy, lényeg a lényeg 172E ft volt az adagoló felújítás! És kiss jóska 25e ft anyag + 25 munkadíjért megcsinálta volna, úgy, h ismeri a típust és a hibáit. A világ legdrágább műhelye az a keceli Bosch szervíz. És nap mint nap tapasztalom, h nem kell 10 millás gép ahoz, h autót szerelj, elég ha van egy kis tudás a fejedbe! De van egy másik véglet! Akinek pénze van... az annak meg mindegy, mert elviszi Kecelre. És ezt nem bántásból írtam öcsiba

Előzmény: öcsiba (2905)
öcsiba Creative Commons License 2010.11.25 0 0 2905

Hali. Csak most értem a gép elé, mert tegnap még futottam egy stuttgarti kanyart. Nos, nézzük sojában. A Keceli cégnél amikor Nekem javították a porlasztókat a következőket láttm. Alapban ha nagy a résolaj veszteség kuka, ugyan is olyan drága a bosch javító szett hogy nem érdemes cserélni. A csúcs felépítése alapvetően egyszerű, van a hegye ami megfelelő nyomásnál porlassza szét a gázolajat, ez kb 25.000 Ft cserélve. Ahol elszökik a gázolaj az fetebb található egy pici gojó és egy csészébe üll. Ha ez kopott akkor lehet még kisérletezni teflon gyűrű cserével ami alatta van, Nekem ezt még érdemes volt cserélni így a veszteséd próba padon is tökéletes tartományba került. Illetve van a legtetején az elektromos tekercs a mi vezérli a szelepet. Én minden képpen beszélnék a keceli céggel, jó fej srácok, és tutik.

http://www.benedeczkimuhely.hu/hun/index.php

 

 

Előzmény: tomika74 (2898)
vanyek82 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 2904

Őszinte leszek és bunkó! Nem mondom meg. Lehet megsértődni de, nekem több mint 100E ft-omba került mig kiderítettem + fél évbe. Vittem Bosch szervízbe ottvolt 2 napot mert ők ugye értenek hozzá! 24E ft-ért megmondták, h nem tudják mi a baja de ez szó szerint így volt!!! Aztán szétbontottam egy másik működőképes traficot és szépen MINDEN alaktrészt átraktam - kicseréltem, és a 163. alkatrész cseréje után meggyógyult.

 Neked mi a pontos tünet?

Előzmény: BPeter11 (2901)
Szokecigany Creative Commons License 2010.11.25 0 0 2903

Én évek óta használok üzemanyag adalékot Liqui Moly 5139

 

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/f1891de6cfe07a2ac125731d002d8e04/e_5139.html

 

Nem olyan drága, én nemetből rendelem.  Állítólag husszú távon jó hatással van a csúcsokra..

kreutzb1 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 2902

Bocsi!!!

 

A toyotának van valami adagolója......

 

 

adalékot akartam!!!:-DDD

BPeter11 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 2901

Hasonló cipőben járok. Mi volt az a nevetséges alkatrész?

Előzmény: vanyek82 (2895)
vargamunka Creative Commons License 2010.11.25 0 0 2900

szép napot !

 

Az én porlasztó csúcsaimban 300000-km van,jelenleg igaz a szűrőket hamarabb cserélem le.Még kellemesen húz és pőcre indul átlag 8 litert kér fenne sem érti de jó ez így én csak örülök neki :)vannak jelek már hogy nem mai csirke de én megvagyok elégedve vele 

mindenkinek balesetmentes jó utat

Előzmény: tomika74 (2898)
kreutzb1 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 2899

Üdv!

 

Én használtam,kapott a trafic is ,meg a transit.

A transitba picit ingadozott az alapjárat,utána megszünt és picivel kevesebbet is fogyasztott.

Traficnal nem különösebben vettem észre.

Szerintem a csúcsokat azért karba tudja tartani.

A toyotának van valami adagolója ami állítólag jó,a szerelő most tesztelte le egy mercinél aminek az egyik csúcsa hol ment hol nem.Mindjárt megyek is hozzá hogy hogy állnak a tranyóval,me még ki kéne puceválni holnapra míg ilyen kafa idő van.

Ja még van valami másik szer is amit amúltkor a tranyóba raktak mert nem igazán volt jó a rendszer,az úgy kikormolt mindent mint annak a rendje.szó szerint éreztem ahogy ég a ganyé,még meg is kérdeztem normális ez a szag?Utána azóta sem semmi!!!!!Úgyhogy kafa!!!Az ára is 6ezer pár píz.

 

Üdv

Előzmény: fehértour (2897)
tomika74 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 2898

Sziasztok.

 

Ma reggel a szerelőnél kezdtem,hogy is van ez a "kapcsoló" dolog.

Tehát,a 4db kb.110 000 Km-t futott porlasztócsúcsomat kellene felújítani ennek kerül darabja 25 000 Ft-ba,melyeket a szerelő tud bevinni abba a H.böszörményi szervízbe amelyikkel kapcsolatba áll.

Megtudakoztam melyik ez a szervíz,felhívtam őket,nekem 35 000 mondak / db és 4 nap-ra vállalják!

 

Tud-e valaki bontott csúcsot(Renault Trafic 1,9 dci 101 Le,2002.10 havi)

 

Várok,tisztelettel:Tamás

fehértour Creative Commons License 2010.11.24 0 0 2897

Szia !

Szerintem ezt a szíjjat még simán össze lehetne ragasztani, legfeljebb nem szabad terhelni a motort :-).

Kaptam ajándékba spuri adalékot azt mondják csodákra képes. Beleöntöm és várom a hatást.

Ti használtok efféle cuccot?

 

Előzmény: vanyek82 (2882)
vargamunka Creative Commons License 2010.11.24 0 0 2896

szép estét !

azért vagyunk itt egy páran akkik hasonló autóval közlekednek talán még értjük is ,kapcsolo ?érdekes főleg hogy csak A SZERELÖK vehetnek hozzá alkatrészt   szerintetek is csak a szerelök vehetnek alkatrészt :):):)?

mindenesetre legyél köröltekintö mert érdemes :)

Előzmény: tomika74 (2894)
vanyek82 Creative Commons License 2010.11.24 0 0 2895

Egy bontott komplett porlasztó 20-25E ft/db és nemtudom milyen kapcsolóra gondolsz vagy godol a szerelő... ebknt azért mert sok a résolaj, azért még messze nem biztos, h az a baja a nem elindulásnak! Nekem tök jó volt mindegyikbe mégse indult el, fél év szopás után jöttünk rá mi a baja... egy nevetséges alkatrész volt

Előzmény: tomika74 (2894)
tomika74 Creative Commons License 2010.11.24 0 0 2894

Sziasztok.

 

Köszönöm a tanácsokat,amiket írtatok.Tegnap elvittem a szerelőhöz a Trafic-ot,nemrég szólt,hogy megvan az oka a nehéz indulásnak.

Mivel van bennem némi bizalmatlanság ismét szeretném megkérdezni a véleményeteket.

Azt mondta a szerelő,hogy túl nagy a résolaj minden porlasztó csúcson,a csúcsok jók,viszont van 4 db "kapcsaló"porlasztónként 1-1 ezeket kell cserélni,ezek miatt nagy a résolaj.

Állitólag ezt a "kapcsolót"csak a szerelők tudják megvásárolni és 25 000 forintocska darabja!!!

Ezt egy picit nehezen eszem meg,ezért van az a pici bizalmatlanság bennem.

 

Szerintetek semmi átverés nincsen?

Köszönöm,ha tudtok hozzászólni,szép estét mindenkinek!

Üdv:Tamás.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!